محمد کرمی: خبر فوت مسعود رجوی به تمامی اعضا جدا شده وخانواده های اسیران تبریک عرض می کنم

0
884

خبر فوت مسعود رجوی به تمامی اعضا جدا شده وخانواده های اسیران تبریک عرض می کنم

 محمد کرمی، وبلاگ عیاران، دهم ژوئیه ۲۰۱۶:… پس از سالیان مخفی کاری بالاخره امروزشاهزاده امیر ترکی الفیصل رئیس سابق وزارت اطلاعات وضد اطلاعات عربستان سعودی در شو پاریس با اشاره به مریم قجر عضدانلو( دو باراین جمله را تکرار کرد که مرحوم مسعود رجوی همسر سابق شما ) . بالاخره واقعیت از پس پرده بیرون افتاد و ان هم توسط یکی ازاربابان این فرقه .و این جای بسی … 

Turki al-FaisalTurki al-Faisal, Saudi chief spy anounced the death of fugitive terrorist Massoud Rajavi.

لینک به منبع

خبر فوت مسعود رجوی به تمامی اعضا جدا شده وخانواده های اسیران تبریک عرض می کنم

فیلم شاهزاده امیر ترکی الفیصل خبر مرگ مسعود رجوی را دو بار تکرار می کند

آقای محمد کرمی

آقای محمد کرمی

 پس از سالیان مخفی کاری بالاخره امروزشاهزاده امیر ترکی الفیصل رئیس سابق وزارت اطلاعات وضد اطلاعات عربستان سعودی در شو پاریس با اشاره به مریم قجر عضدانلو( دو باراین جمله را تکرار کرد که مرحوم مسعود رجوی همسر سابق شما ) .

بالاخره واقعیت از پس پرده بیرون افتاد و ان هم توسط یکی ازاربابان این فرقه .و این جای بسی ننگ است که سران فرقه رجوی تا امروز سر این مسله سکوت کرده بودند تا اینکه به دست ارباب عربستانی خود پرده برداشته شد.

از سال ۱۳۷۴ مسعود رجوی اعضا جداشده را تهدید به مرگ و حکم اعدام برای انها صادر می کرد ، اما قبل از انکه به این ارزویش برسد مرگ خفت بار او را بکامش کشید ، آ ن هم بدترین شکل ممکن در خفت خواری .که سالیان برای اربابان عربی مانند صدام حسین ، عربستان ، قطر ، بحرین ، اسرئیل ، امریکا . شهامت ان را نداشتند اعلام کنند که در کجا و کی به درک واصل شد . مطمعنا در یکی از کشور های عربی بوده و دفن شده است .

پس از سال ها مخفی کاری که با دروغ به اسم مسعود رجوی گور بگور اطلاعیه صادر می کردند و اعضا جداشده را تهدید به مرگ می کرد،خانواده اسیران را تهدید به مرگ می کردند ، سالیان به نام این مردک خون خوار شانتاژمی کردند ،مرگ او را به کام خود کشیده بود . اما سران این فرقه با دروغ و نیرنگ این مسله را لاپوشانی می کردند .

خانواده های عزیز ، اعضا جدا شده متاسفانه مسعود رجوی به درک واصل شد انقدر زنده نماند تا وی را به خاطر جنایت های که طی این چند ده سال انجام داده بود به پای میز محاکمه بکشیم . اما دیگر سران این فرقه بخصوص مریم قجر را باید به پای میز محاکمه کشاند .
الان که پرده از پس واقعیت ها افتادهاست ، مریم قجر عضدانلو و دیگر سران بادی به هواداران واعضا خود شرح بدهند که به چه دلیل سالیان به انها دروغ گفتند

شاهزاده امیر ترکی الفیصل به مریم قجر عضدانلو خبر مرگ مسعود رجوی را دو بار تکرار می کند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید