آرش رضایی:مرگ جابرزاده یکی از طراحان اقدامات تروریستی فرقه ضد میهنی رجوی

0
657

مرگ محمدعلی جابرزاده انصاری یکی از طراحان اقدامات تروریستی فرقه ضد میهنی رجوی

سایت نیم نگاه چهاردهم فوریه ۲۰۱۷:… «محمدعلی جابرزاده انصاری» با نام مستعار «قاسم» یکی از طراحان اقدامات تروریستی و ضد میهنی مجاهدین خلق بود. او مسئولیت تئوریزه کردن مناسبات قرون وسطایی تشکیلات و استراتژی خشونت آمیز فرقه رجوی را طی سالهای طولانی بر عهده داشت. به تعبیری وی به دست راست رهبرعقیدتی مجاهدین مسعود رجوی … 

مرگ محمدعلی جابرزاده انصاری یکی از طراحان اقدامات تروریستی فرقه ضد میهنی رجوی ـ بعد از ظهر شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ در پاریس

نیم نگاه، چهاردهم فوریه ۲۰۱۷:
لینک به منبع

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

آرش رضایی ـ مدیر سایت نیم نگاه

در دنیای مدرن نمی توان حامل تناقض در گفتار و کردار بود و در معرض نقد صریح و جسورانه افکارعمومی قرار نگرفت. اینکه بتوانیم از خود رد و اثر نیکی بر ذهن ها و قلب ها بگذاریم این هنر است و کاری هنرمندانه. و گرنه مبدل به یک بازنده حقیر در گذر زمان و تاریخ فردا خواهیم شد.

«محمدعلی جابرزاده انصاری» با نام مستعار «قاسم» یکی از طراحان اقدامات تروریستی و ضد میهنی مجاهدین خلق بود. او مسئولیت تئوریزه کردن مناسبات قرون وسطایی تشکیلات و استراتژی خشونت آمیز فرقه رجوی را طی سالهای طولانی بر عهده داشت. به تعبیری وی به دست راست رهبرعقیدتی مجاهدین مسعود رجوی معروف بود. جابرزاده ، در سرکوب درون تشکیلاتی نقش موثری داشت. در نشست های جمعی و تشکیلاتی که مسعود رجوی نیز در آنها شرکت داشت وی در تحقیر و آزار اعضای منتقد و معترض تشکیلات (سوژه) بنابه اذعان اغلب جداشدگان از فرقه مجاهدین ـ بیشترین نقش را بازی می کرد و در حضور مسعود رجوی و سایر اعضای تشکیلات خواستار اعدام منتقدین و افراد مسئله دار مجاهدین می شد.

 محمدعلی جابرزاده عضو مجاهدین خلق

یکی از تخصص های جابرزاده ، شکنجه سفید به اصطلاح “سوژه ها” و منتقدین درون تشکیلاتی از طریق محرومیت حسی و عاطفی و نیز ایزوله کردن “سوژه ها و مسئله دارها” بود. متاسفانه جابرزاده با این شیوه و متد غیراخلاقی و غیرانسانی در تخریب “هویت شخصی” ـ شکنجه شونده ـ یعنی کادرهای تشکیلاتی معترض و منتقد مجاهدین خلق ، اقدام می کرد.

محمدعلی جابرزاده ، خالق تئوری «جنگ شهرها» در فرقه مجاهدین نیز بود که براساس این ایده خائنانه و ضد میهنی، شهرهای ایران زیر بمباران‌ جنگنده های رژیم مستبد و خودکامه صدام حسین قرار گرفت و بسیاری از هموطنان ایرانی ، کودکان ، زنان و مردان بیگناه در شهرهای مختلف جان باختند.

آرش رضایی مدیر سایت نیم نگاه

بنابه مستندات و شواهد در دسترس جابرزاده همواره در تبیین استراتژی جنگ مسلحانه و استمرار ترورهای شهری نقش تعیین کننده داشت به همین دلیل مسئولیت نشریه مجاهدین خلق را به او داده بودند تا از آن طریق به عنوان مشوق ترور و تایید عملیات‌های تروریستی در نشریه رسمی فرقه، تبلیغ کند. بر اساس اطلاعاتی که از درون تشکیلات رجوی بدست آمده است علیرغم اینکه تمامی کادرهای تشکیلاتی از قانونمندی‌های رجوی‌ها پیروی می‌کنند ولی جابرزاده انصاری با مریم رجوی و هژمونی وی بر تشکیلات اختلاف داشت، ولی به دلیل نیاز رجوی به وی، جابرزاده همواره در رده بندی تشکیلاتی جزو کادرهای تاثیرگذار فرقه محسوب می شد. او بر خلاف ادعاها و یاوه گوئی های مریم رجوی و فرقه مجاهدین جرئت و شهامت مبارزه را نیز همچون مسعود رجوی نداشت و در هنگامه کشاکش ها ، درگیری ها ، تنش و بحران ـ نیروهای تشکیلاتی را به امان خدا رها کرده و فرار را بر قرار ترجیح می دادند. فرار جابرزاده در سال ۶۰ به پاریس و نیز هنگام سرنگون شدن رژیم مستبد صدام به همراه مریم رجوی به فرانسه با پشت کردن به همرزمانش در عراق ، پالس روشنی از بزدلی و فرصت طلبی چنین افراد حقیری است.

اقدامات تروریستی فرقه رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید