نادر کشتکار: اسیران گرفتار درلیبرتی و آلبانی، قوز بالا قوز فرقه رجوی

0
834

البته از آنجایی که مسئولین این فرقه سالیان تجربه سرگرم کردن و و عده سر خرمن دادن به این اسیران را دارند احتمالأ میتوانند خیابان صد جدیدی در آلبانی نیز برای اسیران خود فراهم کنند یا به نشستها و توهم گوییهای خود با طرح و برنامه ای دیگر ادامه دهند اما تا کی هم مسئولین و هم اسیران در بند میتوانند این وضع را حفظ کرده و ادامه دهند.تا کی میتوانند به مانند عراق ریل انطباق بروند وخود را فریب دهند. اگر سن متوسط افرادی را که به این فرقه  در اوائل انقلاب وصل شدند بین بیست تا بیست و پنج سال فرض کنیم متوسط سنی این افراد بعد از گذشت چیزی نزدیک به چهار دهه از انقلاب اکنون چیزی حدود شصت تا شصت و پنج سال وسن متوسط اسرایی که به این فرقه از روی ناچاری و بدلیل فضا وشرائط بسیار سخت اسارتگاههای صدام حسین به فرقه روی آورده بودند چیزی حدود پنجاه تا پنجاه وپنج سال میباشد.

اسیران گرفتار درلیبرتی و آلبانی، قوز بالا قوز فرقه رجوی ـ نادر کشتکار

 لینک  به وبلاگ  نادر کشتکار – 18 آگوست 2016

با پایان جنگ بین ایران و عراق در سال هزار و سیصد و شصت و هفت شمسی مشکلی بر مشکلات و قوزی بر قوز فرقه رجوی اضافه شد.تا قبل از آن رجوی با تحلیلهای تکراری نفرات اسیر در فرقه  را هر ساله با شگرد و ترفندی جدید سرگرم میکرد و با برگزاری نشستهای طولانی  و با ارائه  یکطرفه طرحها و تحلیلهایش و سرنگونی هر ساله رژیم نفرات بواقع اسیر و دربند تشکیلات مافیایی خودش را ازاین ستون به آن ستون  بدنبال خودش میکشاند تا بلکه شاید در ایران تغاری بشکند ماستی بریزد.

اما بعد از جنگ سرگرم کردن جماعتی حدودأ پنج هزار نفره،آنهم در مساحتی حدودأ بیست در بیست کیلومتر در وسط بیابان و کاملا ایزوله کار آسانی نبود.بعد از جنگ یکی از اصلی ترین محورهای کاری مسئولین بالای فرقه ومسئولین  قرار گاهها پر کردن برنامه روزانه این جماعت گرفتار در مرداب رجوی بود آنهم بگونه ای که این نفرات در طی روز چنان مشغول و سرگرم باشند که فرصت یک دقیقه فکر کردن هم نداشته باشند.

البته در شرائط موجود درآنزمان درکمپ اشرف و نبود هیچ روزنه امیدی برای رهایی از وضع موجود برای  ساکنین اسیر این فرقه بهر شکل روزگار در کمپ اشرف سپری میشد .

برای کسانی که خود در چنگال این فرقه گرفتار بودند کاملأ روشن است که بعد از پایان جنگ و بخصوص بعد از واقعه یازده سپتامبر کار نفرات در کمپ اشرف چیزی نبود جزکندن خارهای بیابان اشرف یا جارو کردن خیابان صد آنهم زیر باد و طوفان گرد و خاک عراق یا رسیدگی به مسئولیتهای دوم و سوم و…. یا رفتن به نشستهای روزانه وشبانه و هفتگی  این و ان مسئول و شنیدن بحث ها و تحلیلهای تکراری.

اما شرائط در آلبانی تا حد زیادی با اشرف و عراق متفاوت است،نه سلاحی وجود دارد که روزانه و هفتگی و فصلی با نظافتشان وقتی پر شود نه خیابان صدی وجود دارد،نه بیابانی  نه حکومت صدامی که امید فرار از درون این فرقه را برای اسیران در بندش کمرنگ یا کور کند.

البته از آنجایی که مسئولین این فرقه سالیان تجربه سرگرم کردن و و عده سر خرمن دادن به این اسیران را دارند احتمالأ میتوانند خیابان صد جدیدی در آلبانی نیز برای اسیران خود فراهم کنند یا به نشستها و توهم گوییهای خود با طرح و برنامه ای دیگر ادامه دهند اما تا کی هم مسئولین و هم اسیران در بند میتوانند این وضع را حفظ کرده و ادامه دهند.تا کی میتوانند به مانند عراق ریل انطباق بروند وخود را فریب دهند.

اگر سن متوسط افرادی را که به این فرقه  در اوائل انقلاب وصل شدند بین بیست تا بیست و پنج سال فرض کنیم متوسط سنی این افراد بعد از گذشت چیزی نزدیک به چهار دهه از انقلاب اکنون چیزی حدود شصت تا شصت و پنج سال وسن متوسط اسرایی که به این فرقه از روی ناچاری و بدلیل فضا وشرائط بسیار سخت اسارتگاههای صدام حسین به فرقه روی آورده بودند چیزی حدود پنجاه تا پنجاه وپنج سال میباشد.

بهر حال جدا از مشکلات مذکور بایستی هزینه نگهداری و سرگرم کردن این اسیران که چیزی حدود سه هزار و پانصد تن نیز هستند در نظر داشت.واین نکته که محصور،ایزوله و راضی نگهداشتن این افراد که  هزینه هنگفتی  نیز برای فرقه در بر دارد چه سود و منفعتی  در دراز مدت برای رجوی و باندش دارد.

اما از آنجایی که هرکس از چنگال این فرقه رها میشود دل پر دردی ازسیاستها و ندانم کاریهای این فرقه و  مسئولینش دارد ،آنهم دردها و حرفهایی که در طی این سالیان  در اسارتگاههای اشرف و عراق به علت فضای امنیتی و پر از رعب و وحشت از اظهار نظر آزاد اکنون لایه لایه بر روی هم انباشته شده ،همواره برای فرقه رجوی این تهدید وجود دارد که روزی آنها نیز سکوت خود را شکسته و دست به افشاگری بزنند ،از اینرو تلاش رجوی و باندش  در قدم اول قطع رابطه این اسیران با خانواده ها یشان و دنیای بیرون است،مبادا این ارتباط آنها را از فضایی که رجوی با هزینه هنگفت در میان این اسرا و در طی این سالیان بوجود آورده در وهله اول خارج کرده و در قدم بعد آنها رابه منتقدانی تبدیل کند که ابعاد خیانتهای این فرقه را از زوایای ناگفته دیگری بر ملا کنند.

از همین روست که مسئولین فرقه برنامه خروج این اسرا را بگونه ای با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد هماهنگ کردند که این اسرا از نظر مالی و معیشتی کاملا وابسته به فرقه و در چنگال آنها باقی بمانند.

به احتمال زیاد این همه هدفیست که در قدم اول و در طی این سالیان مسئولین این فرقه دنبال کرده اند.اما مسلما چگونگی حفظ این شرائط قدم دیگریست که اجرایی کردن آن به مراتب غیر عملی تر و دشوار تر خواهد بود.

هیچ شکی نیست که علیرغم ژست های این فرقه در قبال این اسرا،این رغم بالا از اسیران در بند، قوزی هستند بالا قوز رجوی و باندش ،قوزی که میوه ایست از دهها میوه دیگر اشتباه استراتژیک ورود به عراق و همکاری با صدام حسین.

بعد از ورود کامل این افراد به آلبانی بایستی دید که چه طرح و برنامه ای فرقه برای این اسیران دارد یا میتواند داشته باشد،اما به احتمال زیاد برنامه آتی فرقه در قدم بعد از سر باز کردن تدریجی بار مسئولیت حفظ،نگهداری و سرگرم کردن این اسیران از سر خودش میباشد به گونه ای که آنها حداقل از گذشته شان در عراق یا از مناسبات درونی تشکیلات و یا در مجموع چیزی به بدی از سیاستها و خط مشئ های اشتباه  رجوی در دنیای بیرون یاد نکرده و به اعتراض یا افشاگری علیه فرقه دست نزنند.باید دید که برای اجرایی کردن این پروسه فرقه به چه برنامه هایی روی خواهد آورد اما در مجموع اجرایی کردن آن بسیار پر هزینه ،زمانبرو با گرفتن انرژی بالا از مسئولین این فرقه همراه خواهد بود آنهم بدون هیچ تضمین موفقیت صد در صدی.

اما در هر صورت آرزو میکنم هر چه زودتر این اسرا از چنگال باند رجوی آزاد شوند ،اما چه این افراد حقیقتی از میان هزار حقیقت پنهان در این تشکیلات مافیایی را در آینده بر زبان آورده و بر ملا کنند یا سکوت کنند حقیقت برای همیشه پشت ابر نخواهد ماند هر چند که این مردم ایران هستند که باید در قبال رجوی ،باند و عملکردشان قضاوت کنند که آنها نیز قضاوت خودشان را کرده اند. پرونده این فرقه امروزه نزد ملت ایران چنان سیاه و منفور است که جایگاهشان در بین مردم ایران بر هیچ کس حتی خود فرقه نیز پوشیده نیست.همینکه  مزد بگیرانی چون حسن داعی جرأت نمیکنند در مصاحبه ها و نوشته هایشان خود را به صراحت از اعضاء این فرقه یاد کنند خود گواهیست بر این مدعا که مسئولین این فرقه نیز به جایگاه واقعی خود در بین مردم ایران بخوبی اشراف دارند.

والسلام

نادر کشتکار

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انتقال صد اسیر فرقه رجوی به البانی -۱۲مرداد۱۳۹۵

آرشیو موضوع : آلبانی

منصور نظری : آیا آلبانی میتواند جایگزین اشرف شود؟

آیا آلبانی میتواند جایگزین اشرف شود؟  منصور نظری، ایران اینترلینک، هجدهم اوت ۲۰۱۶:…  اکنون پس از گذشت این همه سال قربانیان را از عراق به البانی منتقل میکنند اما دریغ از یک کلمه که اشتباه کرده اند دریغ از اینکه این همه خونریزی برای چه بود دریغ از اینکه چرا با دشمن اب وخاک ایران …

عبدالکریم ایراهیمی:تشکیلات آلبانى یا استخوان لاى گلو براى زوج رجوى

تشکیلات آلبانى یا استخوان لاى گلو براى زوج رجوى عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، پانزدهم اوت ۲۰۱۶:… روزگار سختى بر فرقه تروریستى رجوى میگذرد و زوج ترور و تزویر هنوز چنان در خود بزرگ بینى کاذب شان مست و مدهوش و غرق هستند و شعار توخالى و بى محتواى مبارزه مسلحانه و ارتش نداشته آزادى و هزار …

اسامی جدید ۱۰۰ نفر دیگر از اسرای فرقه رجوی انتقالی به البانی- ۱۴ آگوست ۲۰۱۶

اسامی جدید ۱۰۰ نفر دیگر از اسرای فرقه رجوی انتقالی به البانی لینک به منبعسایت ندای حقیقت – ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۵ برابر با ۱۴ اوت ۲۰۱۶ اسامی جدید ۱۰۰ نفر دیگر از اسرای فرقه رجوی انتقالی به کشور آلبانی بشرح زیر می باشد ۱٫ سمانه عباس زاده ۲٫ سحر غلامعلی ۳٫ قادر دیانت…

تصحیحی اسامی ۱۰۵ نفر انتقالی فرقه رجوی به البانی

تصحیحی اسامی ۱۰۵ نفر انتقالی فرقه رجوی به البانی  ندای حقیقت، دوازدهم اوت ۲۰۱۶:… اسامی جدید ۱۰۵ تن از اسرای فرقه رجوی انتقالی به کشور آلبانی و یک نفر به کشورهای اسکادیناوی به شرح زیر می باشد . لیلا امانی، نرگس همتیف جلال تقی زادهف وجیه الله صفری، پرویز بیرانوند، محمد رضا نصری، محمد بقایی، …

اسامی جدید ۱۰۵ تن از اسرای فرقه رجوی انتقالی به کشور آلبانی

اسامی جدید ۱۰۵ تن از اسرای فرقه رجوی انتقالی به کشور آلبانی  ندای حقیقت، دوازدهم اوت ۲۰۱۶:… اسامی جدید  ۱۰۵ تن از  اسرای فرقه رجوی  انتقالی  به کشور آلبانی و یک نفر به کشورهای اسکادیناوی به شرح زیر می باشد .  لیلا امانی، نرگس همتیف جلال تقی زادهف وجیه الله صفری، پرویز بیرانوند، محمد رضا نصری، …

انتقال صد اسیر فرقه رجوی به البانی -۱۲مرداد۱۳۹۵

انتقال صد اسیر فرقه رجوی به البانی -۱۲مرداد۱۳۹۵  ندای حقیقت، چهارم اوت ۲۰۱۶:… اسامی ۱۰۰نفر از انتقال یافتگان اسیران لیبرتی که در هفته گذشته به کشور آلبانی منتقل شده اند به شرح زیر می باشد ۱٫ مهدی سلطانی ۲٫ مهران استوان پور ۳٫ پیام نوری ۴٫ شیرین روحی ۵٫ عفت کربلایی ۶٫ مرتضی میرموسوی ۷٫ احمد فرجی ۸٫ جبار صباحی ۹٫ عباس علی محمدی ۱۰٫ …

انتقال سه گروه ۷۵ نفره اعضای فرقه رجوی به البانی از لیبرتی

انتقال سه گروه ۷۵ نفره اعضای فرقه رجوی به البانی از لیبرتی   ندای حقیقت، نوزدهم ژوئیه ۲۰۱۶:…  اسامی ۷۵ نفر از انتقال یافتگان اسیران لیبرتی که در تاریخ ۲۸و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۶ برابر با ۸ و ۹ تیرماه ۱۳۹۵ به کشور آلبانی منتقل شده اند به شرح زیر می باشد. سری اول: ۱٫ نفیس مظفر مقدم ۲٫ کوروش …

احسان بیدی : با تروریسم همراه نشوید

این خیمه شب بازی که توسط فرقه رجوی انجام شد و گند بالاتری که فیصل ترکی به این برنامه با تکرار دوبار جمله مرحوم مسعود رجوی زد ، همه چیز را روشن کرد. بنابراین نه برای رجوی ونه برای اربابان رجوی هیچ ابی گرم نخواهد شد وصد البته ازهمین الان بازنده بازی فرقه رجوی است . …

اسامی نفرات انتقالی از به آلبانی در هفته اول تیرماه

اسامی نفرات انتقالی در هفته اول تیرماه ۱۳۹۵  ندای حقیقت، سی ام ژوئن ۲۰۱۶:…  بنا برگزارش رسیده به سایت ندای حقیقت دو سری بیست نفره دیگر از اعضای اسیر در کمپ لیبرتی در سه شنبه وپنجشنبه هفته گذشته ۲۱ و ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ به آلبانی منتقل شدند. اسامی انتقال یافتگان به شرح زیر است: سری اول:  ۱٫ شهزاد اسدی ۲٫ خورشید …

ادوارد ترمادو: قدرت حیدری کیست؟ وی اکنون در آلبانی بسر می برد

قدرت حیدری کیست؟ وی اکنون در آلبانی بسر می برد  ادوارد ترمادو، وبلاگ ترمادو، بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۶:… قدرت حیدری جنایتکار با آخرین سری افراد در بند سازمان به عنوان یک سرکوبگر به آلبانی فرستاده شد تا در آنجا هم بتواند با افرادی که سر به مخالفت با تشکیلات دارند برخورد کند، نظر دوستم درست …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید