دعوت از رجوى و سرانش جهت مناظره

0
876

دعوت از رجوى و سرانش جهت مناظره

احمد هاجری ، ایران فانوس بیست و پنجم دسامبر ۲۰۱۵:… اشتباه های مداوم در سیاست داخلی سازمان باعث شد تا امروز با دو نیروی خارجی و برآیندی صد چندان روبرو شوی. خانواده ای که فرزندش را در اسارت داری و اعضای جداشده از سازمان مجاهدین با انگیزه ای چند صد هزار برابر برای متلاشی کردن تفکرات آخرین باز مانده از ایدئولوژی التقاطی و آزاد کردن آخرین زندانیان هم بندشان! خانم ابریشم چی و یا رجوی نمیدانم چه قدر به خود، اعتقادات، ایده، مبارزه، جنگ صد برابر و یا پیش به سوی جنگ صد برابر و یک اشرف هزار اشرفت ایمان داری. نه میدان جنگی وجود دارد و نه تو و یارانت سلاحی در دست، و نه انگشتی مانده تا ماشه ای بچکاند، دیگر برایت نه مهرانی وجود دارد و نه پس از آن تهرانی!

لینک به منبع

دعوت از رجوى و سرانش جهت مناظره

سالیان زیادی از تمجید خانواده‌های اعضای سازمان مجاهدین خلق توسط مسعود رجوی میگذرد. احسنت بر خانواده ای که این چنین فرزندانی را برای مبارزه پرورش داد! خانواده ای که مدتها از سرنوشت فرزندش بی اطلاع بود! خانواده ای که فرزندش از منزل خارج و تا کنون به منزل مراجعه ننموده است(افراد گمشده)! و خانواده ای که در پی شکست های پیاپی رهبری سازمان مجاهدین خلق به کانون فساد برای زیر دستان تبدیل شد!

تا قبل از ورود خانواده‌ها و پیگیری وضعیت فرزندانشان همه چیز بر وفق مراد رهبری سازمان مجاهدین خلق بود. رهبری که تسمه بر گرده زیر دست بسته بود و به تاخت میرفت؟! ولی با به صحنه آمدن خانواده‌ها و مشخص شدن وضعیت خیلی از افراد مفقود شده، رهبری سازمان به گونه‌ای دیگر سعی در اداره امور داشت، ولی اشتباهات رهبری سازمان باعث شد تا اتفاقات به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. خانم مریم رجوی اگر به جای دشمنی با خانواده‌ها از سیاست تعامل استفاده می کردید شاید حال و روزت بهتر از این بود. ولی هتاکی و انگ چسباندن در سیمای چرندیات زیاد باب میل ما نبوده و نخواهد بود.

اشتباه های مداوم در سیاست داخلی سازمان باعث شد تا امروز با دو نیروی خارجی و برآیندی صد چندان روبرو شوی. خانواده ای که فرزندش را در اسارت داری و اعضای جداشده از سازمان مجاهدین با انگیزه ای چند صد هزار برابر برای متلاشی کردن تفکرات آخرین باز مانده از ایدئولوژی التقاطی و آزاد کردن آخرین زندانیان هم بندشان! خانم ابریشم چی و یا رجوی نمیدانم چه قدر به خود، اعتقادات، ایده، مبارزه، جنگ صد برابر و یا پیش به سوی جنگ صد برابر و یک اشرف هزار اشرفت ایمان داری. نه میدان جنگی وجود دارد و نه تو و یارانت سلاحی در دست، و نه انگشتی مانده تا ماشه ای بچکاند، دیگر برایت نه مهرانی وجود دارد و نه پس از آن تهرانی! آیا به همان اندازه که برای دیگران سخنرانی میکنی میتوانی با ارائه دلیل و مدرک در یک مناظره زنده تلویزیونی از خود، سازمان و ایدئولوژی کهنه و فرسوده مسعود رجوی دفاع کنی؟ آیا قادر خواهی بود رو در روی زنان شورای رهبری به مناظره نشسته و رقص رهایی را توجیه نمایی؟ آیا حاضر خواهی بود گره از معمای سرنوشت افراد گمشده بازگشایی؟ در این مناظره همه افراد شرکت کننده به خوبی به زبان فارسی مسلط بوده و یا مترجمی آنها را همراهی خواهد کرد و توریستی از استرالیا، آفریقا، گینه و دیگر کشورهای ناشناخته در بین آنها نیست! مناظره جایی نیست که یک نفر سخنرانی و دیگران برایش دست بزنند و برایش هورا بکشند؟! البته این توضیحات برای شخص خود شیفته ای مثل شما ضروری به نظر میرسد. چقدر توان انتقاد پذیری دارید، در صورت شکست در مناظره چه آینده‌ای پیش روی سازمان مجاهدین خلق خواهد بود؟ در صورت درز کلیه اطلاعات و اتفاقات درون ارتش آزادی به بیرون و سکوتی به معنای شکست در برابر افراد جدا شده از سازمان مجاهدین و خانواده‌ها چه پاسخی برای هواداران خود در داخل و خارج از ایران خواهی داشت؟ آیا برای دمکراتیک جلوه دادن تشکیلات سازمان مجاهدین خلق حاضر خواهید بود به پیشنهادات طرف مقابل پاسخ مثبت دهید؟ آیا اینقدر آزاد اندیش هستید که از این مناظره استقبال کرده و با روی باز آن را بپذیرید؟

این مناظره به قدری منصفانه خواهد بود که بتوانید در چند جلسه از خود و تشکیلات سازمان مجاهدین خلق دفاع کنید.

در این مناظره هیچ کس قادر نخواهد بود به صورت ویدئو کنفرانس شرکت کند و تمام نفرات میبایست در محل مناظره حاضر باشند.

در این مناظره از هر دو گروه نمایندگان خانواده‌ها و افراد جدا شده از سازمان مجاهدین خلق و سران فعلی سازمان مجاهدین خلق وجود خواهند داشت.

انتخاب هر شبکه خبری تصویری ماهواره‌ای فارسی زبان در اروپا و آمریکا به غیر از سیمای تک قطبی سازمان مجاهدین خلق برای شما مجاز خواهد بود.

شخص مناظره کننده سازمان مجاهدین خلق میتواند از عالیترین رده تا رده های پایین در سطوح فرماندهی انتخاب و معرفی شود.

آیا رهبری سازمان با دریافت این همه امتیاز برای ورود به یک مناظره و مباحثه پایاپای قادر خواهد بود از این کار زار سربلند بیرون آمده و جدا شده ها از سازمان با خانواده‌ها را کیش و مات کند؟

آیا با رد درخواست ارائه شده ضعف شدید مدیریتی و تک حزبی بودن و استبداد حاکمیتی در سازمان مجاهدین خلق را به همگان به اثبات می رساند؟

آیا رهبری سازمان با قبول ورود به این مناظره ثابت قدم بودن در مبارزه را برای ما و هواداران سازمان مجاهدین خلق معنی خواهد کرد؟

کمپین خانواده هاى اسیر در چنگال رجوىدع

احمد هاجرى

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : خانواده قربانیان اسیر در سازمان مجاهدین

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید