چند نامه سرگشاده دیگر به عاصمه جیلانی جهانگیر

0
397

چند نامه سرگشاده دیگر به عاصمه جیلانی جهانگیر

 زنان ایران و پیوند رهایی و فانوس، بیست و چهارم اکتبر ۲۰۱۶:… در اینجا لازم به استحضار جنابعالی می دانم که سازمان مجاهدین یکی از اولین سازمانهایی در منطقه بوده و می باشد که عملیات انتحاری را مقدس دانسته و برای رفتن مستقیم به بهشت ترویج و انجام داده است. در سال ۱۳۶۰ دختر ۱۴ ساله ای بنام گوهر ادب آواز که مورد شستشوی مغزی سازمان مجاهدین قرار گرفته بود امام جمعۀ شیراز  … 

چهار نامه سرگشاده دیگر به عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران

زنان ایران، بیست و چهارم اکتبر ۲۰۱۶:
لینک به منبع

نامه سرگشاده انجمن زنان به خانم عاصمه جهانگیر

سر کار خانم عاصمه جیلانی جهانگیر،سلام و درود ما انجمن زنان ایران را بپذیرید.

انجمن زنان ایران در سال ۲۰۱۰ و در کشور آلمان آغاز به کار کرد.این انجمن متشکل از زنانیست که در راه مبارزه و کسب آزادی همه چیز خود را فدا کردند.زنانی که سالیان عمر و جوانیشان را در خدمت سازمانی تحت عنوان سازمان مجاهدین خلق ایران سپری و یا بهتر بگویم به هدر دادند.
انجمن زنان ایران ضمن ابراز خرسندی از تصدی شما در این پست و مسئولیت سنگین،خوشحال میشویم از تجارب خود نکاتی را در مورد سازمان مجاهدین خلق ایران ذکر کرده و شما را با شیوه ها و ترفندهایی که این سازمان در جذب و منحرف کردن تمرکز شما در ارائه یک گزارش جامع ،بکار خواهد گرفت آشنا کنیم.

سازمان مجاهدین خلق ایران که بیش از پنج دهه پیش تاسیس شد ،بعد از فراز و نشیبهای بسیار که توضیح آن در این نامه نمی گنجد ،هم اکنون به تشکیلاتی کاملأ فرقه گرایانه تبدیل شده است.

متاسفانه سازمانی که روزی برای آزادی مردم ایران تاسیس شده بود بعد از گذشت پنج دهه و با در پیش گرفتن سیاستها و استراتژی غلط جنگ مسلحانه و بکار گیری خشونت در رسیدن به هدف،کم کم ماهیت اولیه خود را از دست داد و به فرقه ای تبدیل شد که امروزه بواسطه استفاده از ترور و خشونت هم اکنون ثروتمندترین و در عین حال منزوی ترین تشیکلات ایرانیان در خارج از کشور محسوب میشوند.

این سازمان با اتخاذ سیاست جاسوسی ،مزدوری و ترور برای کشورهای مختلف دارای حسابهای بانکی چند صد میلیون دلاری در

بانکهای مختلف در جهان است.در زمان حضور و فعالیتهای تروریستی این سازمان در عراق ودرطی جنگ بین دو کشور، اداره امنیت عراق در نشستهای محرمانه ای که بطور مخفی با نمایندگان سازمان مجاهدین داشته است ،از دادن گزارش بمب گزاریها و سایر اقدامات تروریستی این سازمان در ایران به مسئولین عراقی و همچنین دریافت پول بطور مستقیم و یا بصورت غیر مستقیم از نمایندگان دولت وقت عراق فیلمهایی را مخفیانه ضبط کرده است، که در این فیلمها بوضوح ماهیت تروریستی این سازمان قابل مشاهده ودرک است.

بخشی از فیلمهای مذکور که بدون اطلاع سران سازمان مجاهدین ،توسط اداره امنیت عراق در آن سالیان ودر موارد مختلف مثل گزارش جاسوسی یا بمب گزاری در ایران و یا مذاکرات رهبر این سازمان یعنی مسعود رجوی با مسئولین ارشد دولت سابق عراق ،ضبط شده بود ، بعد از حمله امریکا به عراق و سقوط دولت صدام حسین به بیرون درز پیدا کرد.دیدن این فیلمها و صحبتها و پولهای رد و بدل شده در آن که به آسانی امروزه در یو تیوب نیز قابل مشاهده و دسترسیت،مدرکی کاملأ روشن و در عین حال تکان دهنده است از کسانی که بعد از چند دهه چگونه برای رسیدن به قدرت رودروی مردم خود می ایستندو دست به هر خیانت و جنایتی میزنند.

شرح جنایات ،خیانتها و فسادی که در این سامان که امروزه کاملأ به یک فرقه خطرناک و بسیار دورو و شیاد تبدیل شده است نه در یک نامه که در صد کتاب هم نمی گنجد.

خانم جیلانی جهانگیر عزیز،بیست سال پیش رهبری این سازمان یعنی مسعود رجوی که قبل از شروع جنگ دوم امریکا و عراق به همراه چهارصد تن دیگر ازمسئولین بالای سازمان از عراق گریخت و تا امروز هیچ خبری از وی در دسترس نیست،تمامی زوجهایی که به این سازمان پیوسته بودند را مجبور به طلاق کرد و بعد از مدت کوتاهی نیز کودکان را از مادران و خانواده هایشان به اسم مبارزه جدا کرد و به یتیم خانه ها مختلفی در اروپا واسترالیا و امریکا فرستاد.

خانم جهانگیر عزیز امیدواریم روزی ما اعضاء انجمن زنان ایران بتوانیم شما را ملاقات کرده و شرح عقیم ویا سر به نیست کردن زنان در این فرقه،و یاحرمسراهای رهبری آن و چگونگی سو استفاده مسعود رجوی و همسرسومش مریم رجوی که هم اکنون ریاست این تشکیلات مافیایی را بر عهده دارد،از زنان را از نزدیک برای شما توضیح دهیم.

این فرقه بواسطه سرمایه های هنگفتی که از راه ترور،جاسوسی و مزدوری بدست آورده و همچنین با اتکا به تجربه چهل ساله در اروپا در انجام اقدامات مافیایی در پوشهای مختلف،دارای امکانات آشکار و پنهان بسیاری میباشد.آنها با اسامی مختلف و یا به اسم شهروندان عادی و یا در پوش انجمن های خود ساخته ای که در اختیار دارند،حتمأ سعی خواهند کرد که شما را تحت تاثیر قرار دهند.

شیوه رایح این فرقه ترور شخصیتی و تهدید انجمن ها و کسانیست که از نقض مینیمم های حقوق بشری در این فرقه شکایت دارند، و در همین رابطه در یک سخنرانی رسمی و بطور علنی سال گذشته رجوی رهبری این فرقه اقدام به تهدید و ترور شخصیت مخالفین خودش کرد. نوار این ویدئو رجوی هم اکنون در اختیار انجمن زنان می باشد. و ما این تهدید صریح و آشکار را برای مقامات امنیتی فرستاده ایم.

این فرقه که از روی اجبار نشان میدهد که دنبال تغییر حکومت در ایران از طرق شیوه های مسالمت آمیزو بدور از اعمال تروریستی است،اولین سازمانیست که دهها سال پیش از شکل گیری سازمانهای تروریستی چون القاعده و طالبان دست به عملیاتهای انتحاری در ایران میزده است.و امروز تنها از روی ناچاری و عدم امکان و توان استفاده از سلاح است که ژست گروهها و سازمانهای سیاسی و مترقی را بخود گرفته اند. دو رویی این سازمان در حرف و عملکرد را شما تنها با کمی تحقیق در خواهید یافت.

خانم جیلانی جهانگیر عزیز بیش از این وقت شما را نمیگیریم و ضمن آرزوی موفقیت برای شما در پایان ،باز یادآوری میکنیم که نسبت به این سازمان کاملأ هوشیارانه برخورد کنید.آنها بسیار دورو،شیاد ودروغگو بوده ویا مستقیم تحت عنوان شورای ملی مقاومت و یا در پوش انجمن ها یا گروههای ایرانی فعال حقوق بشری و مستقل با شما تماس خواهند گرفت.انجمن زنان ایران خوشحال میشود هر گاه که مایل باشید تجارب خود از این تشکیلات مافیایی را که حاصل دهه ها عضویت تا سطح شورای رهبری در این فرقه بوده است را کاملتر در اختیار شما بگذارد و همچنین درشناساندن و شناسایی بیشتر ترفندها و اعضأ رده بالا این فرقه به شما،کمک کند.

با درود
انجمن زنان ایران
آلمان

پیوند رهایی، بیست و پنجم اکتبر ۲۰۱۶:
لینک به منبع

نامۀ حسین نژاد به گزارشگر ملل متحد در امر حقوق بشر در ایران

سازمان مجاهدین بزرگترین مانع موفقیت نهادهای حقوق بشری بین المللی در ایران می باشد

سرکار خانم عاصمه جیلانی جهانگیر گزارشگر سازمان ملل متحد در امر حقوق بشر در ایران؛

با احترام، ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به عنوان گزارشگر جدید سازمان ملل متحد در امر حقوق بشر در ایران؛ اینجانب قربانعلی حسین نژاد که سی سال در تشکیلات سازمان مجاهدین خلق ایران (MEK) به عنوان عضو و مسئول و مترجم ارشد عربی بخش روابط خارجی این سازمان حضور داشتم و۴ سال پیش پیش به دنبال انتقال از قرارگاه اشرف به کمپ لیبرتی در بغداد توانستم به کمک هیأت مانیتورینگ حقوق بشر یونامی صفوف این سازمان را ترک کنم معتقدم که موضوع نقض حقوق بشر در ایران تنها منحصر به داخل ایران و زندانهای این کشور و به دست رژیم  حاکم بر ایران نیست بلکه شامل نقض حقوق بشر در حق هر ایرانی به دست ایرانی دیگر در هر نقطه از جهان نیز می شود.

گواهی می دهم و به اطلاع آنجناب و جامعۀ بین المللی می رسانم که سازمان مجاهدین خلق دیگر سالیان متمادی است که یک سازمان مبارز برای تحقق آزادی و دموکراسی در ایران نیست بلکه یک فرقه با اعتقادات و اجبارات و تابوهای فکری و ذهنی مغایر با اصول و عرفها و نُرمهای ایرانی، اسلامی، انسانی و جهانی است و سیاستها و عملکردهای رهبری این سازمان بر پایۀ همین اعتقادات و افکار از جمله عملکردهای تروریستی و خشونت طلبانه و فرقه ای آن بوده و می باشد که منجر به حاکم شدن خشن ترین افراد و جریانهای رژیم در بخشی از حاکمیت ایران و نقض مستمر حقوق بشر در این کشور توسط آنان بویژه در دهۀ ۱۹۸۰ و شکست تلاشهای همۀ گروهها و جریانات آزادیخواه و اصلاح طلب در جهت تحقق آزادیها و حقوق بشر در ایران گردید و تا کنون نیز به علت تنفر و انزجار مردم ایران از این سازمان مانع موفقیت مجامع حقوق بشری و ارگانهای ذیربط ملل متحد و پیشبرد هدفشان در ایران شده است.

به عنوان مثال رهبری این سازمان حتی اکنون که با تمام اعضای اسیرش بعد از سی سال از عراق به خاک اروپا منتقل شده است برای جلوگیری از فروپاشی تشکیلاتش همچنان در کشور آلبانی نیز از تمام علائق و عواطف و دیدارها و حتی ارتباطات خانوادگی چه با نامه و چه با تلفن و وسایل ارتباطی امروز جهانی در این عصر ارتباطات جلوگیری می کند و در این سازمان تماس افراد با خانواده هایشان و خبر یافتن آنها از همدیگر و استفاده از رسانه ها نه تنها انترنت و تلفن و موبایل و مطبوعات و کانالهای تلویزیونی بلکه حتی داشتن و گوش دادن رادیو و خواندن کتاب و نوشتن آنچه فرد خودش می خواهد هم ممنوع است. وجود این پدیده و فرقه با رهبری و تشکیلاتش و اعمال حاکمیتش بر یک نقطه و موقعیت مکانی که توانسته نزدیک به ۳ هزار نفر را در آن در دام خود بدون هیچگونه ارتباطی با دنیای بیرون و با برگزاری انواع جلسات شکنجۀ روانی که من و امثال من دهها سال قربانی آن بودیم نگهدارد آنهم نه در نقاط دور افتادۀ جهان و دور از انظار جهانیان بلکه در همین اروپا امری که مصداق آشکار نقض ابتدایی ترین حقوق بشر ایرانیان می باشد مسئولیت بزرگی را مبنی بر نجات افراد اسیر این فرقه بر عهدۀ سازمان ملل متحد بعنوان حافظ حقوق افراد انسانی می گذارد و نخستین گام لازم در این راستا فشار بر رهبری این فرقه برای لغو تحریم ارتباط با بیرون بویژه با خانواده های نگران و بی خبر توسط افراد آن می باشد.

خانم گزارشگر عزیز،

رهبران فرقۀMEKحتی مانع دیدار و صحبت من با دختر بزرگم زینب حسین نژاد (۳۸ ساله) که هر دو در داخل سازمان و در کمپ اشرف بودیم می شدند و تنها سالی یک بار در عید نوروز (عید سنتی اول سال ایرانی – ۲۱ مارس) به مدت فقط یک تا دو ساعت به ما اجازۀ دیدار و صحبت آنهم تحت کنترل و مراقبت می دادند و اکنون من بیش از ۵ سال است که دخترم زینب را که هم اکنون در کمپ این فرقه در آلبانی بسر می برد و مانند همۀ افراد اسیر این فرقه از هر گونه ارتباط بیرونی و حتی ازدواج کردن محروم می باشد ندیده ام و از او هیچ خبری ندارم.

دختر کوچکترم مونا حسین نژاد (۳۴ ساله) که در ایران زندگی می کند برای ملاقات با خواهر بزرگترش زینب که تا کنون در عمر خود  همدیگر را ندیده اند دو بار به دم در کمپ لیبرتی مقر سابق افراد سازمان مجاهدین در بغداد رفت ولی رهبران این سازمان مانع دیدار این دو خواهر شدند. من از شما می پرسم در دنیای امروز و در این عصر پیشرفت ارتباطات و شبکه های نوین اجتماعی کجای دنیا و در کدام کشور و حتی کدام زندان دنیا (حتی اگر زیر وحشی ترین و مستبدترین رژیم حاکم هم باشد) دو خواهر سالم و در سنین بیش از سی سال در عمر خودشان از دیدن چهرۀ همدیگر محروم هستند؟ آیا شما جایی سراغ دارید؟ جز در تشکیلات مخوف سازمان مجاهدین خلق؟

اینجانب در پاریس بارها برای بیان اعتراضم به قطع ارتباط دخترم با من و خواهرش و درخواست وصل این ارتباط به مقر مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق در حومۀ پاریس مراجعه کرده ام ولی هر بار با تعقیب و حمله و ضرب و شتم از سوی افراد و اطرافیان او قرار گرفته ام.

در زیر درخواستم از لابیها و حامیان مریم رجوی مبنی بر درخواست از او برای آزاد گذاشتن دخترم جهت ارتباط و تماس با دنیای بیرون و با اینجانب پدرش در فرانسه و با خواهرش در تهران که هرگز او را ندیده است و ترتیب دادن دیداری ولو یک لحظه بین این دو خواهر را همراه با عکس آن دو را که بارها به مقامات و مطبوعات و شخصیتها و نهادهای حقوق بشری در فرانسه و سایر کشورهای اروپا و پارلمان اروپا نیز فرستاده ام به زبانهای فرانسه و انگلیسی ضمیمه می کنم:

Deux sœurs iraniennes qui n’ont pas jamais vu l’autre

Appel humanitaire pour aider deux sœurs à se retrouver

Ma fille, Zeynab, 38 ans, habite en  camp de  OMPI en Albani après son transfert de camp Liberty à Bagdad. Sa sœur, Azar (Mona), 34 ans, habite en Iran. Les deux sœurs ne se sont jamais rencontrées. Elles n’ont jamais pu se contacter ni par téléphone ni par mail ni même par correspondance. Zeynab habite dans le Camp de  OMPI en Tirana, le camp des Moudjahidins du Peuple Iranien (OMPI) à Albani, et Azar veut rencontrer sa sœur pour la première fois. Pour empêcher Zeynab de quitter l’organisation, les moudjahidins (OMPI) l’interdisent de rencontrer sa sœur en disant que c’est elle qui n’a pas envi de recevoir des visites. A trois reprises, Azar s’est rendue au camp «Liberté» mais malgré les efforts du Haut Commissariat des Nations Unies pour les Réfugies, de l’UNAMI (United Nations Assistance Mission) et du ministère iraquien des droits de l’homme, les chefs de l’organisation des moudjahidins  (OMPI) n’autorisent pas Azar à rencontrer sa sœur.

Je demande aux organisations humanitaires et aux personnalités qui connaissent les responsables des moudjahidins (OMPI)  de m’aider à faire rencontrer les deux sœurs.

Ali Hussein Nejâd Le père des deux sœurs

Ancien membre de OMPI un réfugié résidant en France

Tel : ۰۶۴۱۳۶۱۷۷۰ – Email: ghorbanali1329@gmail.com

A Call for Humanitarian Mediation

Two Iranian sisters never seen each other

Left:Zainab Hossein Nejad 38 resident of Camp of OMPI in Albania ,Right: Azar Hossein Nejad, 34 resident in Iran.

Zainab and Azar, two sisters that have not seen each other since they were born couldnoteven contact each other by Internet or by mail and telephone or email.

Zainabresident in Camp of MKO in Albania of the Cult organization MKO Led by Maryam Rajavi based in Auvers-sur-Oise, France,and Azar her sister resident of Iran waiting at the camp’s gate to meet each other for the first time in their lives, but the direction of Maryam Rajavi prevents them from meeting.

third times Azar has gone from Iran to Iraq to the Camp Liberty gate in Baghdad to see her sister, but despite the efforts of the United Nations High Commissioner for Refugees and UNAMI and the Iraqi Ministry of Human Rights, Maryam Rajavi has prevented the meeting.

As a father I appeal to all the international Humanitarian organizations and also the personalities that are somehow in connection with MKO (PMOI) and Maryam Rajavienforcing the prevention of the two sisters from meeting, for mediation to convince her to agree to this humanitarian issue.

The father of two sisters

Ali Hussein Nejad a refugee in France

Tel: 0033 641361770

Email: ghorbanali1329@gmail.com

ترجمۀ فارسی:

دو خواهری که هرگز همدیگر را ندیده اند

فراخوان حقوق بشری برای ترتیب دادن اولین دیدار بین دو خواهر

چپ: زینب حسین نژاد ۳۸ ساله مقیم آلبانی – کمپ سازمان مجاهدین خلق

زینب حسین نژاد ۳۸ ساله مقیم عراق و آذر (مونا) حسین نژاد ۳۴ ساله مقیم ایران دو خواهری هستند که تا کنون در عمرشان همدیگر را ندیده اند و هیچ تماسی بین آندو نه با انترنت و نه با تلفن و نه حتی با نامه در این عصر ارتباطات امکان پذیر نشده است. زینب که ساکن کمپ لیبرتی در بغداد مقر اعضای سازمان مجاهدین خلق بود اخیرا همراه بسیاری از ساکنان کمپ به کمپهای مجاهدین خلق در کشور آلبانی منتقل شده است و آذر خواستار دیدار برای اولین بار در عمرش با خواهرش می باشد ولی رهبری سازمان مجاهدین از ترس اینکه ممکن است در صورت انجام این دیدار زینب از سازمان جدا شود به این بهانه که او خودش نمی خواهد با خواهرش دیدار کند مانع دیدار بین آندو می باشد. آذر تا کنون سه بار جلوی در کمپ لیبرتی در بغداد رفته  ولی علیرغم تلاشهای کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد و یونامی و وزارت حقوق بشر عراق رهبری سازمان مجاهدین خلق ایران با دیدار او با خواهرش موافقت نکرده است.

از سازمانهای بین المللی و ارگانها و رسانه ها و یا شخصیتهایی که روابطی با سازمان مجاهدین خلق در عراق و کشورهای دیگر دارند خواهش می کنم از رهبران این سازمان در عراق و رهبرشان مریم رجوی در فرانسه بخواهند که با این دیدار خانوادگی موافقت کنند و برای تحقق این درخواست انسانی و حقوق بشری به ما کمک نمایند. با سپاس.

پدر دو خواهر: قربانعلی حسین نژاد پناهندۀ مقیم فرانسه

تلفن: ۰۰۳۳۶۴۱۳۶۱۷۷۰

ایمیل: ghorbanali1329@gmail.com

لذا از آن جناب خواهان گنجاندن این موارد نقض حقوق بشر توسط سازمان مجاهدین خلق در حق نزدیک به سه هزار نفر از ایرانیان در شهر تیرانا پایتخت آلبانی که در حقیقت زندانیان سیاسی در بند و زیر شکنجۀ روحی این سازمان می باشند،در گزارش خودتان از نقض حقوق بشر در ایران می باشم.

قربانعلی حسین نژاد مترجم ارشد سابق بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین

پاریس – ۲۵ اکتبر ۲۰۱۶

پیوند رهایی، بیست و چهارم اکتبر ۲۰۱۶:
لینک به منبع

نامۀ آقای رضا صادقی جبلی به گزارشگر ویژۀ حقوق بشر ملل متحد در مورد ایران

سرکار خانم عاصمه جیلانی جهانگیر؛

با سلام و عرض تبریک به مناسبت انتخاب جنابعالی بعنوان گزارشگر حقوق بشر ملل متحد برای ایران.

اینجانب غلامرضا صادقی جبلی از سال ۱۳۶۰ با سازمان مجاهدین خلق ایران فعالیت داشته ام. در تظاهرات سال ۶۰ مورد اصابت گلوله قرار گرفتم و ۵ سال بعنوان زندانی سیاسی در زندان بودم که ۲۲ ماه آنرا در سلول انفرادی گذراندم.

در کشورهای کانادا و امریکا در پایگاههای مجاهدین مستقر بودم و در فعالیتهای مالی این سازمان که تحت عنوان خیریه و بعضا با سوء استفاده از نام یونیسف انجام میشد شرکت داشتم که در تحقیقات اف بی آی هم اسامی تمامی نفرات وجود دارد و به راحتی قابل اثبات است.

در کمپ اشرف در عراق مورد شدیدترین شکنجه های روحی و فیزیکی توسط مسئولین و فرماندهان سازمان مجاهدین قرار گرفتم و شاهد بسیاری از موارد ضرب و شتم اعضایی که نمی خواستند در سازمان بمانند و حتی کشتن آنها تحت عنوانهای واهی بودم.

خانم گزارشگر؛

من تمام دوران جوانیم را یا در زندانهای ایران و یا در اسارت سازمان مجاهدین گذرانده ام و شاهد زنده ای هستم که می توانم هر آنچه را که بر ما در این سالیان گذشت و صاحبان زر و قدرت با استفاده از پول و لابی قدرتمند اجازه هر گونه افشای آنها را ندادند برای شما باز گو کنم.

غم انگیز تر اینکه جناب اقای شهید گزارشگر قبلی حتی جواب نامه های من را هم ندادند و تحت تاثیر قبلی همان لابیها حاضر به ملاقات با من و امثال من نشدند.

آیا از ابتدایی ترین اصول هر نوع قضاوت و یا تهیه گزارش بیطرفانه صحبت با هر دو طرف و گوش دادن به صحبتهای انها نیست؟ اگر هست کجاست صحبتهای من شاهد زنده که خودم با گوشت و پوست و استخوانهایم همه آن شکنجه های روحی و جسمی را لمس کرده و ناظر اعمال آنها به دیگران هم بوده ام.

سرکار خانم جیلانی؛

در سی و چند سال گذشته هیچ کس بیشتر از سازمان مجاهدین به جنبش دموکراسی و آزادیخواهانه مردم ایران با سیاستهای خشونت طلبانه و ترور و عملیات انتحاری صدمه نزده است و اصولا یکی از موانع برقراری دموکراسی و ایجاد هر گونه رفرم در کشورم ایران همین سازمان مجاهدین و لابیهای خارجی و جنگ طلب آنها هستند که به هیچ وجه منفعت آنها در آرامش و وجود دموکراسی در منطقه جنگ زده ما نبوده و نیست.

خانم گزارشگر ملل متحد؛

در اینجا لازم به استحضار جنابعالی می دانم که سازمان مجاهدین یکی از اولین سازمانهایی در منطقه بوده و می باشد که عملیات انتحاری را مقدس دانسته و برای رفتن مستقیم به بهشت ترویج و انجام داده است. در سال ۱۳۶۰ دختر ۱۴ ساله ای بنام گوهر ادب آواز که مورد شستشوی مغزی سازمان مجاهدین قرار گرفته بود امام جمعۀ شیراز را با عملیات انتحاری کشت و بعداز ان ۸ عملیات انتحاری دیگر توسط مجاهدین در شهرهای مختلف ایران انجام شد و دقیقا مانند برادران داعشی خود با کمال افتخار این عملیات را رسما و با انتشار اطلاعیه با امضای خودشان بر عهده گرفتند. عکس ضمیمه از نشریه رسمی سازمان مجاهدین با اسامی  و عکس های افرادی است که این عملیات انتحاری را انجام داده اند و به عنوان قهرمان ستوده شده اند.

گزارشگر محترم خانم جهانگیر؛

کشورهای مسلمان سالهاست در فتنۀ جنگ خانماسوز قرار دارند و یکی از مشکلات ما، سیاستمداران آلودۀ خود کشورهای ماست. همانطوریکه آگاه هستید فقیر ترین کشور مسلمان یعنی یمن تحت شدیدترین بمبارانها توسط ثروتمندترین کشور به اصطلاح مسلمان یعنی عربستان قرار دارد و روزانه دهها و شاید صدها کودک کشته میشوند و کسی صدایش در نمی آید که هیچ بلکه از این کشور بچه کش حمایت هم می کنند و مجاهدین هم در حمایت از این جنایتها گوی سبقت از دیگران ربوده اند.

این سازمان با انجام عملیات تروریستی تعداد زیادی از مردم ایران و عراق را به قتل رسانده و مورد تنفر شدید مردم ایران است چرا که مردم ایران بخوبی از جنگهای عراق و افغانستان و سوریه و نابودی مردم و کشورهای آنها و حمایت سازمان مجاهدین خلق از جنایت های داعش در این کشور ها بخوبی آگاهند و هر گز چنین سرنوشتی را برای خود نمی خواهند.

خانم جیلانی عزیز؛

امیدوارم شما بعنوان یک انسان آزاده و مستقل و بیطرف مراقب ترفندهای این فرقه و لابی های آنها باشید. امیدوارم در ملاقات حضوری با شما گزارش مفصلی از این نوع ترفندها را با اسناد و مدارک خدمت شما ارائه دهم.

طی سالیان گزارشگرهای مختلفی برای ایران تعیین شده اند و متأسفانه به دلیل افتادن آنها در دام این فرقه و لابیهای آن نتوانستند وظیفۀ خودشان را انجام دهند چرا که صرف گزارش یک طرفه هیچ مشکلی را از مردم ایران حل نکرده و نخواهد کرد و گزارشهای یک طرفه که بر اساس مصاحبه با اعضای مجاهدین داده شده اند این حربه را به جمهوری اسلامی داده که از آن استفاده کند و گزارش را سیاسی و غیر قابل قبول بداند و بدلیل تنفر مردم ایران از این فرقه تروریستی به گزارشگر اجازۀ مسافرت به ایران هم ندهد.

بر همین اساس اینجاب قویا انتخاب شما را به فال نیک میگیرم و امیدوارم با اتخاذ سیاست بیطرفی و گوش دادن به شهادتهای ما اعضای سابق فرقۀ مجاهدین و بالاتر مردم ایران و در داخل ایران بتوانید وظیفه تان را با آزادی و آگاهی انجام دهید.

امیدوارم بتوانم شما را بزودی از نزدیک ملاقات کنم. آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و خانوادۀ محترمتان دارم.

غلامرضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

بروکسل – ۲۰۱۶/۱۰/۲۱

ایران فانوس، بیست و پنجم اکتبر ۲۰۱۶:
لینک به منبع

نامه سرگشاده عبدالکریم ابراهیمی به خانم عاصمه جیلانی جهانگیر

سرکار خانم عاصمه جیلانى جهانگیر

با سلام

انتخاب شما بعنوان گزارشگر جدید سازمان ملل در امور حقوق بشر مربوط به ایران را تبریک میگویم

اینجانب عبدالکریم ابراهیمى، یکى از قربانیان ظلم و استبداد دیکتاتورى زوج رجوى در سازمان مجاهدین خلق هستم که به مدت بیست و پنج سال در این سازمان بوده و از نزدیک نقض فاحش حقوق فردى و اجتماعى أعضاء تشکیلات چه در مورد خود و چه در مورد دیگر دوستانم شاهد بوده ام، لذا به استحضار سرکار میرسانم که رهبران این سازمان اصلى ترین ناقصین حقوق بشر بوده و جنایات زیادى در قبال افراد درون تشکیلات و همچنین به جنایت و ترور انسانهاى بیگناه در ایران و نیز با همدستى حکومت قبلى عراق(حکومت بعث) قتل عام و سرکوب مردم از جمله کشتار کردها در شمال و شیعیان در جنوب عراق، دست زده است و الان هم که از عراق رانده شده است مشوق تروریستهاى آدمکش در کشورهاى خاورمیانه از جمله عراق و سوریه می باشد و پشتیبان اصلى کشتار کودکان بیگناه در کشور فقیر و فلاکت زده یمن است

سرکار خانم جیلانى

بنابر مسئولیت انسانى و وجدانى که بر دوش دارید، بعنوان یک شاهد زنده استدعا دارم به دور از بازیهاى سیاسى و فریبهاى شیطانى که سران این سازمان به آن متوسل میشوند و خود را مظلوم جلوه میدهند، به موارد نقص حقوق انسانى در درون این سازمان رسیدگى شود و بنده حاضرم جنایات رهبران این سازمان در حق أعضاء و همچنین عملیاتهاى تروریستى که منجر به قتل عام بیگناهان می شد را با ارائه موارد و مستندات، شما را در جریان امر قرار دهم، مواردى از قبیل

 تفتیش عقائد در درون سازمان و گرفتن حق مسلم آزادى فردى و اجتماعى افراد در سازمان مجاهدین.

 تحقیر و سرکوب و خرد کردن شخصیت افراد و گرفتن هویت آنها بنابر اصلِ وصل شدن به رهبرى عقیدتى.

 جدا کردن و طلاق اجبارى زنان از مردان و گرفتن زندگى خانوادگى أعضاء با شدیدترین سرکوبها و فشارها.

 زندانى و شکنجه و سربه نیست کردن افراد منتقد درون تشکیلات با فرمان شخص رجوى.

 سوء استفاده از زنان و گرفتن حقوق أولیه اختیار انسانى آنها.

 پوشش اجبارى براى زنان به صورتى که کسى جرّأت برداشتن روسرى خود را در جمع ندارد و از این لحاظ زنان زیر سرکوب و فشار مضاعف قرار داشته و رجوى از عاطفه زنانگى آنها سؤء استفاده هاى شیطانى میکند.

 جدا کردن أطفال و کودکان خرد سال از مادران و پدران.

 سمت دادن و اظهار علاقه و عاطفه  فقط و فقط به نقطه رهبرى بود در غیر اینصورت تاوان سنگینى  مانند شکنجه و سربه نیست شدن در انتظار نقص کننده این اصل خودساخته رجوى بود.

 بمب گذارى ها در داخل کشورایران و کشتار بى گناهان و مردم عادى.

 کشتار مردم عراق با همدستى گارد حفاظت صدام حسین دیکتاتور سابق عراق.

سرکار خانم جیلانى

مریم رجوى که افراد را در تشکیلات برده و بنده رجوى کرده است و هم اکنون سکان رهبرى سازمان مجاهدین را در دست دارد و مقر آن در حومه پاریس می باشد، تمام انرژى خود را روى این گذاشته است که نقص حقوق بشر را از روى دوش خود بردارد و با مظلوم نمایى و لابیگریهاى دلارى و فریب افکار بعضى از سیاستمداران حتى در همین نهاد حقوق بشر سازمان ملل با أشک تمساح ریختن براى حقوق بشر و لابیگرى ماهرانه در فریب افراد دست اندرکار، تیغ عدالت را از روى دوش خود دور کند و فریبکارانه از حقوق بشر دم میزند و خود را طرفدار حقوق بشر جا می زند، در صورتى که خودش اصلى ترین ناقض حقوق بشرمیباشد

با سابقه حقوق بشرى که از شما سراغ دارم، امیدوارم که همچنان با این استقلال به پیش بروید و اشکالات گزارشکر قبلى اقاى احمد شهید تکرار نشود

با آرزوى سرافرازى و موفقیت شما در این مسئولیت و با تبریک مجدد

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید