رزاقی:مسموم کردن اب دمشق توسط تروریستهای وحشی! شیوه ای که فرقه رجوی …

0
513

مسموم کردن اب دمشق، شیوه ای که فرقه رجوی داعشی می خواست در فرانسه انجام بدهد

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، بیست و ششم دسامبر ۲۰۱۶:…  قبلآ هم بارها گفته ام و تاکید کرده ام که جنایتهائی را که در این چند سال گذشته تروریستهای وحشی در سوریه ؛ عراق و حتا کشورهای اروپائی به شیوه عملیات انتحاری انجام می دهند . بنیان گذار شیوه عملیات تروریستی انتحاری توسط شخص رجوی داعشی و سران این فرقه اولین بار در خاورمیانه در دهه ۶۰ بنیان گذاری … 

لینک به منبع

مسموم کردن اب دمشق توسط تروریستهای وحشی !

شیوه ای که فرقه رجوی داعشی می خواست در فرانسه انجام بدهد !

امروز در سایتهای خبری آلوده کردن اب دمشق توسط تروریستهای وحشی را دیدم .

http://fa.alalam.ir/news/1902335

با دیدن این خبر یک نکته قابل توجه به ذهنم رسید و ان اینکه چند ماه پیش در یک برنامه تلویزیونی این شیوه را که فرقه رجوی داعشی در زمان دستگیری مریم قجر در سال ۲۰۰۳ می خواست بکار گیرد افشاء کرده بودم .

دقیقا یادم هست که هم در مصاحبه افشاگرانه و هم در یک مطلب تهدیدات سران فرقه علیه دولت و ملت فرانسه به شیوه مسوم کردن اب را بیان کرده و نوشت بودم .

 لطفا مصاحبه با مردم تی وی در ۴ سپتامبر ۲۰۱۶ـــ ازدقیقه ۴۹ به بعد  این مصاحبه را گوش بدهید !

قبلآ هم بارها گفته ام و تاکید کرده ام که جنایتهائی را که در این چند سال گذشته تروریستهای وحشی در سوریه ؛ عراق و حتا کشورهای اروپائی به شیوه عملیات انتحاری انجام می دهند . بنیان گذار شیوه عملیات تروریستی انتحاری توسط شخص رجوی داعشی و سران این فرقه اولین بار در خاورمیانه در دهه ۶۰ بنیان گذاری شده و سران این فرقه در همان دهه از این شیوه برای ترور امام جمعه ها و مسئولین ایرانی استفاده کرده و یا سوزاندن انسانها و حتا حمله به پدر و مادر و خانواده را رجوی و مریم قجر داعشی بنیان گذاری کردند که همه مدارک این جنایتها و شاهدان وجود دارد .

حال شیوه بزدلانه و ضد بشری مسموم کردن اب دمشق بر اساس خبرهائی که در سایتهای خبری درج شده  به نظر من می تواند گواه بر همکاری فکری مریم قجر داعشی با تروریستهای وحشی در سوریه و عراق باشد .

چون دقیقآ در سال ۲۰۰۳ وقتی مریم قجر داعشی توسط پلیس فرانسه دستگیر شده بود سران فرقه برای مسموم کردن اب در فرانسه برنامه ریزی داشتند و مژگان پارسائی بعنوان جانشین رجوی داعشی در اردوگاه بد نام اشرف بصورت علنی این شیوه مسموم کردن اب توسط سیانور را به زبان خودش بیان کرد .

بطور خاص بعد ازشکست تروریستها در حلب وسوزش مریم قجر رجوی داعشی وهمکاری دربر پائی تظاهرات برای روحیه دادن به تروریستهای وحشی در سوریه در پاریس همه نشان از همکاری نزدیک مریم قجر با تروریستهای وحشی سوریه و عراق را دارد و به یقین می توانم بگویم مریم قجر و سران فرقه در انتقال شیوه های کشتار و ترور به تروریستهای وحشی سوریه کمک می کنند .

از همین جا باز به دولتمردان و مقامات امنیتی کشورهای اروپائی بطور خاص به دولت مردان و مقامات امنیتی فرانسه تاکید می کنم اجازه ندهید مریم قجر داعشی و سران فرقه رجوی داعشی از دمکراسی کشورتان سوء استفاده کند .

من بارها تاکید کردم فرقه رجوی داعشی هزاران بار از تروریستهائی که در سوریه عراق هستند وحشی ترند و کار کشته تر و البته شیاد و کلاش تر از انها .

چون مریم قجر داعشی سعی کرده با پرداخت هزاران دلار به یک مشت لابی و نشستن در کنار آنها و بیان حرفهائی در مورد دمکراسی ؛ ازادی ؛ برابری و … که خودش از همه بهتر می داند هیچ ایمان و اعتقادی به حرفهای خودش هم ندارد و با صورت بزک کرده ماهیت اصلی و تروریستی خودش را لا پوشانی کند وجنایتهائی را که تروریستهای وحشی با انواع نامهایی مثل  داعش ؛ اانصره ؛ جیش الشام و … در این چند سال انجام داده اند رجوی داعشی ۳۵ سال پیش انجام دادده وافراد فرقه رجوی داعشی با آویزان کردن کروات و تراشیدن صورتشان هزاران بار از داعشی ها و تروریستهای ریش و پشم دار سوریه و عراق خطر ناک تر هستند .

کشورهای اروپائی بطور خاص کشور فرانسه بدانند تروریستهای فرقه رجوی داعشی اموزش دیده های فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون هستند که رجوی داعشی بک عده از انها را با نامهای جعلی در کشورهای مختلف اروپائی در خانه های امن جا داده و یک عده هم همراه مریم قجر داعشی در اردوگاه اور سوراواز فرانسه مستقر می باشند .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید