دلواپسی شدید باند رجوی و دوستان ازاحتمال تغییر تناسب قوا درمنطقه!

0
790

دلواپسی شدید باند رجوی و دوستان ازاحتمال تغییر تناسب قوا درمنطقه!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هجدهم اوت ۲۰۱۶:…  چند ماهی پیش وزمانی که حکومت بشار اسد به کمک متحدین خود، کار گروه های تکفیری را زار کرده وآنها را درآستانه ی شکست قرار داده بود، وزیر خارجه ی آمریکا با عجله وارد مذاکره با لاورف شد تا اورا به قبول آتش بس درسوریه قانع کند و پوتین بصورت عجیبی دچار این توهم شد که بهتر است به آمریکا اعتماد کند وپیشنهاد اورا بپذیرد!! قبول این پیشنهاد، فرصت … 

ترکی الفیصل مجاهدین خلق فرقه رجوی وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل (+ الفیصل: مسعود رجوی مرده است)

http://iran-interlink.org

دلواپسی شدید باند رجوی و دوستان ازاحتمال تغییر تناسب قوا درمنطقه!

۲۸/۰۵/۱۳۹۵

 چند ماهی پیش وزمانی که حکومت بشار اسد به کمک متحدین خود، کار گروه های تکفیری را زار کرده وآنها را درآستانه ی شکست قرار داده بود، وزیر خارجه ی آمریکا با عجله وارد مذاکره با لاورف شد تا اورا به قبول آتش بس درسوریه قانع کند و پوتین بصورت عجیبی دچار این توهم شد که بهتر است به آمریکا اعتماد کند وپیشنهاد اورا بپذیرد!!

قبول این پیشنهاد، فرصت طلائی ای به آمریکا ومتحدین اش داد تا گروه های تکفیری مشغول به قتل عام مردم سوریه را به میلیون ها تن اسلحه مجهز نموده ومجددا وارد میدان نماید!

ارتش آزاد باصطلاح میانه رو سوریه ، آتش بس را نقض نمود که البته سازمان های جهانی تحت سیطره ی آمریکا، اعتراضی به این عهد شکنی نکردند!

گفته می شود که ایران به این عقب نشینی بشدت اشتباه روسیه اعتراض کرده بود که سیر وقایع نشان داد که دولتیان ایران تحلیل واقع بینانه تری نسبت به روسیه داشته است.

این کسب آمادگی که با استفاده  از خام اندیشی روسیه مقدور افتاد ، تکفیری ها ومیانه روهای قاتل مردم سوریه را تشویق به تشدید جنگ وبدست آوردن پیروزی های مقطعی وبشدت شکننده کرد و برای کسب این پیروزی ها، دست به استفاده از سلاح شیمیایی هم زدند که امریکا و نوکران ومتحدین اش، موضوع را زیر سیبیلی رد کردند!!

روسیه ی بیدار شده از خواب غفلتی که با اعتماد کردن ساده لوحانه به آمریکا دچار آن شده بود، تصمیم گرفت که مانند ماه های قبل ازآین آتش بس  با حقه بازانی که دردام آن گرفتار شده بود ، فعال تر وارد صحنه شده وبه تمامیت ارضی سوریه وتحمیل صلح پایدار به تکفیری ها واربابانش ، کمک نماید ودراین رابطه است که مجبور به همکاری با جمهوری اسلامی ایران  وکسب اجازه ی استفاده موقت از پایگاه هوائی همدان شده است که با دلواپسی شدید باند رجوی مواجه شده وخبری را بشکل زیر دربالای صفحه ی اینترنتی اش منتشر کرده است:

” آمریکا: استفاده روسیه از پایگاه‌های هوایی ایران نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است. مارک تونر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، از اقدام روسیه برای استفاده از پایگاه‌های هوایی ایران در انجام حملات خود در سوریه ابراز تاسف کرد و آن را ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد دانست. قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد، توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ را به تصویب رساند. این قطع‌نامه در عین لغو بخشی از تحریم‌های اعمال شده علیه ایران به خاطر برنامه هسته‌ای‌اش، محدودیت‌هایی برای فعالیت‌های نظامی این کشور اعمال کرده است “.

روسیه هم درمقابل میتواند بگوید که آمریکا عهد شکنی کرده ودرایام آتش بس دشمنان مردم ودولت سوریه – دولت سوریه ای که قانونی بوده ومتحد روسیه است – با شدت هرچه تمام تر تسلیح ومجهز کرده است!

وانگهی ، آمریکا قدرت جلوگیری ازاستفاده ی روسیه از استفاده ی قانونی ومحدود وموقت ازپایگاه های این یا آن کشور را ندارد وهرتصمیم اش دراین مورد با وتوی روسیه وچین، کار بجایی نخواهد برد وبنابراین مجاهدک های ما دراین مورد قولی به معده ی شریف ندهند وکماکان دلواپس حضور داشته باشند!

روسیه قبلا هم ازفضای ایران و دریای مشترک خزر استفاده کرده و آسمان ها به زمین نیآمده بود!

آمریکا که اتفاقا در ماه های انجام توافق با روسیه ، مرزهای ناتو را تا نزدیکی قلب مسکو گسترش داده، ابدا توان حقوقی طرح این مسائل را ندارد!!

کشوری که حدود ۱۰۰۰ پایگاه نظامی درسراسر جهان وازجمله دربیخ گوش ما وروسیه دارد، نمیتواند به تفاهم مشترک دو کشوری که منافع مشترکی در سرکوب تروریزم ودفع تجاوز در سوریه دارند ، اعتراضی داشته باشد وباید بداند که ” کسی که درخانه ی شیشه ای نشسته، بسوی دیگران سنگ پرتاب نمیکند”!

اعتراض این چنینی آمریکا تنها سبب آگاه تر شدن مردم به وجود ۱۰۰۰ پایگاه نظامی درجهان است واین امر به هیچ وجه ، نتیجه ی خوبی برای این جاه طلب و سلطه گر ندارد!

روسیه وایران درعدم نابودی سوریه و تحقق نیت پلید ” خاورمیانه ی بزرگ ” – که اینک راه آ ن ازسوریه میگذرد- منافع استراتژیک مشترکی دارند و تصور نمی رود که با این تهدیدات و چاشنی هایی که جریاناتی مثل باند رجوی برآن می افزایند ، ازمنافع مشترک خود عدول کنند!

درست است که آمریکا میتواند تهدیدات خود را بیشتر کرده و بخاطر حفظ وتوسعه ی منافع یک درصدی های  متنعم جهان دست به حماقت های اتمی بزند، اما اقدام متقابل را هم نوش جان خواهد کرد و نتیجه ی این تشبثات، زمستان اتمی ای خواهد بود که این یک درصدی های نازپرورده را هم شامل خواهد شد!

ماها- بعنوان اکثریت مردم مظلوم وحقوق پایمال شده ی جهان –  که چیزی برای ازدست دادن نداریم- جان سخت تر از این یک درصدی ها هستیم ودرصورت مرگ چیز زیادی ازدست نمیدهیم ودرمقابل این یک درصدی ها ، زندگی مرفه وکره ی زمین را که عمد تا مال آنهاست، ازدست میدهند وبیشتر ضرر میکنند!!

اقدامات آمریکا ونوچه های عربی اش واسرائیل ، مردم سوریه، ایران وروسیه را به کارد استخوان رسیده تبدیل  کرده و این نازپروردگان یک درصدی، باید ازاین موضوع وحشت داشته باشند!

دربرنامه ی دیشب صدای آمریکا هم هموطنان خائنی وجود داشتند که بنفع آمریکا و تکفیری ها گلو پاره میکردند و برای ازدست رفتن استقلال ایران ، سینه چاک میکردند که فرد معقولی ندا داد که اگر آمریکا ۱۰۰۰پایگاه نظامی درسراسر جهان دارد، معنی آن این است که اراضی این پایگاه های وسیع مال آمریکا بوده و آمریکا بطور متوسط ۶قطعه از سرزمین های دیگران را درهر کشور به تصرف خود درآورده ودولت های این کشورها، قدرت واجازه ی اعمال حاکمیت براین قطعه از سرزمین های خود را ندارند که این مسئله درمورد پایگاه هوائی همدان که ایران آنجا را به روسیه واگذار نکرده، تفاوت ماهوی دارد وشما که اینهمه برای استقلال ایران  داد وفریاد میکنید، دراصل میخواهید که ترویزم منطقه ، در همکاری موثرتر ایران وروسیه، ضربه ای نبیند ودراصل شما دفاع ازتروریزم را با بانک بلند و از صدای آمریکا  برزبان میآورید!

جالب اینکه مجری باطرف برنامه، به این فرد  اجازه ی صحبت کمتری داد وخود بعنوان یک طرف قضیه –  حامی تروریست های مورد تهاجم روسیه وایران- حضوری برخلاف اخلاق ژورنالیستی داشت!

صابر

_____________________________________

فرار مفتضحانه زهره اخیانی دبیرکل باسمه ای فرقه، فرشته یگانه دبیربه اصطلاح شورا و … با نام جعلی به آلمان

آرشیو موضوع : تحقیق و پژوهش

سخنرانی محمد حسین سبحانی در جلسه فعالین حقوق بشر در پاریس ـ ۹ یولی ۲۰۱۶

اما همانطور که در ابتدا اشاره کردم؛ نکته‌ای که این روز را تاریخی کرد نه بخاطر اهمیت سازمان مجاهدین بود و نه بخاطر اهمیت دستگیری مریم رجوی ، بلکه از این جهت این روز تاریخی است که چشم و گوش مردم جهان با پدیده …

محمد حسین سبحانی: ” مرحوم مسعود رجوی “

تصور من این است که باید معمای ” مرحوم مسعود رجوی ” را در محورهای 7 و 8 جستجو کرد. البته روشن است که باید  به همه این فرضیه ها ، اول از همه،  فرقه مجاهدین خلق و رهبری آن پاسخ بدهند که البته …

ایران قلم: در مراسمی که از جانب یک سازمان فرقه گرا و تروریستی برگزار می شود، شرکت نکنید

مسعود رجوی و مریم رجوی و سران این فرقه  به دلیل خیانت هایی که علیه مردم ایران مرتکب شده اند نه تنها از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نیستند بلکه به شدت مورد تنفر و انزجار آحاد ملت ایران قرار دارند و به همین دلیل قادر نیستند که ایرانیان …

عمل چریکی و مسلحانه هم ترویج خشونت می​کند و هم …

عمل چریکی در ذات خود یک عمل متناقض است که هم ترویج خشونت می​کند و هم ترویج شجاعت، از خود گذشتگی، ایثار و فداکاری در راه مردم، در راه آرمان و در راه سازمان و چون به افراط فداکاری می​کند، به خودش حق می​دهد دست به خشونت​هایی بزند که از نظر یک روح دموکراتیک و انسانی یا محکوم …

علی جهانی: چه کسی جاسوس و خائن هست؟

از همه می خواهم که قضاوت کنند که بعنوان مثال بنده که  برای تهیه معیشت زندگی  ؛ روزی نه ساعت در رستوران مشغول کار سخت هستم و با حد اقل در آمد  در یک  خانه ای اجاره ای زندگی می کنم و سالی یک بار چند هفته تعطیل هستم ولی  حتی پس اندازی برای رفتن به تعطیلات …

گفتگو با سعید شاهسوندی ـ پیش‌زمینه‌های جزوه سبز (۲)

اکنون تقی شهرام دستش از دنیا کوتاه است و کسی نمی‌خواهد بر زخمهای کهنه نمک بپاشد. او انگیزه مبارزه با ستم و میرایی داشت و با کسانیکه دستشان از دور بر آتش بوده است اصلاً و ابدا قابل قیاس نیست. از آنجا که نقش فرد در تاریخ (چه سازنده و چه مخربانه) واقعی است، باید ببینیم چه باید کرد که …

غبارزدایی از آینه‌ها ـ ضربه خانه شیخ هادی و انتقاد از خود بهرام آرام

مرداد ۵۳ در سالگشت کودتای آمریکایی-انگلیسی سال ۱۳۳۲، سازمان تحت رهبری محمد تقی شهرام، چند انفجار بزرگ را در تهران در خیابان مخبرالدوله و حوالی سفارت انگلیس و…تدارک می‌دید که ازجمله به دلیل ناهماهنگی در توان و اجرا و…، انفجار در خانه پایگاهی واقع در خیابان شیخ هادی، و پیامدهای سهمگین دیگری را به دنبال داشت. آنچه …

ایران فانوس: بازرگان دختر نداشت

بازرگان دختر نداشت ایران فانوس، بیست و چهارم ژوئن ۲۰۱۶:…  مسعود رجوی که از احوال شورای باقیمانده باخبر بود و می دانست که آنها مشکل مردم ندارند، بلکه مشکل شکم دارند، سعی کرد سبیل اعضای باقیمانده را چرب تر کند و به طور خاص منوچهر هزارخانی را مورد عطوفت و دلجویی قرار دهد و او …

روایتی از فیش حقوقی مهندس بازرگان در دوران نخست‌وزیری

مهندس هاشم صباغیان وزیر کشور دولت موقت در خاطره‌ای از مهندس بازرگان می‌نویسد:” چندماه از نخست‌وزیری مهندس مهدی بازرگان گذشته بود که فیش حقوقی ایشان از حسابداری نخست وزیری رسید. بازرگان نگاهی به آن افکند و گفت: مگر این مردم چند بار باید به من حقوق بدهند من حقوق بازنشستگی را از دانشگاه دریافت می‌کنم و آن نتیجه …

رونمایی از مرد امنیتی پشت ‌پرده در ۳۰ خرداد ۶۰

هر‌کس که تنها یک بار به تاریخ معاصر نگاهی انداخته باشد قطعا نام خسرو قنبری‌تهرانی را در لابه‌لای این صفحات دیده است. تهرانی جزء معدود افرادی است که سابقه زندانی سیاسی در قبل و بعد از انقلاب را دارد. تهرانی را می‌توان یکی از پایه‌گذاران یک نهاد اطلاعاتی بعد از انقلاب دانست. در واقع او یک مقام اطلاعاتی و …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید