تروریستهای رجوی داعشی با اسامی مستعار از عراق به اروپا اعزام می شوند

0
626

تروریستهای رجوی داعشی با اسامی مستعار از عراق به اروپا اعزام می شوند

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، ششم اوت ۲۰۱۶:… در ۲ هفته گذشته عده ای از اعضاء فرقه رجوی داعشی از کمپ لیبرتی عراق به کشور آلبانی اعزام شده اند که در میان این عده تروریستهای اموزش دیده گارد جمهوری عراق و فدائیان صدام نیز در لیست بودند . در لیست ۷۵ نفره ۲ هفته پیش اسامی تروریستهائی که در استفاده از سلاحهای مختلف و درست کردن و کار گزاری بمبهای مختلف و …

لینک به منبع

هشدار به کشورهای اروپائی !

تروریستهای رجوی داعشی با اسامی مستعار از عراق به اروپا اعزام می شوند .

محمد رزاقیدر ۲ هفته گذشته عده ای از اعضاء فرقه رجوی داعشی از کمپ لیبرتی عراق به کشور آلبانی اعزام شده اند که در میان این عده تروریستهای اموزش دیده گارد جمهوری عراق و فدائیان صدام نیز در لیست بودند .

در لیست ۷۵ نفره ۲ هفته پیش اسامی تروریستهائی که در استفاده از سلاحهای مختلف و درست کردن و کار گزاری بمبهای مختلف و کشتن انسان اموزشهای خاص دیده اند وارد البانی شده اند نام اصلی یکی از این تروریستها علیرضا امام جمعه میباشد که با نام مستعار ( رضا امامی ) به کمیساریا عالی پناهندگی و البانی معرفی شده !

علیرضا امام جمعه تروریست اموزش دیده فدائیان صدام یک مدتی معاون افشین علوی بود که امروزه بعنوان سخنگوی مریم قجر داعشی در اردوگاه اور سوراواز مستقر می باشد .

نام تقلبی رضا امامی

“علیرضا امام جمعه” با نام تقلبی “رضا امامی” 

علیرضا امام جمعه همچنین هم تیمی تروریست معروف مهران کاکا وند می باشد که ۲ سال پیش از طرف شخص مریم قجر داعشی از اردوپاه اور سوراواز برای ترور جدا شده ها به خیابانهای پاریس اعزام شده بود واین تروریست در حمله به اقای منصور نظری قصد ترور وی را داشت که این تروریست موفق به اجراء ماموریت خود نمی شود .

تروریست دیگری که هفته پیش با همین اکیپ از کمپ لیبرتی به آلبانی اعزام شده بنام رضا حسینی می باشد .

رضا حسینی تروریستی که چندین بار از اردوگاههای اهدائی صدام ملعون به رجوی داعشی برای انجام عملیات تروریستی به داخل ایران اعزام شده و بر اثراعمال تروریستی ( شلیک خمپاره و تیر اندازی ) در داخل شهر چند نفر بی گناه ازمردم ایران کشته وزخمی شده اند . فرمانده تیم تروریستی این فرد شخصی هست بنام اسد شهبازی که قبلا به دستور شخص مریم قجرازعراق به اروپا منتقل شده ودرخانه های تیمی فرقه رجوی داعشی در المان مستقرمی شود ولی چند بار برای توجیه ماموریت و ترور جدا شده ها بصورت مستقیم از طرف شخص مریم قجر و مهدی ابریشمچی به اردوگاه اور سوارواز منتقل شده و همراه مهران کاکاوند تروریست به خیابانهای پاریس اعزام شده بود .

هفته پیش نیز به همین روش تروریستها و شکنجه گرهای رجوی داعشی با نامهای مستعار از کمپ لیبرتی عراق خارج و به آلبانی منتقل شده اند .

در بین ۱۰۰ عضوء فرقه رجوی که از عراق خارج شده اند حسن نظام تروریست ؛ شکنجه گر زندانبان شناخته شده رجوی داعشی با نام مستعار ( علی رضا اکبریان ) از کمپ لیبرتی خارج و به البانی منتقل شده .

استفاده از نامهای مستعار روشی هست که رجوی داعشی برای اعضاء تروریست و شکنجه گران ؛ قاتلان تشکیلات فرقه اش استفاده می کند .

علیرضا اکبریان حسن نظام الملکی“حسن نظام الملکی” با نام تقلبی “علی رضا اکبریان”

هدف رجوی داعشی از این بکار گیری نامهای مستعار برای اعضائی که در ترور؛ شکنجه ؛ قتل دست داشته اند اینکه انها را از پی گرد قانونی حفظ کند و از انجا که این تروریستها و قاتلان دارای اطلاعات و اسرار خاص فرقه رجوی را دارند لذا شخص مریم قجر سعی می کند به هر طریق هم کمیساریای عال پناهندگی سازمان ملل وهم مقامات و سامازنها و ادارات امنیتی و اقامتی کشورهای اروپائی را فریب بدهند .

مطمئن هستم در اینده نزدیک این تروریستهای شناخته شده به دستور شخص مریم قجر داعشی و با تیمهای قاچاقچی هائی که در اروپا دارند به زودی از البانی به کشورهای اروپائی بطور خاص به فرانسه ؛ المان ؛ هلند و … منتقل خواهند شد و در این کشورها باز با نام مستعار و با یک پرونده دیگر ثبت و درخواست اقامت خواهند داد و از طریق شرکتهای پوششی که فرقه رجوی داعشی در کشورهای اروپائی دارد این تروریستها در ان شرکتها بعنوان کارمند و … ثبت خواند شد .

با توجه به اینکه تیمهای قاچاقچی که فقط کارشان جابجائی نفرات فرقه رجوی داعشی می باشد و جعل پاسپورت و کارت شناسائی را بصورت حرفه ای انجام می دهند از ۲ سال پیش بیش از ۱۰۰ نفر از اعضاء فرقه رجوی داعشی را بصورت قاچاقی از البانی به المان و هلند و … منتقل کرده اند

من از این طریق به کشورهای اروپائی بطور خاص به مقامات فرانسه و آلمان و هلند و دیگر کشورهائی اروپائی هشدار می دهم که اجازه ندهند مریم قجر داعشی تروریستهائی که در عراق از فدائیان و گارد جمهوری صدام اموزش بکار گیری انواع سلاح وساختن بمب و کارگزاری بمب و حتا کشتن افراد بدون سلاح را بصورت حرفه ای یاد گرفته اند در اروپا مستقر کند بودن شک این افراد اماده هستند در هر زمان و هر مکان به دستور شخص مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی دست به کشتاربزنند .

دولتهای اروپائی بطور خاص دولت فرانسه باید از استقرار تروریستها و ادمکشان حرفه ای در اردوگاه اور سوراواز جلو گیری کند و اجازه ندهد مریم قجر داعشی با سوء استفاده از قوانین دمکراتیک کشورهای اروپائی خاک اروپا را به محل استقرار تروریستها و ادمکشان تبدیل کند .

من از این طریق به مقامات امنیتی و اقامتی کشورهای اروپائی اعلام می کنم حاضر هستم در هر ارگانی و در هر دادگاهی براعمال تروریستی و خطر ناک بودن این افراد بر جامعه اروپا شهادت بدهم وثابت کنم که دست این تروریستها به خون مردم بی گناه ایران و عراق اغشته هست و همچنین عده ای از این تروریستها که هم اکنون با پوشیدن کت و شلوار و کروات در اردوگاه اور سوراواز مقر مریم قجر داعشی مستقر هستند در شکنجه و زندانی کردن و قتل اعضاء ناراضی در زیر شکنجه های وحشیانه در اردوگاه بد نام اشرف در زندانهای ساخته رجوی داعشی برای اعضاء ناراضی دست داشته اند .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید