اعلام جدایی پنج عضو مجاهدین خلق آلبانی در پاسخ به پیام منتسب به مسعود رجوی…

0
809

اعلام جدایی پنج عضو مجاهدین خلق آلبانی در پاسخ به پیام منتسب به مسعود رجوی بمناسبت انتخاب دونالد ترامپ

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، هجدهم نوامبر ۲۰۱۶:… ( …خواهران و برادران تمامی بحث و خط خطوط مریم را مو به مو به اجرا بگذارید ، در عمل پیاده کنید . تمام عیار گوش به فرمان مریم باشید ، او را هرروز اثبات کنید. خواهران شورای مرکزی را در هر شرایطی حمایت کنید و پشتیبان آنان باشید.….) شب همان روز ۵ نفر از فرقه رجوی اعلام جدائی کردند و  …

لینک به منبع

بعد از پیروزی دونالد ترامپ پیامی به نقل از مسعود رجوی در کمپ های البانی خوانده شد.

بعد از ۱۱ آبان ۱۳۹۳ که اخرین پیام صوتی منتسب به مسعود رجوی پخش شد دیگر هیچ پیامی ، به نقل از وی پخش نشده است .این دومین پیامی می باشد دقیقا بعد از دو سال به نقل از مسعود رجوی ،درون تشکیلات خوانده می شود.روز ۸ نوامبر برابر با ۱۸ آبان ماه که انتخابات ریاست جمهوری امریکا بود و اقای دونالد ترامپ پیروز شد. روز بعدش پیامی به نقل از مسعود رجوی در کمپ های البانی برای اعضای اسیر فرقه در آن کشور خوانده شد!

بعداز مقداری مقدمه چینی سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و برد ، برد مقاومت از این انتخابات امریکا ، نقل پیام از مسعود رجوی به این شرح بوده است . (…. خواهران و برادران تمامی بحث و خط خطوط مریم را مو به مو به اجرا بگذارید ، در عمل پیاده کنید . تمام عیار گوش به فرمان مریم باشید ، او را هرروز اثبات کنید. خواهران شورای مرکزی را در هر شرایطی حمایت کنید و پشتیبان آنان باشید. .. در این برهه از زمان هر کسی از سازمان ببرد و جداشود بزرگترین خیانت را در تاریخ مرتکب شده است و بالاترین خیانت محسوب می شود که در ردیف گناهان کبیره قرار دارد . مورد نفرین خلق و تاریخ قرار خواهد گرفت که در این برهه از زمان سازمان و مریم و شورای مرکزی را تنها بگذارد و بخواهد به دنبال زندگی خفت وخواری برود…..)

همان روز که پیام منتسب به مسعود رجوی خوانده شد ، شب همان روز ۵ نفر از فرقه رجوی اعلام جدائی کردند و به جدا شده ها پیوستند .

حرف تمامی اعضا این است که البانی که امنیت دارد و همه جا امن و امان است . چرا مسعود رجوی نمی آید یک نشست تصویری مدار بسته برگذار کند ؟!

درهمین پیام کوتاه منتسب به مسعود رجوی تمامی شرایط فرقه دارد برملا می شود . اولا بعد از پیروزی دونالد ترامپ بلافاصله پیام داده که معنی خاص خود را دارد؟ انتخابات ریاست جمهوری امریکا چه بردی برای فرقه رجوی دارد ؟ چه اتفاقاتی افتاده که این قدر تاکید می کند که خط و خطوط مریم قجر را نفرات عمل کنند و تمام عیار گوش به فرمان باشند ؟ چراتاکید می کند که از خواهران شورای مرکزی پشتیبانی و حمایت کنند ؟ چرا جدا شدن افراد را بزرگترین خیانت تاریخ و….. می شمارد ؟

از همه مهم تر همان طور که نفرات مسله دار و معترض بیان کرده اند الان که البانی امن و امان است چرا مسعود رجوی یک نشست تصویری مدار بسته برای نفرات برگذار نمی کند ؟

پاسخ پیامش را چند ساعت بعد که قرائت شد با فرار ۵ تن از اعضا مهر کردند و صحبت های مسعود رجوی را اثبات کردند .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید