یک بیمار عقیدتی دیگر، عملا مسعود رجوی را کنار گذاشت!!

0
818

حالا نوچه هایی که کم کم به مریم متمایل تر شده اند، درمانده اند که چگونه ازمضرات این خبر بگریزند!  از سوی، تکذیب رسمی سخنان مقام عربستانی باین سادگی نیست وشاید دراینصورت عصبانی شده وقسمتی از اجرت مربوطه را نپردازد ، تاخیری درپرداخت داشته باشد تا این صیغه شونده ی اقتصادی- سیاسی خود را تنبیه کند!!  درست است که  مریم رجوی ها این خبر را تایید خواهند کرد، اما تاخیر دراعلام آن ممکن است به لحاظ عدم توجیه لیبرتی نشینان و.. باشد که خود بحد کافی دردسر ساز است وغیر قابل پیش بینی!! آخر چگونه ممکن است به یکباره اعلام شود که مریم  تا همین چند روز پیش افتخارش را درمریدی مسعود میدانست، برتر از مسعودی است که هرگز قبول نکرده که کسی میتواند جانشین او باشد!! 

حسین یعقوبی، عملا مسعود رجوی را کنار گذاشت!! 

ایمیل دریافتی ـ با تشکر از حمید تبریری

28تیر 1395

کاری که فعلا قلم بدستان باند رجوی دراولویت خود قرار داده اند، تعریف وتمجید از گردهم آئی 19 تیر بورژه پاریس است وآقای حسین یعقوبی  نیز وارد معرکه شده  ودرمقاله ای که دراین مورد نوشته وسایت های فرقه ی رجوی منتشرش کرده و تیتر پیام گردهمایی مقاومت ایران در بورژه پاسخی به نیاز دوران برآن زده شده ، آورده است:

” … آن توطئه شوم البته با پرداخت سنگین ترین بهای ممکن توسط مشعل های فروزان آزادی ندا حسنی، صدیقه مجاوری و چندین قهرمان ملی دیگر و با اتکا بر حضور خیره کننده و فداکارانه عناصر اجتماعی مجاهدین و مقاومت که بلافاصله پس از شنیدن خبر تهاجم وحشیانه به مقر اصلی مقاومت در اورسورآواز در آنجا گرد آمدند تا دین خود را نسبت به پیشتازان جان برکف مردم ادا کنند، خنثی گردید؛ درست برخلاف آنچه رسانه های هوچی گر و بی پرنیسب و مزدبگیر سیاست شرم آور مماشات برای سرخ نگه داشتن صورت و البته تسکین سوزش خود شبانه روز در بوق و کرنا می کنند کهمجاهدین از حمایتی در بین مردم برخوردار نیستند“!!

نوچه دیکتاتور ها چه بیشرم اند وبه چه سادگی خود را به فراموشی میزنند وساده لوحانه مردم را هم فراموش کار میپندارند!!؟؟!!

خودسوزی این دو دختر مغزشوئی شده بخاطر درفشار قرار دادن  دولت فرانسه که دست ازتعقیب پرونده ی مریم تابان رجوی بردارد ، درموقع خود وازطرف این باند ” خوسرانه” و احساساتی ودور ازمنطق تشخیص داده شد وحالا که صحبت از ارتقای رسمی مریم بجای مسعود رجوی است، این القاء فکری شدگان دوباره لقب قهرمان یافتند!!

حالا باردیگر لازم آمده که کار این فریب خوردگان که درزمان خود احساساتی ودور ازمنطق تلقی میشد ، مهر ادای دین  و … بخورد!!

چرا؟

برای اینکه ضرورت تشکیلات مافیایی مجاهدین خلق مسخ شده ایجاب میکند که تعریف وبه سطح آوری بیشتر مریم رجوی دراولویت قرار گیرد و مسعود که با تبلیغات چهل ساله ی بی همتا به عنصری مافوق بشری وآسمانی تبدیل شده بود ، اندک اندک برزمین گذاشته شده ونام این کار پاسخ به نیاز دوران گذاشته شود!!!

آقای یعقوبی میگوید :

” … بویژه شرکت آقای ترکی الفیصل از مقامات برجسته در صحنه سیاسی کشور عربستان خود گواه دیگری از این واقعیت است که رژیم آخوندی ازکهکشانامسال بیش از هر سالی سیگنال ایزولاسیون، مرگ و نهایتا سرنگونی نظام پوسیده خود را توسط مقاومت مردمی دریافته است.

بلی این شاهزاده ی وزیر اطلاعات اسبق عربستانی، قدرتمندترین شرکت کننده دراین مراسم بود ومیتواند که از پول های توجیبی خودش، 30 میلیون دلار – وبیشرهم – به مریم رجوی بپردازد و مهمترین منبع خیر دراین گردهم آئی بود که بدلیل نامعلومی، مریم و زیردستانش را با اعلام صریح خبر مرگ مسعود درآچمزی قرار داد که نه راه پس داشته باشند ونه پیش!

حالا نوچه هایی که کم کم به مریم متمایل تر شده اند، درمانده اند که چگونه ازمضرات این خبر بگریزند!

از سوی، تکذیب رسمی سخنان مقام عربستانی باین سادگی نیست وشاید دراینصورت عصبانی شده وقسمتی از اجرت مربوطه را نپردازد ، تاخیری درپرداخت داشته باشد تا این صیغه شونده ی اقتصادی- سیاسی خود را تنبیه کند!!

درست است که  مریم رجوی ها این خبر را تایید خواهند کرد، اما تاخیر دراعلام آن ممکن است به لحاظ عدم توجیه لیبرتی نشینان و.. باشد که خود بحد کافی دردسر ساز است وغیر قابل پیش بینی!!

آخر چگونه ممکن است به یکباره اعلام شود که مریم  تا همین چند روز پیش افتخارش را درمریدی مسعود میدانست، برتر از مسعودی است که هرگز قبول نکرده که کسی میتواند جانشین او باشد!!

او می نویسد:

“… ریشه کن ساختن این پدیده شوم ( بنیاد گرایی مذهبی ) و ضد انسانی تنها در گرو ایستادگی و مقاومت تمام عیار در برابر آن میسر بوده و با ترویج و نهادینه کردن پیام تحمل و بردباری، به ویژه در حوزه دین، هیچ زمینه ای برای رشد آن وجود نخواهد داشت، آنگاه می توان جایگاه راهگشاه همایش سالیانه مقاومت و پیام اثرگذار سیاسی و اجتماعی برآمده از آن، آن هم از زبان یک زن مسلمان در راس یک مقاومت مشروع را دریافت

یعنی میخواهید با مرگ معنوی یا فیزیکی رجوی، فرقه گرایی را به کنار نهید!

آخر تحمل ومدارا گری درفرهنگ فرقه ضد ارزش است و این مسئله را هزاران بار ازگفتار ونوشته های شما شنیده وخوانده ایم :  ” هرکس با ما نیست، دشمن ماست “!

این محوری ترین شعار شماست و جایی برای تسامح وتساهل نمیگذارد وآیا میخواهید ترکش کنید؟!

بفرمایید! این گوی واین میدان!!

دیگر اینکه:

من در پیام پر صلابت خانم مریم رجوی درکهکشانامسال، افق تحقق محتوم جامعه ای (در فردای سرنگونی نظام مروج مرگ و تباهی ولایت فقیه) را دیدم که در آن تمامی اجزاء تشکیل دهنده آناعم از مسلمان و غیر مسلمان، باخدا و بی خدا، ترک و عرب و کرد و فارسمی توانند با بردباری و تحمل یکدیگر در صلح و آزادی و با حقوق مساوی زندگی کنند. و این البته از مبرمترین نیاز امروز جامعه بشری است.

یعنی میگویید که مریم رجوی تغییر ایدئولوژی داده وازانحصار طلبی آموخته از رجوی و جاه طلبی ذاتی خود دست برداشته است؟!

کارهای فوق وقتی متحقق میشود که دروهله ی اول ، این خانم اعلام ارتداد کند ومسیر جدیدی را انتخاب نماید که البته خودش چنین چیزی نگفته و شما موظفید ازاو بخواهید که تمام کارهای انحصار طلبانه ، سرکوبگرانه و… گذشته ی خود را به نقد کشیده واز هواداران و … عذرخواهی کند!!

فکر میکنید او پلی درپشت سرش گذاشته که موفق به انجام این کار شود؟!

یعنی این مژده را به ما میدهید که او درجمع حاضر شده وبگوید که درهمکاری با شوهر بنوعی مرحومش ، دچار اشتباه شده ودست به خیانت وجنایت زده است وازاین کارهای خود پشیمان میباشد وبرای جبران مافات اقداماتی برخلاف گذشته خواهد کرد؟؟!!

حمید تبریزی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید