شما رجوی ها که باید وحشت زده تر باشید!

0
693

یعنی باور کنیم که شما فراموش کرده اید که شما مذاکرات اتمی را بنفع آمریکا ، باج دادن به آن و سرکشیدن جام زهر ارزیابی کرده وبه اسرای رجوی، القای موفقیت باند رجوی را میکردید؟! آیا این دروغگواست که کم حافظه است یا شما هستید که اینقدر بی شرم تشریف دارید؟!

شما رجوی ها که باید وحشت زده تر باشید!

 ارسال شده از طرف آقای حمید ـ نام اصلی محفوظ است ـ 24/08/1395

مهرداد هرسینی بعنوان یک مچیز گوی معروف رجوی درنوشته ای با تیتر یک انتخابات و اینهمه هراس وحشت ! مینویسد:

هفته گذشته جهان شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بود، انتخاباتی که برآیند آن دیکتاتوری خامنه‌ای را کلیت اش به وحشتی غیرقابل وصف انداخته است. اگرنتایج این انتخابات در اروپا و بسیاری از کشورها تنها در سطح رسانه ها مورد نقد و بررسی قرارگرفته است، اما در حکومت ولی‌فقیه اوضاع تا به امروز طور دیگری بوده و موضع به «رأس نظام» راه برده و به تبع آن یک درهم ریختگی و بلبشو به‌ویژه ولوله در هردو باند حکومتی ایجاد کرده است .

ایران چنین توقعاتی ازانتخابات آمریکا نداشت وبرعکس این شمابودید که دوران وزیر امور خارجه بودن خانم کلینتون را که باند رجوی را از لیست تروریستی وزارت خارجه ی آمریکا حذف کرد، دوران طلائی نامیده واظهار امیدواری کردید که با انتخاب او که یک زن است، مریم نیز بعنوان یک زن ازاین انتخاب نفعی وافر خواهد یافت!

حالا که این خانم انتخاب نشد وهمه ی این پیش بینی ها غلط ازآب درآمد، چرا باید ایران درهراس ووحشت باشد؟!

این نوع برخورد با مسائلی که فقط چند روزی از آن گذشته، چیزی جز پررویی وشارلاتانی است که هرسینی بنمایش گذاشته است؟!

ایضا:

همچنین پاسخ به این سوال که چرا انتخابات در کشوری برای تعین رئیس جمهور و یا مجالس نمایندگان و سنا، این چنین هراس وحشت در حاکمیت آخوندی راه انداخته است را باید به یقین متولیان این رژیم بدهند !

.چرا بزرگان تو که اینهمه گردو با دم خود می شکستید ، نباید جوابگوی خزعبلات قبلی وهراس ووحشت فعلی باشند؟!

وچرااین قاعده که انتخابات یک کشور ربطی به دیگران ندارد، شامل حال شما نبایدگردد؟!

همچنین:

” … سخن از اوج گرفتن منحنی سیاستی است که طی هشت سال گذشته با دادن باج‌های کلان به دیکتاتوری ولی‌فقیه، برای نمونه در زمینه‌هایی مانند اتمی، منطقه‌ای و یا بی‌توجهی عامدانه به نقض شدید حقوق بشر در ایران …”.

یعنی باور کنیم که شما فراموش کرده اید که شما مذاکرات اتمی را بنفع آمریکا ، باج دادن به آن و سرکشیدن جام زهر ارزیابی کرده وبه اسرای رجوی، القای موفقیت باند رجوی را میکردید؟!

آیا این دروغگواست که کم حافظه است یا شما هستید که اینقدر بی شرم تشریف دارید؟!

درادامه:

” … در سطح منطقه‌ای نیز همگان شاهد بودند که چگونه این سیاست مخرب عراق را در سینی طلایی به نیروی تروریستی قدس واگذار نمودند و با بی‌عملی و بی‌تفاوتی در موضوع مهمی بنام سوریه، دستان دیکتاتوری خون‌ریز اسد و سپاه پاسداران را برای بمباران و قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه باز گذاشتند .

دراین مورد باید گفت که صورت درستتر قضیه عبارت ازآنست که ارتش 25 میلیارد دلاری دست ساز آمریکا بود که عراق را بسادگی آب خوردن به داعش سپرد وشما نام این خونریزان را باعنوان عشایر انقلابی عراق مفتخر ساختید!

حضور محدود ایران درعراق با درخواست رسمی دولت قانونی این کشور عملی شده وآمریکا درانتخابات این کشور حضور رسمی ومقتدرانه داشته و طرف اصلی قضیه است وبنابراین اگر فریادی دارید بر سر آمریکا بکشید!!!

وعجیب تر اینکه :

“… هلری کلینتون هم وزیر خارجه بود و هم در رابطه با مسائل و فشارها بروی مقاومت ایران و به‌ویژه اعضاء مقاومت در کمپ لیبرتی و اشرف دست اندرکار .

این حرف شما درتضاد کامل با تحلیل های چند روز پیش تان بود که بموجب آن همانطور که دربالا ذکر شدتحلیل مثبتی از کلینتون داشتید وحالا نمیتوانید با توهین به شعور مردم وبدون انتقاد ازمواضع باری به هرجهت خود دریک هفته پیش ، مسئله را وارونه مطرح کنید!

حمید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید