انجمن فراق: رجوی به فرزند خود هم رحم نکرد

0
487

رجوی، حیوانی که به فرزند خود هم رحم نکرد

انجمن فراق، دوازدهم فوریه ۲۰۱۷:… در این درگیری یکی از پاسداران با ایثارگری، ریسک بزرگی کرد و برای نجات جان نوزاد وارد خانه تیمی شد؛جایی که احتمال اصابت گلوله به او وجود داشت. پاسدار از جان گذشته کودک را نجات داد اما در حال خروج از معرکه،توسط منافقین مورد هدف قرار گرفت. کودک زنده ماند و شهید لاجوردی در برابر دوربین صداوسیما از پدربزرگ او … 

لینک به منبع

رجوی، حیوانی که به فرزند خود هم رحم نکرد

بهمن ۱۳۶۰ در جریان محاصره یک خانه تیمی در محله زعفرانیه تهران،همسر مسعود رجوی (مریم ابریشمچی) به همراه بیش از۲۰تن دیگر از سران گروهک منافقین به قتل رسیدند. فرزند چندماهه مسعودرجوی و ابریشمچی در جریان این عملیات در معرض خطر قرار گرفت.

به گزارش فراق در این درگیری یکی از پاسداران با ایثارگری، ریسک بزرگی کرد و برای نجات جان نوزاد وارد خانه تیمی شد؛جایی که احتمال اصابت گلوله به او وجود داشت. پاسدار از جان گذشته کودک را نجات داد اما در حال خروج از معرکه،توسط منافقین مورد هدف قرار گرفت.

کودک زنده ماند و شهید لاجوردی در برابر دوربین صداوسیما از پدربزرگ او خواست که برای تحویل گرفتن فرزندش به دادستانی مراجعه کند.

نوزاد(مصطفی رجوی) به پدربزرگش که ساکن مشهد بود تحویل شد، اما منافقین بعد از مدتی او را مخفیانه از کشور خارج کردند.

مصطفی رجوی مدتی در فرانسه بود و سپس به عراق برده شد تا در قرارگاه اشرف به پدرش و مادرخوانده اش(مریم قجرعضدانلو) بپیوندد.

مصطفی سالها در عراق ماند اما به تدریج نسبت به فرقه رجوی مسئله دار شد و حتی یکی دوبار دست به فرار ناموفق زد. او سرانجام به اروپا رفت و جسته گریخته اظهاراتی علیه پدرش و سازمان بیان کرد. هنوز هم از سرنوشت او خبر قطعی در دسترس نیست و گفته می شود رجوی چون خرس قطبی به فرزند خود نیز رحم نکرد.

پسر مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، پدر خود را فردی دجال می‌نامد و معتقد است که وی حتی در حق نیروهای  تحت امر خود به شدت ظلم کرده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، یکی از اقدامات جنایت‌کارانه سازمان منافقین، نقض حقوق اعضای این فرقه است که از سوی سرکردگان آنها صورت گرفته است.

بعد از شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد، رجوی با برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان تنگه و توحید سعی کرد تقصیر این ناکامی بزرگ را بر گردن خود اعضا بیاندازد.

وی با این بهانه مسئله انقلاب ایدئولوژیک و طلاق اجباری را مطرح کرد تا به قول خودش نیروها ذهن و فکر خود را از غیر تشکیلات پاک کنند و دلبستگی‌های دنیایی خود را فراموش کنند.

با فروپاشی خانواده، مسعود رجوی به بهانه‌های مختلف کودکان را از پدر و مادرها جدا کرده و به اروپا انتقال داد و در کمپ‌‌هایی جداگانه نگهداری کرد تا این افراد را تبدیل به تروریست‌هایی آموزش دیده کند و مورد استفاده قرار دهد.

تحلیل رجوی این بود که کودکان مانعی درراه رهائی فکری وابستگان سازمان هستند و با دور کردن بچه ها، ‌انرژی بیشتری برای براندازی نظام ایران آزاد خواهد شد!

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید