تبریک خانم زهرا معینی فعال حقوق بشر به خانواده های اسیران لیبرتی

0
717

تبریک خانم زهرا معینی فعال حقوق بشر به خانواده های اسیران لیبرتی

زنان ایران، سی ام نوامبر ۲۰۱۵:… ما دائماً اعلام کرده ایم که آماده ایم با مریم رجوی در یک تلویزیون آزاد و یا در تلویزیون خودشان یک مناظره برگزار کنیم، اما آنها مثل همیشه فرار میکنند و پاسخ ما را نمیدهند و تا این زمان ما با نوشته ها و افشاگریهایمان علیه فرقۀ رجوی به خوبی نشان داده ایم که سران این فرقه تا کجا از ما منتقدینشان و مخالفانشان و نیز از خانواده ها وحشت دارند و پاسخی برای ما و برای هیچ پرسشگر …

لینک به منبع

تبریک خانم زهرا معینی فعال حقوق بشر به خانواده های اسیران لیبرتی

خانم زهرا معینی،زنان ایران، آلمان

این موفقیت بزرگ و بی سابقۀ خانواده ها را به آنان و عزیزانشان تبریک می گوییم راه یافتن به پارلمان عراق و فشار خانواده ها بر فرقه رجوی باعث شدند فرقه رجوی واکنش نشان بدهند

درود به خانواده های عزیز و گرامی که با تحمل رنج و مشقات فراوان خودشان را به کمپ لیبرتی در عراق رسانده اند. ناله و فریاد های یکی از مادران را شنیدم.سنگ را آب می کند.اما رجوی خائن دلش سنگ تر از آن است که ناله های این مادر و فریاد های از عمق جان سایرین در او اثر گذارد.

رجویها از ترس از هم پاشیده شدن تشکیلات جهنمی شان؛ ارتباطات تمام اسیران لیبرتی را با دنیای بیرون و با خانواده هایشان قطع کرده اند و به زعم خودشان می خواهند با قطع ارتباطات و ملاقات خانواده ها با اسیران آنها را در بی اطلاعی مطلق قرار دهند تا بتوانند برده وار اسیران را استثمار فکری کنند و در نشست ها و جلسات شستشوی مغزی وانمود کنند که هر اسیر باید تمام عیار به رجوی اقتدا کند و تمام کس و کار او رجوی و همسر شیادش باشد.

برای شما خوانندگان به چند مورد از شیادی های رجوی اشاره میکنم : یادم هست که رجوی در نشستی که در اشرف داشتیم همیشه از خدا شکایت داشت که چرا زمانیکه آدم وحوا آن گندم را خوردند و از بهشت رانده شدند چرا خدا گذاشت که آن‌ها ادامه ای حیات بدهند.

به همین دلیل بود که شیطان به آدم سجده نکرد و به خدا گفت که من سر راه بندگانت قرار میگیرم و آن‌ها را منحرف میکنم و حالا ما در این زمان باید آن گندم را استفراغ کنیم چونکه بشریت در آن زمان به کمال نرسیده بود و باید در این زمان بشریت را دوباره بسازیم و برای همین باید طلاقها انجام شود. ویا در جای دیگر می گفت: معنای امام زمان چیست؟ امام زمان یعنی رهبر عصر هر کسی؛ و بعد از مرگ زمانیکه محشر برپا می‌شود هرکسی را با نام امام زمان و رهبر عقیدتی عصر خودش می خوانند و شما که به من(مسعود) لبیک گفتید و جان برکف شدید با من محشور می‌شوید و شما بچه‌های ارتش آزادیبخش بگویید رهبر ما مسعود رجوی بود و از آنجا شما به بهشت وارد می شوید.

من شفیع شما در آن زمان هستم. همیشه رجوی با ترفند مخصوص خودش این کار را میکرد هیچ وقت حاضر نبود که بپذیرد که ایدئولوژی او به گل نشسته واگر در جایی استراتژی او غلط از آب در آمد تمام افراد مقصر بودند نه رهبری و همه می بایست حسابرسی میشدند و در این مورد باید نشستها یا در حقیقت کلاسهای بحث‌های ایدئولوژیک او را دوباره میگذارندیم.

همیشه سران فرقۀ رجوی به دستور مستقیم شخص رجوی به تمامی اعضا فشار می آوردند که باید زنگ بزنید به خانواده هایتان و از آن‌ها بخواهید که براتون پول بفرستند و مثلا بگویید بیماری ناعلاج دارید یا می خواهید به خارجه بروید وکیل می خواهید بگیرید البته ناگفته نباشد که این ترفند فقط برای بعضی از افراد بود نه برای تک به تک افراد.

در پیام مسعود رجوی بعداز حملۀ اخیر موشکی به لیبرتی و کشته شدن تعداد ۲۳ نفر و مجروح شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر وی انگشت اتهام را به سوی خانواده ها گرفت و گفت آمدن آن خانواده ها موجب شد موشکها شلیک شود!!!.

دجالیت مسعود ومریم رجوی هیچ وقت پایانی ندارد. این همه تهمت و توهین را تاریخ بشریت به خودش ندیده یعنی شخصی برعلیه خانوادۀ خودش بشورد و به پدر و مادرش که در سنین بالا هستند دشنام بدهد و انگ مزدوری بزند.

این در دستگاه رجوی یک امر عادی است که تمام افراد واعضای نگون بخت وادار به اینگونه تهمتها و فحشها گردند. رجوی و سران فرقه اش می دانند که اگر حتی برای چند ثانیه آن افراد نگون بخت با خانواده های خودشان دیدار داشته باشند هیچ کسی به آن کمپ لیبرتی برنمیگردد.

برای همین رجوی به خانواده ها اینگونه انگ میزند و افراد نگون بخت را به شوی تلویزیونی می آورد تا از آن‌ها سوء استفادۀ تبلیغاتی بکند. اگر مسعود و مریم رجوی راست می گویند که این افراد به آنان وفادارند اجازۀ ملاقات به آن‌ها را بدهند. چرا اینقدر مانع تراشی میکنند؟

در همه جای دنیا حتی برای افرادیکه جرمهای سنگین مرتکب شده و به زندان رفته اند بعد از مدتی اجازۀ ملاقات صادر می‌شود ولی در فرقۀ رجوی فرد نه تنها با خانواده نباید تماس یا دیدار داشته باشد بلکه حتی اجازۀ تماس تلفنی یا انترنتی با دنیای بیرون را هم ندارد.

ما دائماً اعلام کرده ایم که آماده ایم با مریم رجوی در یک تلویزیون آزاد و یا در تلویزیون خودشان یک مناظره برگزار کنیم، اما آنها مثل همیشه فرار میکنند و پاسخ ما را نمیدهند و تا این زمان ما با نوشته ها و افشاگریهایمان علیه فرقۀ رجوی به خوبی نشان داده ایم که سران این فرقه تا کجا از ما منتقدینشان و مخالفانشان و نیز از خانواده ها وحشت دارند و پاسخی برای ما و برای هیچ پرسشگر و منتقدی و مخالفی جز دشنام و ناسزا و تهمت و دروغ و شعارهای تو خالی و جز تهدید آشکار و علنی به قتل در خیابانهای اروپا و آمریکا در پیام رهبر عقیدتی شان سال گذشته که از رسانه های خود فرقۀ رجوی پخش شد – ندارند.

زهرا معینی – آلمان ۸ آذر ۱۳۹۴ ۲۹ نوامبر

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مطالب بیشتر

سیاوش رستار: چرا مسعودرجوی قصد دارد البانی را اشرف دوم کند؟ قسمت اول

به دنبال سراب ، خاطرات احسان بیدی ـ قسمت سوم

بنابراین مسعود رجوی تلاش میکند که محیط انها بسته بوده وارتباطی با دنیای خارج نداشته باشند تا روند مغزشویی متوقف نشود و حصار ذهنی افراد فرو نریزد. روشن است که اگر مسعود رجوی این کار را انجام ندهد کارتشکیلات ان نیزتمام است وتمام نفرات را از دست میدهد ونمیتواند ان را پشتوانه ای برای ادامه حیات خودش …ادامه مطلب

احسان بیدی: ناقوسها برای که به صدا در آمده اند؟

به دنبال سراب ، خاطرات احسان بیدی ـ قسمت سوم

چون قبل از من و بعد از من و همگی گفته ایم که این سازمان ماهیتش ایرانی نیست و یک بازیچه برای قدرت‌ها و دولتها میباشد که دست اخرم همان شد.ولی  وقتی باز این حوادث را کنار هم میگذرام …ادامه مطلب

سایت نجات یافتگان آلبانی:درگیری بین اعضای ناراضی مجاهدین در آلبانی با جواد خراسان

به دنبال سراب ، خاطرات احسان بیدی ـ قسمت سوم

اعضای ناراضی به جواد خراسان می‌گویند که برای دیدن اعضای خانواده‌ و دوستان و آشنایان خود به اینجا آمده‌ایم که با عکس‌العمل تند و خشن جواد خراسان مواجه می‌شوند. جواد خراسان که به دستور سازمان باید افراد جدید الورود به البانی را قرنطینه می‌کرده تا …

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید