از بسیجی جنایتکار تا اعدام ضدبشری یک زندانی! نگاهی به مواضع متناقض مریم رجوی

0
825

از بسیجی جنایتکار تا اعدام ضدبشری یک زندانی! نگاهی به مواضع متناقض مریم رجوی

حامد صرافپور، صفحه فیسبوک، بیست و سوم اوت ۲۰۱۶:… دو روز قبل فردی که چندین دختر جوان شهرستان جهرم را به ضرب چاقو زخمی کرده بود، پس از نزدیک به دوسال محاکمه، به جرم ایجاد ارعاب و وحشت در جامعه به دار مجازات آویخته شد. پرداختن به کم و کیف قضیه اتلاف وقت است اما بد نیست از همین یک نمونه به شناخت بیشتری از نیروهایی برسیم که خود را مدافع زنان و مخالف سیاست های جمهوری اسلامی در رابطه با زنان می دانند. یکی … 

مریم رجوی مزدور عربستان سعودی گردن زدن را تایید می کندمزدور مریم رجوی پس از صدام به گرفتن مواجب از عربستان سعودی روی آورده است. صحنه ای از گردن زدن یک زن توسط ولینعمتان مجاهدین خلق

لینک به منبع

از بسیجی جنایتکار تا اعدام ضدبشری یک زندانی! نگاهی به مواضع متناقض مریم رجوی نسبت به اعدام ضارب بانوان جهرم

حامد صرافپور

صرافپور

 دو روز قبل فردی که چندین دختر جوان شهرستان جهرم را به ضرب چاقو زخمی کرده بود، پس از نزدیک به دوسال محاکمه، به جرم ایجاد ارعاب و وحشت در جامعه به دار مجازات آویخته شد. پرداختن به کم و کیف قضیه اتلاف وقت است اما بد نیست از همین یک نمونه به شناخت بیشتری از نیروهایی برسیم که خود را مدافع زنان و مخالف سیاست های جمهوری اسلامی در رابطه با زنان می دانند. یکی از مهمترین این جریانات سازمان مجاهدین به رهبری مریم رجوی است که به مدت چند دهه داعیه برابری و حمایت از زنان داشته است و همچنان خود را در صدر مدافعین حقوق زنان معرفی می کند.

دوسال قبل، یک سلسله اسیدپاشی در داخل ایران، بسیاری را در بهت فروبرد که همچنان بخشی از تبلیغات مریم رجوی در مجموعه سخنرانی هایش می باشد. این رخداد در زمانی بوقوع پیوست که تضادهای جناحی بر سر پروژه اتمی به اوج خود رسیده بود و در خارج ایران نیز صهیونیست ها به همراهی عربستان سعودی با تمام قوا تلاش می کردند ایران را در مخمصه قرار دهند و با مطرح کردن مسائل حقوق بشری، در مسیر اجرای برجام مانع تراشی کنند و لذا ایجاد بحران های حقوق بشری، منافع مشترکی برای دشمنان خارجی و داخلی به همراه داشت. در این رابطه برخی از آگاهان اسیدپاشی را به فرقه رجوی نسبت دادند که می خواهد از این قضیه علیه پیشبرد برجام در عرصه سیاسی استفاده کند.

البته رهبری سازمان مجاهدین (فرقه رجوی) نیز از این قضیه بهره برداری گسترده ای کرد که نیازی به پرداختن به آن نیست. در همان بحبوحه، بناگاه خبر حمله زنجیره ای به دختران جهرم توسط یک جوان بحران دیگری را داشت رقم می زد که با دستگیر شدن او غائله فروکش کرد. این رخداد خوراک تبلیغی گسترده ای را برای رجوی فراهم نمود و همانطور که در چند خبر زیر مشاهده می شود از آن در سایت های مجاهدین به عنوان “حمله جنایتکارانه بسیجیان به شماری از زنان” نام برده شد و فرد مزبور را هم یک بسیجی معرفی کردند که از مضروب کردن زنان کم حجاب احساس آرامش می کند:

اعدام مریم رجوی رژیم عربستان سعودی

پس از گذشت دوسال، این شخص به اعدام محکوم و حکم او دو روز قبل (۳۱ مرداد ۱۳۹۵) به اجرا درآمد. اما نگاهی دوباره به سایت های این فرقه تروریستی که خود را تنها منادی حقوق زنان در جهان معرفی می کند، نشان می دهد که تا چه حد اپوزیسیون نماهای جمهوری اسلامی در دروغگویی گوی سبقت را از همدیگر می ربایند و مسئله آنان نه تنها حقوق زنان نیست بلکه هرکجا نیاز باشد بزرگترین آسیب را به زنان می رسانند تا از آن بهره برداری کنند و منافع خود را تأمین کنند. البته مبحث نقض شدید حقوق زنان در این فرقه خطرناک تروریستی، چیز تازه ای نیست و پیش از این نیز برخی از زنان رها شده از این باند مافیایی صحنه هایی از آنرا افشا کرده بودند که چگونه مسعود رجوی صدها زن را به عقد خود درآورده و ده ها زن معترض را نیز در طی سالیان به قتل رسانیده است.

در هرصورت، خبر زیر بعد از اعلام اعدام این جوان شرور که چندین دختر جوان را مورد حمله قرار داده بود، در سایت مجاهدین انتشار یافته است. همانطور که مشاهده می شود، مریم رجوی (به عنوان مدافع حقوق زنان) از این مسئله به خشم آمده و اعدام این جنایتکار زن ستیز را به عنوان یک عمل ضدبشری مورد حمله قرار داده است. پیشاپیش باید یادآوری کنم که مریم و مسعود رجوی هیچ مشکلی با نفس اعدام ندارند و طی چندین سال ابتدای انقلاب، هزاران نفر را تحت عنوان “اعدام انقلابی” در خیابان شهرهای مختلف ایران ترور کردند، پس صورت مسئله در اینجا نفس اعدام نیست.

مریم رجوی مزدور عربستان اعدام

نکته دیگری که در خبر فوق به چشم می خورد اینکه هیچ اشاره ای به جنایت های این شخص نشده و تنها از وی به عنوان “یک زندانی” نام برده شده که گویی بدون هیچ گناهی توسط عده ای ضدبشر اعدام شده است!.

البته این اولین بار نیست که فرقه رجوی چنین مواضع متناقضی را بیان می کند. طی سالیان گذشته ده ها بار شاهد حمایت مریم رجوی از تروریست های تکفیری و تجزیه طلبان بوده ایم به نحوی که داعش نیز از حمایت معنوی و مشورتی وی بی نصیب نمانده است. اما مضحک تر از همه همکاری و همراهی مریم رجوی (به عنوان بزرگترین مدعی حقوق زنان) با آل سعود است. همگان می دانند که عربستان بزرگترین ناقض حقوق زنان در جهان است که نه تنها در کشتار ده ها هزار زن در یمن، عراق و سوریه نقش کلیدی داشته که در خود عربستان نیز بانوان حق رانندگی ندارند و بزرگترین حمایتی که در این کشور از زنان به عمل آمده است، ارتقاء آنان در حد رمه بوده است. در چنین شرایطی، دفاع مریم قجرعضدانلو از زنان ایرانی، مضحکه ای بیش نیست که البته می توان در موضعگیری وی نسبت به اعدام کسی دید که چندین دختر را در یک شهر به ضرب چاقو از پای درآورده است و اگر در شهر رها می شد آماده بود که صدها زن دیگر را سلاخی کند.

حامد صرافپور
۲ شهریور ۱۳۹۵

***

فیلمی از گردن زدن یک زن در عربستان سعودی. مریم رجوی در ضمن ادعای حمایت از “حقوق زنان”،  امروز بعد از صدام مواجب بگیر این رژیم شده است.

Saudi beheading – Myanmar woman screams innocence before execution

مرگ مسعود رجوی
The death of Massoud Rajavi
https://youtu.be/CBJ3XiaQwT4

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید