مزدا پارسی:وطن فروشی ، شغل تمام وقت فرقه ی رجوی

0
907

فیلیپ جیرالدی ، مأمور سابق سیا و دبیر سایت امریکن کانسروتیو در مقاله ای با عنوان ” احمق های مفید مجاهدین خلق ”  ،حامیان مجاهدین خلق را مورد انتقاد قرار می دهد. او می نویسد:” ارتش آمریکا و سازمان سیا در گذشته مجاهدین را استخدام کردند تا وارد ایران شوند و درباره ی سایت های هسته ای ایران گزارش بدهند. دیگر عوامل مجاهدین ، که به خدمت موساد در آمده بودند و آموزش دیده بودند هم به تازگی شماری از دانشمندان هسته ای و مقامات ایران را کشته اند. به نظر می رسد که این گروه منابع مالی فراوانی دارد ، باور عمومی این است که دست کم بخشی از این پول ها از موساد تأمین می شود . مجاهدین خلق قادر هستند آگهی های تمام صفحه ای در روزنامه های برجسته ی امریکا منتشر کنند و همچنین برای پرداخت مبالغ هنگفت دستمزدهای سخنرانی به چهره های سرشناس امریکایی در حمایت از گروه هایشان ، معروف هستند. این گروه ادعا می کند که می خواهد در ایران رژیم را عوض کند و دمکراسی را در کشورجایگزین کند، که ادعای عجیبی است چرا که خودش از درون هیچ دمکراسی ندارد.”

وطن فروشی ، شغل تمام وقت فرقه ی رجوی

منبع: انجمن نجات  ـ مزدا پارسی

افراد  و گروه هایی که وطن فروشی می کنند به معنای واقعی کلمه خیانت مرتکب می شوند . در تاریخ ایران زمین و بسیاری ملت های دیگر ، خائنان بسیاری بوده اند که وطن را به بهای نه چندان بالایی به دشمنان فروخته اند . خیانت به وطن طیف گسترده ای دارد که از ستون پنجم آغاز می شود که با دشمنان هم آوا می شوند و ابراز همدردی می کنند تا جاسوسانی که مستقیماً با دشمنان کار می کنند. یک خائن می تواند تنها با اهداف دشمنان احساس اشتراک کند و در این صورت “همبستر” یا ” همسفر” خوانده می شود . ممکن است که با ساده لوحی فریب پروپاگاندای دشمن را بخورد و در جهت اهداف دشمن فعالیت کند که در این صورت ” احمق مفید ” نامیده می شود. خائنان همچنین می توانند به عنوان ” نیروی وکالتی” به خدمت دشمن در بیایند و با کشور و ملت خود بجنگند .
شهرام امیری کارشناس هسته ای ایرانی به جرم فروختن اطلاعات طبقه بندی شده درباره ی برنامه ی هسته ای ایران به ایالات متحده ی امریکا محکوم به اعدام شد. امیری اعدام شد اما لیست جاسوسان مواجب بگیر دشمنان ایران شامل نام های بی شماری است که برجسته ترین آن ها نام سازمان مجاهدین خلق ( فرقه ی رجوی ) است. بررسی سوابق مجاهدین خلق نشان می دهد که این گروه تمام نقش ها و کارکردهای یک خائن به وطن را که در بالا شرح داده شد، ایفا کرده است.
در طول هشت سال جنگ ایران و عراق ، مجاهدین به عنوان ستون پنجم، جاسوس و نیروی وکالتی به صدام حسین خدمت کردند. چنانچه خانم ان سینگلتون عضو سابق فرقه کتابی درباره ی فرقه ی رجوی با عنوان ” ارتش خصوصی صدام” نوشت . مسعود رجوی مستقیماً با صدام حسین همکاری کرد . وی عادت داشت که دیکتاتوری عراق را ” صاحبخانه ” بخواند. در قبال حمایت مالی و نظامی صاحبخانه، مجاهدین اطلاعات سری نیروهای نظامی ایران را به عراق می دادند و با حملات درون مرزی و خمپاره اندازی و بمب گذاری علیه غیرنظامیان ایرانی رضایت صدام حسین را جلب می کردند.
پس از سقوط صدام درسال 2003، مجاهدین به ایفای دیگر نقش های خائنانه پرداختند. سیمور هرش  ،روزنامه نگار و محقق امریکایی درباره ی ارتباط مجاهدین با غرب می نویسد:” روابط مجاهدین خلق و سازمان های اطلاعاتی غربی، پس از سقوط رژیم عراق عمیق شد.”
سیمور هرش فاش کرد که عوامل مجاهدین خلق تا سال 2005 در قلمرو ایالات متحده آموزش نظامی و جاسوسی می دیدند .وی در مقاله اش با عنوان ” مردان ما در ایران ” که در آوریل 2012 در نشریه نیویورکر منتشر شد فاش کرد که ستاد مشترک عملیات های ویژه ی ارتش امریکا آموزش اعضای مجاهدین را در بیابان ها و مناطق کوهستانی نوادا هدایت کرده است. هرش از یک مأمور بازنشسته ی سی آی ای که مسلط به زبان عربی بوده و در کردستان و خاورمیانه به صورت پوششی فعالیت کرده بود، نقل قول کرد:” آن ها از من خواستند که به مجاهدین خلق کمک کنم تا درباره ی برنامه ی هسته ای ایران اطلاعات جمع کنند.” روبرت بائر به یاد می آورد :”آن ها فکر می کردند من فارسی می دانم  ،که نمی دانستم ، من گفتم که نزد آن ها باز می گردم اما هرگز برنگشتم.”
در مصاحبه ای جداگانه، یک ژنرال چهارستاره ی بازنشسته ، که در امورامنیت ملی به دولت بوش و اوباما مشاوره داده است، به هرش گفت که در سال 2005 گزارش خصوصی درباره ی آموزش ایرانیان مرتبط با مجاهدین خلق در نوادا به واسطه ی یک امریکایی که درگیر این برنامه بود ، به دستش رسید . او به هرش گفت که این افراد به مدت شش ماه آموزش های استاندارد ، کماندویی ، رمزنگاری ، تاکتیک های واحدهای کوچک  و اسلحه دریافت می کردند.”
مقاله ی هرش تنها چندماه پس از گزارش ان بی سی نیوز منتشر شد. گزارش ان بی سی نیوز با ذکر جزئیات و مصاحبه های گوناگون افشا کرد که قتل دانشمندان هسته ای ایران نیز کار مشترک مجاهدین خلق و سازمان جاسوسی اسرائیل ، موساد بوده است:” حملات مرگبار علیه دانشمندان هسته ای ایران توسط گروه مخالف ایرانی که تحت حمایت مالی و آموزشی و نظامی سرویس جاسوسی اسرائیل بوده است انجام گرفته است. ” رهبران ایران پیش تر این اتهام ها را متوجه اسرائیل و مجاهدین خلق کرده بودند و در این گزارش دو مقام امریکایی ادعاهای مقامات ایرانی را تأیید کردند.
همراهی و هم آوایی مجاهدین خلق با چهره های ضد ایرانی در حکومت امریکا، به ویژه در حزب جمهوری خواه نیز بارها در رسانه های غربی پوشش داده شده است. ان بی سی نیوز این همبستری را نیز پوشش می دهد:” دست کم دو نامزد ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه با هدف قرار دادن دانشمندان هسته ای ایران مشکلی نداشتند  . در مناظره ای در ماه نوامبر (2011) نیوت گینگریچ نامزد ریاست جمهوری و سخنگوی سابق خانه ی نمایندگان ، اعلام کرد که ” بیرون آوردن دانشمندان ” لازم است و سناتور پنسیلوانیا، ریک سانتورم این اقدامات را ” کاری عالی” خواند.
در گزارش ان بی سی نیوز آمده است :” مخالفت مجاهدین خلق با حکومت ایران ، به تازگی ترکیب عجیبی از حامیان و مشوقان را در پی داشته است.”
فیلیپ جیرالدی ، مأمور سابق سیا و دبیر سایت امریکن کانسروتیو در مقاله ای با عنوان ” احمق های مفید مجاهدین خلق ”  ،حامیان مجاهدین خلق را مورد انتقاد قرار می دهد. او می نویسد:” ارتش آمریکا و سازمان سیا در گذشته مجاهدین را استخدام کردند تا وارد ایران شوند و درباره ی سایت های هسته ای ایران گزارش بدهند. دیگر عوامل مجاهدین ، که به خدمت موساد در آمده بودند و آموزش دیده بودند هم به تازگی شماری از دانشمندان هسته ای و مقامات ایران را کشته اند. به نظر می رسد که این گروه منابع مالی فراوانی دارد ، باور عمومی این است که دست کم بخشی از این پول ها از موساد تأمین می شود . مجاهدین خلق قادر هستند آگهی های تمام صفحه ای در روزنامه های برجسته ی امریکا منتشر کنند و همچنین برای پرداخت مبالغ هنگفت دستمزدهای سخنرانی به چهره های سرشناس امریکایی در حمایت از گروه هایشان ، معروف هستند. این گروه ادعا می کند که می خواهد در ایران رژیم را عوض کند و دمکراسی را در کشورجایگزین کند، که ادعای عجیبی است چرا که خودش از درون هیچ دمکراسی ندارد.”
جیرالدی بر این باور است که صهیونیست های امریکایی در واقع فریب تبلیغات مجاهدین خلق علیه جمهوری اسلامی را خورده اند. وی می نویسد:” از انجاییکه مجاهدین خلق ، منبعی هستند که اسرائیل در جنگ های مخفیانه اش علیه ایران از آن استفاده می کند، شاید اجتناب ناپذیر باشد که بسیاری از دوستان اسرائیل در ایالات متحده چنان پرشور برای حذف کردن نام مجاهدین از فهرست سازمان های ترویستی وزارت خارجه لشکرکشی کردند. در واقع نومحافظه کاران در اتاق فکرهای گوناگونشان مانند آیپک، همه از خروج مجاهدین از لیست ترویستی حمایت می کنند.” ( این مقاله پیش از خروج مجاهدین از لیست در سپتامبر 2012 منتشر شده است) .
بدین ترتیب، با توجه به شواهد، مستندات و پژوهشهای فراوان، مجاهدین خلق خیانت کارانه ترین اعمال را علیه ملت خود مرتکب شده اند. طعنه آمیز این است که امروز دستگاه تبلیغاتی این فرقه اعدام امیری را به عنوان عملی ” جنایتکارانه ” محکوم می کند و همکاری خود با اسرائیل برای قتل دانشمندان هسته ای را انکار می کند.
مزدا پارسی

___________________________________
ایران قلم:چرا مریم رجوی از  مرده یا زنده بودن مسعود رجوی ابهام زدایی نمی کند؟

آرشیو موضوع : مسعود رجوی

نامه سر گشاده به مسعود رجوی (شماره۳ ) – نشست های غسل هفتگی برای سرنگونی؟!

نامه سر گشاده به مسعود رجوی (شماره۳ ) – نشست های غسل هفتگی برای سرنگونی؟!  علیرضا نصراللهی، یاران ایران، پاریس، بیست و هشتم اوت ۲۰۱۶:…  آقای رجوی به نظر من اگه شما دست از این دیکتاتوری برمی داشتید و نیروهای خودتان را آزاد می گذاشتید،به خدا اگه حتیً یک نفر از آنها از شما جدا …

محمد حسین سبحانی : پرداخت بدهی ” امپریالیسم ” به مجاهدین خلق

اما مسئله اصلی ، خروج  مسئولین ارشد مجاهدین خلق  و احتمالا  خود مسعود رجوی  از عراق، به نظر می‌رسد هم‌اکنون در یک توافق پشت پرده با همکاری آمریکا و عربستان سعودی در حال اجراست و آمریکا قرار است بدهی خود به تروریسم را بپردازد . در همین ارتباط  در دو ماه گذشته ده‌ها نفر از مسئولین ارشد فرقه مجاهدین با اسم جعلی …

صداقی:از زیارت مخفی مسعود رجوی از مکه تا دعوت علنی از مریم رجوی برای زیارت

از زیارت مخفی مسعود رجوی از مکه تا دعوت علنی از مریم رجوی برای زیارت چه چیز فرقه کرده است میر باقر صداقی، ایران ستارگان، بیست و پنجم اوت ۲۰۱۶:…  حمایت مستقیم آل سعود از فرقه رجوی و این میهمانیهای آشکار و نهان نشان از شکست استراتژیک آل سعود در عراق , سوریه و یمن …

عبدالکریم ابراهیمی:پیوند آل سعود با مریم رجوی، سیاستی مضحک و شکست خورده

 جالب اینکه بعد از شرکت ترکى فیصل در مراسم خیمه شب بازى مریم رجوى در بورژه پاریس و سخنرانى در آنجا و بعد از ماجراى کودتاى ناکام در ترکیه و چرخش آن کشور بر ضد سیاست قبلى خود و آل سعود، عربستان چنان از تحولات آینده به وحشت افتاده که به سیم آخر زده و با سیاستى نا …

محمود سپاهی:خاکسپاری مسعود رجوی یا مناسک حج

ویا شاید این دعوت یک پیوندی باشد بین عربستان وسازمان وتهدیدات ترکی در رابطه با ایران البته هیچ بعید نیست مگر زمان جنگ ایران وعراق همین کار را نکردند مگر همین ها نبودند که با دادن مختصات به دولت عراق زن وبچه وپیر وجوان را زیره بمبهای عراقی به کشتن دادند مگر با فرمان همین صدام کرد کشی …

نشریه پازتا ایمپکت تیرانا: مجاهدین نمیتوانند ثابت کنند رهبرشان مسعود رجوی زنده است

Polemikë e madhe pasi MEK nuk mund të provojë nëse lideri Massoud Rajavi ka vdekur apo është gjallë گازتا ایمپکت، تیرانا، آلبانی، بیست و یکم اوت ۲۰۱۶:… (نشریه پازتا ایمپکت تیرانا (آلبانی) مطلب هافینگتون پست تحت عنوان “جنجال بزرگ برای اینکه مجاهدین خلق نمیتوانند ثابت کنند رهبرشان مسعود رجوی زنده است” را به زبان آلبانی ترجمه و تکثیر …

ایران قلم:چرا مریم رجوی از مرده یا زنده بودن مسعود رجوی ابهام زدایی نمی کند؟

اما حالا کم کم آثار زهر اعلام « مرحوم » بودن مسعود رجوی بارز می‌شود و نیروهای درون تشکیلات از خود سؤال می‌کنند که واقعیت چیست ؟ آیا برادر مسعودر جوی مرده است؟ اگر مرده است چرا فیصل ترکی عنصر امنیتی عربستان سعودی آن را اعلام می کند؟ و اگر برادر مسعود « مرحوم « نشده و زنده …

ایران اینترلینک:مرگ مسعود رجوی

مرگ مسعود رجوی  ایران اینترلینک، نوزدهم اوت ۲۰۱۶:… یک ماه پس از اعلام مرگ مسعود رجوی توسط “شاهزاده ترکی الفیصل” رئیس سابق سرویس امنیتی عربستان سعودی و ولینعمت جدید سازمان مجاهدین خلق پس از مرگ صدام حسین، مریم رجوی و دیگر سران این فرقه هنوز از اعلام و اثبات “زنده یا مرده” بودن رهبرشان عاجزند. در …

علیرضا نصراللهی:نامه سر گشاده به مسعود رجوی (شماره ۲)

نامه سر گشاده به مسعود رجوی (شماره ۲)  علیرضا نصراللهی، یاران ایران، سی ام ژوئیه ۲۰۱۶:… مثلا سر یه فاکت کوچک میگفتند:بیشرف،کثافت،آشغال …آخه این چه عملیات جاری بود که برای پیشرفت مبارزه و ارزش آدم باید هر شب صورت میگرفت؟ ما که با هزار آرزو آمده بودیم که در راهی که تو میگفتی راه …

مهدی خوشحال: آیا مسعود رجوی به غیبت کبری رفته است؟

آیا مسعود رجوی به غیبت کبری رفته است؟  مهدی خوشحال، ایران فانوس، بیست و یکم ژوئیه ۲۰۱۶:… مسعود رجوی رهبر فرقه مجاهدین طی ۵۰ سال مبارزاتش در هیچ صحنه خطرناکی حضور فعال نداشت و حاضر نبود. او از سال ۱۳۵۱ در زندان که سمبه ساواک را پر زور می دید، یا غش و ضعف می کرد …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید