دو خواهری که هرگز همدیگر را ندیده اند

0
562

ولی علیرغم تلاشهای کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد و یونامی و وزارت حقوق بشر عراق رهبری سازمان مجاهدین خلق ایران با دیدار او با خواهرش موافقت نکرده است. از سازمانهای بین المللی و ارگانها و رسانه ها و یا شخصیتهایی که روابطی با سازمان مجاهدین خلق در عراق و کشورهای دیگر دارند خواهش می کنم از رهبران این سازمان در عراق و رهبرشان مریم رجوی در فرانسه بخواهند که با این دیدار خانوادگی موافقت کنند و برای تحقق این درخواست انسانی و حقوق بشری به ما کمک نمایند.

دو خواهری که هرگز همدیگر را ندیده اند

فراخوان حقوق بشری برای ترتیب دادن اولین دیدار بین دو خواهر

06.11.2016 ـ پیوند رهایی

لینک به منبع

راست: آذر (مونا) حسین نژاد 34 ساله مقیم ایران

چپ: زینب حسین نژاد 38 ساله مقیم آلبانی – کمپ سازمان مجاهدین خلق

hossein-nejad-dokhtaran

زینب حسین نژاد 38 ساله مقیم عراق و آذر (مونا) حسین نژاد 34 ساله مقیم ایران دو خواهری هستند که تا کنون در عمرشان همدیگر را ندیده اند و هیچ تماسی بین آندو نه با انترنت و نه با تلفن و نه حتی با نامه در این عصر ارتباطات امکان پذیر نشده است. زینب که ساکن کمپ لیبرتی در بغداد مقر اعضای سازمان مجاهدین خلق بود اخیرا همراه بسیاری از ساکنان کمپ به کمپهای مجاهدین خلق در کشور آلبانی منتقل شده است و آذر خواستار دیدار برای اولین بار در عمرش با خواهرش می باشد ولی رهبری سازمان مجاهدین از ترس اینکه ممکن است در صورت انجام این دیدار زینب از سازمان جدا شود به این بهانه که او خودش نمی خواهد با خواهرش دیدار کند مانع دیدار بین آندو می باشد. آذر تا کنون دو بار جلوی در کمپ لیبرتی در بغداد رفته  ولی علیرغم تلاشهای کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد و یونامی و وزارت حقوق بشر عراق رهبری سازمان مجاهدین خلق ایران با دیدار او با خواهرش موافقت نکرده است.

از سازمانهای بین المللی و ارگانها و رسانه ها و یا شخصیتهایی که روابطی با سازمان مجاهدین خلق در عراق و کشورهای دیگر دارند خواهش می کنم از رهبران این سازمان در عراق و رهبرشان مریم رجوی در فرانسه بخواهند که با این دیدار خانوادگی موافقت کنند و برای تحقق این درخواست انسانی و حقوق بشری به ما کمک نمایند. با سپاس.

پدر دو خواهر: قربانعلی حسین نژاد پناهندۀ مقیم فرانسه

تلفن:  0033641361770

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید