این سناتورهای ایتالیائی دوستدار فرقه مجاهدین، کوته بین و کم اطلاع هستند!

0
964

شما چگونه  هجوم صدها هزار تکفیری ، وابستگان کشورهای غربی و ممالک ارتجاع زده ی عربی را که قبل ازحضور نیروهای دهها بار کم تعداد تر ایرانی، درسوریه جاخوش کرده بوده وبه قتل عام مردم سوریه و ویرانی زیر ساخت های آنها – حتی درخود پایتخت- مشغول بودند،  واکنش نشان نداده وآنرا محکوم نکردید؟!
آیا گروه خونی کسانی که بدست نیروهای تکفیری وحامیان رنگارنگ منطقه ای وجهانی آنها ریخته میشود ، نا مرغوبتر ازبقیه ایست که بطور جبری در جریان آزادسازی کشور کشته میشوند؟!

این سناتورهای ایتالیائی دوستدار مریم، کوته بین و کم اطلاع هستند!

فرید ـ 03.07.2016

اینکه این سناتورها میخواهند حق السکوت و باج سبیلی از دولت ایران بخواهند یا حمایت شان از رجوی به تنهائی این ادوات را برایشان فراهم میآورد واحتیاج به مرحله ی بعدی- گرفتن پول از دولت ایران – ندارند، برما روشن نیست وتنها با توجه به مطلبی که بنام ” …حمایت از مقاومت ایران و برنامه مریم رجوی ”  در رسانه ی رجوی منتشر شده میتوان دریافت که این حضرات – بعنوان سناتورهای ایتالیایی – چقدر کوته بین وبی اطلاع ازاوضاع ایران وجهان هستند وبدا به حال مردم ایتالیایی که  ازقربانیان اصلی ریاضت اقتصادی هستند وسزاوار حمایت !!
دربیانیه ی این سناتورهای آنچنانی آمده است:
” مداخلات رژیم ایران در منطقه بخصوص سوریه ابعاد بیسابقه‌ای بخود گرفته و هم اکنون 60 هزار پاسداررژیم ایران و مزدوران آنها به کشتار مردم سوریه مشغولند. بخش عمده پولهایی که در اثر لغو تحریم به ایران میرسد، صرف خرید سلاح برای قتل عام مردم سوریه و افزایش ویرانی و آوارگی مردم این کشور میشود. رژیم ایران با اقدامات خود بزرگترین زمینه سازگسترش داعش بوده است “.
عالیجنابان!
شما چگونه  هجوم صدها هزار تکفیری ، وابستگان کشورهای غربی و ممالک ارتجاع زده ی عربی را که قبل ازحضور نیروهای دهها بار کم تعداد تر ایرانی، درسوریه جاخوش کرده بوده وبه قتل عام مردم سوریه و ویرانی زیر ساخت های آنها – حتی درخود پایتخت- مشغول بودند،  واکنش نشان نداده وآنرا محکوم نکردید؟!
آیا گروه خونی کسانی که بدست نیروهای تکفیری وحامیان رنگارنگ منطقه ای وجهانی آنها ریخته میشود ، نا مرغوبتر ازبقیه ایست که بطور جبری در جریان آزادسازی کشور کشته میشوند؟!
درجای دیگری ازاین بیانیه ی منسوب به سناتور های ایتالیایی آمده است:
” … در داخل ایران تبعیض و سرکوب جنایتکارانه علیه اقلیتهای مذهبی و قومی و زنان ادامه دارد. طبق قوانین قرون وسطایی زنان در ایران از دست یابی به موقعیتهای رهبری کننده و قضایی و بسیاری حقوق و مشاغل محروم هستند “.
هرنقص وکمبودی که درمورد حقوق اقشار واقوام یاد شده درداخل ایران وجود داشته باشد، قابل مقایسه با نقض حقوقی نیست که درتشکیات رجوی وجود دارد!
افراد این تشکیلات هم ازاقشار مختلف تشکیل یافته اند و درعوض حق تکلم به زبان مادری ندارند و استعمال ادبیات کتبی شان که پیشکش شماها شده است!
تلویزیون 24 ساعته ی رجوی جز به زبان فارسی وانگلیسی، به هیچ زبانی برنامه پخش نمیکند واین درحالی است که ما  ده ها شبکه استانی ومحلی درایران داریم که باوجود نقص هایی که میتوانند داشته باشند، به زبان محلی برنامه اجرا میکنند و اینجا حتی درادارات یقه ی کسی را نمیگیرند که چرا مثلا مشکل اش را بازبان ترکی آذربایجانی و … مطرح میکند!
زنان درایران حق انتخاب شوهر دارند وحال آنکه غیر ازمریم رجوی که شوهر دارد، بقیه ی زنان ازچنین حقی درتشکیلات رجوی برخوردار نیستند که هیچ، بلکه مجبورند مناسبات کنیزی خاص تشکیلات رجوی را هم با جان ودل بپذیرند!!
آیا این سناتورهای محترم ازاین موضوع آگاهی دارند؟
اگر ندارند ، چگونه بصورت یکطرفه ای از مریم رجوی که سخنگوی مسعود است بطور نشناخته وفله ای حمایت میکنند واگر میدانند وحمایت میکنند، دست به جنایت ووارونه نمودن حقایق میزنند؟؟!!
این سناتورهای مورد تجزیه وتحلیل شده درخواست های زیر را ازدولتین ایتالیا ، آمریکا وسازمان ملل متحد مطرح کرده اند:
” … از ایران بخواهند پاسداران و نیروهای مزدور از کشورهای منطقه بخصوص سوریه وعراق را خارج کند “.
وچرا این موضوع شامل خود آمریکا، عربستان ، قطر ونیروهای72 ملیتی خارجی تکفیری حاضر درسوریه نباشد؟
و:
” … تضمین سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی تا خروج همه از عراق ”
هروقت  دولت عراق قادر به برقراری امنیت درداخل پایتخت خود شده ، آن موقع ممکن است به انجام درخواست شما هم کمر همت ببندد!
راست تر آنست که جان این اسرای رجوی تنها درخروج ازعراق حفظ می شود وشما بجای طرح درخواستی غیر قابل اجابه، کمک کنید که اینگونه شود!!
راستی درانتقال این اسرا به نقاط امن جهان چه اقدامات مشخصی کرده اید که اینهمه گنده گویی میکنید؟؟!!
ونیز:
” … فراخوان به اتحادیه اروپا ، امریکا و رهبران جهان برای حمایت از طرح 10 ماده ای خانم مریم رجوی، رهبر اپوزیسیون، برای آینده ایران که بر استقرار یک جمهوری مبتنی برجد ایی دین از دولت ، انتخابات آزاد، برابری جنسی در همه زمینه ها، منع هر گونه تبعیض، لغو اعدام و صلح و همزیستی در منطقه و جهان تاکید می کند “.
کجای کارید عمو!
وقتی کار مریم رجوی کمک شبانه روزی  به مسعود رجوی بود وهست که خود را نائب امام زمان معرفی کند که کرد وسوء استفاده های گزافی هم ازآن نمود ، چگونه میتوانید ادعا های مزورانه وخشک وخالی این خانم حقه بازرا باور کرده وصحبت از جدائی دین ودولت بکنید که درتشکیلات رجوی محلی ازاعراب ندارد که هیچ، بلکه بر خلاف آن هم عمل میشود و آنگاه مریم را با آن سوابقش طرفدار این نطریه معرفی کنید؟!
عقلتان را ازدست داده اید یا ما مردم ایران را زیادی بیشعور پنداشته اید؟!
فرید

منبع : انجمن نجات

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عیسی آزاده: گدایی فرقه رجوی برای جمع کردن سیاهی لشکر

آرشیو موضوع : مجاهدین و آدم های اجاره ای

نامه به روزنامه نگاری که به اعراب خلیج فارس پیشنهاد بهره برداری از برگ مجاهدین خلق را می دهد

نامه به روزنامه نگاری که به اعراب خلیج فارس پیشنهاد بهره برداری از برگ مجاهدین خلق را می دهد قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۶:… برای من به عنوان یک ایرانی مخالف و عضو و مسئول به مدت دهها سال در سازمان مجاهدین خلق ایران این مقایسۀ شما و سرمایه گذاری شما …

میلاد آریایی: سازمان های وابسته و اجاره ای بزرگترین معضل آزادی در خاورمیانه

سازمان های وابسته و اجاره ای بزرگترین معضل آزادی در خاورمیانه میلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، بیست و یکم ژوئن ۲۰۱۶:…  سازمانی که به یکجا کرایه میشود و سالانه با کلاه گشادی که سر خودش میگذارد مدعی نبرد و آزادی میگردد . از سویی سخنران کرایه ای و بازنشسته سابق ولی آمریکایی استخدام میکند …

شادمانی رجوی در همسوئی با کنگره امریکا

 شادمانی رجوی در همسوئی با کنگره امریکا انجمن نجات، مراکز آذربایجان شرقی و مازندران، یازدهم ژوئن ۲۰۱۶:…  کدام پایداری وکدام آرمان هموطن؟! آیا ادامه ی زندگی نباتی در کمپ های لیبرتی و تیرانا، مقاومت شمرده میشود؟! اگر آری، پس اینهمه گیاه ودرخت دارند مقاومت میکنند واحتیاجی باین نوع مقاومت شما نیست که آنها میلیاردها برابر بیشترند و …

ایرج مصداقی: مهدی سامع و «سه تفنگدار»ش

مهدی سامع و «سه تفنگدار»ش ایرج مصداقی، پژواک ایران، اول ژوئن ۲۰۱۶:…  پس از انتشار مقاله‌ی «جنگ و گریز ساواک با چریک «افسانه»‌ای حمید اشرف از نگاهی دیگر» مهدی سامع، یکی از دلدادگانش به نام امیر ابراهیمی را روانه فیس بوک کرد تا به زعم خود در برابر این مقاله واکنش نشان دهد. امیر ابراهیمی یکی از مسئولان دکان …

رسوایی یکی دیگر از دوستان مریم رجوی. احمد الجربا و فساد مالی، اخاذی، قاچاقچی گری و …

رسوایی یکی دیگر از دوستان مریم رجوی. احمد الجربا و فساد مالی، اخاذی، قاچاقچی گری و …  خبرگزاری فارس به نقل از “اوقات الشام”، بیست و نهم می ۲۰۱۶:… به دلیل شرایط بد مالی خود و فشار اقتصادی از جربا خواستار پول بیشتر می‌کند، جربا نیز ۱۰۰ دلار به وی می‌دهد ولی همین که می‌خواهد …

عیسی آزاده: گدایی فرقه رجوی برای جمع کردن سیاهی لشکر

گدایی فرقه رجوی برای جمع کردن سیاهی لشکر عیسی آزاده، پیوند رهایی، بیست و چهارم می ۲۰۱۶:…  یکی از افراد فرقه در پاریس که خودش را سعید معرفی می کند مستمرا با تلفن با پناهندگان سوری و افغانی صحبت می کند وبا التماس و درخواست از آنها قول گرفته است که هر کدام …

حاج مسعود رجوی تفاوت خیمه شب بازی تکراری ویلپنت امسال با…

حاج مسعود رجوی تفاوت خیمه شب بازی تکراری ویلپنت امسال با سال های قبل چیست؟ (سرنگونی؟!)  مجید روحی، ایران اینترلینک، بیست و دوم می ۲۰۱۶:…  تفاوت گرد همایی خیمه شب بازی و شوی مسخره و تکراری ویلپنت امسال با سال های قبل چیست ؟ مریم قجر عضدانلو در سخنرانی های سال های قبل در مراسم های …

روحی:واقعیت خیمه شب بازی ویلپنت ایستگاه آخر حاج مسعود رجوی و فرقه اش است

واقعیت خیمه شب بازی و شوی مسخره و تکراری ویلپنت ایستگاه آخر حاج مسعود رجوی و فرقه اش است مجید روحی، ایران اینترلینک، بیست و یکم می ۲۰۱۶:… از منابع دیگری که مخارج لهو و لعب حاج مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو و فرقه رجوی تامین می شود، دلارهایی است که از راه خیانت این …

نامه به وزیر کشور آلمان در مورد سوء استفاده فرقه رجوی از افراد و …

نامه به وزیر کشور آلمان در مورد سوء استفاده فرقه رجوی از افراد و گسیل آنها به نمایش تبلیغاتی پاریس  زهرا معینی، زنان ایران، بیست و یکم می ۲۰۱۶:…  افراد آنها با رفتن به این کمپ های پناهندگی در آلمان و با این وعده که ما به شما کمک میکنیم برای گرفتن پناهندگی ، و …

فتاحیان:شوهای تقلبی با اجارۀ نفر از لهستان و… دردی را از رجوی درمان نخواهد کرد

شوهای تقلبی با اجارۀ نفر از لهستان و… دردی را از رجوی درمان نخواهد کرد  غفور فتاحیان، پیوند رهایی، بیستم می ۲۰۱۶:…  اخیرا سرکردۀ فرقۀ رجوی طبق معمول سنواتی برای جمع آوری سیاهی لشکر در خیمه شب بازی مریم قجر دست به دامن مردم فقیر لهستان شده است آن هم با یک حیله و …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید