عبدالکریم ابراهیمی: شوى“ مریم رجوى یا کابوس نابودی اش“

0
657

شوى“ مریم رجوى یا کابوس نابودی اش“

 عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، بیست و نهم نوامبر ۲۰۱۶:… مریم رجوى در افاضات خود به دولت هاى ١۶ سال گذشته آمریکا، تاخت و سیاست آنها را به باد انتقاد گرفت که چرا خاک ایران را به توبره نکشیده اند! این عجوزه پر خط و خال، نگفت که در این سالیان مورد نظر ایشان سیاست تحریم، مردم ایران را به شدت زیر فشار زندگى روزمره برد و اربابانش در این مدت از هیچ رذالتى … 

لینک به منبع

شوى“ مریم رجوى یا کابوس نابودی اش“

عبدالکریم ابراهیمیروز شنبه ٢۶ نوامبر، مریم رجوى این عجوزه شیطان صفت، فریبکار و تروریست در فرانسه یک „شوى“ تبلیغاتی و دجالگرایانه برگذار کرد. تعدادى از لابیهاى مزدبگیر خود و همچنین شمارى از آمران تروریستى در خاورمیانه در آن شرکت داشتند.

مریم رجوى در افاضات خود به دولت هاى ١۶ سال گذشته آمریکا، تاخت و سیاست آنها را به باد انتقاد گرفت که چرا خاک ایران را به توبره نکشیده اند! این عجوزه پر خط و خال، نگفت که در این سالیان مورد نظر ایشان سیاست تحریم، مردم ایران را به شدت زیر فشار زندگى روزمره برد و اربابانش در این مدت از هیچ رذالتى در حق مردم ایران کوتاهى نکردند و بیشتر از این دیگر در توان نداشتند که به مقابله ملت بزرگ ایران برخیزند، حال براى دم تکان دادن براى رئیس جمهور جدید آمریکا، با این موضع گیرى، سرسپردگى و مزدورى خود و شوهر مفقود شده اش را در ید اختیار دولتمردان جدید آمریکا قرار داده و میخواهد بگوید در جاسوسى از ملت ایران، مزدور و سرسپار تمام عیار خواهیم بود.

مریم رجوى، خطاب به دولت آمریکا داد سخن رانده و میگوید: „همکاری با آخوندها برای مقابله با داعش فاجعه‌بار است، باعث تقویت رژیم ایران و تروریسم ناشی از آن و تغذیه سیاسی و اجتماعی داعش می‌شود.“

این مادرخوانده تروریسم از جدیت ائتلاف روسیه  در نابودى داعش به هراس افتاده و ترس از نابودى داعش در عراق و سوریه، رعشه بر اندامش انداخته و به تکاپو و مزدورى انداخته است.  شکست داعش در عراق و بالطبع آن در سوریه، همانگونه که شاهد هستیم با جبهه بندیها در خاورمیانه و قرار گرفتن مصر در کنار ملت و ارتش عربى سوریه، ائتلاف عربستان حامى اصلى داعش و فتنه مذهبى در خاورمیانه را به حاشیه برده و به شدت در حال تضعیف شدن است، آمریکا تا الان هم که بعنوان موتور محرک تروریستها، بخصوص داعش عمل کرده است. الان اگر آقاى ترامپ  به وعده هاى انتخاباتى اش عمل نماید و در جبهه ضد داعش با روسیه متحد شود، آنگاه است که عربستان و …. با مریم رجوى در دومینه خاورمیانه که فتنه گرى و تروریسم پرورى بود، قافیه را بأخته اند و آن وقت است که راه تنفس این زوج تروریسم یعنى مسعود مرحوم یا مفقود شده و مریم رجوى، مسدود خواهد شد و سرمایه گذارى سى ساله به اصطلاح مبارزه شما بخوانید تروریسم و مزدورى، بر باد رفته و نابودى تمام عیار خود را می بینند.

مریم رجوى، با برگذارى چنین جلساتى و آوردن تروریستها بر سر سفره خودش و اینکه براى تروریستهاى حلب سینه چاک میدهد و به زمان و زمین ناسزا میگوید که چرا حمایت از تروریسم رها شده است و چرا نور چشمى هاى مریم رجوى همانهایى که آنها را انقلابیون و عشائر عراق و انقلابیون سوریه می نامید، تنها مانده و دارند به درک واصل می شوند و امید رجوى بر باد میرود. این عجوزه تروریست فکر میکند با اینکار میتواند مرهمى بر زخم داعش و امثالهم بگذارد و براى حلب شیون و زارى و آه و ناله می کند. اما بداند جنایاتى که خود و شوهر مفقود شده اش در حق مردم ایران و عراق و نیروهاى منتقد خود انجام داده اند هرگز به فراموشى سپرده نشده و نخواهد شد و باید تاوان آنرا  پس بدهد، دنیا بى حساب و کتاب نبوده و نخواهد بود، روزهاى خوش در دامن صدام و رهروان آن دیکتاتور بسر آمد، منتخبان ملت عراق با رأى بر حقوق حشد الشعبى و قانونى بودن این تشکل مهم،  تقویت بنیه نیروى نظامى و انتظامى عراق را بیش از بیش در مواجهه با تروریسم، مهر کرد و دیگر بازماندگان صدام و داعش جایى در عراق نداشته و این براى رجوى به مثابه حکم مرکش است و سرمایه گذاریش روى تروریسم در عراق، به کابوس نابودى خودش تبدیل شده است و جنب و جوش مریم رجوى در این راستا، نوش دارو بعد از مرگ محسوب می شود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید