باند رجوی هم آتش بس سوریه را نپذیرفته است !!

0
590

فرقه ی تبهکار رجوی که ادامه ی حیات ننگین اش را در حضور جنایتکارانه ی غرب سلطه گر با لباس تکفیری ها درمنطقه میبیند، آمادگی شنیدن یک خبر خوب وموقتی را درمورد امکان مذاکرات صلح نداشته وهمواره بر طبل جنگ میکوبد! درحالی که طی روزهای اخیر ازطرف سوریه ومتحدانش اعلام آتش بس یکجانبه شده بود وبا وجود حمله ی تحریک آمیز هواپیماهای بلژیک ( عضو موثر پیمان ناتو ) به مردم حلب، سوریه خویشتنداری نشان داد ، فرقه ی رجوی طی خبری با سر تیتر ” جیش الفتح اعلام کرد که یک گروه کامل از شبه نظامیان حزب الله و نجباء را در حلب به اسارت گرفته است ” ابدا توجهی به اهمیت آتش بس ننموده وبا شادی تمام نوشته است:

باند رجوی هم آتش بس سوریه را نپذیرفته است !!

30.10.2016 ـ منبع انجمن نجات

فرقه ی تبهکار رجوی که ادامه ی حیات ننگین اش را در حضور جنایتکارانه ی غرب سلطه گر با لباس تکفیری ها درمنطقه میبیند، آمادگی شنیدن یک خبر خوب وموقتی را درمورد امکان مذاکرات صلح نداشته وهمواره بر طبل جنگ میکوبد!
درحالی که طی روزهای اخیر ازطرف سوریه ومتحدانش اعلام آتش بس یکجانبه شده بود وبا وجود حمله ی تحریک آمیز هواپیماهای بلژیک ( عضو موثر پیمان ناتو ) به مردم حلب، سوریه خویشتنداری نشان داد ، فرقه ی رجوی طی خبری با سر تیتر ” جیش الفتح اعلام کرد که یک گروه کامل از شبه نظامیان حزب الله و نجباء را در حلب به اسارت گرفته است ” ابدا توجهی به اهمیت آتش بس ننموده وبا شادی تمام نوشته است:
” به گزارش اورینت نت در 28 اکتبر 2016 خبر داد- در چهارچوب نبردهای ”حماسه بزرگ حلب“ با هدف شکستن محاصره مناطق تحت محاصره, گروههای جیش الفتح توانستند برخی از عناصر شبه نظامی ایرانی را کشته و همچنین یک گروه کامل را در جریان درگیریهایی که تا الآن همچنان ادامه دارد اسیر نمایند “.
درجواب این خبر که  میزان صحت و سقم اش از طرف منابع دیگرتایید نشده، باید گفت که برای رساندن کمک به آن قسمت از مردم حلب که بعنوان اقلیتی ازمردم آن شهر که به گروگان های النصره و شاخه های دیگر القاعده درآمده وازآنها بعنوان سپر وسنگر انسانی سوء استفاده می شود، دولت سوریه ومتحدانش برای نمایش حسن نیت خود دررساندن کمک های انسانی باین قسمت ازمردم حلب ودرزمانی که دست بالا را درجبهه جنگ داشت، اعلام آتش بس کرد که باوجود این گونه نقض ها، کماکان به تعهدات اخلاقی خود پایبند مانده و درمقابل ، طرف را واداشته که عمق ماهیت خود درانسان ستیزی را بنمایش بگذارد وباند رجوی هم ازاین مسئله خوشحال شود!!
دوباره:
” دفتر مطبوعاتی ”اجناد الشام“ که به صفوف ”جیش الفتح“ پیوسته است اعلام کرد که یک گروه از عناصر شبه نظامیان جنبش نجباء عراق و حزب الله لبنان را در جریان حمله رزمندگان ”جیش الفتح“ به مواضع شبه نظامیان ایرانی در ضاحیه الاسد در غرب شهر حلب, اسیر کرده اند “.
آیا این ”اجناد الشام“ از میانه روها هستند که دنیای سلطه گر غرب به همراه عربستان و کار چاق کنی باند رجوی ، میخواهند به خورد مردم سوریه وجهان بدهند؟!
آیا بهتر نبود که شمه ای از بیوگرافی رهبران این گروه بیان می شد ومثلا گفته می شد که این همان ” ارتش آزاد سوریه” است که اینگونه اسم عوض کرده است؟!
آخر تلویزیون اورینت سخنگوی ارتش آزاد ؟! سوریه بود و چطور شده که به یکباره ازاین گروه خلق الساعه، خبر منتشر میکند؟؟!!
ونیز:
” از طرف دیگر دفتر مطبوعاتی ”جبهه فتح شام“ اعلام نمود که تعدادی از شبه نظامیان حزب الله که در بین آنها فرمانده صحنه دیده می شود, در درگیریهای غرب حلب کشته شدند… .».
بازهم توضیح نداده اید که این ”جبهه فتح شام“ نام دیگر کدام گروه است.
میانه رو است یا افراطی؟!
اگر میانه رو است چرا به غرب حلب که ازطرف دولت قانونی سوریه تصرف شده ومردم  آن- بعنوان اکثریت مردم حلب- ازخدمات انسانی بهتری برخوردار هستند ودراینصورت چرا این گروه میانه رو نمیخواهد مردم را برای مدتی راحت بگذارد که به بیماران وزخمی های خود پرداخته وزندگی عادی داشته باشند؟!
اگر میانه رو نیست- که عملش نشان میدهد نیست واساسا دراپوزیسیون خونخوار سوریه کسی میانه رو نیست – چرا مورد حمایت غرب قرار دارند ومگر قرار نبود که آمریکا، عربستان و … ازگروه های تند رو حمایت نکنند وحتی به آنها اجازه ی حضور در اجلاس صلح را ندهند؟!
درد باند رجوی واربابان ظاهر ونهانش این است که هیچ جریان میانه روی درمیان اپوزیسیون وحشی سوریه پیدا نمیکنند تا براساس آن درهم ریختن سوریه را توجیه کنند و مجبور میشوند خونریزترین گروه های دست ساز آمریکا، اسرائیل و… را میانه رو بخوانند وندانند که دردنیای سرریز شده اطلاعات، خود را با اینگونه وارونه گویی ها ، بدنام تر میکنند!
وحید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید