آرش رضایی: دنیای مدرن و محدودیت های بازدارنده و آزار دهنده ی فرقه مجاهدین …

0
1650

پاسخ به این سوال روشن است مسئولین مجاهدین به خوبی می دانند اگر افراد تحت شستشوی سیستماتیک مغزی از دنیای تاریک و سیاه مجاهدین بیرون آیند ، با اعضای خانواده ها و سایر انسانها در تماس و ارتباط باشند یا در محیط آزاد اروپا و یا ایران تنفس کنند و بی واسطه با واقعیات مواجه شوند بی شک لحظه ای به “بودن و ماندن” در درون مناسبات تشکیلاتی مجاهدین فکر نخواهند کرد. این موضوع مهم و انکار ناپذیر را رهبران مجاهدین باور دارند لذا آنان سعی می کنند تا حصارهای ذهنی و فیزیکی را همچنان حفظ کنند و به این جهت از اغواگری و یا سپر انسانی قرار دادن ساکنین لیبرتی نیز هیچگونه واهمه ای ندارند. حال پرسش این است تا کی رهبری و سران مجاهدین می توانند در دنیای مدرن و عصر انفجار اطلاعات کادرهای تشکیلاتی ساکن لیبرتی و آلبانی را در ایزولاسیون و تنگنای همه جانبه قرار دهند؟

دنیای مدرن و محدودیت های بازدارنده و آزار دهنده ی فرقه مجاهدین ـ تاملی بر نامه خانم هما ایران پور

آرش رضایی ـ عضو تیم مدیریت سایت نیم نگاه

لینک به منبع

28 بهمن ماه ۱۳۹۴

لینک مرتبط :

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=17273

تامل در نامه ی خانم هما ایران پور ، خواهر محمدرضا و احمد رضا که بیش از ۱۴ سال است در حصارهای ذهنی و فیزیکی مجاهدین بسر می برند حکایت تلخ و درخوری ست از نقض عریان و دهشتناک مفاد منشور جهانی حقوق بشر از سوی سران مجاهدین خلق.

خانواده های افراد تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی و آلبانی طی سالیان طولانی به خاطر اعمال محدودیت های تشکیلاتی از سوی رهبران مجاهدین از سرنوشت و وضعیت عزیزانشان بی خبر هستند. خانواده ها افراد سیاسی نیستند و موضعگیری خاص سیاسی نیز ندارند آنان صرفا خواسته هایی مشروع و قانونی دارند. خواسته ها و مطالباتی که رهبران مجاهدین در طی بیش از دو دهه و به خصوص بعد از سرنگونی رژیم دیکتاتور و خودکامه صدام نه تنها به آن اهمیتی نمی دهند که سعی دارند با پروپاگاندا ، هیاهو و غوغاسالاری از طرق گوناگون مثل سایت ها و شبکه های اجتماعی ، رسانه های جمعی و گروهی یا سیمای آزادی متعلق به مجاهدین ، خانواده ها را تحت فشار ذهنی و روانی قرار دهند تا آنان را از طرح خواسته های قانونی و مشروع خویش منصرف کنند. از مقامات کمیته بین المللی صلیب سرخ و کمیساریای عالی امور پناهندگانانتظار می رود با توجه به شرح وظایف و اهداف انساندوستانه این نهادهای بی طرف و مورد اعتماد ، امکان ارتباط گیری موثر اعضای خانواده ها و ساکنین لیبرتی را به طرق گوناگون فراهم سازند.

f12

ارتباط تلفنی و به خصوص ملاقات حضوری خانواده ها و عزیزانشان در شرایط حساس کنونی که رهبران مجاهدین در پی فرصت ، راهی و طریقی برای بحران سازی و ایجاد تشنج هستند ، می تواند از بروز فاجعه انسانی و سپر انسانی قرار دادن افراد مستقر در لیبرتی از سوی سران تشکیلات رجوی جلوگیری کند. به این جهت به نظر می رسد اولویت اصلی مقامات صلیب سرخ و یونامی در شرایط فعلی ایجاد فضای مطلوب و امکانی برای تبادل نظر خانواده ها و ساکنین لیبرتی است تا آنان برای ” برون رفت از بن بستی ” که رهبران مجاهدین پدید آورده اند ، راهی و روزنه ای به سوی ” آرامش و سعادت ” بیابند.

f15

 ما جداشدگان و اعضای خانواده ها به خوبی واقف هستیم رهبران مجاهدین سعی دارند با زور و به شکلی غیرقانونی که مغایرت تام و تمام با قوانین و معاهدات بین المللی دارد کادرها و افراد را در لیبرتی و نیز آلبانی در محیطی بسته و ایزولاسیون کامل و مطلق همچنان نگاه دارند و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند تا آنان را از دنیای تاریک و سیاه و مناسبات فرقه گرایانه خارج سازند، چرا؟

پاسخ به این سوال روشن است مسئولین مجاهدین به خوبی می دانند اگر افراد تحت شستشوی سیستماتیک مغزی از دنیای تاریک و سیاه مجاهدین بیرون آیند ، با اعضای خانواده ها و سایر انسانها در تماس و ارتباط باشند یا در محیط آزاد اروپا و یا ایران تنفس کنند و بی واسطه با واقعیات مواجه شوند بی شک لحظه ای به “بودن و ماندن” در درون مناسبات تشکیلاتی مجاهدین فکر نخواهند کرد. این موضوع مهم و انکار ناپذیر را رهبران مجاهدین باور دارند لذا آنان سعی می کنند تا حصارهای ذهنی و فیزیکی را همچنان حفظ کنند و به این جهت از اغواگری و یا سپر انسانی قرار دادن ساکنین لیبرتی نیز هیچگونه واهمه ای ندارند.

حال پرسش این است تا کی رهبری و سران مجاهدین می توانند در دنیای مدرن و عصر انفجار اطلاعات کادرهای تشکیلاتی ساکن لیبرتی و آلبانی را در ایزولاسیون و تنگنای همه جانبه قرار دهند؟

ارجاع به :

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=17228

نامه به وجدان بیدار ـ من هما ایرانپورم یک خواهر، تنها یک خواهر با یک آرزو به بلندی چهارده سال

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=17164

نامه‌ی سرگشاده خانم راحله ایران پور به برادر دربند و اسیرش احمد رضا ایران پور

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=17134

نامه ی سرگشاده ی خواهران ایران پور به مریم قجر عضدانلو

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=16869

f11

Terror Ferghe Matn

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید