خود ارضائی عضو مجاهدین خلق در تیرانا با دست زدن به بچه ها در خیابان (ویدئو)

0
853

خود ارضائی عضو مجاهدین خلق در تیرانا با دست زدن به بچه ها در خیابان (ویدئو)

 ایران اینترلینک، تیرانا، آلبانی، بیست و هفتم اکتبر ۲۰۱۶:… نشریه ایمپکت در تیرانا افشا می کند که یک نفر مریض جنسی رها شده در خیابانهای ترانا عضوی از سازمان مجاهدین خلق ایران (گروه تروریستی) می باشد که توسط امریکایی ها و با کمک نخست وزیر آلبانی ادی راما به آلبانی آورده شده اند. این روزها به تناوب عکسها و فیلم های مختلفی از این افراد بشدت رادیکالایزه شده در خیابانها بیرون … 

Can Albania deradicalise Mojahedin Khalq Rajavi cultMassoud Khodabandeh, Huffington Post: Can Albania Meet its Obligations and De-radicalize an Influx of Terrorists into Europe? 

http://iran-interlink.org

لینک به متن انگلیسی

خود ارضائی عضو مجاهدین خلق در تیرانا با دست زدن به بچه ها در خیابان (ویدئو)

نشریه ایمپکت در تیرانا افشا می کند که یک نفر مریض جنسی رها شده در خیابانهای ترانا عضوی از سازمان مجاهدین خلق ایران (گروه تروریستی) می باشد که توسط امریکایی ها و با کمک نخست وزیر آلبانی ادی راما به آلبانی آورده شده اند.

 مریض جنسی مجاهدین خلق فرقه رجوی در تیرانااین روزها به تناوب عکسها و فیلم های مختلفی از این افراد بشدت رادیکالایزه شده در خیابانها بیرون می آیند که غیر نرمال بودن و خطرناک بودن آنها برای جامعه عادی کشور را به نمایش میگذارد. بسیاری از سکنه تیرانا از ملیت های مختلف شامل زنان و کودکان در خیابانهای شلوغ این شهر بدون اطلاع تردد می کنند ولی این روزها رفتار برخی افراد در میان شهروندان کاملا غیرعادی بوده و توجه اهالی را جلب می کند.

Pedofili muxhahedin iranian ngacmon vajzat e mitura ne Tirane

https://youtu.be/DXnY4SmMW-Y

در این مورد خاص و فیلم بدست آمده در وحله اول بنظر میرسد که این عضو فرقه رجوی عجله دارد تا به جایی برسد ولی نه، اینطور نیست. او باسرعت حرکت می کند چون میخواهد با این بهانه بتواند خودش را به بدن زنان یا دختران جوان بمالاند و بیماری جنسی خودش را ارضاء کند. زنان و دخترانی که هیچ خبری از این نوع مرض جنسی وارداتی به کشورشان ندارند.

این مطلب اول از طرف خبرگزاری های “بولد نیوز” و “جتاشاقهف” مخابره شد. در این مورد یک ناظر متوجه میشود که یک مرد در چندین مورد و بطور مستمر در خیابانها به زنان و کودکان دست درازی می کند. وی یک روز تصمیم میگیرد که وی را دنبال کرده و از او فیلم بگیرد. ویدئو این مریض جنسی را نشان میدهد که به دفعات به عمد به دختران جوان دست میزند ولی به صورتی که انگار وی عجله دارد و دستش به سهو به آنها خورده است.

نشریه ایمپکت اما توانسته است به اطلاعاتی از چند منبع مختلف دست یابد که نشان میدهد این فرد عضو سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران است. این برای مردم تیرانا بسیار نگران کننده است چرا که ورای عملیات و تحرکات تروریستی این گروه در آلبانی اکنون مشخص شده است که اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق بدنبال خود ارضائی با دست درازی به کودکان و زنان در خیابانها هستند. پرونده های مشابه این مورد قبلا نیز منتشر شده اند.

Muxhahidinët iranianë kapin me zor femrat rrugëve të Tiranës

http://www.gazetaimpakt.com/lajm/14464/muxhahidinet-iraniane-kapin-me-zor-femrat-rrugeve-te-tiranes/

Gjithnjë e më shumë po publikohen pamje të manjakëve që shëtisin rrugëve të Tiranës. Shumica shfrytëzojnë vendet e mbipopulluara sidomos urbanët për të ngacmuar femra, por ka nga ata që gjestet i bëjnë edhe në rrugës, siç është edhe ky rasti.
Duket sikur ky burrë po nxiton për të shkuar diku, por jo. Në fakt ai ecën shpejt, pasi synimi i tij është të ngacmojë vajzat e vogla teksa shkëmbehen me të në trotuar.

Raportuesi e ka parë disa herë atë të veprojë në të njëjtën mënyrë, ndaj një ditë ka vendosur ta ndjekë që ta filmojë. Siç duket në video, ky pervers pedofil ngacmon vajzat e vogla qëllimisht teksa bën sikur i prek ato padashje.

Në redaksinë e Gazetës Impakt kanë ardhur disa mesazhe nga qyetarë të Tiranes ku tregojnë se ky person eshte pjesë e muxhahedinëve iranian te cilët SHBA me ndihmën e kryeministrit shqiptar Edi Rama i strehuan në Shqipëri. Ky ështe fakt shume shqetesues për banorët e Tiranës, sikur te mos mjaftonte aktiviteti i tyre terrorist, tani  del ne pah që muxhahedinët iranian janë edhe ngacmues seksual, edhe më par ka patur raste të tjera ngacmimi nga grupi i muxhahedinëve./ Gazeta Impakt

(پایان)

***

mek_albania_June2013

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید