میشل اوباما: نامزدی داریم که به آزار جنسی زنان می‌بالد

0
1114

خانم اوباما گفته است: “هفته گذشته دیدیم که این نامزد چه طور از آزار جنسی زنان تعریف می‌کند و به آن می‌بالد. باورم نمی‌شود که دارم این را می‌گویم، یک نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده داریم که به آزار جنسی زنان می‌بالد.” همسر رئیس جمهور آمریکا گفته است حرف‌های دونالد ترامپ او را به شکلی متاثر کرده که فکرش را نمی‌کرد.

هفته گذشته فیلمی از صحبت‌های دونالد ترامپ و بیلی بوش، مجری تلویزیونی، در سال ۲۰۰۵ منتشر شده که در آن آقای ترامپ با لحنی غرورآمیز می‌گوید بی اختیار زنان زیبا را می‌بوسد و چون یک ستاره مشهور است می‌تواند هر کاری که دلش بخواهد با آنان بکند. آقای ترامپ گفته اظهاراتش در این فیلم معرف شخصیت واقعی او نیست و آنچه در این فیلم گفته شده صحبت‌های خصوصی از جنس “حرف‌هایی که در رختکن می‌زنند” بوده است.

میشل اوباما: نامزدی داریم که به آزار جنسی زنان می‌بالد

14.100.2016 ـ رادیو فردا

میشل اوباماImage copyright EPA
Image caption میشل اوباما می‌گوید از حرف‌های دونالد ترامپ متاثر شده

میشل اوباما، همسر رئیس جمهور آمریکا به شدت از نگاه دونالد ترامپ به زنان انتقاد کرده و گفته است اظهارات آقای ترامپ درباره دستمالی زنان او را عمیقا متاثر کرده است.

خانم اوباما گفته است: “هفته گذشته دیدیم که این نامزد چه طور از آزار جنسی زنان تعریف می‌کند و به آن می‌بالد. باورم نمی‌شود که دارم این را می‌گویم، یک نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده داریم که به آزار جنسی زنان می‌بالد.”

همسر رئیس جمهور آمریکا گفته است حرف‌های دونالد ترامپ او را به شکلی متاثر کرده که فکرش را نمی‌کرد.

هفته گذشته فیلمی از صحبت‌های دونالد ترامپ و بیلی بوش، مجری تلویزیونی، در سال ۲۰۰۵ منتشر شده که در آن آقای ترامپ با لحنی غرورآمیز می‌گوید بی اختیار زنان زیبا را می‌بوسد و چون یک ستاره مشهور است می‌تواند هر کاری که دلش بخواهد با آنان بکند.

آقای ترامپ گفته اظهاراتش در این فیلم معرف شخصیت واقعی او نیست و آنچه در این فیلم گفته شده صحبت‌های خصوصی از جنس “حرف‌هایی که در رختکن می‌زنند” بوده است.

دونالد ترامپImage copyright Non
Image caption دونالد ترامپ در این فیلم به دستمالی زنان می‌بالد

میشل اوباما امروز در سخنرانی خود گفته این بهانه که حرف‌های آقای ترامپ “حرف‌های رختکن” بوده قابل قبول نیست و آقای ترامپ سابقه‌ای طولانی از بیان مطالب تحقیرآمیز نسبت به زنان دارد.

خانم اوباما گفت حرف‌های دونالد ترامپ برای زنانی که قربانی تجاوز و آزار جنسی شده‌اند، یادآور خاطرات تلخ و دردناکشان است.

دونالد ترامپ می‌گوید در حالی که او حرف‌هایی درباره دستمالی زنان زده، بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون، عملا زنان را مورد آزار جنسی قرار داده است.

سه زن که بیل کلینتون را متهم به آزار جنسی کرده‌اند مهمان آقای ترامپ در مناظره دوم با هیلاری کلینتون بوده‌اند.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید