پیام تبریک ایران قلم به سرکار خانم فرشته هدایتی به مناسبت اعلام جدایی …

0
2169

بدون تردید اعلام جدایی مسئولین  قدیمی و برجسته  سازمان مجاهدین خلق بوده اند، نشان از پوسیدگی و عمق نارضایتی در کلیه لایه ها و سطوح تشکیلاتی این جریان ضد ملی داشته که نشان می دهد تنها بدنه تشکیلات سازمان مجاهدین را در بر نمی گیرد. اعلام جدایی خانم فرشته هدایتی که بیش از سی سال در تشکیلات سازمان مجاهدین در عراق فعالیت می کردند و از مسئولین ارشد و قدیمی سازمان مجاهدین خلق بوده اند، نیز بیش از هر چیز  نشان دهنده این است که دیکتاتوری و مغز شویی لحظه به لحظه رهبری فرقه مجاهدین قادر به مهار این نارضایتی ها در درون تشکیلات مجاهدین خلق  نبوده است.  البته مصاحبه هایی را که خانم فرشته هدایتی با نشریات سوئدی در  در فیس بوک خود  قرار داده اند ، نشان از درد و زخم عمیق ایشان از سال ها همکاری با مجاهدین خلق می باشد و ایشان بخوبی  توانسته اند، افشای مناسبات قرون وسطایی این جریان ضد ملی و وابسته و خیانت های شخص مسعود رجوی و مریم رجوی را …

پیام تبریک کانون ایران قلم به سرکار خانم فرشته هدایتی به مناسبت اعلام جدایی ایشان از سازمان مجاهدین خلق

روند جدایی ها نشان از انحطاط و پوسیدگی تشکیلات فرقه مجاهدین می باشد

13.12.2015 ـ ایران قلم

براساس گزارش فیس بوک سرکار خانم فرشته هدایتی ، وی رسما از سازمان مجاهدین خلق اعلام جدایی کرده است و مهمترین نکته آگاهی بخش در  پیام جدایی خانم فرشته خلج هدایتی این است که ” سکوت نکنیم” . با صراحتی که در پیام اعلام جدایی ایشان نهفته است، مشخص نیست که چند روز دیگر مسعود رجوی و مریم رجوی شمشیر دشنام و تهدید خود را از نیام بر می کشند تا ایشان را مورد نوازش قرار دهند. کانون ایران قلم اعلام جدایی خانم فرشته هدایتی را تبریک می گوید و برای ایشان آرزوی موفقیت   می کند.kanooeghalam

بدون تردید اعلام جدایی مسئولین  قدیمی و برجسته  سازمان مجاهدین خلق بوده اند، نشان از پوسیدگی و عمق نارضایتی در کلیه لایه ها و سطوح تشکیلاتی این جریان ضد ملی داشته که نشان می دهد تنها بدنه تشکیلات سازمان مجاهدین را در بر نمی گیرد. اعلام جدایی خانم فرشته هدایتی که بیش از سی سال در تشکیلات سازمان مجاهدین در عراق فعالیت می کردند و از مسئولین ارشد و قدیمی سازمان مجاهدین خلق بوده اند، نیز بیش از هر چیز  نشان دهنده این است که دیکتاتوری و مغز شویی لحظه به لحظه رهبری فرقه مجاهدین قادر به مهار این نارضایتی ها در درون تشکیلات مجاهدین خلق  نبوده است.  البته مصاحبه هایی را که خانم فرشته هدایتی با نشریات سوئدی در  در فیس بوک خود  قرار داده اند ، نشان از درد و زخم عمیق ایشان از سال ها همکاری با مجاهدین خلق می باشد و ایشان بخوبی  توانسته اند، افشای مناسبات قرون وسطایی این جریان ضد ملی و وابسته و خیانت های شخص مسعود رجوی و مریم رجوی را در این مصاحبه ها در معرض افکار عمومی قرار داده اند. کانون ایران قلم برای ایشان در این مسیر آرزوی موفقیت بیشتر می کند.

کانون ایران قلم ـ 13.12.2015

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لینک به صفحه فیسبوک خانم فرشته خلج هدایتی

سکوت نکنیم

فرشته خلج هدایتیسکوت علامت رضایت نیست…

و حالا باید به خاطر تمام آنهایی که زندگی شان را در تحقق یک آرمان ازدست داده اند، حرف زد.

من یک شاهد عینی هستم، شاهدی که از درون یک غار، رهایی یافته ام.

رهایی یافته از درون یک ماشین شستشوی مغزی !رها شده از دخمه ای که روح انسانها را در آن از پای میانداختند.

تا به کی باید صبر میکردم و به خاطر پرهیز از خوردن مارک و برچسبهای احتمالی به سکوت ادامه میدادم؟

من مدت سی سال از عمرم را به طور حرفه ای درتشکیلات رجوی گذرانده ام.

هرکس که بودم وهررده ای که داشتم اصلا مهم نیست، مهم این است که من سی سال شاهدعینی بودم .

تا امروز سکوت کرده بودم چرا که باور داشتم که باید زمان شکستن سکوت فرا برسد حالا فکر میکنم زمان آن فرا رسیده است :

به خاطر تمام بیگناهانی که هنوز در لیبرتی هستند .وهنوز نمیدانند که دنیای بیرون از این تشکیلات جهنمی، از اساس متفاوت از هر آن چیزی است که آنها میپندارند .

به خاطر عزیزانی که بطورخاص در دوسال اخیر، بیدلیل و بیگناه و فقط به خاطر قدرت طلبی رجوی جانشان را از دست داده اند.

به خاطر تمام سالهای از دست رفته همه افراد جداشده ای که اکنون بخاطر برخوردهای غیر انسانی تشکیلات رجوی در آلبانی و برخی کشورهای اروپایی سرگردان شده اند .

به خاطر خیانت رجوی به تمام آرمانهایی که سالیان به عشق آنها جنگیدیم وخون دادیم وحال میفهمم که همه اشتباه و دروغ بوده است.

به خاطر همه مادرانی که تنها به خاطر بی خبری از فرزندانشان و در حسرت یک بوسه عزیزانشان چشم از این جهان بستند .

به خاطر همه تحقیرهای بی پایان و ناروایی که متحمل شدم و یا شاهد بودم .

به خاطر تنفر از میزان جنگ طلبی و آشوب طلبی رجوی که تنها بخاطر اینکه عمر خودش را طولانی کند صورت میگرفت.

به خاطر تنفر از تمام فرمالیسم و نمایشهای مضحک مریم رجوی که کوته بینانه به فکر فریب دادن دنیای غرب است و امکاناتی را که با نثار خون افراد سازمان جمع شده، خرج ظاهر و نمایشات خود میکند.

به خاطر ایمان به بی آیندگی این تشکیلات فرقه ای که تنها با زد وبندهای پشت صحنه سیاست، به حیات خفیف خود ادامه میدهد .

به خاطر انزجار مفرط از اینکه رجوی با نشست های شبانه روزی و تحمیل اجباری توهمات و موهامات ذهنی اش ،سالها چشم وگوش واحساس مرا به بازی گرفت .

و بخاطر یک دنیا حرف ناگفته از این سی سال که در سینه ام مانده است .

آری، از این پس حرف خواهم زد، هرجا که باشم و هر چقدر که زنده باشم .

ضمن انزجار از “فرقه منحوس و قرون وسطایی رجوی” ازهر نوع رابطه ای به اسم این تشکیلات جهنمی تبری میجویم .و هرکس نیز هرسوالی در این ارتباط داشته باشد پاسخگوخواهم بود.

فرشته خلج هدایتی

دسامبر ۲۰۱۵

این عکس ها مربوط به مصاحبه با روزنامه های محلی است که به درخواست خودشون انجام دادم … متن مصاحبه توصیف سی سال زندگی درجهنم است…

فرزانه خلج هدایتی مصاحبه

فرزانه خلج هدایتی مصاحبه فرزانه خلج هدایتی مصاحبه فرزانه خلج هدایتی مصاحبه

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید