از “مراسم تدفین رجوی توسط شازده سعودی” تا “سیدالرئیس و ستون پنجمش”

0
899

از “مراسم تدفین رجوی توسط شازده سعودی” تا “سیدالرئیس و ستون پنجمش”

بهزاد علیشاهی، ادوارد ترمادو، سید امیر موثقی، دوازدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… اینکه شاهزاده سعودی وسخنگوی غیررسمی آل سعود و رئیس سازمان امنیت عربستان و ژنرال حبوش وعزت ابراهیم الدوری را بازی میکند امری یکشبه نیست سالها مزدوری وخیانت پشت این قضیه نهفته است . از سال هزار و سیصد و شصد و شش و کشتار حجاج با توطئه مجاهدین خلق در حالی مسعود رجوی به … 

بهزاد علیشاهی، کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی
لینک به منبع

سیدالرئیس جدید وستون پنجمش

اینکه شاهزاده سعودی وسخنگوی غیررسمی آل سعود و رئیس سازمان امنیت عربستان و ژنرال حبوش وعزت ابراهیم الدوری را بازی میکند امری یکشبه نیست سالها مزدوری وخیانت پشت این قضیه نهفته است . از سال هزار و سیصد و شصد و شش و کشتار حجاج با توطئه مجاهدین خلق در حالی مسعود رجوی به حج رفته و قطعه ای از پارچه کعبه را هدیه گرفته بود ، تاجنگ دو ارباب و حمله صدام به خفجی درعربستان که مجاهدین بین دو اربابشان با ترس و تردید سعی کردند بیطرفی پیشه کرده و با قطع رسانه های خود از جمله نشریه و رادیو مجبور به موضعگیری نشوند واز سقوط صدام و اینکه مجاهدین دیگر هیچگاه نام خلیج فارس را به زبان نراندند وگاه از اسم جعلی آن استفاده کردند تا کف و دف زدنهایشان برای شیخ عربستان و تروریستهای تحت حمایتشان ، شیوخ جنگ طلب و تروریست پرور هم داعش و مجاهدین ابوبکر البغدادی و مرحوم رجوی برایشان تفاوت چندانی ندارد وحمایت خود را در عمل از همه تروریستها نشان داده و میدهند .

البته خانم رجوی هم در به دست آوردن دل مردان علیرغم ادعاهای فمنیستی اش ید طولایی دارد از به دست آوردن دل مرحوم مسعود رجوی تا رقص رهایی و تشکیل حرمسرا برای او و اینک شیخ عرب و معاون احتمالی ترامپ همه را از موفقیت های او میتوان شمرد َ که حتما ترکی فیصل وصفش و نصف العیش را شنیده و برده .

درست مثل مناسبت پرواز مسعود رجوی از پاریس به عراق که مجاهدین نام پرواز تاریخساز بر آن نهادند و طی آن فرآیند ارتش خصوصی صدام تشکیل شد و مجاهدین به خدمت تمام وقت صدام در آمدند . اینک نه با پرواز که خانم رجوی بصورت سینه خیز و با بزک و آرایش کامل به خدمت شیوخ و شاهزادگان سعودی ٔدرآمد ، همانها که منفوریتشان نزد مردم ایران صدبرابر بیش از صدام است و عاقبتشان هم صد برابر وخیم تر از او . َ

البته پول وسلاح این دشمنان مردم ایران وخدمت متقابل مجاهدین صاحب مرده میتواند رابطه تنگاتنگی را بین آنها شکل دهد ولی با چه انگیزه و برای کدام هدف ؟

شاید بهترین قسمت این رابطه پایان ننگین مجاهدین همراه با داعش باشد ِ، چرا که دورانی شروع شده است که اندیشه های صلح طلبانه و گفتمان سم مهلکی برای اندیشه های خشونت طلبانه و تروریزم کور است .

باهمه این استدلالها دلم میخواهد حضور این شاهزاده خاندان سلطنتی سعودی ، این شیخ شهوتران عرب که چندی قبل دست دادنش با وزیر جنگ اسراییل اعتراض بر انگیز بود ، این مقام امنیتی سعودی که در فساد غوطه ور است را در گردهمایی مجاهدین به مردم وطنم تبریک بگویم .

ادوارد ترمادو، وبلاگ ترمادو، دوازدهم ژوئیه ۲۰۱۶
لینک به منبع

مرگ مسعود رجوی، شایعه یا واقعیت

وبلاگ ادوارد
۱۱٫۰۷٫۲۰۱۶

برای اولین با ر است که کسی علنآ مرگ رهبر مجاهدین مسعود رجوی را به زبان می راند،ترکی فیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات سعودی یکی از محرم ترین ها برای مجاهدین است ،چرا که در دوران صدام هم رابطه خوبی بین سازمان مجاهدین و استخبارات سعودی وجود داشت و هم الان هم مجاهدین در اصل از همین وهابیت تغذیه می شود.اما ترکی فیصل کسی نیست که در گفته خود اشتباه کرده باشد، بعید است که چنین فردی که دارای مقام بالای امنیتی در سعودی بوده اشتباه کرده باشد، اما از صراحت گفتار او در رابطه با مرگ مسعود رجوی می توان چنین برداشت کرد که او یعنی مسعود رجوی مدت زیادی است که مرده اما سازمان مجاهدین از اعلام این واقعیت ترس داشته و هنوز هم دارد، چون هنوز هم علیرقم اعلام سریع ترکی فیصل تلاش دارد تا درز این جریان را به هر شکلی بهم آورده تا تشکیلات خود را حفظ کند، البته برای پنهان کاری کمی دیر شده، اگر ارباب ترکی کلمه دیگری را به جای مرحوم بکار می رد ممکن بود بشود درز دوزی کرد اما کلمه همسر مرحومتان کلمه ای است که هیچ راه گریزی ندارد، این که آقای قبادی به رادیو فردا گفته از صحبتهای ترکی برداشت اشتباه شده حرف مزخرفی بیش نیست، اگر ترکی در صحبت خود اشتباه کرده حتمآ در همان لحضه تصحیح می کرد، ساکت ماندن خانم رجوی هم خود گویا واقعیت همین جریان است، مجاهدین دیر یا زود مجبور می شوند تا مرگ مسعود رجوی را بطور علنی اعلام کنند، البته مرگ مسعود شایعه یا واقعیت دردی از دردهای سازمان را دعوا نخواهد کرد،در دنیای سیاسی پس از غیب شدن رجوی وی رهبری مرده تلقی می شد، اما تفاوت در درون تشکیلات کمی با بیرون فرق می کند، آنهم اینکه تآیید شدن مرگ رجوی تشکیلات مجاهدین را تکان خواهد داد و در درون تشکیلات آشفتگی و هرج و مرج به دنبال خواهد داشت، اگر هم مجاهدین تا کنون مرگ رجوی را اعلام نکرده اند به همین دلیل است، اما خود شخصآ بر این باور هستم که رهبران سازمان نبایستی بدون محاکمه در یک دادگاه عادل و بیطرف از این دنیا بروند و بایستی پاسخگوی اعمال خود باشند، به نظر اینجانب کسانی مثل رجوی که هم الان هم راه اشتباه گذشته را ادامه می دهند نبایستی به این آسانی و بدون پاسخگوئی چشم از دنیا ببندند.

این سازمان هنوز دست از تهدید منتقدین خود حتی در اروپا هم نکشیده و همواره در پی انتقام گیری از کسانی است که کوچکترین انتقادی به گذشته و حال سازمان دارند، پیام صوتی مسعود رجوی هم که دو سال پیش از سوی وی به هوادارانش ارسال شد تآکید بر کشتار منتقدین خود در هر گوشه دنیا دارد، پس رهبران کنونی سازمان هم در قبال این تهدیدات بایستی پاسخگو باشند

سید امیر موثقی، وبلاگ موثقی
لینک به منبع

مراسم تدفین رجوی توسط الفیصل در گردهمایی چند صد هزار نفری

مراسم تدفین رجوی توسط الفیصل در گردهمایی چند صد هزار نفری!!؟ پاریس در روز شنبه ۹ جولای ۲۰۱۶ به نوبه خود یک اعلام جهانی بود که فرقه رجوی بعد از شکستهای گسترده که در جریانهای مختلف بعد از نابود شدن دولت عراق متحمل شده بود لاجرم باید از زبان همچین شخصی اعلام مرگ رجوی را بیرونی کنند. اما سئوال اینجاست که آیا واقعا رجوی به درک واصل شده است یا نه و چرا فرقه رجوی این را به زبان الفیصل انداخته اند تا در این مراسم که به قولی از رسانه های پوشالی فرقه رجوی جهانی بود و برای جهان پخش میشد اعلام کنند. بله فرقه رجوی همواره برای اینکه سر پوش بر جنایتهایش بگذارد و از سوال و جوابهای رسانه ای خودش را خلاص کند با این تاکتیک که از سالیان سال قبل برای خودش انتخاب کرده است یکی را به میدان می آورد و خط و مشی جدیدش را توسط آن اعلام می نماید .

بله امروز توسط آل سعود و نماینده آن در پاریس الفیصل اعلام شد که رجوی مرده و مریم رجوی جانشین آن امروز سکان تشکیلات فرقه رجوی را به تمام و کمال در دست دارد و این را از زبان الفیصل اعلام بیرونی کرد

فرقه ترو ریستی رجوی با جمع آوری ملیتهای مختلف از ترک و عرب و افغانی و غیره سیاهی لشگر بزرگی را طبق معمول هر ساله در این استادیوم ورزشی گرد هم آورد و مریم رجوی در میان نماینده های خلق قهرمان به صحنه آمد و شروع به سخنرانی کرد و با شگفت زدگی تمام به حضور گسترده ایرانیان در پاریس !!؟ خوش آمد گوئی گفت وخبر مرگ همسرش را اعلام بیرونی کرد و همچنین جایگاه خودش را در تشکیلات فرقه ای برای همه به اثبات رساند. همچنین درخواست کمک گرفتن فرقه را از دولت آل سعود به الفیصل داد و او هم متقابلا وعده کمک و همکاری برای ضربه زدن به حکومت ایران را به مریم قجر داد تا در ایران مجددا تیم های ترور و بمب گذاری راه اندازی شوند و مجاهدین صحنه را به قول خودشان در دست بگیرند .

این مراسم در پاریس امسال برای فرقه رجوی بسیار بسیار مهم تر از سالهای گذشته بود چرا که تک قطبی شدن درون ساز مان را مریم رجوی اعلام بیرونی کرد

سید امیر موثقی

آلمان کلن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید