نامه سرگشاده محمد کرمی به بئاتا شدوو نخست وزیر لهستان

0
665

نامه سرگشاده به بئاتا شدوو نخست وزیر لهستان

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، چهاردهم ژوئیه ۲۰۱۶:… اینجانب نزدیک به ۳۰ سال عضو فرقه رجوی بودم که خوشبختانه توانستم از این فرقه بگریزم. دررابطه با جوانان کشور لهستان، به شما به عنوان مسئول اول کشورلهستان هشدار می دهم مواظب جوانان و دانشجویان خودتان باشید که در دام فرقه رجوی افتاده اند. امروزه شما جنایت هایی که داعش در … 

نماینده جدید پارلمان اروپا در حال حمایت از مجاهدین خلق و داعش Open letter to Eyszar Czarnecki, MEP (Why would you have solidarity with a terrorist cult?)

Mojahedin Khalq Rajavi cult MKO MEK NCRI Camp Liberty May 20163We condemn the unprovoked attack on the families by Mojahedin Khalq (127 HR activists write to Ban Ki-moon)

لینک به منبع

لینک به متن انگلیسی و لهستانی

خانم بئاتا شدوو نخست وزیرمحترم لهستان

با سلام

 همانطور که در جریان هستید گروه های افراطی و فرقه ها مانند داعش به شدت در کشور های اروپائی برای پیش برد اهداف ضد مردمی خود بدنبال عضو گیری هستند. سازمان مجاهدین خلق ( فرقه رجوی ) به رهبری مریم رجوی یکی از خطر ناک ترین و قدیمی ترین فرقه های ایران می باشد. اکنون بیش از ۳۰ سال است که اعضای این فرقه را از ایران بیرون کرده اند و منفورترین گروه در نزد ایرانیان هستند. با توجه به شناختی که مردم ایران از این فرقه دارند، در اروپا هیچ ایرانی در برنامه های آنان شرکت نمی کنند به همین دلیل فرقه رجوی هم مانند داعش از جوانان کشور های اروپائی برای خود عضو گیری میکند. در این رابطه اکنون چند سالی می شود که فرقه رجوی روی جوانان لهستانی برنامه ریزی کرده که با پوشش تفریح کوتاه مدت در پاریس با هزینه ای معادل ۱/ ۱۵ قیمت واقعی، دانشجویان و جوانان لهستانی را فریب می دهد واز عدم اگاهی جوانان لهستانی نسبت به مسائل سیاسی ایران و زبان فارسی سوء استفاده می کند و با حضور جوانان لهستانی جمعیت مورد نیاز تبلیغاتی متینگ سالانه خود را که امسال در ۹ جولای ۲۰۱۶ درپاریس برگزارمی شود، تامین می کند.
خانم نخست وزیر:

اینجانب نزدیک به ۳۰ سال عضو فرقه رجوی بودم که خوشبختانه توانستم از این فرقه بگریزم. دررابطه با جوانان کشور لهستان، به شما به عنوان مسئول اول کشورلهستان هشدار می دهم مواظب جوانان و دانشجویان خودتان باشید که در دام فرقه رجوی افتاده اند. امروزه شما جنایت هایی که داعش در کشورهای عراق ، سوریه و لیبی مرتکب می شود را می شنوید که با عضوگیری جوانان کشورهای اروپائی دارند انجام می دهند. فرقه رجوی با جوانان شما هم همین ریل را دارد تکرار می کند. مدارک، اسناد و لینک سایت هایی که مجاهدین به زبان لهستانی برای جذب دانشجویان لهستانی درست کرده اند ضمیمه این نامه می باشند.

محمد کرمی عضو قدیمی جدا شده از فرقه رجوی

__________________________________________

ایران قلم ـ 13.07.2016

ضمن عرض

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید