عبادت در فرقه رجوی فقط جلوی دوربین است

0
899

عبادت در فرقه رجوی فقط جلوی دوربین است (مصاحبه با حسین خیراندیش)

انجمن فراق، بیست و ششم آوریل ۲۰۱۶:…  خیر اندیش که حدود ۸سال از دوران زندگی خود را در اردوگاه شیطان سپری کرده است افزود : در طول این مدت هیچ گاه اجازه استفاده از رسانه های گروهی مانند تلویزیون و رادیو را نداشتیم و هرکس که حتی به فکر استفاده از این وسایل می افتاد با شدیدترین شکنجه ها مواجه می شد . این جدا شده از فرقه رجوی با به کاربردن کلمه “کودن ” برای اعضای این گروهک گفت: من هیچ … 

لینک به منبع

گفتگوی اختصاصی فراق با حسین خیر اندیش

یکی از جداشده های فرقه منافقین

حسین خیراندیش نجات یافته از مجاهدین خلق فرقه رجوی

افشاگری یکی از جداشده های فرقه منافقین در گفتگوی اختصاصی با فراق

عبادت در فرقه رجوی فقط جلوی دوربین است

یکی از جداشده های فرقه شیطانی رجوی گفت:

 حسین خیراندیش نجات یافته از مجاهدین خلق فرقه رجویمراسم های دینی و نماز خواندن در فرقه رجوی فقط در جلوی دوربین های تلویزیون است و به صورت نمایشی اتفاق می افتد .
حسین خیر اندیش روز یکشنبه ۲۹ فروردین در گفتگوی اختصاصی با فراق با اشاره به اینکه در این فرقه اعمال مذهبی به اجبار جلوی دوربین ها انجام می شود افزود:

سران فرقه به ما می گفتند در هردین و آئینی هستید برای ما مهم نیست، فقط زمانیکه ما به شما می گوییم باید رفتارهای دینی از خود نشان دهید .

وی که با نگاه به گذشته خود فقط لعن و نفرین را نثار این فرقه تروریستی می کند ادامه داد:این گروهک تروریستی فقط افرادی را می خواست پرورش دهد که کور ، کر ، لال و مطیع فرمان سران فرقه باشند .

خیر اندیش که حدود ۸سال از دوران زندگی خود را در اردوگاه شیطان سپری کرده است افزود : در طول این مدت هیچ گاه اجازه استفاده از رسانه های گروهی مانند تلویزیون و رادیو را نداشتیم و هرکس که حتی به فکر استفاده از این وسایل می افتاد با شدیدترین شکنجه ها مواجه می شد .

این جدا شده از فرقه رجوی با به کاربردن کلمه “کودن ” برای اعضای این گروهک گفت:

من هیچ شناخت ذهنی از این فرقه تروریستی نداشتم و سران فرقه هم مدام به ما می گفتند که آمدنتان به اینجا دست خودتان است اما رفتنتان دیگر باخودتان نیست .

وی با اشاره به نحوه گرفتاری خود در این فرقه گفت:

در زمان جنگ تحمیلی بر اثر اصابت ترکش به سر و شکم و خونریزی شدید به عنوان مجروح جنگی اسیر و در کشور عراق بستری شدم.

خیراندیش ادامه داد:

پس از بهبودی نسبی با اسرار یکی از دوستانم و اغفال برخی ماموران رجوی از جمله افرادی به نام های دکتر حمید، محمدرضابوداقچی ومهدی ابریشمچی که فریبکارانه مدعی بهبود وضعیت جسمی و معشیتی من بودند گرفتار این فرقه شدم.

او گفت: ماموران رجوی به من وعده دادند که تو هموطن ما هستی،مامی توانیم تورا مداواکنیم و به ایران بازگردانیم.

وی که با هیچ پیشینه ذهنی ناخواسته فریب وعده های پوچ رجوی را خورده بود درباره تلاش برای فرار از این گروهک گفت:

رجوی ملعون ، افرادی را اجیر کرده بود تا هر کس را که می خواست از اردوگاه اشرف فرار کنند با تیر بزنند و پاداش های صد هزار دلاری دریافت کنند، بدین جهت هیچ کس جرات فرار نداشت.

خیر اندیش در پایان گفت :

در طول این سال ها ،تمام افرادی که به قصدفرار کشته می شدند را پس از مدتها پنهانی در قبرستان داخل اشرف دفن و ادعا می کردند که این افراد به علت بیماری و یا حوادث ساختگی دیگر کشته شدند .

*** 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=24523

من میترا نیستم ! 

Mitra Nistamانجمن فراق، نهم آوریل ۲۰۱۶:…  فیلم مستند “من میترا نیستم” روایتی است از زندگی دختری نوجوان و انقلابی به نام “زینب کمایی” که در ابتدای دهه شصت و در کوران تحرکات شوم سازمان منافقین ، به دلیل فعالیت های مذهبی – سیاسی اش مورد خشم و کینه اعضای این گروه قرار می گیرد. این اثر به کارگردانی محسن امانی و تهیه کنندگی مقداد اموری در مدت زمان ۳۸ دقیقه مخاطب را با این شخصیت کمتر شناخته شده … 

کانال کمپین خانواده های اسیران فرقه رجوی ایجاد شد.کانال کمپین خانواده های اسیران فرقه رجوی ایجاد شد

لینک به منبع

من میترا نیستم !

man mitra nistam
درباره مستند

یا لطیف

« اولین شب فروردین ماه سال ۱۳۶۱ بود. چند ساعتی از نماز مغرب و عشا میگذشت اما او هنوز به خانه برنگشته بود. ساعتی قبل از اذان برای خواندن نماز جماعت به مسجد المهدی رفته بود. همیشه بلافاصله بعد از تمام شدن نماز به خانه برمی گشت. جستجو در کوچه و خیابان ها فایده ای نداشت. او حالا آن چنان بی نشان شده بود که انگار هیچوقت نبوده است؛ هیچوقت… »

من میترا نیستم

فیلم مستند “من میترا نیستم” روایتی است از زندگی دختری نوجوان و انقلابی به نام “زینب کمایی” که در ابتدای دهه شصت و در کوران تحرکات شوم سازمان منافقین ، به دلیل فعالیت های مذهبی – سیاسی اش مورد خشم و کینه اعضای این گروه قرار می گیرد.

این اثر به کارگردانی محسن امانی و تهیه کنندگی مقداد اموری در مدت زمان ۳۸ دقیقه مخاطب را با این شخصیت کمتر شناخته شده از تاریخ انقلاب اسلامی آشنا می کند.

دانلود مستند:

با حجم تقریبی ۳۸۰ مگابایات و کیفیت عالی(HD 720p)—- اینجا     یا     اینجا

با حجم تقریبی ۱۶۰ مگابایت و کیفیت خوب (۳۶۰p) ——– اینجا     یا     اینجا

دانلود تیزر:

با حجم تقریبی ۱۰ مگابایات و کیفیت عالی(HD 720p)—- اینجا

با حجم تقریبی ۵ مگابایت و کیفیت خوب (۳۶۰p) –——– اینجا

این فیلم مستند که در موسسه فرهنگی و هنری آسمان هفتم تهیه و تولید شده ، روایت خود را با نگاه بر مستندات ارائه شده در کتاب “راز درخت کاج” نوشته سرکار خانم معصومه رامهرمزی به پیش می برد.

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید