عیسی آزاده: گدایی فرقه رجوی برای جمع کردن سیاهی لشکر

0
516

گدایی فرقه رجوی برای جمع کردن سیاهی لشکر

عیسی آزاده، پیوند رهایی، بیست و چهارم می ۲۰۱۶:…  یکی از افراد فرقه در پاریس که خودش را سعید معرفی می کند مستمرا با تلفن با پناهندگان سوری و افغانی صحبت می کند وبا التماس و درخواست از آنها قول گرفته است که هر کدام سه اتوبوس نفر را از شهر های خودشان برای شوی سالانۀ مریم قجر به پاریس ببرند. البته این افراد هنوز قولی به نفر فرقه نداده اند چون در سال قبل نفر فرقه تمام پولهایی را که قرار بود … 

لینک به منبع

گدایی فرقه رجوی برای جمع کردن سیاهی لشکر

نوشتۀ عیسی آزاده عضو قدیمی و از فرماندهان سابقگدایی فرقه رجوی برای جمع کردن سیاهی لشکر سازمان مجاهدین خلق

فرقه رجوی برای راه اندازی شوی خارج کشوری اش و جمع کردن سیاهی لشکر در سرتاسر اروپا شدیدا به تکاپوافتاده و برای این کار دست به دامن پناهندگان افغان و عرب در کمپ های پناهندگی شده و و با تمام توان و امکانات دنبال جمع کردن نفر برای شوی تکراری و مفتضح خود در ژوئیۀ آینده در پاریس می باشد. در همین رابطه چند نفر از لابی های آنها از اتباع افغانستان و سوریه که مرا می شناسند به من مراجعه کرده و گفتند که افراد فرقه رجوی مستمرا به آنها زنگ می زنند و وعده و وعید می دهندکه بابت هرنفر که برای شوی آنها برده شود هفتاد یورو می دهند و کلیه هزینه های رفت و برگشت و استقرار در هتل و مخارج خورد و خوراک آنها را هم می پردازند و به سر اکیپ ها هم یک پاداش نقدی خوب داده می شود.

یکی از افراد فرقه در پاریس که خودش را سعید معرفی می کند مستمرا با تلفن با پناهندگان سوری و افغانی صحبت می کند وبا التماس و درخواست از آنها قول گرفته است که هر کدام سه اتوبوس نفر را از شهر های خودشان برای شوی سالانۀ مریم قجر به پاریس ببرند. البته این افراد هنوز قولی به نفر فرقه نداده اند چون در سال قبل نفر فرقه تمام پولهایی را که قرار بود به سر اکیپها بدهد بالا کشیده و به همین دلیل الآن افغانیها و سوری ها به وی اعتماد ندارندو به نفر فرقه جواب منفی داده اند.

البته گفتنی است که بعد از آخرین خیمه شب بازی فرقه در پاریس که عربهای بسیج شده نسبت به دعوت و سخنرانی یک لابی اسرائیلی فرقه اعتراض کردند و افراد فرقه با دست گذاشتن روی دهن یک دختر سوری و جلوگیری از افشاگری اش بر علیه لابی اسراییلی فرقه موجب وقوع درگیری بین خود و عربها شدند لابی های سابق سوری و عربشان از عملکرد فرقه متنفر شده اند و دیگر حاضر به اعزام نفر و سیاهی لشکر به شوهای مریم قجر در اروپا نیستند. به همین دلیل امسال فرقه روی اتباع اروپای شرقی متمرکر شده است و می خواهد امسال مابازاء اتباع افغانی و سوری و عرب اتباع کشورهای لهستان و رومانی را برای شوی مسخره اش به پاریس بیاورد.

البته با توجه به مشکلات سیاسی فعلی در فرانسه و تظاهرات فرانسوی ها هنوز محل شوی مریم قجر تعیین تکلیف نشده است و فعلا با بازکردن صفحات مختلف در فیس بوک با اسامی من در اوردی و گذاشتن عکس های مریم قجر تبلیغاتش را تحت عنوان کنگره ایرانیان!! شروع کرده است. هر ایرانی باغیرتی که این صفحات را ببیند به ریش این حضرات می خنددکه جمع آوری و گدایی نفر از کشورهای اروپای شرقی چه ربطی به کنگره ایرانیان!! دارد.

رجوی بی وطن و همسر حسرت بدلش درمانده از همه با کشتی به گل نشسته اش می خواهد با راه اندازی یک شوی مسخره چند صباحی اسیران نگونبخت را بیشتر فریب دهد و بگوید امسال هم بقول خودشان کهکشان راه انداختند!!..

محتوای این شوی مسخره از اساس هیچ ربطی به ایران وایرانی ندارد و در تمام این سالیان هیچکدام از سیاسیون واقعی ایرانی در شوی های مریم قجر شرکت نداشته اند و تمام برنامه های انها با سخنرانان استیجاری شروع و با همان ها هم به اتمام رسیده است. ومیلیونها یورو هم خرج وهزینه در بر داشته است.

طنز تلخ هم این است که فرقه دوباره مرثیه فروش اموال را در لیبرتی در سایت هایش باعناوین مختلف علم کرده که دولت عراق اجازۀ فروش نمی دهد. تمام کسانیکه از کمپ لیبرتی در عراق خارج شده اند می توانند شهادت دهند که فرقه هیج اموال قابل توجهی در لیبرتی ندارد و تمام وسایل و تجهیرات پایه ای و اساسی کمپ از قبل وجود داشت و متعلق به دولت عراق می باشد.

اگر رجوی راست می گوید و خواهان انتقال اسیران از لیبرتی به آلبانی است امسال شوی مسخره را که هیچ ارزشی ندارد و تکرار مکررات است منحل کند و اعلام کند که هزینۀ این شو را به انتقال اسسیران اختصاص می دهد. اما رجوی که هیچ حرف راست و درست و حسابی نمی زند و فقط دنبال وقت کشی است تا به قول خودش شاید «تغاری بشکند» و او «کاسه لیس» آن باشد یعنی به اصطلاح خودش «انقلابیون عراقی» یاهمان جانور های وحشی داعشی در عراق و سوریه قدرت را بدست بگیرند تا رجوی بتواند به حیات خائنانه و خفیف خود در عراق ادامه دهد و با خیره سری ها اسیران نگونبخت را در عراق نگهداشته و به کشتن بدهد و یا اسیران در اثر فشارهای تشکیلاتی یکی پس از دیگری از بین بروند و مریم قجر هم برایشان مجلس ترحیم با گلهای دزدید شده از قبرستان اورسور اواز برگزار کند.

از طرف دیگر بر اساس اخبار دریافتی از آلبانی رجوی اسیران نگونبخت را در آلبانی هم بدتر از اشرف در آپارتمانها زندانی کرده است و حتی با نصب پرده های ضخیم جلوی دید آنها به بیرون را هم گرفته است و اجازه نمی دهد احدی به تنهایی از زندانهایش خارج شود و یا به اینترنت دسترسی داشته باشد، دریغا ازیک تلفن همراه که دراختیار اسیران قرار دهد.

البته دیگر رجوی به آخر خط رسیده است و هر ترفندی به کار بگیرد دردی از درد های بی درمان او را علاج نخواهد کرد و دیگر خبری از ان ادا و اطوارهای رجوی که در عراق از خودش در می آورد نخواهد بود. بطورخاص هر کار بکند و هر حیله و نیرنگی به کار گیرد و هر تهمت و افترایی که بزند نخواهد توانست مطالبات خانواده های اسیران را ماست مالی کند و باید پاسخگو باشد.

به جرأت می توان گفت که هزینه های یک سال فرقه در اروپا و آمریکا و پولهای هنگفتی که به لابی های امریکایی اش وسایرین می پردازد و هزینۀ پوشاک و آرایش یک سال مریم قجر برای انتقال کلیۀ اسیران از عراق به آلبانی کفایت می کرد و نیازی به فروش چنددست آفتابه لگن هم نبود.البته خودش هم می داندکه اینها همه اش بهانه است و می خواهد به اسیران بگوید که من میخواهم شما را از عراق خارج کنم این دولت عراق است که نمی گذارد اموال را بفروشیم تا هزینه انتقالتان حل شود!! و شک ندارم که رجوی طلبکار اسیران هم می باشد که این از کم کاری شماست که نمی توانیم اموال را بفروشیم!! یعنی مثل تمام شکست هایش که گناه آنها را به گردن اسیران می انداخت و می گفت علت اصلی شکستمان در فلان عملیات وبهمان پروژه بخاطر کم کاری شما بوده است!!. واقعا در تاریخ سابقه ندارد که یک رهبری گناه و بار تمام خطاها و شکستهایش را به گردن افراد خودش بیندازد! و رجوی سوژۀ منحصر به فرد این پدیده در تاریخ و جهان می باشد!!

همه کسانی که در فرقه به هر میزان بوده اند گواهی دهند که آیا رجوی در یک مورد فقط یک مورد بوده است که بگوید در سی و چند سال گذشته من یک اشتباه کرده ام؟ جواب مطلقا منفی است البته اشتباه و خطای واقعی نه از آنگونه انتقادهای مسخره و آبکی که مسعود رجوی گاهی از خودش می کرد که در حقیقت تعریف و تمجید از خودش بود!!… مثلا یک بار در یک نشست صوتی در اشرف، رجوی گفت: من یک اشتباه کردم آن هم این بود که اجازه دادم خانواده وارد اشرف شود!. ( اشاره اش به این بود که بعد از سرنگونی صدام حسین به خانواده هااجازه داد که وارد اشرف شوند و بافرزندانشان ملاقات کنند که موجب شد برخی از افراد جدا شده و همراه خانواده شان بروند).

این هم از قبول اشتباهات توسط رهبری یک به اصطلاح جنبش……..!!!!!

درپایان سؤالم از رهبران فرقه این است که بعد از آزادی مریم قجر از زندان فرانسه و برگزاری شوهای سالانه به مناسبت آزادی ملکۀ ترور از زندان و جمع آوری خیل سیاهی لشکر و صرف صدها میلیون یورو چه دردی را از مردم ایران درمان کردید؟؟!!. چه مسأله ای را از اعضای خود حل کردید؟؟!. چه مشکلی از صدها مشکل هموطنانتان در خارج کشور را حل کردید؟؟. به کدام پناهندۀ ایرانی کمک کردید؟.

البته تانوانستند به نام بنیادهای خیریه قلابی اخاذی هم از مردم کردند و سر مردم اروپا کلاه گذاشتند وتمام پول هارا هم هزینۀ جاه طلبی رجوی مفلوک کردند. رجوی با هیاهو و جار و جنچال می خواست خودش را بعنوان یک رهبر جا بزند و همسرش راهم به عنوان مضحک و مسخرۀ یک رئیس جمهور در تبعید!! قالب کند . اما به ضد خودش تبدیل شد و در حال حاضر به جز چند ده نفر که با پول از طریق فضای مجاری در داخل ایران فعالیت می کنند هیچ ایرانی و مشخصا نسل جوان ایرانی نه این فرقه را می شناسد و نه هم اگر بشناسد آنرا جدی می گیرد.

بنابرین شوی امسال فرقه هم پیشاپیش شکست خورده است و خلق قهرمان لهستان هم دردی از دردهای بی درمان این فرقه را علاج نخواهد کرد.

به کلیۀ دوستان و ایرانیان ساکن کمپ های کشورهای اروپایی و دوستان فارسی زبان هشدار می دهم که فریب این فرقۀ تروریست را نخورند و در خیمه شب بازی این فرقه شرکت نکنند زیرا باند رجوی یک سکت خطرناک است و باید از آن دوری کرد و نباید کسی خودش را آلودۀ این فرقه کند.

عیسی آزاده

پاریس ۲۲/۵/۲۰۱۶

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : مجاهدین و آدم های اجاره ای

حاج مسعود رجوی تفاوت خیمه شب بازی تکراری ویلپنت امسال با…

عبدالکریم ابراهیمی:وضعیت بحرانى فرقه رجوى و چشم انداز تحولات منطقه خاورمیانه

حاج مسعود رجوی تفاوت خیمه شب بازی تکراری ویلپنت امسال با سال های قبل چیست؟ (سرنگونی؟!)  مجید روحی، ایران اینترلینک، بیست و دوم می ۲۰۱۶:…  تفاوت گرد همایی خیمه شب بازی و شوی مسخره و تکراری ویلپنت امسال با سال های قبل چیست ؟ مریم قجر عضدانلو در سخنرانی های سال های قبل در مراسم های …

روحی:واقعیت خیمه شب بازی ویلپنت ایستگاه آخر حاج مسعود رجوی و فرقه اش است

عبدالکریم ابراهیمی:وضعیت بحرانى فرقه رجوى و چشم انداز تحولات منطقه خاورمیانه

واقعیت خیمه شب بازی و شوی مسخره و تکراری ویلپنت ایستگاه آخر حاج مسعود رجوی و فرقه اش است مجید روحی، ایران اینترلینک، بیست و یکم می ۲۰۱۶:… از منابع دیگری که مخارج لهو و لعب حاج مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو و فرقه رجوی تامین می شود، دلارهایی است که از راه خیانت این …

نامه به وزیر کشور آلمان در مورد سوء استفاده فرقه رجوی از افراد و …

عبدالکریم ابراهیمی:وضعیت بحرانى فرقه رجوى و چشم انداز تحولات منطقه خاورمیانه

نامه به وزیر کشور آلمان در مورد سوء استفاده فرقه رجوی از افراد و گسیل آنها به نمایش تبلیغاتی پاریس  زهرا معینی، زنان ایران، بیست و یکم می ۲۰۱۶:…  افراد آنها با رفتن به این کمپ های پناهندگی در آلمان و با این وعده که ما به شما کمک میکنیم برای گرفتن پناهندگی ، و …

فتاحیان:شوهای تقلبی با اجارۀ نفر از لهستان و… دردی را از رجوی درمان نخواهد کرد

عبدالکریم ابراهیمی:وضعیت بحرانى فرقه رجوى و چشم انداز تحولات منطقه خاورمیانه

شوهای تقلبی با اجارۀ نفر از لهستان و… دردی را از رجوی درمان نخواهد کرد  غفور فتاحیان، پیوند رهایی، بیستم می ۲۰۱۶:…  اخیرا سرکردۀ فرقۀ رجوی طبق معمول سنواتی برای جمع آوری سیاهی لشکر در خیمه شب بازی مریم قجر دست به دامن مردم فقیر لهستان شده است آن هم با یک حیله و …

ایران قلم: مریم رجوی ! این همه پول را از کجا آورده ای ؟

ایران قلم: مریم رجوی ! این همه پول را از کجا آورده ای ؟

رهبری فرقه مجاهدین این همه پول را از کجا آورده است که علاوه بر استخدام سخنران و  تماشاچی اجاره ای برای خیمه شب بازی هایش ، ضرر و زیان حقوقی افراد لابی خود را برای جرائم جنسی نیز می پردازد. یکی از این لابی ها دنیس هسترت آمریکایی بوده است. در همین ماه گذشته بود که رسانه های …

محمد رزاقی: رجوی داعشی از بیان نام خودش وحشت دارد!

ایران قلم: مریم رجوی ! این همه پول را از کجا آورده ای ؟

رجوی داعشی از بیان نام خودش وحشت دارد! – شوهای رجوی داعشی از ۳۰ خرداد شصت تا به امروز  محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیستم می ۲۰۱۶:…  چند ماه پیش یکی ازحامیان و سخنرانان شوهای مریم ( جان دنیس هسترت ) که عنوان ریس سابق مجلس امریکا را یدک می کشد به جرم بچه آزاری …

جهانی: چرا فرقه رجوی همه ساله مراسم تکراری سالروز خشونت ترور را برگزار می کند؟

ایران قلم: مریم رجوی ! این همه پول را از کجا آورده ای ؟

فرقه رجوی نیاز به برگزاری چنین مراسمی را دارد یعنی اینکه به اربابان منطقه ای اش نظیر اسرائیل و عربستان سعودی و ارباب آمریکایی اش بگوید که روی این سازمان به عنوان تنها آلترناتیو حساب کنند و حمایتش کنند تا بقول خودش سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران را محقق کند. البته اربابان منطقه ای و ارباب آمریکایی …

کشیشی که تروریست‌ها را دوست دارد

کشیشی که تروریست‌ها را دوست دارد

کشیشی که تروریست‌ها را دوست دارد کانون هابیلیان، هجدهم می ۲۰۱۶:… ژاک ژان ادموند ژرژ گایو»(۱) (متولد ۱۱سپتامبر۱۹۳۵) کشیش جنجالی فرانسوی است که در این کشور با نام «موسیو گایو» یا «کشیش اخراجی» شناخته می‌شود. او از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۵اسقف شهر «اورو»(۲) در نورماندی فرانسه بود. گایو در سال ۱۹۹۵، به‌خاطر اظهارنظرهای بسیار بحث‌برانگیز و …

عبدالکریم ابراهیمی:وضعیت بحرانى فرقه رجوى و چشم انداز تحولات منطقه خاورمیانه

عبدالکریم ابراهیمی:وضعیت بحرانى فرقه رجوى و چشم انداز تحولات منطقه خاورمیانه

وضعیت بحرانى فرقه رجوى و چشم انداز تحولات منطقه خاورمیانه  عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، هجدهم می ۲۰۱۶:…  چرا ایرانیها در این شو تبلیغاتى رجوی شرکت نمیکنند؟ معلوم است که شما با عملکرد بغایت ضد ایرانى خود در میان ایرانیها چهره اى تنفرانگیز هستید و معلوم است به خاطر این سابقه سیاهى که دارید، خوشبختانه هیچ ایرانى …

چشمه ای که از خودش آب ندارد هر قدر آب بریزید باز خشک خواهد شد

چشمه ای که از خودش آب ندارد هر قدر آب بریزید باز خشک خواهد شد

چشمه ای که از خودش آب ندارد هر قدر آب بریزید باز خشک خواهد شد نادر نادری، وبلاگ آیندگان، هفدهم می ۲۰۱۶:…  خانم قجر با راه اندازی این شو که بیش از ۵ درصد شرکت کننده آن ایرانی نیست نمی توانید برای خود اعتبار و پایگاه مردمی بخرید این شو تنها برای کاسه لیس های …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید