بحث ۳۱۳ ، شگرد جدید رجوی در محاق فرقه گرایی

0
558

بحث ۳۱۳ ، شگرد جدید رجوی در محاق فرقه گرایی

 انجمن نجات، مرکز تهران، سی ام ژوئن ۲۰۱۶:…  موضوعی که در این نوشتار قصد پرداختن به آن را دارم مربوط به افاضات جدید مسعود رجوی در نشست های داخلی و سوءاستفاده از یکی دیگر از ارزش های مذهبی مسلمانان به خصوص شیعیان می باشد . رجوی درنشست های درونی این فرقه، بحث ۳۱۳ یار امام زمان را به نحوی به خود نسبت می دهد و اعضا را با مصداق این بحث، تشویق به ماندن در تشکیلات فرقه ای خود می نماید … 

لینک به منبع

بحث ۳۱۳ ، شگرد جدید رجوی در محاق فرقه گرایی

دستکاری و تحریف در آموزه های مذهبی شیعی توسط رجوی برای حفظ تشکیلات فرقه اش، امری واضح و عطف به ما سبق است ولی گویا رندی، بی حیایی لجام گسیخته، توهمات و تراوشات ذهن بیمار رجوی را جلوداری نیست. مدینه فاضله ی خود ساخته و خود پرداخته ای که مردمانش همچون ماشین های کوک شده بی اراده در لابه لای کوچه های تنگ و تاریکش به دنبال کورسویی از آزادی و معرفت ، به محاق کشیده می شوند؛ جایگاه خوبی برای عرض اندام آن رهبر کوته بین و زشت صفت می نماید .

کتاب فرقه ها در میان ما : رهبر فرقه خود را به جای خدا می نشاند و همه را مجبور به پرستش خود می کند .

موضوعی که در این نوشتار قصد پرداختن به آن را دارم مربوط به افاضات جدید مسعود رجوی در نشست های داخلی و سوءاستفاده از یکی دیگر از ارزش های مذهبی مسلمانان به خصوص شیعیان می باشد .

رجوی درنشست های درونی این فرقه، بحث ۳۱۳ یار امام زمان را به نحوی به خود نسبت می دهد و اعضا را با مصداق این بحث، تشویق به ماندن در تشکیلات فرقه ای خود می نماید .
بحث ۳۱۳ یار امام زمان چیست ؟

تعابیر مختلفی در این زمینه نوشته شده است ولی کلی ترین آن که از سایت پایگاه اطلاع رسانی حوزه با آدرس زیر ، با کمی تلخیص بر گرفته شده بدین شرح است :
http://www.hawzah.net/fa/Magazine/View/5415/6370/71280

یـاران امـام زمـان (ع ) چـنـد دسـته اند: دسته ای از آنان ، یاران خاص و ستاد فرماندهی آن حـضـرت هستند که تعدادشان ۳۱۳ نفر است و همان ها هستند که قرآن کریم در آیه ۸ سوره هود از آنان به عنوان ((امت معدوده )) یاد می کند.

هـرگاه زمان ظهور برسد، خداوند این افراد را در اندک زمانی در مکّه ظاهر می کند و بدون حضور اینان قیام مهدی (ع ) شروع نمی شود.

دسـتـه دوم از یـاران حـضرت که پس از جمع آمدن پرچمداران و ستاد فرماندهی به یاری ایـشـان مـی آیـنـد طـبـق روایـات ۱۰ یـا ۱۲ هـزار نـفـرنـد. وقـتـی ایـن حـلقـه کامل شد، حرکت و قیام ، آغاز می شود.

حلقه سوم از یاران ، مؤمنانی هستند که پس از شروع قیام به آنان می پیوندند و لحظه به لحظه بر تعداد آنان افزوده می شود. “

اصغر باباپور یکی از آخرین جدا شده ها، در مورد سوء استفاده رجوی از بحث فوق، چنین می گوید:

” رجوی شعائر را به بازی می گرفت. در نشست ماه رمضان تلویحا خودش را جای امام زمان قرار می داد. به عنوان مثال بحث ۳۱۳ : این بحث مربوط به امام زمان است،یکی از شرایط ظهور این است که ۳۱۳ یار مخلص داشته باشد. مسعود رجوی تلویحا این بحث را به خودش نسبت می داد و می گفت من فقط ۳۱۳ نفر بیشتر نیاز ندارم و به این شیوه می خواست که تقدس امام زمان را تداعی کرده و افراد را مبهوت خود گرداند .”

شهروز بهادری، یکی دیگر از آخرین جداشده ها نیز چنین می گوید :

” اعزام به لیبرتی را با شیوه های دیگری محدود کرده اند و جلویش را گرفته اند. به نظر من این فرقه قصد رفتن از عراق را ندارد. کما این که می گفتند ما حدود ۱۰۰۰ نفر را می خواهیم در لیبرتی نگه داریم. به همین دلیل بحث ۳۱۳ را آوردند و رجوی با سوء استفاده از مقدسات و اعتقادات مذهبی ( این بحث مربوط به فرماندهان امام زمان می باشد ) به نفرات می گفت: هر فرد باید این بحث ۳۱۳ را الگوی خودش قرار دهد و از لیبرتی خارج نشود. رجوی با این ترفند به نفرات القا می کرد که باید در لیبرتی بمانند. من هم چندین بار درخواست داده بودم که تمایلی به ماندن ندارم و می خواهم بروم ولی مسوولین فرقه می گفتند مسعود رجوی این بحث را الگو قرار داده و کسی نمی تواند از لیبرتی خارج شود و شما طبق بحث ۳۱۳ به رجوی تعهد داده اید و باید درلیبرتی بمانید .”

یک روز رجوی در نشست های درونی اش به اعضا می گفت اگر از تشکیلات تبعیت نکنید و با انقلاب مریم ( بحث ایدئولوژیک درونی فرقه ) همراه نشوید خسر الدنیا و الآخرت می شوید و با تعبیری خود ساخته می گفت، سوسک می شوید . ولی گویا توهمات و پندارهای مالیخولیایی وی جبران مافات کرده و الحق جزء خاسرین واقعی درآمده است .
گاهی اوقات زبان و قلم ازبیان وقاحت و فضیحت رجوی، سرکرده فرقه، عاجز می ماند.

حسینی

_________________________________________

محبوب ترین مطالب برای موضوع باورهای مذهبی یا دجالیت؟

آرشیو موضوع : باورهای مذهبی یا دجالیت؟

جهانی:نگاهی به سوء استفاده های رجوی از شعایر مذهبی

در استانه ماه مبارک رمضان نگاهی به سوء استفاده های رجوی از شعایر مذهبی  علی جهانی، وبلاگ آیینه، هفتم ژوئن ۲۰۱۶:… رجوی بعد از سقوط صدام حسین و روی کار آمدن دولت منتخب مردم عراق برای فریب و جذب مردم مسلمان عراق در قرارگاه اشرف مسجد درست کرد و یک سری نفرات مثل آقا و محمد …

رجوی و ماه رمضان سالیانمان در قرارگاههای فرقه اش

رجوی و ماه رمضان سالیانمان در قرارگاههای فرقه اش  عیسی آزاده، پیوند رهایی، هشتم ژوئن ۲۰۱۶:…  هر ساله با شروع ماه رمضان به دستور مریم قجر تشریفات خاصی در تمام مقرات و پایگاههای فرقه در عراق و اروپا برگزار می شود. در زمانیکه عراق در سایه صدام برای رهبران فرقه امن بود افطار اول ماه …

دروغ شیعه گری در وادی فرقه رجوی

دروغ شیعه گری در وادی گروهک رجوی  مصطفی آزاد، وبلاگ قاصد، بیست و دوم می ۲۰۱۶:… تشکیلاتی که بزعم ادعاهای ترقیخواهانه اش در سایت و کانال ماهواره ای خود پمپ بنزین قرارگاه را بصورت یک روز درمیان زنانه و مردانه کرده بود و بقول مریم رجوی در ایران ازاد!!! بعد حاکمیت انها همجنس گرایان در …

مجید روحی: حاج مسعود رجوی مطلقا به قرآن اعتقاد نداشت. فقط سوء استفاده …

حاج مسعود رجوی مطلقا به قران اعتقاد نداشت. فقط سوء استفاده ابزاری میکرد برای نگه داشتن اعضای اسیر در فرقه اش  مجید روحی، ایران اینترلینک، هشتم می ۲۰۱۶:… وقتی در زندان فرقه رجوی در اسارتگاه اشرف بودم زندانبانان حاج مسعود رجوی به من چشم بند و دستبند زدن و بردن برای بازجوی در اطاق بازجوی چشمبند …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید