ندای حقیقت:برنامه فرار نفرات حفاظت رجوی از عراق با تبانی و رشوه

0
1562

ندای حقیقت، اول فوریه ۲۰۱۶:… طبق خبرهای دریافتی مطلع شدیم که در چند روز آینده فرقه رجوی قصد دارد حدود بیست الی سی نفر دیگر از اعضایش را روانه آلبانی کند که البته این بیست سی نفر پوششی برای بدر بردن بعضی از مهره های اصلی آن از جمله سیما وطنخواه ( فاطمه وطنخواه رحمانی) یکی از مسئولین اصلی حفاظت رجوی فراری و ژاله مهرام نیا ( از اعضای دفتر رجوی )و رقیه عباسی ( مسئول زنان …

برنامه فرار نفرات حفاظت رجوی از عراق با تبانی و رشوه

لینک به منبع

برنامه فرار نفرات حفاظت رجوی از عراق با تبانی و رشوه

سایت ندای حقیقت – ۱۲بهمن ماه ۱۳۹۴ برابر۱فوریه۲۰۱۶ – طبق خبرهای دریافتی مطلع شدیم که در چند روز آینده فرقه رجوی قصد دارد حدود بیست الی سی نفر دیگر از اعضایش را روانه آلبانی کند که البته این بیست سی نفر پوششی برای بدر بردن بعضی از مهره های اصلی آن از جمله سیما وطنخواه ( فاطمه وطنخواه رحمانی) یکی از مسئولین اصلی حفاظت رجوی فراری و ژاله مهرام نیا ( از اعضای دفتر رجوی )و رقیه عباسی ( مسئول زنان کمپ لیبرتی ) با اسم مستعار رعنا عباسی می باشد.

سیما وطن خواه مجاهدین خلق

سه زن نامبرده اززنان رده بالای شورای باصطلاح باسمه ای رهبری می باشند.

هم چنین برخی شنیده حاکی از آن است، به در بردن فاطمه وطنخواه رحمانی یا همان سیما وطنخواه و ژاله مهرام نیا و بعضی از مردان قدیمی تشکیلات برای ایجاد زمینه سازی هایی مبنی بر انتقال رجوی به کشور آلبانی است ، که از برخی خبرهای دریافتی به نظر می رسد هم اکنون او را در زیرزمین هایی در لیبرتی پنهان نموده اند

آنچه پیداست نگرانی و بی آیندگی سرتاپای تشکیلات لرزان و ایدئولوژِی به گل نشسته فرقه مجاهدین را در برگرفته که بدنبال روزنه ها و راههایی برای نجات اعضای رده بالا و هم چنین ایجاد مأمنی برای رئیس فراری خود هستند.

از خرید زمین و ساختن قلعه و بارو در کشور آلبانی و تاسیس زندان های فرقه ای در البانی تا چاره جویی برای بدر بردن افراد وانتد از عراق با دادن رشوه های کلان و تبانی با برخی اعضای خودفروخته کمیساریا و….

وآنچه مشخص نیست اینکه آیا واقعا سران باند رجوی می توانند با ادامه تبانی و پرداخت رشوه و مبالغ بالا اعضای وانتد و برخی عناصر مزدور و سرسپرده خود را بدر ببرند؟ یا اینکه نیروهای انقلابی و متعهد عراق مانع خروج قاتلین فرزندان آنها (در انتفاضه عراق) خواهند شد.

امثال اسماعیل مرتضایی معروف به جواد خراسان و محمد شعبانی (باقر) که از فرماند هان کشتار عملیات مروارید بودند …که با بی خیالی و چشم پوشی بعضی از دست اندرکاران عراقی با اسم مستعار و زبونانه در سال گذشته به آلبانی فرار کردند تا همچنان به مغزشویی قربانیان فرقه بپردازند و راه خیانت و فریب رجوی را صاف کنند.

هم چنین ارسال عناصر رده بالا و سرسپرده باز هم دلالت بر این دارد که رجوی و ایادی اصلی آن بدنبال نجات و بدر بردن خود هستند تا اینکه به فکر اعضای بیمار و ناراضی باشند. وقت کشی و نگه داشتن اعضای زیردستی در عراق و لیبرتی و به کشتن دادن آنان به بهانه های مختلف از شیوه های رایج و کثیف فرقه مجاهدین است که سالهاست ادامه دارد.

سراب آزادی مریم سنجابی

 

کتاب “سراب آزادی” بقلم خانم مریم سنجابی منتشر شد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : ندای حقیقت

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید