توطئه جدید حاج مسعود رجوی برای سرکوب کردن جداشده گان در کشور آلبانی

0
863

توطئه جدید حاج مسعود رجوی برای سرکوب کردن جداشده گان در کشور آلبانی 

مجید روحی، ایران اینترلینک، چهارم آوریل ۲۰۱۶:… همسویی دولت آلبانی و کمیساریای عالی پناهندگان آلبانی با حاج مسعود رجوی فرقه اش لکه ننگی است که عواقب و عوارض ناگواری به دنبال دارد.  مردم جهان نمی توانند چنین نقض حقوق بشری را نادیده بگیرند و نسبت به آن واکنشی نشان ندهند. حداقل افشاگری در رابطه با وضعیت پناهندگان کمپ تیرانا، می تواند به رسوایی جبران ناپذیری برای دولتمردان آلبانی و کمیساریای … 

لینک به ایران اینترلینک

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

توطئه جدید حاج مسعود رجوی برای سرکوب کردن جداشده گان در کشور آلبانی

 مجید روحیروی آوردن کشور فقیر و محتاج آلبانی، ریشه در فقر و نیاز مالی آن دارد، دولتی که به خاطر تأمین بودجه، تروریست پذیری را جایگزین جذب توریست کرده است چشم به بسته چند میلیون دلاری آمریکا دارد، آب از سرش گذشته، نه یک وجب، بلکه صد وجب.

آلبانی به سفارش آمریکا برای فرقه رجوی که از عراق اخراج شده اند  فرش قرمز پهن می کند کلید امنیت شهر و پایتخت خود را به حاج مسعود رجوی و فرقه اش تقدیم می کند، چون زبان بسته مطیع امر و دستور آمریکاست

دولت آلبانی در قبال دریافت چند میلیون دلار، جان و مال و سلامتی مردم آلبانی را معامله می کند، به خطر می اندازد، اشتباهی مرتکب می شود که هیچ کشور اروپایی، آمریکایی، آسیایی و حتی آفریقایی حاضر به انجامش نیستند. پذیرش گروه تروریستی بدنام و نشان فرقه رجوی که ضدخلق، ضدعرب، دشمن عجم، خصم نوع بشر که نژاد و ملیت قربانیان برایشان مهم نیست.

حالا دولت آلبانی به اشتباه و انحرافی بزرگ دست زده، با کمال تعجب در حال فروش و حراج زمین و ساختمان های مسکونی به حاج مسعود رجوی و فرقه اش است.  دولت آلبانی با دست خود آرامش و امنیت مردم و کشورش را به خطر انداخته، به ریسکی مرگبار دست زده است که هیچ کشوری حاضر به انجام و امتحانش نیست.

در شرایطی که تاکنون هیچ کشوری در جهان حاضر به پذیرش دسته جمعی اعضای اسیر در چنگال حاج مسعود رجوی نشده است، حتی به صورت انفرادی به عنوان پناهنده آنها را به خاک خود راه نمی دهند، تبدیل یک کشور اروپایی به آرشیو تروریست های بد و خطرناک آنهم به منظور جذب حمایت های مالی از آمریکا، منطقی، مردم پسند و عاقلانه نیست.  بسته های حمایتی مالی جنبه مسکن موقتی را دارند که علاج درد و درمان ضعف اقتصادی آلبانی نیستند.

شواهد آشکار، ورود و خروج جان کری به آلبانی، حکایت از دخالت مستقیم آمریکا در به انحراف کشاندن سیاست دولت آلبانی دارد.  تاکنون مقامات و مسئولان اسبق این کشور در رابطه با پذیرش فرقه رجوی به مقامات دولتی هشدار داده و اعلام خطر کرده اند، ولی از قرار معلوم عقل سلیم و گوش شنوایی نیست تا از تجربه تلخ عراق درس عبرت گیرند.

این روزها، حاج مسعود رجوی و فرقه اش در حال خریداری زمین ها و اماکن مسکونی در حومه تیرانا، پایتخت آلبانی است تا به اسارتگاه اشرف سازی ادامه دهد، یا به عبارتی دیگر آلبانی را به پایگاه تروریستی خود تبدیل و خلاءِ از دست دادن اسارتگاه اشرف در عراق را جبران نماید.

دولت آلبانی به سفارش آمریکا در اولین مرحله تروریست پذیری، ۲۱۰ نفر از اعضای اسیر فرقه رجوی را در قبال دریافت بسته حمایتی مالی پذیرفت. همچنین کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، انتقال و استقرار افراد در کمپ پناهندگی تیرانا را به عهده گرفت  انتظار می رفت اعضای اسیر فرقه رجوی پناهنده نما با ورود به آلبانی (کشور کوچکی از اروپا) مسائل و مشکلات دوران اسارت در فرقه رجوی از اسارتگاه اشرف تا زندان لیبرتی را نداشته باشند مانند سایر پناهندگان سیاسی حق اختیار، انتخاب و زندگی کردن و برخورداری از قوانین بین المللی حقوق بشر را داشته باشند  ولی از قرار معلوم  فرقه رجوی مفلوک از چاله درآمده وارد سیاهچالی جهنمی شده اند که از اسارتگاه اشرف و زندان لیبرتی به مراتب بدتر است.

اعضای اسیر و گرفتار  فرقه رجوی در عراق، حاج مسعود رجوی را عامل، باعث و بانی تمام کارشکنی ها، مشکلات، رنج و بدبختی خود را می دانستند، همه انگشت ها به طرف حاج مسعود رجوی اشاره می رفت. دولت عراق، سازمان ملل، دیگر مسئولین ذیربط را کسی متهم نمی کرد، ولی آلبانی زندانی تازه و اسارتگاهی بی دروازه است، باز اوضاع در دست حاج مسعود رجوی و فرقه اش است، کمسیاریا و دولت آلبانی تحت تأثیر لابی های مزدور و ریخت و پاش های مالی حاج مسعود رجوی و فرقه اش تلاش می کنند تا هیچ پناهنده سیاسی نتواند از آزادی، حقوق قانونی و بین المللی بهره مند شود.

برخلاف انتظار آلبانی پناهندگی دسته جمعی و فرقه ای را جایگزین پناهندگی فردی نموده است به دستور و سفارش حاج مسعود رجوی و فرقه اش افراد جداشده از فرقه رجوی را زیر فشار قرار داده اند، به آنها می گویند؛ یا به ایران بروید و یا پیش حاج مسعود رجوی و فرقه اش بمانید * نوعی سرکوب توام با جذب نیرو برای فرقه رجوی *

راه حل سوم برای جداشدگانی که زیر بار بازگشت حاج مسعود رجوی و فرقه اش نمی روند، رفتن به اروپاست، آنهم اروپایی که وضعیتش معلوم و پناهنده پذیری اش صفر است و راه ها همه بسته و به شدت کنترل میشود.

خلاصه کلام نقض روز افزون حقوق بشر، حمایت از پناهجویانی که با زد و بند آمریکا و موافقت دولت آلبانی از لیبرتی به تیرانا منتقل شده اند، همچنان ادامه دارد.  حقوق ماهیانه شان قطع، به سردواندن آنها رایج، تهدیدشان ادامه دارد و نقض حقوق اجتماعی آنها در دستور کار حاج مسعود رجوی و فرقه اش قرار گرفته است. متاسفانه کمیساریای عالی پناهندگان هم تحت تاثیر و تطمیع فرقه رجوی قرار گرفته است.

قبل از این قرار بود دولت آلبانی به پناهندگان اعضای فرقه رجوی درس آموزش کار و زندگی اجتماعی بدهد. کمپ باربو را به کمپ ترک اعتیاد تروریسم و سالم سازی اعضای فرقه رجوی تبدیل کند. قول های بشردوستانه دادند. ولی به محض خالی شدن شارژ مالی از سوی آمریکا، ورق برگشت و  حاج مسعود رجوی و فرقه اش با پشتیبانی مالی و ریخت و پاش های دلاری مهار اوضاع را در دست گرفتن.

حال سؤال مهم از حاج مسعود رجوی و فرقه اش این است که چرا با این شدت و سرمایه گذاری کلان در حال مبارزه با جداشدگان و خط جدایی از فرقه اش می باشد و حاج مسعود رجوی و فرقه اش که بدلیل ساختار فرقه ای خود هیچگونه صلاحیت عضوگیری را ندارد، چگونه است حاج مسعود رجوی که بعد از سالیان هنوز هم نمی خواهد، افراد از تشکیلات جهنمی اش خارج شوند؟

واقعیت این است پروژه شوم حاج مسعود رجوی و فرقه اش علیه جداشدگان و به جان آمدگان از فرقه رجوی، در کشور آلبانی بدلیل هزینه های هنگفت به ثمر نشسته است و امروز شاهد هستیم که دولت آلبانی به این افراد هشدار داده که یا باید به ایران بروند و یا به تشکیلات حاج مسعود رجوی و فرقه اش برگردند و این بصورت آشکار یعنی پیشبرد خط و سیاست حاج مسعود رجوی و فرقه اش در قبال جداشدگان است.

از آنجا که کشور آلبانی یک کشور فقیر و بدون منابع طبیعی و بلحاظ اشتغال زایی در سطح بسیار پائینی می باشد، مکان مناسبی است برای پیاده کردن خواست و امیال شیطانی حاج مسعود رجوی و فرقه اش تا بقول حاج مسعود رجوی و فرقه اش اسارتگاه اشرف دیگری در آنجا بسازند و متأسفانه معلوم نیست به چه دلیل کمیساریای عالی پناهندگان که می بایست مدافع حقوق پناهندگان باشد، تسلیم خواسته حاج مسعود رجوی و فرقه اش شده و دستورات آنان را اجرا می کند

همچنین معلوم نیست که چرا کشورهای اروپایی و آمریکا که تجربه فرقه های مذهبی را داشته و خطر شکل گیری آن را می دانند، اجازه می دهند تا مجدداً حاج مسعود رجوی و فرقه خطرناکش این بار در اروپا اقدام به تجدید قوا و ریکاوری تشکیلاتی خود نموده و فرقه اش را بازسازی کند. چرا آنان چشم خود را بر شکل گیری مجدد فرقه رجوی در اروپا بسته اند؟ مسلماً توطئه ی دیگری در راه است و هدف آن هم جز تولید برگی هر چند ضعیف برای فشار آوردن به ایران، عراق و سوریه و غیره نیست و دست های پشت پرده ای مانند اسرائیل، عربستان، انگلستان و آمریکا پشت این قضایا می باشند.

در نتیجه وخامت اوضاع، سرکوب، تهدید، تحریم مالی، اذیت و آزار جداشدگان به تحصن اعتراضی آقای احسان بیدی در جلوی ساختمان کمیساریای عالی پناهندگان واقع در آلبانی انجامیده است تا حامیان و مدعیان دروغین حقوق بشر به خود آیند و از این بیشتر تحت تأثیر فرقه رجوی قرار نگیرند.

همسویی دولت آلبانی و کمیساریای عالی پناهندگان آلبانی با حاج مسعود رجوی فرقه اش لکه ننگی است که عواقب و عوارض ناگواری به دنبال دارد.  مردم جهان نمی توانند چنین نقض حقوق بشری را نادیده بگیرند و نسبت به آن واکنشی نشان ندهند. حداقل افشاگری در رابطه با وضعیت پناهندگان کمپ تیرانا، می تواند به رسوایی جبران ناپذیری برای دولتمردان آلبانی و کمیساریای سازمان ملل تبدیل شود. بنابرین عاقلانه نیست مردم و مسئولین آلبانی به ویژه کمیساریا فریب گروه بدنام حاج مسعود رجوی و فرقه اش را بخورند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : آلبانی

حرکت بی سر وصدای تروریست ها (+ مطالبی در محکومیت دسیسه چینی ها علیه نجات یافتگان در آلبانی)

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید

حرکت بی سر وصدای تروریست ها (+ مطالبی در محکومیت دسیسه چینی ها علیه نجات یافتگان در آلبانی) انجمن نجات، مراکز مختلف، سوم آوریل ۲۰۱۶:… ار دیگر از مسئولین امنیتی کشور آلبانی میخواهیم که نظارت بیشتر به تحرکات اعضاء فرقه مجاهدین داشته باشند و اجازه ندهند که آنها در محل استقرارشان٬مکانی دیگر برای پیشبرد اهداف متحجر …

نامۀ گروهی از جداشدگان مجاهدین در اروپا به کمیساریای آلبانی در اعتراض به قطع حقوق جداشدگان

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید

نامۀ گروهی از جداشدگان مجاهدین در اروپا به کمیساریای آلبانی در اعتراض به قطع حقوق جداشدگان پیوند رهایی، دوم آوریل ۲۰۱۶:… با توجه به نکات فوق ما امضا کنندگان این نامه از دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در تیرانا پایتخت آلبانی می خواهیم که با حفظ استقلال خود به عنوان یک سازمان حقوق بشری …

محمد حسین سبحانی: نجات یافتگان در آلبانی را دریابید

محمد حسین سبحانی: نجات یافتگان در آلبانی را دریابید

به نظر نگارنده این امر ، یعنی دخالت در امور سیاسی آلبانی ، هم اکنون محقق شده است و فرقه مجاهدین به کمک پشتوانه مالی فراوان، خود را وارد بازی‌های سیاسی و دسته بندی های مافیایی در درون ساختار سیاسی کشور آلبانی  کرده است . …

نماینده سازمان ملل در آلبانی به پناهندگان سیاسی: یا برگردید به فرقه تروریستی رجوی و یا بروید سفارت ایران

نماینده سازمان ملل در آلبانی به پناهندگان سیاسی: یا برگردید به فرقه تروریستی رجوی و یا بروید سفارت ایران

نماینده سازمان ملل در آلبانی به پناهندگان سیاسی: یا برگردید به فرقه تروریستی رجوی و یا بروید سفارت ایران احسان بیدی، صفحه فیسبوک، تیرانا، روبروی دفتر کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل متحد، اول آوریل ۲۰۱۶:…  آقای نیکولا (مسئول کمیساریای پناهندگی سازمان ملل در کشور آلبانی) و آقای رفیع (مترجم رسمی آقای نیکولا در دفتر سازمان …

تحصن آقای احسان بیدی در مقابل کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی

نماینده سازمان ملل در آلبانی به پناهندگان سیاسی: یا برگردید به فرقه تروریستی رجوی و یا بروید سفارت ایران

اما پایان سال میلادی 2015 نماینده کمیساریا اقای نیکولا نفرات جداشده ای که ازکمیساریا پول دریافت میکردند که نزدیک به 10 نفر بودند را صدا کرد واعلام کرد که ازاغازسال …

احتمال اسکان ۳ هزار عضو مجاهدین خلق در آلبانی

احتمال اسکان ۳ هزار عضو مجاهدین خلق در آلبانی

یکی از گزارشگران بخش بالکان دویچه‌وله که در روزهای پایانی ماه مارس ۲۰۱۶ از این اقامتگاه بازدید کرده، می‌گوید این عمارت با نرده‌ها و در آهنی قطوری محافظت می‌شود. مرد ۵۰ ساله‌ای که خود را به اسم مستعار فرزین بهادر گودرزی معرفی می‌کند گزارشگر دویچه‌وله را به داخل ساختمان و اتاق کوچکی نزدیکی ورودی راهنمایی می‌کند که عکس‌هایی از …

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید  بنیاد هابیلیان به نقل از پانوراما، بیست و هفتم مارس ۲۰۱۶:… ” سج گریماج ” سفیر وقت آلبانی در سازمان ملل در سال ۲۰۱۲ در نامه ­ای به نخست وزیر آن کشور توصیه کرده بود اعضای منافقین را به دلیل سابقه تروریستی این …

آن سینگلتون: فرقه مجاهدین به‌ دنبال ایجاد قلمرو مخصوص خود در آلبانی هستند

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید

فرقه مجاهدین به‌ دنبال ایجاد قلمرو مخصوص خود در آلبانی هستند بنیاد هابیلیان، به نقل از دویچه وله، بیست و چهارم مارس ۲۰۱۶:… پذیرش اعضای منافقین توسط مسئولین آلبانیایی تنها به این دلیل که آن­ها افرادی پیر و فرتوت هستند، اقدامی اشتباه است. ممکن است اعضای این گروه دیگر به عنوان نیروهای جنگی کارایی …

میلاد آریایی : اشتراتژی گمشده

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید

استراتژی گمشده فعلاً در سال جدید قرار شده  است از آلبانی سر برآورد و باقی افراد مجاهدین دسته‌جمعی به این کشور مسلمان 3 میلیونی که در خاک اروپا قرار دارد ولی جزو اتحادیه اروپا نیست و اوامر اش بیشتر بواسطه  دولتمردان آمریکایی دیکته می‌شود انتقال یابند. کسی که با شعار – …

نامه آقای ترمادو به اسقف اعظم کلیسای آلبانی

هشدار سفیر آلبانی در سازمان ملل به نخست وزیر: مجاهدین خلق را نپذیرید

نامه هایی از آقایان موثقی و ترمادو به اسقف اعظم کلیسای آلبانی  ادوارد ترمادو ـ سایت آوا، پانزدهم مارس ۲۰۱۶:… ما منتقدین جداشده در میان زنان شاهدانی داریم که اعتراف کرده اند که توسط مسعود رجوی مورد تجاوز قرار گرفته اند. اسناد آن برای ارائه به هر دادگاه منصف بین المللی موجود است از اینرو برای …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید