محمد کرمی: استراتژی جدید مریم قجر عضدانلو (فاز تهاجم سیاسی) بثمر رسید!!!!

0
698

استراتژی جدید مریم قجر عضدانلو ( فاز تهاجم سیاسی ) بثمر رسید!!!! (قسمت اول)

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، نوزدهم دسامبر ۲۰۱۶:… چوب حراج زده اند به سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران!! اما کو خریداری ؟؟ همانا که لیاقت همان وهابی ها را دارند …تظاهرات عظیم !! ۱۰ نفره آدمخواران رجوی در پاریس در اعتراض به سقوط حلب. آدمخواران حلب و داعشی و رجوی از سوی عربستان حمایت مالی می شوند…این روز ها تمامی سایت ها … 

لینک به منبع

استراتژی جدید مریم قجر عضدانلو ( فاز تهاجم سیاسی ) بثمر رسید!!!! (قسمت اول)

چندی قبل بود که مریم قجر اعلام استراتژی جدید یعنی تهاجم سیاسی برای سرنگونی آخوند ها در ایران را اعلام کرد . کل تشکیلات این فرقه بسیج شدند که این استراتژی را به اثبات برسانند. در این مقاله به قسمت هائی از این دست آورد عظیم مریم قجر در اروپا اشاره می کنم .

اگر این روز ها خبرها را دنبال کرده باشید رویدادهای حلب بروی آنتن ها است و خیلی از کشور ها پشت این قضیه هستند. در اروپا این روز ها شاهد تظاهرات های مختلف در حمایت از انقلابیون ؟؟ حلب هستیم. این گروه های انقلابی که این روز ها در حلب سبز شده اند تقریبا % ۹۰ شان خارجی هستند بخصوص سران و فرماندهان آنان موضوعی که در این نوشتار نمی گنجد. اما عوامل اجرائی عربستان سعودی یعنی فرقه رجوی تلاش می کنند خوش خدمتی خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند . این روز ها تمامی سایت های رسمی و غیر رسمی و تلویزون این فرقه از این انعکاسات پر شده است.

به قول آقای سعید سلطانپور روزنامه نگار: * تظاهرات عظیم !! ۱۰ نفره آدمخواران رجوی در پاریس در اعتراض به سقوط حلب. آدمخواران حلب و داعشی و رجوی از سوی عربستان حمایت مالی می شوند.

فرقه رجوی در مرکز خلافت خود یعنی پاریس تلاش می کند سنگ تمام بگذارد و در بعضی از تظاهرات ها حتی با دو نفر شرکت کنند و عکسی بگیرند تا به ارباب خود نشان بدهند که حضور دارند.

مجاهدین خلق فرقه رجوی حمایت از تروریسم و داعش در پاریس

مجاهدین خلق فرقه رجوی حمایت از تروریسم و داعش در پاریس

مجاهدین خلق فرقه رجوی حمایت از تروریسم و داعش در پاریس

مجاهدین خلق فرقه رجوی حمایت از تروریسم و داعش در پاریس

** صحنه های از تظاهرات همبستگی با مردم حلب در پاریس مقابل سفارت رژیم ایران !!!

***در همین رابطه فیلمی هم از تلویزون سیمای حقارت فرقه رجوی پخش کردند. در دیگر کشورهای اروپائی که تظاهرات بود در حد ۴ یا ۵ نفر شرکت کردند و فیلمی تهیه کردند تا به اثبات برسانند که این استراتژی جدید موسوم به «تهاجم سیاسی» دارد به ثمر می نشیند و مریم قجررا دارند اثبات می کنند!!. البته تمام این برنامه ها در راستای خود فروختگی این فرقه است. به قول یکی از دوستان: چوب حراج زده اند به سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران!! اما کو خریداری ؟؟ همانا که لیاقت همان وهابی ها را دارند ….
قسمت دوم «به ثمر نشستن این استراتژی (تهاجم سیاسی)» را با ارائۀ مدارک تقدیم خواهیم کرد.

ادامه دارد …

* https://twitter.com/RahehalTV/status/810320673918844928
** http://www.hambastegimeli.com/%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86
*** http://www.hambastegimeli.com/component/allvideoshare/video/2016-12-16-5

محمد کرمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید