جهانی: شروع سال تحصیلی و اراجیف تکراری مریم قجر

0
931

شروع سال تحصیلی و اراجیف تکراری مریم قجر 

علی جهانی، وبلاگ آیینه، بیست و پنجم سپتامبر ۲۰۱۶:…  همزمان با شروع سال تحصیلی جدید طبق روال همیشگی مریم قجر این ریئس جمهور مادام العمر و برگزیده شوهر مفقود الااثر خود که اخیرا در فقدان ایشان حسابی جست و خیز میکند طی یک  اراجیف تکراری اش تحت عنوان پیامی به معلمان و دانش آموزان فرستاده است و آنان را به مبارزه با جهل و دعوت به آموختن علم و دانش کرده است . در این زمینه بایستی گفت که ایشان در وقاحت … 

لینک به منبع

شروع سال تحصیلی و اراجیف تکراری مریم قجر

علی جهانیهمزمان با شروع سال تحصیلی جدید طبق روال همیشگی مریم قجر این ریئس جمهور مادام العمر و برگزیده شوهر مفقود الااثر خود که اخیرا در فقدان ایشان حسابی جست و خیز میکند طی یک  اراجیف تکراری اش تحت عنوان پیامی به معلمان و دانش آموزان فرستاده است و آنان را به مبارزه با جهل و دعوت به آموختن علم و دانش کرده است . در این زمینه بایستی گفت که ایشان در وقاحت و شیادی و دجالیت  سبقت را از شوهر فراری اش ربود ه است .

بله ایشان در حالی چنین پیامی به دانش آموزان می فرستد که خودش به همراه آن شوهر در بدرش نماد و مروج جهل و سرکوب و نادانی و نا آگاهی و خفقان و سانسور در تشکیلات قرون وسطایی شان بوده و هستند و به بهانه ضرورت سرنگونی با انقلاب کذای شان جهل نادانی را در سازمان به اوج رسانده است .

و همچنین ایشان درحالی دانش آموزان را به آموختن فرا می خواند که رهبری این سازمان در اوایل انقلاب دانش آموزان زیادی از جمله خودم را فریفته و به بهانه مبارزه از پشت میز مدرسه بیرون کشیده و به عراق کشانده است و عده زیادی را هم به کشتن داده است و من یادم هست که آنموقع در اوایل انقلاب مسولین سازمان می گفتند که کلاس و مدرسه و درس و مشق حاصلی ندارد و بایستی درس را رها کرده و فدای مبارزه کنیم .

وهمچنین در حالی ایشان پیام مبارزه با جهل و نادانی به معلمان می دهد که سازمان فرقه گرا و تروریستی تحت رهبری ایشان به بهانه عملیات سرنگونی و عملیات داخله و زدن سر انگشتان ارتجاع عده زیادی از همین معلمان شریف و زحمتکش را کشته و خانواده های شان را داغدار و بی سر پرست و بدون نان آور کرده است .

و همچنین ایشان درحالی دانش آموزان را به آموختن فرا می خواند که سازمان تحت رهبری اش برای پیشبرد طرحها و اقدامات تروریستی اش ؛ به بهانه مبارزه و عملیات سرنگونی  دفتر و قلم را از دانش آموزان زیادی گرفته و در اوایل انقلاب تیغ و کاتر و در عراق هم تیر و تفنگ و دفتر عملیات جاری و غسل هفتگی بدست شان داده است .

بنابر این بایستی به ایشان گفت که اقشار مختلف ملت ایران از جمله دانش آموزان و معلمان کارشان را خوب بلد هستند و نیازی به قیمی مثل شما ندارند و هیچ وقتی هم صرف شنیدن و خواندن اراجیف تکراری تان نمی کنند . لذا شما بجای این کار های بیهوده بفکر چاره ای برای نجات سازمان ارتش به اصطلاح آزادیبخش  در حال متلاشی شدن تان بکنید که اکنون با از دست سلاح و پایگاه استراتژیکی اشرف و خروج مفتضحانه از عراق ؛ آخرین میخ تابوتش هم کوبیده شده است و هیچ آینده روشنی  برایش متصور نیست .

و همچنین بفکر پاسخگویی در مقابل انبوه سوالات نیروهای وارفته و مسئله دار و درحال ریزش تان در کمپ تیرانا باشید . سوالاتی نظیر اینکه : رجوی کجاست؟ مرده یا زنده و چرا هیچ حرفی نمی زنید؟ و چرا به عراق رفتید و این همه از نیر و ها را در طی این سالیان با تحلیل های آبکی و وعده و وعیدهای دروغین شش ماهه سرنگونی به بهانه های عملیات سرنگونی و حفظ اشرف و حفظ اموال اشرف و اصرار بر ماندن در عراق و اصرار بر استراتژی مبارزه مسلحانه به کشتن دادید ؟ و چرا بعد سی سال دست از پا درازتر مجبور شدید بدون اینکه هیچ پیشرفتی داشته باشید عراق را ترک کنید ؟ و مسول این همه خونهای ریخته شده و سرمایه های انسانی تلف شده چه کسی هست ؟ البته بسیار واضح و روشن هست که شما  با توجه به شیادی و دجالیت خاصی که از شوهر در بدر تان به ارث برده اید ؛ برای فرار از پاسخ همین سوالات هست که مستمرا دستگاه پیروزی شمار و فراخوان و پیام دادن تان را بکار انداخته و مرتبا در این زمینه فعال هستید ولی بدانید که این دست و پا زدن های شما مثل آدم در غرق شدن هست که مفید هیچ فایده ای نیست و دیگر سال شصت نیست و  دوران فریفتن اقشار مختلف مردم ایران از جمله دانش آموزان و معلمان بسر آمده است و همه جامعه کنونی ایران در این عصر آگاهی و پیشرفت بسیار جلوتر از سازمان قرون وسطایی و واپسگرای شما می باشد و نه تنها دیگر گول اراجیف صد بار تکرار شده شما را نمی خورد بلکه به شما می خندد و به عینه می بیند که چطور سازمان  فرقه گرا و تروریستی تان در حال فروپاشی کامل می باشد . بنابر این شما اگر  راست می گویید و دکتر خوبی هستید یک فکری به حال زار سازمان در حال نابودی خودتان بکنید و مردم ایران نیازی به نسخه پیچیدنهای شما ندارند و بخوبی می دانند که این امامزاده قلابی تان نه تنها شفا نمی دهد بلکه کور می کند همانطوری که امثال من دانش آموز را در اوایل انقلاب کور کرد و به دنبال اهداف پلید شما راه افتاده و بهترین دوران عمرم را قربانی مطامع شیطانی و قدرت طلبانه شوهر فراری تان کردم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زندگی در میان داعشی‌ها به روایت یک عضو فراری

آرشیو موضوع : تحقیق و پژوهش

آخرین نطق اوباما در سازمان ملل:برجام دستاورد من بود/ اسرائیل تا اخر دنیا نمی‌تواند اشغالگر بماند

وقتی ایران قبول می‌کند که محدویت‌هایی را برای برنامه هسته‌ای خود اعمال کند این امنیت را در جهت بیشتر می‌کند و ظرفیت ایران را برای همکاری با کشورهای دیگر نیز افزایش می‌دهد، اما از طرفی دیگر؛ وقتی کره‌شمالی یک سلاح هسته‌‌ای را آزمایش کند همه ما را به خطر انداخته است … اسرائیل باید بفهمد نمی‌تواند تا …

از اشرف تا تیرانا

رجوی به جای این که موفق شود میخ ماندن در اشرف را بکوبد؛ میخ تابوت تشکیلات استالینی و مخوف خود در اشرف را کوبید. او با آن همه امکاناتی که در اشرف داشت نتوانست تشکیلات زهوار دررفته اش را در آنجا حفظ کند. رجوی در قرارگاه وسیع اشرف برای حفظ تشکیلاتش دور تا دورش را با سیم خار …

آیا ارتش ایران در جنگ با عراق ناکارآمد بود؟

در روایتی دیگر، سرهنگ بازنشسته مهدی کتیبه فرمانده رکن دو (ضد اطلاعات) ارتش در زمان جنگ می گوید که وی دو ماه قبل از شروع جنگ اطلاعات حاکی از آماده شدن عراق برای حمله به ایران را به نزد رهبر وقت برده و آیت الله خمینی توصیه کرده که این اطلاعات، به آقایان بهشتی و خامنه ای …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید