علی جهانی: نقطه مختصات کنونی فرقه رجوی

0
944

نقطه مختصات کنونی فرقه رجوی

علی جهانی، وبلاگ آیینه، سیزدهم فوریه ۲۰۱۷:… فرقه رجوی در نقطه مختصات بسیار وخیم تشکیلاتی کنونی اش اصلا به آثار بد زیستن در شکاف های این چنینی فکر نمی کند و چنان سرمست از باده قدرت طلبی می باشد که اصلا به خودش زحمت فکر کردن به آخر و عاقبت زیستن در این شکاف ها را نمی دهد . چرا اگر قدری فکر کند و به گذشته اش بر گردد متوجه خواهد … 

لینک به منبع

نقطه مختصات کنونی فرقه رجوی

علی جهانیخوب همانطور که بسیار واضح و روشن هست فرقه تروریستی رجوی با خلع سلاح شدن و خروج از عراق و مفقود شدن رجوی به عنوان رهبر این سازمان و مستقر شدن در آپارتمانهای کمپ تیرانا در آلبانی در نقطه مختصات بسیار بدی قرار گرفته است و به لحاظ نیرویی هم  از ارتش به اصطلاح آزادیبخشش جز مشتی نیروی سالخورده و بیمار چیزی باقی نمانده است که تازه کلی از همان نفرات هم مسئله دار هستند و فرقه با بحران ریزش رو به افزایش نیرویی مواجه می باشد .

لذا در این شرایط بسیار وخیم و بحرانی فرقه رجوی و بطور خاص رئیس جمهور برگزیده و جنگ طلبش  با دنبال کردن استراتژی شکاف که از شوهر مفقودش به ارث برده است ؛ به تهدید های ترامپ رئیس جمهور جنجالی آمریکا چشم امید دوخته است تا بلکه این تهدید ها عملی شود و  ایشان جنگ  ویرانی علیه مردم ایران را استارت بزنند و از این شکاف فرقه استفاده کرده و خودش و تشکیلات در حال فروپاشی اش را نجات دهد و بعدش لابد در افکار ابلحانه اش این است که حتما حکومت ایران توسط آمریکا سرنگون شده و قدرت در یک سینی طلایی تقدیم مقاومت ایران می شود .

فرقه رجوی در نقطه مختصات بسیار وخیم تشکیلاتی کنونی اش اصلا به آثار بد زیستن در شکاف های این چنینی فکر نمی کند و چنان سرمست از باده قدرت طلبی می باشد که اصلا به خودش زحمت فکر کردن به آخر و عاقبت زیستن در این شکاف ها را نمی دهد . چرا اگر قدری فکر کند و به گذشته اش بر گردد متوجه خواهد شد که تا بحال از اینگونه شکاف ها نه تنها جیزی عاید این مقاومت نشده است بلکه بیشر مورد خشم انزجار مردم ایران قرار گرفته است و بیشتر در ورطه نابودی افتاده است . و در این رابطه می توان به جنگ هشت ساله ایران و عراق اشاره کرد که چطور این به اصطلاح مقاومت ایران با آویزان شدن به آن و در کنار صدام علیه مردم ایران در جنگ شرکت کردن چهره ضد مردمی اش را بسیار عیان کرد و یا اخیرا با رفتن شکاف تنش های بین عربستان و ایران دیگر خودش را در نزد همه مردم و اپوزیسیون داخل و خارج کشور منفور کرد .

و اکنون هم با دل خوش کردن به تهدید های ترامپ این رئیس جمهور جنجالی آمریکا سعی می کند صورتش را باسیلی سرخ کرده و به نیروهای وا رفته و روحیه باخته کمی روحیه تزریق کند و به آنها مثل گذشته وعده های دروغین سرنگونی بدهد . ولی نمی داند که با اینکارش بیشتر چهره اصلی خودش را که پشت  نقاب  های اسلام انقلابی و برد بار و حقوق بشر و آزادی مخفی کرده است ؛ نشان می دهد و همگان بهتر می فهمند که ادعای حقوق بشر و اسلامی بودن این گروه تروریستی شعاری بیش نیست چرا که مگر می شود یک شخص یا گروهی دم از انقلابی گری و مسلمان بودن و آزادی خواهی و حقوق بشر بزند ولی در مقابل فرامین نژاد پرستانه و ضد حقوق بشری ترامپ نه تنها موضعگیری نکند بلکه با پوشش خبری دادن آنها تلویحا از آنها استقبال کند و همچنین از سیاست های جنگ طلبانه و تهدید هایش علیه مردم ایران حمایت کرده و از آنها استقبال کند ؟ ولی باید به این ابلحان گوشزد کنم که اگر حتی  به فرض محال این تهدید های توخالی ترتمپ عملی گردد مطمئن باشید که ایشان هیچوقت سهمی از قدرت در ایران را به شما نخواهند داد و آنوقت هست که روسیاهی برای ذغال خواهد ماند . بنابر این توصیه می کنم که از تجربه های شکست خورده شکاف زی بودن تان پند گرفته و دیگر در این شکاف خود را گرفتار نکنید که این شکاف نه تنها شما را از این وضعیت اسف بار تشکیلاتی خارج نخواهد کرد بلکه بیشتر در منجلاب فرو پاشی و نابودی فرو خواهید رفت .

https://www.youtube.com/watch?v=oZPGvfY8law&t=85s

 

https://www.youtube.com/watch?v=5e6TiY4sUJc

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید