ندای حقیقت: قربانیان فرقه رجوی – کامران بیاتی ـ قسمت سوم

0
716

وی می گفت بدلیل اینکه ورود همه افراد به داخل خاک عراق غیر قانونی بوده و هیچکس در پاسپورتش مهر ورود به عراق نخورده است، فردی که می خواهد از سازمان جدا شود طبق قوانین  ورود غیر قانونی   به عراق 8 سال نیز بایستی در زندان ابوغریب در عراق بماند… و پس از آن اگر تبادلی بین ایران و عراق انجام شود این افراد به عنوان اسیر جنگی با ایران تبادل می شوند!

قربانیان فرقه – 3

کامران بیاتی

سایت ندای حقیقت  – 10آبان 1395 برابر 2016/31/10

یکی دیگر  از اعضا ناراضی  و قربانی  شده کامران بیاتی متولد 1342  می باشد.  او در سال 1377 در سن 35  سالگی و بدستور تشکیلات مافیایی رجوی بطرز مشکوکی کشته شد. گفته می شد که وی را مجبور نمودند  با قرص سیانور خودکشی  نماید

از سال 1374بعد به فرمان رجوی درب های خروجی سازمان بسته شده و کسی اجازه ترک سازمان را نداشت . طبق قانون و دستورتشکیلاتی فرقه که تنظیم کننده آن  نیز شخص رجوی بود تقریبا” خروج از سازمان مجاهدین ممنوع شد.

رجوی در جلسات عمومی در سال 1374 رسما به همه  اعلام نمود  بعلت اینکه تا کنون هر کس از سازمان جدا می شد با هزینه ما و تهیه پاسپورت او را به خارج کشور می فرستادیم و پس از تحمل این همه هزینه!  این نفرات  تبدیل به طعمه ای برای استفاده وزارت اطلاعات شده و شروع به فعالیت علیه سازمان  می کردند. و استدلال نمود که هر کسی از سازمان خارج شود، بدنبال زندگی اش نمی رود و علیه سازمان فعالیت می کند . لذا ما دیگر کسی را نمی فرستیم و از این پس بریده نداریم ! و همه بایستی به هر قیمتی در درون تشکیلات  باقی بمانند. لذا هر کس هم  با اصرار  بخواهد  از سازمان خارج شود ما به هیچ عنوان او را به خارج کشور نمی فرستیم. و فرد مورد نظر بایستی مراحل زیر را طی کند:

الف . ابتدا باید به مدت دوسال در خروجی کمپ اشرف باقی بماند تا اطلاعات او بسوزد . (منظور از خروجی زندانی بود که افراد جدا شده را برای مدت ها در آن قسمت نگاه می داشتند.)

 ب . وی می گفت بدلیل اینکه ورود همه افراد به داخل خاک عراق غیر قانونی بوده و هیچکس در پاسپورتش مهر ورود به عراق نخورده است، فردی که می خواهد از سازمان جدا شود طبق قوانین  ورود غیر قانونی   به عراق 8 سال نیز بایستی در زندان ابوغریب در عراق بماند… و پس از آن اگر تبادلی بین ایران و عراق انجام شود این افراد به عنوان اسیر جنگی با ایران تبادل می شوند!

 و در ادامه درباره وضعیت مخوف زندان ابوغریب توضیحاتی  می داد که فضای رعب و ترس بیشتری در افراد ایجاد شود و  نفرات با در نظر گرفتن سختی های این مسیر فکر هرگونه خروج از سازمان را از سربدر کنند.

بدینگونه بود که کامران بیاتی و تعدادی دیگر از اعضای ناراضی که قصد خروج از سازمان را  داشتند با عواقب سنگینی روبرو می شدند. کامران بیاتی  یکی از ناراضیان فرقه که  امید و امکانی برای  خروج و نجات یافتن از فرقه  برایش متصور نبود در حالیکه بنای اعتراض به این وضعیت  را داشت … او را تحمل نکرده و بطرز مشکوکی  او را سر به نیست کردند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید