عربستان و یافتن لانه‌ای تازه برای فرقه رجوی

0
541

برای یادآوری به مقامات امنیتی پاکستان باید گفت لشکر جهنگوی و سازمان رجوی هر دو سر در یک آخور دارند و مأموریتشان هم یکی است و هشدار می‌دهیم که تطهیر تشکیلات تروریستی رجوی در پاکستان کار مبارزه با تروریسم را برای آن کشور دشوار می‌کند زیرا زمینه را برای فعالیت آنها در پاکستان ایجاد کرده و باید به زودی شاهد اقدامات تروریستی آنها در پاکستان بود.

عربستان و یافتن لانه‌ای تازه برای فرقه «رجوی»؛ آیا رسانه‌های پاکستانی آگاهند؟

 03.11.2016 ـ  خبرگزاری تسنیم

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مدتی است برخی از رسانه‌های پاکستانی در رویکردی عجیب و تاسف‌بار و بی‌سابقه همه خطوط قرمز پیوندهای برادرانه و حرمتهای همسایگی و اصول اولیه سیاست خارجی را پشت سرگذاشته و از سکوت و تحمل رسانه‌ها و مقامات ایرانی سوءاستفاده می‌کنند و در اقدامی خلاف اخلاق اسلامی و رسانه‌ای خبرهای تشکیلات هولناک  تروریستی، منفور و خائن نزد مردم ایران را به نام اخبار اپوزیسیون ایران و با رویکردی جانب‌دارانه منتشر می‌کنند.

ادامه سکوت و بی‌تفاوتی رسانه‌ها و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران سرانجام کار را بدان جا رساند که در روزهای اخیر یکی از رسانه‌های مشهور پاکستان به حوزه مقدسات مردم ایران وارد شد و با استناد به سخنان رئیس فرقه رجوی درصدد تخطئه نظام و مقدسات اسلامی مردم ایران برآمده است.

کیست که نداند فرقه ضاله و جنایت پیشه رجوی پس از جنایات و خیانت‌های بی شمار از ادعای مبارزه برای خلق ایران به کشتار بیش از 17000 هزار ایرانی بی‌گناه و مزدوری برای صدام و خیانت به کشورش رسید و در مسیر انحطاط خود در این سالها تشکیلاتش را به عقد نامیمون وهابیت و استکبار درآورده و هم پیاله داعش شده است.

در این باره توضیح چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:

1. نمی‌توان باور کرد که رسانه باسابقه و مشهور «اکسپرس نیوز» ناآگاهانه و از سر عدم شناخت دست به این هتاکی زده باشد. از این‌رو ضرورتی برای توضیح سابقه جنایت بار این تشکیلات جنایت پیشه و منفور برای رسانه یاد شده و امثال او وجود ندارد بلکه باید به آنها یادآوری کرد که پولهای کثیف و نامشروع سعودی و بردگی وهابیت به بی‌آبرویی این رسانه‌ها خواهد انجامید و سابقه دیرینه رسانه‌ای شان را تباه خواهد کرد.

یادآوری می‌شود در سفر غیرمعمول معاون وزارت امور مذهبی عربستان به پاکستان در سال گذشته مالک اکسپرس یکی از کسانی بود که با وی دیدار کرد و نتایج تفاهم‌های آن دیدار و سفرهای بعدی دو طرف در عملکرد اخیر اکسپرس خود را نمایان کرده است.

2.مقامات رسمی و رسانه‌ای پاکستان که هنوز دم از دوستی و برادری با ایران می‌زنند و برای کوچک ترین تخطی رسانه‌ها و عبور آنها از خطوط قرمز سخت‌ترین برخوردها را اعمال می‌کنند، امروز روز آزمون راستی آزمایی آنهاست و انتظار می‌رود با درک حساسیت های مردم ایران ضمن جلوگیری از تکرار این گناه نابخشودنی با عاملان این اقدام برخوردی شایسته نمایند و احساسات مجروح ایرانیان و همه عاشقان مقدسات اسلامی در سراسر جهان از جمله شیعیان و اهل سنت پاکستان را التیام بخشند و از فوران خشم آنها خودداری کنند.

چگونه است که با نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد صرفا به خاطر انعکاس اخبار یک کنفرانس ضد تکفیر و وهابیت برخوردی خارج از عرف دیپلماتیک انجام شد و با تعیین مهلتی کوتاه از او خواسته شد تا پاکستان را ترک کند اما با رسانه‌های هتاک علیه ایران مماشات می‌شود؟

3. ما همچنان معتقدیم که پاکستان ملک خداداد و پیشگام بیداری اسلامی و سرزمین اقبال و صدها هزار شهید امت اسلامی و مردمی مومن و معتقد به اسلام عزیز است و به همین دلیل مورد بغض و کینه استکبار و ایادی آن قرار دارد و در این سالها از تزویر آل سعود رنجها کشیده است اما باور داریم که مردم آبدیده و مقاوم پاکستان به زودی پرده‌های تزویر را دریده و اجازه نخواهند داد برخی رسانه‌ها و تشکل‌های جیره خوار سعودی که امروز بیش از این با آبروی پاکستان عزیز بازی کرده و فاصله ای میان مردم ایران و پاکستان ایجاد کنند.

4. ما به مبارزه بی امان ارتش پاکستان با تروریستم احترام گذاشته و با خانواده‌های همه شهیدان این نبرد مقدس و قربانیان ترور در پاکستان ابراز همدلی و همراهی می‌کنیم و دعا می‌کنیم هر چه زودتر ریشه تروریسم در کشور همسایه و برادر خشکانده و همه پشتیبانان آنها مفتضح شوند و هرگز اجازه نخواهیم داد تروریستهای مورد حمایت سعودی و غرب از قبیل لشکر جهنگوی و سپاه صحابه جای پایی در رسانه های ایران بیابند.

اما چگونه است که ارتش پرافتخار پاکستان اجازه می‌دهد بدنام ترین و منفورترین تشکیلات تروریستی نزد مردم ایران به راحتی در پاکستان جولان دهد.

برای یادآوری به مقامات امنیتی پاکستان باید گفت لشکر جهنگوی و سازمان رجوی هر دو سر در یک آخور دارند و مأموریتشان هم یکی است و هشدار می‌دهیم که تطهیر تشکیلات تروریستی رجوی در پاکستان کار مبارزه با تروریسم را برای آن کشور دشوار می‌کند زیرا زمینه را برای فعالیت آنها در پاکستان ایجاد کرده و باید به زودی شاهد اقدامات تروریستی آنها در پاکستان بود.

5. سخن پایانی نیز با دستگاه دیپلماسی و همه نهادهای امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی ایران است که دربرابر این روند خطرناک یعنی مشروعیت بخشیدن و تطهیر فرقه رجوی در پاکستان بی عملی و سکوت را باید شکسته و با استفاده از ظرفیت‌های رسمی دیپلماتیک مانع از تکرار حوادثی از این دست شوند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید