نامه سرگشاده خانم بهشتی به مجامع بین المللی (+ نمونه هایی از محکومیت های حمله به لیبرتی)

0
654

نامه سرگشاده خانم بهشتی به مجامع بین المللی (+ نمونه هایی از محکومیت های حمله به لیبرتی)

 انجمن نجات، ششم ژوئیه ۲۰۱۶:… ما به شدت نگران سلامتی عزیزانمان هستیم و قبل از هر کس رجوی را مسئول این کار می دانیم چرا که این رجویست که هم چنان در ماندن در عراق جنگ زده اصرار دارد و در حالیکه میلیون ها دلار خرج همایش های بیهوده زنش می کند حاضر نیست کمترین هزینه ای در جهت بیرون آوردن فرزندانمان از عراق بکند. ما از سازمان ملل و دولت امریکا و دولت محترم عراق می خواهیم …

خانواده های گروگانهای مجاهدین خلق فرقه رجوی کمپ لیبرتیAfter 12 years families of Rajavi cult hostages in Camp Liberty demand UNAMI action

نامه سرگشاده خانم بهشتی به مجامع بین المللی (+ نمونه هایی از محکومیت های حمله به لیبرتی)

طبق اخبار دوشنبه شب ۱۴ تیر ۹۵ به لیبرتی حمله موشکی شده است و تعدادی از فرزندانمان که اسیر در دست فرقه رجوی می باشند زخمی شدند.

ما به شدت نگران سلامتی عزیزانمان هستیم و قبل از هر کس رجوی را مسئول این کار می دانیم چرا که این رجویست که هم چنان در ماندن در عراق جنگ زده اصرار دارد و در حالیکه میلیون ها دلار خرج همایش های بیهوده زنش می کند حاضر نیست کمترین هزینه ای در جهت بیرون آوردن فرزندانمان از عراق بکند. ما از سازمان ملل و دولت امریکا و دولت محترم عراق می خواهیم که اولا به ما خانواد

نامه سرگشاده خانم بهشتی به مجامع بین المللی

لینک به منبع

و به کمیساریای بی حقوق بشر مستقر در اطراف لیبرتی و مسئولین عراقی

با سلام به مسئولین و دست اندکاران کمیساریای عراق و مسئولین عراقی

از شما می خواهم فریاد و در خواست های استمداد یک خواهر رنج دیده را بشنوید…

من نرگس بهشتی هستم خواهر مصطفی و مرتضی بهشتی که بیش از چهار سال است دربدر و آواره کشور عراق هستم برای یک دیدار و یا تماسی حتی چند دقیقه !

در نامه های قبلی نیز قید کرده بودم؛ برادرم بزرگم مرتضی در سال ۱۳۹۰ در درگیری حمله به کمپ اشرف قربانی شد و برادر دیگرم مصطفی در حال حاضر در لیبرتی و در بدترین شرایط روحی بسر می برد. و چندین بار در حملات مختلف مجروح شده است و شرایط خوبی ندارد. مصطفی در سازمان به میلاد معروف است و بعد از کشته شدن برادر بزرگم او تحت شدیدترین فشارهای روحی است و از فوت برادرم برای نگهداشتن وی در سازمان سواستفاده می کنند.

من ۱۴ سال است برادرم را ندیده ام، چندین بار به عراق سفر کرده ام و با مقامات مختلفی از جمله نمایندگان مجلس و وزیر حقوق بشر عراق نیز ملاقات کرده ام ولی تا کنون موفق به دیدار برادرم نشده ام. تنها خواسته من ملاقات با برادرم بود که با عدم حمایت ها و همکاری شما فرزندان ما در فرقه رجوی به اسیری باقی مانده اند.

چگونه است که ۱۴ سال است! فریاد های ما به جایی نمی رسد. چرا فریادها و در خواست کمک و استمداد ما خانواده های بی پناه و رنج دیده را نمی شنوید!

چرا برای تسریع انتقال فرزندان واسیران قربانی فرقه که توسط سران جنایتکار سازمان و شخص رجوی خائن به گروگان گرفته شده اند کاری انجام نمیدهید.

در طی چند ماه گذشته بیش از پیش دروغ و ریای رجوی جنایتکار و فراری مشخص شده است. آنان در حال فرستادن سران درجه یک و اعضای قدیمی و نورچشمی های خود هستند و جوانان بیگناه اسیر و اعضای جدید را قربانی و بعنوان طمعه در کمپ باقی می گذارند.

در سایت های منتشره شده خبرها حاکی از این است افرادی چون فهیمه اروانی، فائزه محبت کار و فرزانه میدانشاهی و جواد خراسان، قدرت حیدری و …بسیار از فرمانده هان جنایتکار و فرزندان سران اصلی خود را به خارجه منتقل می کنند و یک مشت بیگناه و بی پناه به مانند برادر من را جلوی موشک و خمپاره می گذارند.

از شما میخواهم صدای مرا به گوش تمامی مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشر برسانید و ما را کمک کنید.

بیش از این زیربار ظلم های این سازمان خیانتکار و جنایت کار نروید و غلام حلقه بگوش انها نباشید.

استمداد می طلبم ابتدا فرزندان بیگناه ما را از کمپ لیبرتی منتقل کنید و اجازه ندهید بازهم سران نابکار و شخص رجوی خائن نقشه های شوم خود را پیش برده و جوانان بی پناه ما را در کمپ لیبرتی قربانی کنند و تنها خودشان را نجات بدهند.

نرگس بهشتی

۱۵ تیرماه ۱۳۹۵

ابراز نگرانی خانواده های خوزستانی اسیران دربند فرقه، نسبت به وضعیت فرزندانشان

لینک به منبع

بدنبال اعلام خبر وزارت کشورعراق مبنی بر حمله خمپاره ای دوشنبه شب به کمپ لیبرتی خانواده های خوزستانی اسیران دربند فرقه بلافاصله با دفترانجمن نجات شعبه خوزستان تماس گرفته وضمن ابراز نگرانی و خشم و نفرت نسبت به رجوی خواستار کسب اطلاعات دقیق تری از وضعیت فرزندان اسیرشان شدند.

خانواده های اسیران دربند فرقه تروریستی رجوی درتماس های خود ضمن محکوم کردن حمله خمپاره ای به لیبرتی تاکید داشتند که ما نقش سران گروه تروریستی در بوجود آمدن چنین حوادثی را کمتر از اقدام مهاجمان این حمله نمی دانیم زیرا آنها علیرغم اینکه می دانند مردم عراق حتی ازاقدامات ترروریستی درامان نیستند ولی بازهم درمسیرانتقال سریع وگسترده تراسیران به کشورثالث سنگ اندازی کرده وازطرف دیگرکماکان ظالمانه برانجام ملاقات ما با عزیزانمان برای کسب خبراز وضعیت سلامتی آنها ممانعت می کنند که ازاین بابت نگرانی ما را دو چندان کرده اند .همچنین خانواده های اسیران ازاعضای انجمن خواستند تا ندای اعتراض آنها را نسبت به رفتارهای ظالمانه سران گروه رجوی به گوش مجامع بین المللی و بخصوص کمیساریای ملل متحد که مسئولیت انتقال اسیران را برعهده دارد رسانده وازآنها بخواهند تا علاوه برایجاد تسهیلات برای انجام ملاقات آنها با عزیزانشان برای سرعت بخشیدن به انتقال اسیران به کشور ثالث فشارمضاعف تری را برسردمداران فرقه رجوی وارد آورند.

خانواده های خراسان رضوی نگران سلامتی عزیزانشان در زندان لیبرتی هستند

لینک به منبع

طبق اخبار دوشنبه شب ۱۴ تیر ۹۵ به لیبرتی حمله موشکی شده است و تعدادی از فرزندانمان که اسیر در دست فرقه رجوی می باشند زخمی شدند.

ما به شدت نگران سلامتی عزیزانمان هستیم و قبل از هر کس رجوی را مسئول این کار می دانیم چرا که این رجویست که هم چنان در ماندن در عراق جنگ زده اصرار دارد و در حالیکه میلیون ها دلار خرج همایش های بیهوده زنش می کند حاضر نیست کمترین هزینه ای در جهت بیرون آوردن فرزندانمان از عراق بکند. ما از سازمان ملل و دولت امریکا و دولت محترم عراق می خواهیم که اولا به ما خانواده ها امکان دیدار با عزیزانمان را با فشار آوردن به رجوی فراهم کند و ثانیاً هرچه سریعتر آنها را به خارج از عراق منتقل کرده و برای آنها فرصت انتخاب آزادانه را فراهم کند تا بدور از فشار و تهدید های تشکیلات رجوی بتوانند زندگی جدیدی را آغاز کنند.

نگرانی خانواده های چشم انتظار گیلک از حمله به لیبرتی

لینک به منبع

به قرار اطلاع شب گذشته آنهم در دقایق اولیه آغازین افطار؛ لیبرتی محل گروگانهای رجوی مورد اصابت دهها موشک قرار گرفت که مورد تائید نیروهای عراقی هم قرارگرفت .

دراین وانفسا آنچه که بیش ازهمه نفرت آوراست واکنش نابخرادانه رجویها درپس اطلاعیه های پی درپی مبنی براینکه دراین واقعه کسی ازاسرای لیبرتی شهید نشده است (بخوانید قربانی نشده است )!؟

گوئیا سران تشکیلات بدنام رجوی خاصه مریم قجردرانتظار چنین حملات مرگبار و قربانی دادن شماری ازنگون بختها را داشتند تا با بکارگیری قاب های عکس ازپیش خریداری شده به نیات پلیدخود پرداخته ومورد تبلیغات سوء قراربدهند ودیگربار یک جورهایی خوراک نمایش آتی خود با حضورمریم قجردرفرانسه باشد.

اما آنچه که اصالت دارد نگرانی و دغدغه های سوزناک خانواده های اعضای گرفتاردرلیبرتی است که متعاقب انعکاس حملات مرگبار موشکی به لیبرتی لاینقطع ادامه دارد وازشب گذشته تاکنون پیگیر کم وکیف واقعه دردناک حمله به لیبرتی بوده و نگرانی عمیق خود را ازاین تراژدی اعلام کردند وافزودند که شخص مریم ومسعود رجوی و دیگرسران تشکیلات سیاه آنان موجب ومسبب اصلی چنین مصیبتهای وارده براعضای ناراضی خود و خانواده های آنان می باشند وبلاشک بایست پاسخگوباشند.

خانواده های فعال و مرتبط با انجمن نجات گیلان درتماس شان با مسول انجمن خواستار تسریع درامرانتقال عزیزانشان به دنیای آزاد وعجالتا آلبانی شدند وتاکید داشتند چنانچه جگرگوشه های آنان بتوانند ضمن معرفی خود به نیروهای عراقی وکمیساریا راهی وطن وکانون گرم و پرمهرخانواده هایشان بشوند که نورعلی النور خواهد بود وانشاءالله که با فرا رسیدن عیدفطر؛ عید بازگشت به فطرت پاک انسانی ؛ تقدیرآنچانکه خانواده های عزیزمیخواهند ؛ رقم بخورد .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توطئه جدید حاج مسعود رجوی برای سرکوب کردن جداشده گان در کشور آلبانی

آرشیو موضوع : نجات یافتگان در آلبانی، ایران آزادی

اسامی نفرات انتقالی از به آلبانی در هفته اول تیرماه

اسامی نفرات انتقالی در هفته اول تیرماه ۱۳۹۵  ندای حقیقت، سی ام ژوئن ۲۰۱۶:…  بنا برگزارش رسیده به سایت ندای حقیقت دو سری بیست نفره دیگر از اعضای اسیر در کمپ لیبرتی در سه شنبه وپنجشنبه هفته گذشته ۲۱ و ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ به آلبانی منتقل شدند. اسامی انتقال یافتگان به شرح زیر است: سری اول:  ۱٫ شهزاد اسدی ۲٫ خورشید …

نامه سرگشاده خانم زهرا معینی فعال حقوق بشر به نخست وزیر آلبانی آقای ادی راما

نامه سرگشاده خانم زهرا معینی فعال حقوق بشر به نخست وزیر آلبانی آقای ادی راما زهرا معینی، زنان ایران، بیستم ژوئن ۲۰۱۶:…  جناب آقای ادی راما نخست وزیر محترم کشور آلبانی؛ شما اعلام کردید که دولت آلبانی انتظار دارد تا پایان سال جاری میلادی ۱۹۰۰ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق را که مخالف رژیم …

کمیساریا: ۹۵۸ نفر از مجاهدین در طول ۳ سال به آلبانی منتقل شدند

کمیساریا: ۹۵۸ نفر از مجاهدین در طول ۳ سال به آلبانی منتقل شدند  ایران دیدبان، پانزدهم ژوئن ۲۰۱۶:…  کمیساری پناهندگی ملل متحد در گزارشی که دیروز از وضعیت نقل ‌و انتقال پناهندگان در سراسر دنیا منتشر کرد به انتقال ساکنان کمپ لیبرتی در طی سال ‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ از عراق به آلبانی نیز …

ندای حقیقت:دو سری ۲۰نفره از اعضای فرقه رجوی به البانی منتقل شدند (اسامی)

دو سری ۲۰نفره از اعضای فرقه رجوی به البانی منتقل شدند (اسامی) ندای حقیقت، هفتم می ۲۰۱۶:…  روز سه شنبه ۱۴اردیبهشت و پنجشنبه ۱۶اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ دو گروه ۲۰ نفره دیگر که سری چهارم و پنجم در سال جدید هستند به کشور آلبانی اعزام شدند. اسامی دو گروهی که در هفته گذشته به آلبانی منتقل …

احسان بیدی: ایستادگی ما و پاسخی به جیغ های بنفش مسعودرجوی

مسعودرجوی این را خوب توگوشهایت فروکن .من احسان بیدی هستم و درس ایستادگی و مقاومت را خوب می دانم  واین توهستی که جلوی من به زانو درامدی. من همچنان درالبانیا درتیرانا هستم و …

توطئه جدید حاج مسعود رجوی برای سرکوب کردن جداشده گان در کشور آلبانی

توطئه جدید حاج مسعود رجوی برای سرکوب کردن جداشده گان در کشور آلبانی  مجید روحی، ایران اینترلینک، چهارم آوریل ۲۰۱۶:… همسویی دولت آلبانی و کمیساریای عالی پناهندگان آلبانی با حاج مسعود رجوی فرقه اش لکه ننگی است که عواقب و عوارض ناگواری به دنبال دارد.  مردم جهان نمی توانند چنین نقض حقوق بشری را نادیده بگیرند …

نامۀ گروهی از جداشدگان مجاهدین در اروپا به کمیساریای آلبانی در اعتراض به قطع حقوق جداشدگان

نامۀ گروهی از جداشدگان مجاهدین در اروپا به کمیساریای آلبانی در اعتراض به قطع حقوق جداشدگان پیوند رهایی، دوم آوریل ۲۰۱۶:… با توجه به نکات فوق ما امضا کنندگان این نامه از دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در تیرانا پایتخت آلبانی می خواهیم که با حفظ استقلال خود به عنوان یک سازمان حقوق بشری …

محمد حسین سبحانی: نجات یافتگان در آلبانی را دریابید

به نظر نگارنده این امر ، یعنی دخالت در امور سیاسی آلبانی ، هم اکنون محقق شده است و فرقه مجاهدین به کمک پشتوانه مالی فراوان، خود را وارد بازی‌های سیاسی و دسته بندی های مافیایی در درون ساختار سیاسی کشور آلبانی  کرده است . …

تحصن آقای احسان بیدی در مقابل کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی

اما پایان سال میلادی 2015 نماینده کمیساریا اقای نیکولا نفرات جداشده ای که ازکمیساریا پول دریافت میکردند که نزدیک به 10 نفر بودند را صدا کرد واعلام کرد که ازاغازسال …

فرانسه و آلبانی از برنامۀ روز زن فرقۀ رجوی در سالنهای عمومی جلوگیری کردند

فرانسه و آلبانی از برنامۀ روز زن فرقۀ رجوی در سالنهای عمومی جلوگیری کردند پیوند رهایی، یازدهم مارس ۲۰۱۶:…  لغو برنامۀ فرقه در کلیسای مرکزی ارتودوکس در تیرانا به علت فضای منفی علیه فرقۀ رجوی در رسانههای آلبانی نمونه هایی از مطالب مطبوعات آلبانی و اظهار نارضایتی های مردم این کشور از حضور تشکیلات فرقۀ رجوی …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید