علی جهانی:شروع کار رئیس جمهور جدید آمریکا و تلاشهای مذبوهانه فرقه رجوی

0
465

شروع کار رئیس جمهور جدید آمریکا و تلاشهای مذبوهانه فرقه رجوی

علی جهانی، وبلاگ آیینه، بیست و دوم ژانویه ۲۰۱۷:… ولی سئوال از خانم مریم رجوی اینست که شما مگر دم از اسلام انقلابی و بردبار نمی زنید و مگر شوهر مفقود تان همیشه نمی گفت اسلام شما چپ مارکسیست هست و مگر همین سازمان شما که ادعای انقلابی بودن و حامی خلق قهرمان ایران را دارد ؛ زمانی آمریکا را سرکرده امپریالیست جهانی نمی دانست و مدعی نبودید که … 

لینک به منبع

شروع کار رئیس جمهور جدید آمریکا و تلاشهای مذبوهانه فرقه رجوی

علی جهانی

چند روز پیش خبری خواندم که بیست سه تن از ورشکستگان و بازنشستگان سیاسی از افراطی ترین جناحهای جنگ طلب آمریکا از آقای ترامپ خواسته اند که فرقه رجوی را مورد عنایت قرار دهد . از جمله این ورشکستگان سیاسی جولیانی شهردار سابق نیویورک که شغل اصلی اش لابی گری هست و به همین سبب هم نتوانست بعنوان وزیر خارجه آمریکا خودش را در کابینه آقای ترامپ جا بدهد و همچنین جان بولتن که از تند رو ترین نفرات حزب جمهوری خواه آمریکا می باشد که ویدئوی تماسش با گروه تروریستی داعش قبلا توسط رسانه ها افشاء شده است . این لابی های برای شان فرقی ندارد که برای چه کسی و گروهی لابی گری کنند و بقول معروف مرده شور هایی هستند که کاری ندارند که مرده بهشت می رود یا جهنم و تنها مبلغ لابی گری شان تامین شود برای هر کس و گروهی حتی اگر آن گروه  تروریستی و فرقه گرا باشد  لابی گری می کنند . بنابر این موضع و وضعیت اینگونه افراد مشخص می باشد و جای تعجب ندارد .

ولی سئوال از خانم مریم رجوی اینست که شما مگر دم از اسلام انقلابی و بردبار نمی زنید و مگر شوهر مفقود تان همیشه نمی گفت اسلام شما چپ مارکسیست هست و مگر همین سازمان شما که ادعای انقلابی بودن و حامی خلق قهرمان ایران را  دارد ؛ زمانی آمریکا را سرکرده امپریالیست جهانی نمی دانست و مدعی نبودید که این غول امپریالیست مثل ببر کاغذی هست ؟ حالا چی شده که تمام تلاش تان اینست که از طرف همین آمپریالیست و رئیس جمهور جنگ طلبش یک گوشه چشمی به شما نشان داده شود ؟ و مگر شما مدعی نیستید که در بین مردم ایران از پایگاه قوی برخوردار هستید و بقول خودتان تنها آلترناتیو هستید ؟ پس دیگ چه نیازی دارید که دست به دامن ترامپ که بخاطر مواضع جنگجویانه اش از چندان محبوبیتی در آمریکا و جهان بر خوردار نیست گردید؟

البته  بسیار روشن هست که شما جوابی برای این سوالات ندارید ولی برای همگان روشن هست که شما بخاطر عدم برخورداری از پایگاه مردمی در ایران و بخاطر وضعیت بسیار وخیم و اسف بار تشکیلاتی حاضر هستید برای نجات خود از غرق شدن به هر چیزی چنگ بزنید و بقول شوهر مفقود تان همواره دنبال شکافی هستید که در آن بروید و به زندگی خوار و خفیف و خائنانه تان چند صباحی بیشتر بیفزایید . و برای شما فرقی نمی کند که این شکاف صدام حسین یا شیوخ عربستان یا اسراییل و یا ترامپ باشد . و همچنین برای شما فرقی نمی کند و اهمیتی هم ندارد که این شکافها نه تنها شما را رو در روی مردم ایران و منافع ملی شان قرار می دهد یا نه .

لذا به هر قیمتی شده می خواهید خود را سر پا نگه دارید ولی تجربه ثابت کرده است استراتژی شکاف زی بودن سازمان فرقه گرای شما تا کنون نه تنها سودی عاید تان نکرده بلکه باعث پس رفت و نهایتا موجب فروپاشی تشکیلات قرون وسطایی تان گردیده است ولی متاسفانه شما هنوز از این ماجرا پند نگرفته اید و ابلهانه فکر می کنید هنوز  با این کار ها و تلاشهای مذبوحانه راه به جایی می برید و فرجی برای نجات تشکیلات رو به نابودی تان حاصل خواهد شد . ولی بدانید که همان گونه که در زمان صدام با آن همه حمایتهای همه جانبه نظامی و مالی دریافت کردید و در اوج قدرت بودید نتوانستید کاری از پیش ببرید حالا هم که در اوج خواری و فلاکت و ذلت هستید نمی توانید کاری را در جهت نجات تشکیلات وخیم تان پیدا کنید و شما در این شرایط کارت سوخته ای هستید که حتی ترامپ هم شما را ساپورت نمی کند و روی شما سرمایه گذاری نخواهد کرد .

لذا بیخودی دلتان را صابون نزنید که دولت ترامپ سرنگونی را محقق کرده و شما را در ایران به قدرت می رساند و بهتر است که این خواب های پنبه دانه ای را فراموش کنید و شما تنها با این تلاشهای بی حاصل و مذبوحانه فقط و فقط به همه ثابت می کنید که چقدر مورد تنفر و انزجار مردم ایران هستید و همچنین چقدر در اوج خفت و خواری هستید که به کسانی نظیر ترامپ دل بسته اید و بیشتر این کار ها وضعیت اسف بار و وخیم تشکیلاتی تان را بر ملا می کند .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید