بازهم سنگ خارای خانواده ها، باند رجوی را له میکند!

0
886

آن سازمان استقلال طلب و آزادی خواه سابق ، مانند ممه ای شد که رجوی بسادگی آنرا برد! ما، این تیره بختان گرفتار درچنگال رجوی را عده ای متشکل از انسان های درهم شکسته – که دراکثریت هستند- وتعداد قلیلی گماشتگان خاص رجوی دانسته وآنچه که آنها را برای ما با اهمیت میکند، عواطف خانوادگی است وربطی به بازی های ضعیف سیاسی شما با رژیم ندارد!دیگر اینکه شما با باصطلاح جام زهر ادعائی تان هم صادق نیستید و درعوض مدام درتلاش اید که این توافق مهم بهم بخورد که خوابی است پنبه دانه گونه برای مریم و حواشی اش!

بازهم سنگ خارای خانواده ها، باند رجوی را له میکند!

با آنکه خانواده های اسرای رجوی، هنوز راه  خود را به آلبانی هموار نکرده و درخواست ملاقاتی هم طبعا در بین نبوده، این باند تبهکار نوشتن چند عریضه، نامه و درخواست تماس را مانند سوزنی میبیند که دربادکنک پف شده ی رجوی ها فرو کرده باشند.
دراین راستاست که فردی بنام ناصر یگانه ( که معلوم نیست چه ارتباط فامیلی با خانم فرشته یگانه جلاد دارد) وارد معرکه ی مجازی رجوی شده وطی یادداشتی بانام  ” دست و پا زدن‌های آخوندها در برابر جام زهرهای بعدی ” آورده است:
” رژیم فاشیستی آخوندی، پس از خوردن زهر اتمی، در انتقال همگانی مجاهدین به هیئت یک تشکیلات به آلبانی، یک ضربه مهلک دیگر نوش جان کرد. 14 سال سرمایه‌گذاری این رژیم برای از هم پاشیدن تشکیلات مجاهدین و ده‌ها طرح نظامی برای کشتار اعضای آن شکست خورد و مجاهدین توانستند به یمن استقامت و خون‌فشانی این سالیان، به‌سلامت و سرفرازی حلقه محاصره دشمن خون‌خوار را در هم بشکنند. اکنون‌ ولی‌فقیه ضد بشر از این پیشروی مقاومت و عقب‌ماندگی استراتژیکی خود در تعادل قوا به هراس افتاده، از سر ضعف و درماندگی باز دست‌به‌کارهای کثیف دجالگرانه جنگ روانی تحت عنوان «خانواده» زده است “.
این ادعا درتناقض کامل با وعده هایی بود که رجوی به معده ی شریف اش وشما می داد ومیگفت که اشرف با جنبیدن کوه ها هم نخواهد جنبید ویا میخواست که لیبرتی که یک کمپ ترانزیتی بود ، به کمپ دائمی اسرا وگروگان های او تبدیل شده ، نیروهای آمریکائی عهده دار امنیت آنجا شده وحتی اعضای این باند به سلاح های گرم مجهز شوند!
پس اگر پیروزی ای درکار بود، ازآن خانواده ها بود که با تحصن های پرطاقت وحماسه آفرین خود ، عامل عمده ای در انتقال این عزیزان بدبخت خود بحساب میآیند که اینگونه رجوی را مجبور به تن دادن به انتقال سالم فرزندان خود که گامی درراستای آزادی قطعی آنها بود، کردند!
جنگ باند رجوی با خانواده ها یک جنگ تمام عیار است وربطی به جنگ روانی حکومت ایران – درصورتی که شما را عددی بحساب آورد – ندارد!
همچنین :
” …مجاهدین بی‌سلاح با دست‌خالی ولی قدرت اراده و ایمان با بلند کردن پرچم «هیهات منالذله» و «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه» 28 بار حملات نظامی‌اش در اشرف، قتل‌عام دهم شهریور 92 و 7 حمله موشکی با ده‌ها شهید و صدها مجروح در لیبرتی را به جان خریدند و نه‌تنها تن به ذلت و تسلیم ندادند که خلیفه مفلوک ارتجاع را به نقطه‌یی رساندند که مجبور به سر کشیدن جام زهر اتمی هم شد … حالا … که … جام زهر را سرکشیده و وقتی دستش از قتل و کشتار و اقدامات تروریستی و موشک‌پرانی و زجرکش کردن بیماران مجاهدین و محاصره ضد انسانی اشرفی‌ها کوتاه شده، رو به پارس کردن خوابیده و یاوه «عواطف خانوادگی مجاهدین» آورده است “!
البته ما کسی با ماهیت مجاهد واقعی رادرتشکیلات رجوی سراغ نداشته وخبرازسازمانی بنام مجاهدین خلق دوران شاه نداریم !
آن سازمان استقلال طلب و آزادی خواه سابق ، مانند ممه ای شد که رجوی بسادگی آنرا برد!
ما، این تیره بختان گرفتار درچنگال رجوی را عده ای متشکل از انسان های درهم شکسته – که دراکثریت هستند- وتعداد قلیلی گماشتگان خاص رجوی دانسته وآنچه که آنها را برای ما با اهمیت میکند، عواطف خانوادگی است وربطی به بازی های ضعیف سیاسی شما با رژیم ندارد!
دیگر اینکه شما با باصطلاح جام زهر ادعائی تان هم صادق نیستید و درعوض مدام درتلاش اید که این توافق مهم بهم بخورد که خوابی است پنبه دانه گونه برای مریم و حواشی اش!
بار دیگر :
” … طی مدتی که مجاهدین در اشرف و لیبرتی در محاصره مزدوران این رژیم در دولت عراق بودند به فرموده ولی‌فقیه ارتجاع حتی یک نفر از خانواده‌های مجاهدین اجازه دیدار از اشرف را پیدا نکرد. بنابراین به این دایه‌های مهربان‌تر از مادر در وزارت اطلاعات خامنه‌ای باید گفت نمایش‌های «عابد و زاهد و مسلمان شدنتان» کسی را فریب نخواهد داد اگر اکنون در نکبت فرتوتی و پیری و ریختن دندان‌های زهرآگینتان، علم «مهر و عطوفت خانوادگی» برداشته‌اید چیزی نیست الا اینکه دیگر دستتان به بمب و موشک و شلیک با صدا خفه کن به اسیران دست‌بسته نمی‌رسد، غافل از این‌که دوران هم عوض‌شده، چرخ‌های جدید استراتژیکی در مسیر پیروزی «مقاومان و پایداران» به چرخش درآمده‌اند که نه‌تنها علم کردن هزارباره ترفند سوخته خانواده، سنگ‌ریزه‌یی هم در مسیر آن نیست بلکه زود است که در حسابرسی بر سر جنایاتی که انجام داده‌اید کیفر شایسته خود را دریافت و دودمان خود را بر باد ببینید “.
ما ها بارها بدانجاها آمده  وآنچه که دیده ایم، محافظت مامورین عراقی از جان وامکانات شما بود واتفاقا بیشتر اعضای خانواده ها براین باور بودند که این مامورین ترسیده از امر و نهی های آمریکا ، بیشتر هوای رجوی و فرماندهان او را دارند تا خانواده های بست نشین و بنابراین از دید ما، شما دراین مورد دروغ بزرگی میگویید !
لطفا بجای شعار دادن، آنچه را که ازدستتان میآید درمورد رژیم کوتاهی نکرده ومنتی برسرما نگذارید وفقط این را بدانید که با این برچسب زدن ها ، ما فقط باین نتیجه خواهیم رسید که با چه تشکیلات جهنمی و مخوفی روبرو هستیم وعزم مان را برای آزادی فرزندان مان ازچنگال های خون فشان گماشتگان رجوی صد چندان خواهیم کرد!
شما گوشه هایی از این قدرت حیرت انگیز برخاسته ازعواطف ما خانواده ها را دیده اید وبنابراین منتظر اعمال چندین برابر این قدرت در آلبانی بمانید!
گروهی از خانواده های اسرای رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید