ترکی الفیصل از مسعود رجوی به عنوان مرحوم یاد می کند

0
626

جایی که ترکی الفیصل خطاب به مریم رجوی، و در تقدیر از مبارزه‌های او و مسعود رجوی، از مسعود رجوی به عنوان «همسر مرحوم» او یاد می‌کند. برخی رسانه‌های داخل ایران این خطاب را به اعلام مرگ مسعود رجوی از زبان ترکی الفیصل تعبیر کرده‌اند. اما سایت سازمان مجاهدین عبارت «همسر مرحوم» را از سخنان ترکی الفیصل حذف کرده و از قول او آورده است که «خانم رجوی، مبارزات شما و مسعود رجوی همچون حماسه‌های شاهنامه، اسطوره خواهد شد». تلاش رادیو فردا برای ارتباط با شورای ملی مقاومت و کسب نظر در مورد این موضوع بی‌نتیجه مانده است. مسعود رجوی که رهبری سازمان مجاهدین خلق را برعهده داشت، سال‌هاست که در انظار عمومی ظاهر نشده و این موضوع به شایعاتی در مورد درگذشت او دامن زده است.

ترکی الفیصل:از مسعود رجوی به عنوان مرحوم یاد می کند

ترکی الفیصل:از مسعود رجوی به عنوان مرحوم  یاد می کند

100

جایی که ترکی الفیصل خطاب به مریم رجوی، و در تقدیر از مبارزه‌های او و مسعود رجوی، از مسعود رجوی به عنوان «همسر مرحوم» او یاد می‌کند.

برخی رسانه‌های داخل ایران این خطاب را به اعلام مرگ مسعود رجوی از زبان ترکی الفیصل تعبیر کرده‌اند.

اما سایت سازمان مجاهدین عبارت «همسر مرحوم» را از سخنان ترکی الفیصل حذف کرده و از قول او آورده است که «خانم رجوی، مبارزات شما و مسعود رجوی همچون حماسه‌های شاهنامه، اسطوره خواهد شد».

تلاش رادیو فردا برای ارتباط با شورای ملی مقاومت و کسب نظر در مورد این موضوع بی‌نتیجه مانده است.

مسعود رجوی که رهبری سازمان مجاهدین خلق را برعهده داشت، سال‌هاست که در انظار عمومی ظاهر نشده و این موضوع به شایعاتی در مورد درگذشت او دامن زده است.

رادیو فردا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید