ایران فانوس: چرا شما محمد ملکی ندارید؟!

0
1588

چرا شما محمد ملکی ندارید؟!

ایران فانوس، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵:…  در این تبلیغات منگولیسم اخیر تناقضی آشکار وجود دارد. به هر حال جمهوری اسلامی دارد محمد ملکی را تحمل می کند، نقد و اعتراض مجاهدپسندش را تحمل می کند، اما دریغ از ذره ای نارضایتی و اعتراض در درون یا بیرون مجاهدین که دقیقاً در راستای اهداف و آرمان جمهوری اسلامی و دال بر ترور رهبری و خیانت و بریدگی و بدتر از اینها را معنی می دهد و بدین سبب باید سرکوب …

لینک به منبع

چرا شما محمد ملکی ندارید؟!

تبلیغات مجاهدین طی روزهای گذشته که ۱۶ آذر روز دانشجو را نیز شامل می شد، آنتن تبلیغاتی اش را به دست دکتر محمد ملکی در تهران داده است تا به زعم خود از یک طرف دانشجویان را مخاطب قرار داده و از جانب دیگر خیل هواداران منفعل را که چه نشسته اید، مردم ایران از شما مجاهدتر شده اند. ای کاش، این آنتن تبلیغاتی به دست رهبری همیشه غایب داده می شد که حرف برای گفتن کم نداشت، به شرط این که شرایط امروز وجود نمی داشت.Fanoos logo

به هر حال طی روزهای قبل رسانه های مجاهدین مطالبی با ژست حقوق بشری به نام دکتر ملکی با آب و تاب درج کرده اند چون، دکتر ملکی و پیروان امام رذالت پیشگان از محمد اقبال؛ پیام دکتر ملکی، پیام امید و سرنگونی از کیوان کابلی؛ ز گهواره تا گور آزادی بجوی، هم قلبی و هم صدایی با استاد فرزانه از علیرضا خالوکاکایی؛ جلوه گاه امید از سایت افشاگر؛ و سرانجام سخنرانی دکتر ملکی در مراسم خاکسپاری مادر مجاهد(مادر داعی) در تهران؛ که در مورد آخر به نمونه ای از سخنرانی بالا اشاره می شود.

“مراسم تشییع و تدفین مادر مجاهد، مهری جنت پور(مادر داعی) در بهشت زهرا در تهران برگزارشد. در این مراسم دکتر محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب، بر مزار مادر سخنانی ایراد کرد و یاد این مادر بزرگوار را گرامی داشت.

دکتر محمد ملکی گفت:‌ «در وصف این زنی که، انسانی که در طول زندگیش واقعا زینبی زیست چی بگویم. واقعا زینبی زیست و فرزندانی تربیت کرده تحویل جامعه داده نه تنها فرزندان خودش بلکه خیلی از بچه هایی که آنطرف مرز هستند زیر موشک هستند. زیر هزاران گرفتاری هستند و مشکلات. ولی مثل کوه ایستاده اند اینها فرزندان این مادر هستند. چه سعادتی خیلی ها میان به این دنیا زندگی می کنند و لذت می برند و میروند اما لذتی که اینگونه مادران می برند نوع دیگری است…”.

اولاً اگر چنین تبلیغات و باورهای خرافه و مجاهدپسند از خود محمد ملکی آن هم اولین رییس دانشگاه ایران باشد، باید فاتحه هر چی استاد و دانشگاه و دانشجو را خواند. چون اعضایی که طی سی سال اخیر از فرقه مجاهدین جداشده و افشاگری و روشنگری کرده اند، جملگی خلاف گفته های محمد ملکی را گفته اند. اگر استاد آن هم اولین رییس دانشگاه از ماهیت ظلم و ستم و یک جریان مزدور سیاسی بی خبر مانده باشد، آیا نمی توان تصور کرد مابقی تبلیغات مجاهدپسندش آب قاطی دارد و مغرضانه و دیکته شده است؟!

درثانی، اگر نقد و اعتراض آن هم از نوع محمد ملکی و مجاهدپسندش خوب است، می بایست در هر کجا و هر جای دیگر نقد و اعتراض خوب و مثبت باشد، پس چرا اعتراض علیه دولتی خوب است و علیه ای فرقه ای صورت پذیرد، در راستای نظام جمهوری اسلامی و ترور رهبری و کشتار لیبرتی و غیره، معنی می دهد؟!

در این تبلیغات منگولیسم اخیر تناقضی آشکار وجود دارد. به هر حال جمهوری اسلامی دارد محمد ملکی را تحمل می کند، نقد و اعتراض مجاهدپسندش را تحمل می کند، اما دریغ از ذره ای نارضایتی و اعتراض در درون یا بیرون مجاهدین که دقیقاً در راستای اهداف و آرمان جمهوری اسلامی و دال بر ترور رهبری و خیانت و بریدگی و بدتر از اینها را معنی می دهد و بدین سبب باید سرکوب شود.

روزگار غریبی است. رهبری که تا دیروز می بایست سکوت می کرد و حرف و نظر دیگران را گوش می داد و آنتن را به دیگران واگذار می کرد اما ریق حرف زدن و شست و شوی مغزها را داشت و با کلام و خرافه اش زخم بر جسم و جان اعضاء وارد می کرد، حال که می بایست حرف بزند و از چگونگی شکست و اتلاف دریای انرژی و رنج و خون اعضاء و دیگران بگوید، جهت رد گم کنی و فرار از واقعیت، آنتن را به دست کسی داده است که آن کس حداقل ۵۰ سال از غافله درد و رنج و حرمان عقب است، چون که دشمنان به ظاهر دوستش عقب رفتنش را پیشروی و دفاع از حقوق بشر تبلیغ می کنند و از او به مثابه ابزاری یک بار مصرف استفاده می کنند.

کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس

 

محمد ملکی مجاهدین خلق فرقه رجویحامد صرافپور: نامه سرگشاده به آقای محمد ملکی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مصاحبه سایت ایران قلم با آقای محمد حسین سبحانی ـ اهداف پاپوش سازی جدید گشتاپوی فرقه مجاهدین خلق

قربانی را دوباره قربانی نکنید

مصاحبه سایت ایران قلم با آقای محمد حسین سبحانی ـ اهداف پاپوش سازی جدید گشتاپوی فرقه مجاهدین خلق

در ضمن روشن است که فردی که فرزند اعضای خود این سازمان بوده و به قول خود سازمان اخراج شده و از نظر سازمان سابقه منفی و نارضایتی از سازمان داشته ، بعد از بکارگیری دوباره وی در درون تشکیلات طبعا وی را در معرض اخبار محدودتری قرار می‌داده اند. اما این اخبار محدود تر چه جنبه اطلاعاتی می‌توانسته داشته باشد. همه افرادی که تجربه کار در تشکیلات سازمان مجاهدین را دارند می‌دانند که مسعود رجوی حتی فرد که بوی مسأله داری می داد، را هم خلع رده می‌کرد و دستور می‌داد در حاشیه تشکیلات کار کند. پس داستان این جوان قربانی چیست؟ پس نقشه گشتاپوی مجاهدین در این ماجرا چیست؟ به نظر من گشتاپوی فرقه مجاهدین از این پاپوش سازی چند هدف را دنبال می کند …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید