مریم قجر در فرانسه و اینبار دوران پیشروی سیاسی

0
536

مریم قجر در این فیلمنامه جدیدش نکات مسخره ی همیشگی را ردیف می کند مثلا یک شرکت حقوق کارکنان خودش را نداد- آب زاینده رود قطع شد وزمینش ترک برداشته – دو عدد قاچاقچی مجازات شده اند – روی دیوار نوشته شده به یک کلیه نیازمندیم و… خلاصه اینها اطلاعات و شاخص های تازه کشف شده مریم قجر برای سرنگونی و نشانه های قریب الوقوع بودن سرنگونی است.وقتی دست آویز جاسوسی هسته ای دیگر تعطیل می شود مریم قجر مجبوراست کلیه فروشی را شاخص و استراتژی جدیدش برای وعده سرنگونی به خورد مریدانش بدهد

مریم قجر در فرانسه و اینبار دوران پیشروی سیاسی

انجمن نجات ـ 06.12.2016

منبع: انجمن نجات 

مریم رجوی در سناریوی جدیدش در فرانسه بعد از خروج واخراج کامل از عراق به جای اعتراف به شکست استراتژی 30 ساله در عراق اعلام کرد مجاهدین از اوین تا اشرف ولیبرتی و عودت (اخراج) به اروپا وهرکجای دنیا مجاهد هستند وخواهان مبارزه با رژیم !
پشت بند این اعتراف مریم قجر برای جا خالی نگذاشتن برای هر سئوالی می گوید مجاهدین درکنار ارتش ملت ایران مبارزه و تلاش می کنند .
عجبا تا صدام بود رجوی عربده می کشید که بازوی پراقتدار خلق قهرمان ارتش آزادیبخش ملت را بزودی رها می کند و اکنون مریم می گوید مردم ایران همان ارتش رهایی هستند و فرقه رجوی هم درکنار آنها یک گوشه ای برای خود همراه آنهاست .
آیا واقعأ مریم قجر وهمسر غایبش درموقع سرهم کردن این چرندیات فکر نکردند که روزی همین آنها بودند که اعلام کردند هیچ بخاری از خلق قهرمان بلند نمی شود وتنها راه بازوی پرتوان مسلح شده توسط صدام است ؟
مریم قجر ازاین شاخه به شاخه دیگری پرید و گفت مجاهدین با تمام توان و قوا در کنار ملت سوریه هستند و درکنار مبارزین آنها . منظورهمان تروریست هایی که ملت سوریه را یک روز سپر حفاظت خود و به کشتن می دهند و روزدیگر بمب شیمیایی به خورد آنها می دهند .
مریم قجر در این فیلمنامه جدیدش نکات مسخره ی همیشگی را ردیف می کند مثلا یک شرکت حقوق کارکنان خودش را نداد- آب زاینده رود قطع شد وزمینش ترک برداشته – دو عدد قاچاقچی مجازات شده اند – روی دیوار نوشته شده به یک کلیه نیازمندیم و… خلاصه اینها اطلاعات و شاخص های تازه کشف شده مریم قجر برای سرنگونی و نشانه های قریب الوقوع بودن سرنگونی است .
وقتی دست آویز جاسوسی هسته ای دیگر تعطیل می شود مریم قجر مجبوراست کلیه فروشی را شاخص و استراتژی جدیدش برای وعده سرنگونی به خورد مریدانش بدهد .
مریم به تبعیت از شوهر مرحومش در ادامه چهل سال وعده او هم گفت سران رژیم در جنگ گرگ ها هستند وجام زهر تا یک ساعت دیگر از حلقوم رژیم پایین رفته وعمل می کند وکارش تمام است . البته این شعار از جام زهر آتش بس در سال 67 تاکنون از حلقوم رژیم پایین نرفته و فرقه رجوی هم هی منتظر پایین رفتن این زهر است .
مریم قجر درجای دیگر می گوید خلع سلاح مجاهدین مماشات با رژیم بود و امریکا به رژیم باج داد و عراق را دو دستی تقدیم آنها کرد .
باید به او گفت مگر همین همسر مرحوم تو نبود که گفت من آنم که با ابرقدرت دنیا آتش بس کردم و با قبول خلع سلاح آنها را فریب دادم و صاحب سلاح را حفظ نمودم ؟
این عجوزه حسرت به دل که سالیان سال با یک رای در انتظار ریاست جمهوری اش است  می گوید ما شهروند حلب سوریه هستیم و برای آنها مضطرب هستیم . راستی مگر همین مریم قجر نبود که برای کشتن عراقیان در سال 69-70 فرمان قتل عام صادرکرد و گفت آنها را زیر شنی های تانک ها له کنید ؟ آیا کشتار کلار-کفری-طوزخرماتو-جلولا و روستاهای الصلاحی و شیخ بابا درغرب خانقین وجدان نمی خواست و اضطراب نمی خواست ؟
راستی وقتی مریم علیه خلق قهرمان خود فرمان کشتار می دهد و به تیم های تروریستی فرمان چشم در آوردن یک چوپان را صادر می کند تا او رد تیم های ترور را به رژیم ندهد . این عنصر معلوم الحال می تواند در به حال ملت حلب سوریه بسوزاند یا …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید