اگر ضربه ای درکار است، متوجه دوستان باند رجوی است بیشتر! +هنوز تن زخمی رجوی گرم است

0
631

اگر ضربه ای درکار است، متوجه دوستان باند رجوی است بیشتر! (+هنوز تن زخمی رجوی گرم است)

 انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، بست و نهم دسامبر ۲۰۱۶:… تکیه بر صدام و … ، استفاده ازحضور نیروهای آمریکائی درعراق برای انجام جاسوسی های متعدد، جمع کردن شیوخ در کمپ اشرف برای برهم زدن اوضاع عراق و …، درکارنامه ی شما می درخشد و حالا که ترکی الفیصل ( وزیر سابق اطلاعات عربستان ) را به پدر معنوی خود تبدیل کرده اید ، خودرا  مانند گذشته درموقعیت رطب … 

هنوز تن زخمی رجوی ها گرم است و درد را کمتر حس میکند!

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵
 لینک به منبع

به دید تعدادی ازتحلیلگران با فراست، آنچه که درحلب اتفاق افتاد یک نقطه ی عطف تاریخی در قرن ۲۱ است وهنوز اذهان ساده ویا خودفریب، قادر به تحلیل آن نیستند!

من  البته که جزو این تحلیلگران با فراست نیستم .اما باوجود مستندات فراوان ، براحتی میتوانم ادعا کنم که بازپس گیری حلب نشان داد که نظام تک قطبی جهان با  ترک  وشکاف های سخت وغیر قابل ترمیمی مواجه شده است!

اما عوامل رجوی جان سختی نشان داده وبا زیر علامت سئوال دادن پیروزی تاریخی ارتش سوریه ومتحدانش درحلب، خود را به آن راه میزنند و آنطور که باید وشاید، درد این  زخم عمیق خود را که  هنوز تازه است ، درک نمیکنند!

درمیان قلم بدستان باندرجوی، مهرداد هرسینی ازجمله کسانی است که برای دلخوشی دادن به خود و اسرای رجوی و خشنود ساختن مریم رجوی ، بیشتر درصحنه حضور دارد ومن خواستم که نگاهی کوتاه به نوشته ی او بنام ” حلب قهرمان- دستان آغشته به خون خامنه‌ای ”  داشته باشم !

این مهره ی بشدت گوش بفرمان رجوی می نویسد :

” سرانجام پس از قریب دو سال بمب، ترور، کشتار به توبره بستن خانه به خانه و خیابان به خیابان، نیروی تروریستی قدس به یاری نیروی هوایی روسیه وارد حلب قهرمان و خون‌فشان شدند “.

ازاین بچه مرشد رجوی باید پرسید که حلب برای چه وبدست چه جریانها وبا کمک کدام کشورها اشغال شده بود که بازپس گرفته شدنش اینقدر پر هزینه شد؟

غیر از این است که سوریه گرفتار اجرای نقشه ی خاورمیانه ی بزرگ بود که براساس آن قرار است تمامی کشورهای درمسیر اسرائیل تجزیه شده و دماغ موی این سیستم اشغالگر برای تصرف اغلب سرزمین های خاورمیانه نباشند؟

آیا شما میخواستید این شهر به مام میهن اش که سوریه باشد نپیوندد و دولت صهیونیستی هرکاری که کرد بکند؟!

چرا به وجود منافع مشترک خود واسرائیل ، اشاره ی صاف وپوست کنده ای نمیکنید وبا بازی با کلمات و گشتن درحاشیه ها ، درصدد فریب خوانندگان خود هستید؟!

مهرداد رجوی الدوله مینویسد:

” … ابعاد جنایات رژیم خون‌ریز ولی‌فقیه را میلیون‌ها مردم در سراسر جهان بروی شبکه‌های تلویزیونی و یا از طریق شبکه‌های مجازی روزانه رصد می‌کردند. صحنه‌های دردآور کودکان ماتم زده، شوکه شده، با صورت‌های خونین و زخم‌های عمیق در زیر آوار ساختمان‌های بمباران‌شده، زنان باردار زخمی و شهروندان پیر سوری بهترین گواه بر ابعاد سبوعیت و جنایات یک حاکم خون‌ریز بنام بشار اسد با پشتیبانی دیکتاتور خون‌ریز دیگری بنام علی خامنه‌ای است “.

البته این نوع تصاویر ازرسانه های امپریالیستی – صهیونیستی که متاسفانه دنیای رسانه ای را درچنگال خونین خود دارند پخش شد و شما ها بعنوان زائده ی این رسانه ها مبادرت به بازپخش صدها باره ی آن کردید وابدا توجهی به عدم تایید اصالت این اسناد  توسط رسانه های طرف مقابل وحتی بیطرف نشدید!

رسانه های مسلط یاد شده و شما ها بعنوان دنبالچه های آنان، هنوز هم متهم هستید که در انتشار اخبار سوریه ، به جعل وتزویر پرداخته اید و بنفع آدم کشان حرفه ای تبلیغ میکنید!!

وایضا :

” مردم جهان و افکار عمومی به‌ویژه مدافعان حقوق بشر دیدند که چگونه سیاست مماشات با بی‌عملی و بی‌تفاوتی، به خون‌ریزی‌های خامنه‌ای و اسد «چک سفید» داد و چگونه در سایه «مذاکرات اتمی» زیر تمامی عهد و پیمان‌های خود و به‌ویژه «هارت پورت‌های» قلابی بر سر مرز سرخی بنام «استفاده از سلاح شیمایی» زد “.

واین چک سفید دراصل وابتدا وبرای ده ها بار برای تروریست های دشمن مردم سوریه وخاورمیانه ، داده شده بود وافکار عمومی  ومخصوصا بشریت مترقی با آگاهی ازاین موضوع ، ازبازپس گیری این شهر فلک زده ، استقبال کردند واتفاقا این حلب قهرمان ، درزمان انجام مذاکرات اتمی اشغال شده بود و بارها ثابت شده که این گروه های وابسته به اشغال گران جهانی ونوکران ودوستان منطقه ای آنها، ازسلاح های شیمیایی استفاده کردند و سلطه گران محبوب شما، بخاطر این کار ، کمک هایشان به تکفیری ها و شرکایشان را قطع نکردند!!

همچنین :

” … اوباما در یک کنفرانس خبری و در آخرین روزهای ریاست‌جمهور خود در کاخ سفید با اعتراف به سردرگمی حاکم بر سیاست خارجی ایالات‌متحده در زمینه سوریه، بی‌محابا گفت: «از خود می‌پرسم آیا ایالات‌متحده آمریکا برای پایان جنگ در سوریه به قدر کافی تلاش کرده است؟”.

جواب این رئیس جمهور درحال ترک کاخ سفید آمریکا یک ” نه ” بزرگ است!

چرا که او قادر بود با اشاره ی یک چشم وابرو، منابع مالی این گروه ها را قطع کند ومرتجعین منطقه را ازانجام جنایت هایشان منع کند که نکرد!

هرسینی نوشته است :

” … به‌هرحال آنچه در حلب قهرمان گذشت، بیانگر واقعیتی بنام «مقاومت» تا آخرین سنگر و تا آخرین آجر این شهر غم‌زده اما استوار، بود. قهرمانان ارتش آزاد سوریه دفاع جانانه‌ای از خانه و کاشانه خود و از تمامی ارزش‌های انسانی برای سوریه‌ای آزاد و بدون اسد کردند “.

اولا مهمترین حامی ارتش آزاد شما که ترکیه باشد، دیگر شمشیر برکناری اسد را غلاف کرده!

ثانیا هیچ دلیل ومدرکی برای اینکه ثابت کند مقاومت رزمندگان ضد مردمی سوریه بدون سپر انسانی – که همان مردم گروگان گرفته شده ی شرق حلب باشد- برای خانه وکاشانه ی مردم بوده وجود ندارد وبرعکس آنچه که روشن شد، اینها  مجبور به ترک خانه های مردم را که به سنگر تبدیل کرده بودند ، شدند و ارزش انسانی و … به کار این قصابان مردم نمی آمد!

ونیز:

” … همچنین یکبار دیگر این واقعیت که نفس حیات و بقاء مقاومت ایران است، برای رزمندگان دیگر کشورها و به‌ویژه ارتش آزادی در سوریه روشن گردید که همواره همان شعار ‘کس نخارد’ است و مابقی فرع و خارج از تمامی محاسبات معمول و چرتکه‌اندازی‌های امروزی بشمار می‌روند “.

آیا مقاومت ایران که همان فرقه ی رجویه باشد ، بدون تکیه بر قدرت های خارجی یا منطقه ای ، لحظه ای را تجربه کرده  ودرکی ازاستقلال مالی  و …دارد؟!

تکیه بر صدام و قبول اینکه یکی از ارتش های او باشید ، استفاده های وسیع تبلیغاتی از اطلاعات جاسوسی ارائه شده توسط اسرائیل و … ، استفاده ازحضور نیروهای آمریکائی درعراق برای انجام جاسوسی های متعدد، جمع کردن شیوخ در کمپ اشرف برای برهم زدن اوضاع عراق و …، درکارنامه ی شما می درخشد وحالا که ترکی الفیصل ( وزیر سابق اطلاعات عربستان ) را به پدر معنوی خود تبدیل کرده اید ، خودرا  مانند گذشته درموقعیت رطب خورده ای قرار داده اید که منع رطب نتوانید کرد!

به ارتش آزاد سوریه هم که توجه میکنیم ، متوجه میشویم که تماما تحت فرمان ترکیه است و میگذارد که ترکیه پشت اش را بخارد!!

با این توصیف، چه جای صحبت از استقلال و … است؟!

صابر

اگر ضربه ای درکار است، متوجه دوستان باند رجوی است بیشتر!

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵
 لینک به منبع

خبری با عنوان ” ضربه جدی به رژیم ایران و اسد در سازمان ملل متحد ” در رسانه های گروه رجویه منتشر شده که در قسمتی ازآن میخوانیم :

” ۱۰۵ عضو سازمان ملل‌متحد با تصویب قطعنامه‌یی زمینه تشکیل کمیته‌یی را فراهم کرده‌اند که قرار است شواهد جنایات جنگی و نقض حقوق‌بشر در جنگ سوریه را گردآوری کند. رژیم ایران، روسیه و چین به این قطعنامه رأی منفی داده‌اند “.

اگر قرار است که به این مسئله رسیدگی منصفانه ودقیق شود، حق به آنطرفی که  کشور وحق حاکمیت اش مورد تجاوز قرار گرفته ودرحال دفاع ازخود بود ، داده خواهد شد و بنابراین این گروه های سلفی جمع شده از۸۲ کشورند که به سوریه حمله کرده وحتی از سلاح های شیمیایی هم استفاده کرده اند و کشورهای تجهیز کننده این گروه ها مجرم شناخته خواهند شد !

آیا اراده ای دراین سازمان ملل بی استخوان برای محاکمه ی سران آمریکا  که در ارتکاب این نوع جنایات در راس امور قرار دارند، وجود دارد؟

به گمانم هرگز!

البته منظور باند رجوی این است که مثلا دولت سوریه محاکمه خواهد شد که درجوابش باید گفت : زمان اینگونه محاکمات ، دوران پس از فروپاشی شوروی و یک قطبی شدن جهان بود  واین کارها دریوگسلاوی وعراق اتفاق افتاد، با سرعت زیاد سپری میشود!!

در بخش دیگر خبر آمده است:

” به موجب این قطعنامه، دبیرکل سازمان ملل‌متحد ۲۰ روز وقت دارد تا یک کمیته ویژه تشکیل دهد. این کمیته باید ‘بی‌طرف و مستقل’ عمل کرده و از تحقیقات برای پیگرد قضایی جنایات جنگی پشتیبانی کند. این کمیته ویژه، پرونده جنایات را برای ارائه به دادگاههای منطقه‌ای و بین‌المللی آماده می‌کند. با این کار، نخستین گام برداشته می‌شود تا این جنایات در دادگاهی بین‌المللی مطرح و رسیدگی شود “.

به صلاح اربابان ودوستان تروریست باند رجوی نیست که اینگونه کمیته که ” بی طرف ومستقل ” باشد ، تشکیل شود وگرنه هیچ کمیته ی مستقلی مدافعان حق استقلال وحاکمیت یک کشور را محکوم نمیکند و بجای آن، متجاوزان مورد تعقیب قرار میگیرند وچون قرار نیست که متجاوزان مورد تعقیب قرار بگیرند، رای چنین کمیته ای به لحاظ قانونی ومخصوصا توازن قوای موجود در سوریه ، محلی ازاعراب ندارد وملاحظه هم میکنید که آمریکا با این دست وآن دست کردن، حضوری در صلح سوریه پیدا نکرد وکنار گذاشته شد و اگر بخود نجنبد، تکلیف سوریه با همت رزمندگان خود ومتحدانش ، در جاهایی مانند قزاقستان و… بدون حضور آمریکا حل خواهد شد!!

سعید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید