نامه خواهران ایران پور به کمیساریا و درخواست عکس (+ کمپین خانواده ها سخنگو ندارد)

0
1013

نامه خواهران ایران پور به کمیساریا و درخواست عکس (+ کمپین خانواده ها سخنگو ندارد)

پیوند رهایی، اول فوریه ۲۰۱۶:…  ما سیزده سال است دو برادر عزیزمان احمدرضا و محمد رضا ایران ‌پور را ندیده‌ایم؛ اکنون درخواست می‌کنیم یک عکس جدید دونفره از آنها برای ما بفرستید تا حداقل قیافه‌ی آنها را پس از سال‌ها ببینیم. آیا کارفرمای شما فرقه‌ی رجوی (MKO) این اجازه را به‌شما می‌دهد؟؟؟ ما منتظر ارسال عکس‌ها از برادرانمان هستیم. هر زندانی هم می‌تواند برای خانواده‌اش عکس ارسال کند …

لینک به منبع

نامۀ خواهران ایران پور به کمیساریای عراق:

لا اقل عکس جدیدی از برادرانمان در لیبرتی برایمان بفرستید!!

بنام خداوند مهربانمان که تنها پشتیبان ما است

کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در عراق

ماه منیر ایرانپوربا سلام

ما راحله و ماه منیر ایران‌پور هستیم خواهران احمدرضا و محمد رضا ایران ‌پور که در کمپ لیبرتی اسیرند. ما مدام برای شما نامه می‌نویسیم اما تاکنون بما جواب نداده‌اید. تعداد نامه‌هایمان از شماره خارج است. ما به عراق آمدیم اما شما هیچ توحهی به‌ ما نکردید. نه تنها برادرانمان را به‌ما نشان ندادید که حتی اجازه ملاقات با خودتان را هم به‌ما ندادید. شما نامه‌های ما را هم تحویل نگرفتید.

ملاقات با اعضای خانواده جزء حقوق انسانی ماست که شما ما را از آن محروم ساختید. اکنون از شما یک خواسته‌ی بسیار کوچک داریم. آیا این خواسته‌ی کوچک دو خواهر دلتنگ را اجابت می‌کنید؟؟؟؟

ما سیزده سال است دو برادر عزیزمان احمدرضا و محمد رضا ایران ‌پور را ندیده‌ایم؛ اکنون درخواست می‌کنیم یک عکس جدید دونفره از آنها برای ما بفرستید تا حداقل قیافه‌ی آنها را پس از سال‌ها ببینیم.

آیا کارفرمای شما فرقه‌ی رجوی (MKO) این اجازه را به‌شما می‌دهد؟؟؟

ما منتظر ارسال عکس‌ها از برادرانمان هستیم. هر زندانی هم می‌تواند برای خانواده‌اش عکس ارسال کند.

شما می‌گویید این‌ها زندانی نیستند و پناهنده‌اند هیچکدام از قوانین مربوط به پناهندگان هم ناقض این درخواست نیست.

حالا که مطابق خواست فرقه‌ی رجوی(MKO) نمی‌خواهید ما برادرانمان را ببینیم پس حداقل عکس جدیدی از ایشان برای ما ارسال کنید.

راحله و ماه‌منیر ایران ‌پور از ایران، شیراز

۳۰ ژانویه ۲۰۱۶

کمپین خانواده های اسرای فرقۀ رجوی هیچ سخنگو یا دادستانی ندارد

لینک به منبع

ما اعضای کمپین خانواده های اسرای فرقۀ رجوی اعلام می کنیم که هیچ فردی را به عنوان سخنگو یا دادستان این کمپین نمی شناسیم. اخیرا فردی به نام ارشیا ارشادی در مقالاتی که در برخی سایتها منتشر شده خودش را با عنوان «دادستان افتخاری و نمادین خانواده های قربانیان رجوی» معرفی کرده است در حالیکه مضمون مقالاتش تماما توهین به قربانیان اسیر این سازمان و برخی جدا شدگان و افشا کنندگان ماهیت واقعی و رفتارهای فرقۀ رجوی و توهین به خانواده های آنها و مشخصا به شخص و خانوادۀ مرحوم عباس محمد رحیمی است که از جدا شدگان فرقه بود و اخیرا در لندن درگذشت و فرقۀ رجوی همسرش را که اکنون در لیبرتی است علیه او تحریک و از زبانش علیه او به لجن پراکنی پرداخت.

کمپین خانواده های اسرای فرقه اعلام می کند که چنین کسی مطلقا ارتباطی با ما خانواده های اسرای فرقه نداشته و ندارد و هیچ کاری هم برای ما خانواده ها و اهداف کمپین و در رأس آن دیدار با عزیزانمان انجام نداده است. خانواده های اسیران فرقه رجوی هیچ نیازی به سخنگو و دادستان هم ندارند، خانواده ها خود بهترین سخنگو و وکیل برای اسیران در بند در فرقه رجوی هستند.

کمپین خانواده ها هیچ فرقی بین خانواده های اسیران فرقه نمی گذارد و از فعالیتهای همۀ جداشدگان و خانواده ها در افشای فرقۀ رجوی و کمک به تحقق اهداف خانواده های اسرای این فرقه حمایت می کند.

کمپین خانواده های اسرای فرقۀ رجوی

۱۲ بهمن ۹۴

__________________________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید