رجوی جاسوسی میکند تا تروریست شناخته نشود!!

0
1287

رجوی جاسوسی میکند تا تروریست شناخته نشود!! (+ رجوی : رفقا عقب نشینی به دامن امپریالیزم)

انجمن نجات، مراکز آذربایجان شرقی و کرمانشاه، هفتم می ۲۰۱۶:…  یعنی اینکه سازمان علاوه برجاسوسی، تعدادی ازنیروهای خود را دراختیار آمریکا گذاشت تا درصحرای نوادا ودور ازچشم اغیار!! به کسب مهارت های تروریستی مشغول شده اند. ترور دانشمندان هسته ای ایران نمونه ای از عملیات های تروریستی گسترده ی آن ها در ایران است!! یعنی باند رجوی برای ازلیست درآوردن خود ، دست به ترور زد تا تروریست شناخته نشود! … 

رجوی جاسوسی میکند تا تروریست شناخته نشود!!

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی
لینک به منبع

این مسئله که دنیای اهل داد وستد غرب ، باند رجوی را از لیست تروریستی خود خارج کند ، آنرا واداشت که درعراق تحت اشغال آمریکا ومتحدین اش به جاسوسی بپردازد تا بعنوان یک تروریست خوب، از لیست تروریستی خود ، حذف کند!

مسئله اما درمورد مجاهدین رجوی چشمگیر تر است . علاوه بر جاسوسی های وسیع اتمی بنفع اسرائیل و گروه های تکفیری که مردم سوریه را به خاک سیاه نشاندند، عوامل مجاهدین در عملیات های تروریستی هم شرکت می کنند.

یعنی اینکه سازمان علاوه برجاسوسی، تعدادی ازنیروهای خود را دراختیار آمریکا گذاشت تا درصحرای نوادا ودور ازچشم اغیار!! به کسب مهارت های تروریستی مشغول شده اند. ترور دانشمندان هسته ای ایران نمونه ای از عملیات های تروریستی گسترده ی آن ها در ایران است!!

یعنی باند رجوی برای ازلیست درآوردن خود ، دست به ترور زد تا تروریست شناخته نشود!

به موجب شواهد موجود، ۴۰۰ میلیون دلار اختصاص یافته ی آمریکا برای تقویت بنیان های حقوق بشری؟؟!! درایران ، این مبلغ دراختیار اسرائیل قرار گرفت تا به مجاهدین رجوی بدهد وآنها هم ترورهای دلخواه اسرائیل را انجام دهند وهم محللی برای پخش اطلاعات مورد دلخواه اسرائیل برای پرونده سازی علیه ایران و تحریم ظالمانه ی آن باشد!!

با این مقدمه به مصاحبه ی افشین علوی عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران که به ادعای رسانه های رجوی با نشریه ی لیبراسیون شامپاین انجام داده ، نظر کوتاهی می افکنیم.

تیتر این مصاحبه ” ” رژیم ایران ایزوله میباشد” نام گرفته ودرمتن آن نوشته شده:

” س. چرا سفیر اینقدر نسبت به سازمان شما داغ است؟- حکومت ایران به پخش اکاذیب علیه اپوزیسیون اصلی اش دامن میزند، چرا که در حفظ برچسب تروریستی علیه آن شکست خورد لذا تلاش میکند که به چهره اپوزیسیون خدشه وارد کند. .. “.

یعنی میشود با داشتن پرونده ی ترور هزاران نفری درایران و کم وبیش درعراق و صدها اطلاعیه ای که در توجیه و اثبات درستی آنها ازطرف شما صادر شده- که مثلا میخواستید رژیم را بی آینده کنید ویا بازوهای آنرا بزنید- به این سادگی منکر ترورهای شما شد؟!

آیا دیگر به این ترورها افتخار نمیکنید و انتقاد ازآنها دارید؟ اگر دارید چرا به انتقاد ازخود نپرداخته و ” خلق قهرمان” را درجریان پشیمانی خود قرار نمیدهید؟!

دوباره گفته میشود:

” … شورای ملی مقاومت ایران ائتلاف اپوزیسیون ایران منجمله سازمان مجاهدین خلق ایران است که برای برقراری یک جمهوری پلورالیست و لائیک در ایران تلاش میکند. به دنبال سرکوب وحشتناک در ایران، دفاتر شورا از دهه ۸۰ در اور سوراواز (وال دواز) در منطقه پاریس مستقر گردید. همچنین شورا دفاتر نمایندگی در واشنگتن و پایتختهای بزرگ اروپایی دارد. اما شبکه آن بخصوص در داخل فعال است. به یمن این شبکه ها شورا در ۲۰۰۲ موفق شد ه وجود برنامه مخفی هسته ای رژیم ایران را منجمله سایتهای نطنز و اراک را فاش سازد “.

البته دراوایل تاسیس تشکیلات، تعدادی از شخصیت های سیاسی درشورا جمع شدند که اکثریت آنها درعرض دوماه وبا مشاهده ی ماهیت واقعی مسعود رجوی، کاسه ی خود را ازهرچه شورا و… بود جداکرده وبه دنبال کار خود رفتند و خیر شورا را به رجوی سپردند تا اعضای مطیع تشکیلات فرقوی خود را درآنجا گرد آوری کرده وصفت دموکراتیک به سازمان تروریستی مجاهدین رجوی بدهد که البته این کار درعصر ارتباطات و انتشار وسیع اطلاعات نگرفت وهمه دانستند که شورای ملی مقاومت، همان فرقه ی رجوی ویا ارتش آزادیبخش؟؟!! اوست.

نگارنده ی این سطور تصور نمیکند که مصاحبه کننده ازموضوع بی اطلاع باشد وبرعکس کسی که دراروپا به خبرنگاری مشغول است ، آنقدر شعور دارد که این مسائل ساده را بفهمد ولی متاسفانه خیلی ها هم باداشتن این شعور، خود را به راه دیگر زده ودربرابر دریافت حق الزحمه چنین سئوالاتی را که پاسخ اش پیش ازپیش برآنهاروشن است ، مطرح کرده وجواب دلخواه رجوی را دریافت میکنند وبدین ترتیب قلم ، حرفه وشرافت خبرنگاری خود را می فروشند!

اما این شبکه داخلی ادعایی واقعیت عینی ندارد و باند رجوی هرگز نتوانسته مهری برتحولات شتابان ایران بزند ومسئله ی اتمی وافشاگری های مربوطه، آنگونه است که شرحش رفت!

سعید

 رجوی : رفقا عقب نشینی به دامن امپریالیزم

انجمن نجات مرکز کرمانشاه
لینک به منبع

روزگاری رجوی، رئیس فرقه مجاهدین افتخارش این بود که به توده ای ها و چریک های فدایی خلق اکثریت و اقلیتی وتمام چپی ها توسری بزند که آنها اهل جنگ و فدا و ازخودگشتگی نیستند .
رجوی با جوسازی و بلوف های خاص خودش داد می زد که آنها هروقت حرف از جنگ و سلاح و خون دادن و پیشتاز بودن وجلودار شدن می شود ، خطر را حس می کنند به شعار “رفقا عقب نشینی” به میان توده ها روی می آورند و این مجاهدین هستند که باید خونش را بدهند .
اما چه شد یک دفعه رجوی شعار “رفقا عقب نشینی به دامن امپریالیزم ” را برگزید؟!

به زبان ساده رجوی همه چیز برای خودش مشروع و برای دیگران ممنوع و حرام و غیرمشروع است . حتی بین خود ومریدان ایدئولوژیک خودش –ازجمله داشتن زن و زندگی و عشق و خوشگذرانی به نام مبارزه .
همه دیدیم که او چگونه با انقلاب سازی و بند بازی و ترفند سوء استفاده از قرآن و احادیث ، همه ی زنان را به خود حلال و به شوهران و همسران شرعی شان حرام کرد .
رجوی ابتدا در سال ۶۰ موقع فرار از ایران نیروهای خود را هم مکلف کرد صحنه را ترک نکنند وخود را به کشتن دهند اما خودش را نجات داد .
در سرفصل خطر در پاریس و بوی پول از طرف صدام دوباره فتوا آمد و مشروعیت تولید شد و رجوی همه را متهم وخود را به صحنه پول و جاسوسی و خیانت رساند .
درمرحله اشغال عراق هم ، رجوی اولین کسی بود که پیشاپیش برای امریکا دم تکان داد و ازماه ها قبل از سقوط صدام رفتن به دامن امپریالیزم راشروع کرد وتمامی تعهداتش را هم امضاء نمود . اینها برای رجوی مشروع است و کسی حق ندارد آنرا به چالش بکشد چون رجوی آنرا خلق کرده وضرورت بوده و درراستای مقاومت خلق است .
رجوی اکنون دیگر نه متعهد به هیچ شعاری است و نه پایبند به هیچ اصولی.چون او دیگر دنبال این چیزها نیست و اساسأ خود را از لحاظ وابستگی به هرقدرتی که طالبش باشد بیمه کرده مثل مقاطعه کار و شرکت پیمانکاری یک روز در خدمت صهیونیزم و روزی هم در خدمت سیاست ضد انسانی آل سعود و امریکا و حتی در خدمت کشورهای کوچک مثل امارات و قطر مزدوری منطقه ای میکنند .
رجوی مثال آن شیرجه روی که با سر به ته استخر بدون آب کوبیده شده باشد است و به ته استراتژی خورده و اکنون شعارعقب نشینی به دامن امریکا علیرغم شعارهای پرطمطراق گذشته و اصولی امریکایی کشی و ضد امپریالیزمی اش اصل و استراتژی شده است و ابایی هم از آن ندارد .
همه ی این واگشت های وحشتناک و غیر انسانی حاصل ضدیت با ملت ایران و اصل خویش است و ضدیت با خانواده خونی و قومی خود وتبدیل شدن به موجودی ددمنش است و لاغیر .

 

آرشیو موضوع : تحقیق و پژوهش

جدایی بنی صدر و مجاهدین -بخش پنجم- دعوت رهبری مجاهدین از…

جدایی بنی صدر و مجاهدین -بخش پنجم- دعوت رهبری مجاهدین از…

دعوت سربازان و درجه داران و افسران به فرار از جبهه ها، با پیروزی رژیم عراق سازگار و با صلح عادلانه ناسازگار و قویا با آن متناقض و خیانت به ایران است. چرا که رژیم خوب و بد، برای ایران است. ایران برای این و آن رژیم نیست. اگر جبهه ها ضعیف شوند. اگر ایران به چنان …

نصرت شاد: کمونیسم و فلسفه

نصرت شاد: کمونیسم و فلسفه

 دربعضی از منابع از پنج فیلسوف مهم کلاسیک کمونیسم یعنی مارکس ، انگلس ، لنین ، استالین و مائو نام برده شده است . انتقاد مارکس به هگل زیر تعثیر فویرباخ بود . کمونیسم آنزمان ایده جدیدی نبود ، در زمان باستان افلاتون ، و در آغاز عصر نو ، توماس مورس پیرامون دولت کمونیستی خود …

حسین نژاد:یاد و شناخت بزرگترین جنبش درون تشکیلاتی علیه رجوی …

حسین نژاد:یاد و شناخت بزرگترین جنبش درون تشکیلاتی علیه رجوی …

شکل گیری این جنبش رهاسازی میراث سازمان مجاهدین و بنیانگذاران آن از غصب و غارت و تحریف رجوی و فرقه اش در اوائل سال ۶۳ با درخواست تشکیل کنگرۀ سازمان از سوی آقای پرویز یعقوبی برای جمع بندی گذشته و انتخاب رهبری در راستای اصل تغییر ناپذیر و پایه ای سازمان یعنی اصل سانترالیسم دموکراتیک و رهبری جمعی …

طارق عزیز، از مقام‌های ارشد دوره صدام درگذشت

طارق عزیز، از مقام‌های ارشد دوره صدام درگذشت

طارق عزیز دوستی دیرینه‌ای با صدام حسین داشت که از آغاز فعالیت آن دو در حزب بعث تا سقوط بغداد تداوم داشت. در دادگاه حاضر نشد به هیچ وجه علیه صدام حسین شهادت بدهد اما در عین حال مسئولیت همه اقداماتی را که در عراق انجام شده بود متوجه شخص صدام می‌دانست و خود و دیگر دولتمردان عراقی …

گفت‌و‌شنود همنشین بهار با وفا یغمائی(۷) نهایتِ تراژدی کُمدی است

گفت‌و‌شنود همنشین بهار با وفا یغمائی(۷) نهایتِ تراژدی کُمدی است

گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی(۷) نهایتِ تراژدی کُمدی است انقلاب ایدئولوژیک  https://www.youtube.com/watch?v=3DC1udV0J1oعَسَل‌پوشان سرکه‌فروش که حرمت کلمات را می‌شکنند، همچنین کسانیکه در برخورد با مخالف خویش، پا روی انصاف و واقع‌بینی می‌گذارند، مَحرم این گفت و شنود نیستند.  کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش گوی …

جدایی بنی صدر و مجاهدین ـ۴ـ طرح و آرزوهای واهی رجوی درباره رفتن به عراق و …

جدایی بنی صدر و مجاهدین ـ۴ـ طرح و آرزوهای واهی رجوی درباره رفتن به عراق و …

شبی رجوی به نزد بنی صدر رفت و طرح رفتن به عراق را باین شرح با او در میان گذاشت: “اگر قطعه زمین قابل دفاعی در عراق بگیریم و من (رجوی) در آنجا مستقر بشوم و بخشی از اسرا که طرفدار ما هستند در اختیار ما قرار بگیرند و با فراخوان نیروهای طرفدار خود را، از سراسر ایران …

حمید فرخنده :مبارزه مسلحانه؛ تحمیل یا انتخاب؟

حمید فرخنده :مبارزه مسلحانه؛ تحمیل یا انتخاب؟

تحمیلی و اجتناب ناپذیر دانستن مبارزه مسلحانه دو پیام در خود نهفته دارد. اول اینکه این حاکمان هستند که نحوه مبارزه را به سازمان ها و نیروهای سیاسی، دیکته می کنند. زیر بار چنین تحمیلی رفتن نهایتا به معنای منفعلانه عمل کردن است، علیرغم اوج عمگرایی، فداکاری و انقلابی گری که در آن دیده می شود. این یعنی …

گفت‌و‌شنود همنشین بهار با وفا یغمائی(۶) باید یهودا مغضوب شود تا مسیح بدرخشد

گفت‌و‌شنود همنشین بهار با وفا یغمائی(۶) باید یهودا مغضوب شود تا مسیح بدرخشد

گفت‌و‌شنود با اسماعیل وفا یغمائی(۶) باید یهودا مغضوب شود تا مسیح بدرخشد انقلاب ایدئولوژیک    https://www.youtube.com/watch?v=5ry3-hbLAtkگفت نیکوتر تفحّص کن شب است شخص‌ها در شب ز ناظر مُحجَب است شب غلط بنماید و مُبدَل بسی دیدِ صایب شب ندارد هر کسی‌ هم شب و هم ابر و هم باران ژرف این …

صدام حسین بعد از فتح خرمشهر کدام فرمانده را اعدام کرد؟

صدام حسین بعد از فتح خرمشهر کدام فرمانده را اعدام کرد؟

رئیس سابق ستاد ارتش عراق فاش کرده که صدام حسین بعد از فتح خرمشهر در جنگ با ایران، فرماندهان لشگر از جمله صلاح القاضی، فرمانده لشگر سوم را اعدام کرد. نزار الخزرجی در گفت‌وگو با غسان الشربل، روزنامه‌نگار مشهور لبنانی و سردبیر روزنامه الحیات، دلیل اعدام فرمانده لشگر سوم عراق را بحث و جدل او با صدام و …

در ۴ خرداد سالگرد شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق نگاهی به خیانت رجوی

در ۴ خرداد سالگرد شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق نگاهی به خیانت رجوی

واقعیت این است که اهمیت فدای بزرگ آنان را وقتی می توان خوب فهمید، که تا اندازه یی به فضای سیاسی آن موقع ایران اشراف داشته باشیم. دورانی که بعد از خیانتهای حزب توده به مصدق در سال1332، فضا آکنده از یأس و ناامیدی و بی عملی بود. روزهای سختی که مردم و به ویژه روشنفکران علاوه بر …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید