فراخوان به سازمان های بین المللی برای نجات برادرم مصطفی بهشتی – ۳

0
971

فراخوان به سازمان های بین المللی برای نجات برادرم مصطفی بهشتی – ۳

نرگس بهشتی، بیست و ششم نوامبر ۲۰۱۵:…  آقایان مقامات سازمان های بین المللی ، کمیساریای ملل متحد، صلیب سرخ، وزارت حقوق بشر عراق مردم هموطن: آقای رجوی خیانتکار و ایادی سرسپرده ی او حدود ۱۴ سال است که برادر کوچک من مصطفی بهشتی را به گروگان گرفته اند. آنها یک برادر دیگر مرا در سال ۱۳۹۰ به کشتن دادند. و داغ دیدار وی را تاا ابد بر دل من خانواده اش نهادند. رجوی خیانتکار قصد دزدیدن …

http://iran-interlink.org

لینک به نامه اول
لینک به نامه دوم

فراخوان به سازمان های بین المللی برای نجات برادرم مصطفی بهشتی – ۳

مصطفی بهشتی

از سازمان های بین المللی حقوق بشری و کمیساریا صلیب سرخ و یونامی مستقر در عراق وزارت حقوق بشر در عراق … در خواست نجات جان و آزادی برادرم مصطفی بهشتی را دارم.

آقایان مقامات سازمان های بین المللی ، کمیساریای ملل متحد، صلیب سرخ، وزارت حقوق بشر عراق مردم هموطن:

آقای رجوی خیانتکار و ایادی سرسپرده ی او حدود ۱۴ سال است که برادر کوچک من مصطفی بهشتی را به گروگان گرفته اند.

آنها یک برادر دیگر مرا در سال ۱۳۹۰ به کشتن دادند. و داغ دیدار وی را تاا ابد بر دل من خانواده اش نهادند.

رجوی خیانتکار قصد دزدیدن خواهرم را هم در ترکیه داشت و می خواستند او را به زور به کمپ های بردگی در عراق ببرند که با هوشیاری همراهان وی موفق به اینکار نشدند.

دو برادرم هیچگاه به خواسته خودشان به این سازمان جهنمی نرفتند و آنها را با فریب و به قصد کاریابی و فرستادن به خارج کشور در تور انداخته دزدیدند و به کشور عراق بردند

تمامی اسناد و مدارک مبنی بر آدم دزدی های این فرقه مافیایی موجود و آماده ارائه است .

و در دادگاه های لازم شکایت شده و در آن دادگا ه ها نیز ارائه می گردد.

چگونه است ؛ سازمانی تروریستی که مدعی آزادی است اجازه یک تماس و دیدار ۵ دقیقه ای به ما نمی د هد و در قرن بیست و یکم ساکنین در بند را از تلفن و اینترنت و هر گونه ارتباط با خانواده هایشان محروم می کند. و به گروگان می گیرد.

چگونه است که این سازمان متحجر و مافیایی و تروریستی اجازه ادامه گروگانگیری را دارد.

چگونه است که اقای رجوی ومریم خانم قجر و بستگان در جه یک آنها در امان و در پاریس زندگی می کنند و لی فرزندان ما با لجبازی های ابلهانه در خاک نا امن عراق نگه داشته شده اند.

من از شما تقاضا دارم برادرم را از چنگال این فرقه مخوف نجات بدهید. ما خانواده مصطفی بهشتی شخصا پرداخت همه گونه هزینه های انتقال وی به کشور دیگر را هم متقبل می شویم.

با احترام رو نوشت به سازمان های بین المللی حقوق بشری

کمیساریای ملل متحد مستقر در ایران و عراق

صلیب سرخ مستقر در ایران و عراق

یونامی مستقر در عراق

وزارت حقوق بشر عراق

***

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=21882

برادرم مصطفی بهشتی را آزاد کنید – ۱

نرگس بهشتی، نهم نوامبر ۲۰۱۵:…  من خواهری رنجدیده هستم که سالها برای یک تماس و دیدار هرچند کوتاه با کوچکم تلاش می کنم ولی تا کنون آقای رجوی اجازه حتی یک ملاقات را به وی نداده است. در سال ۱۳۹۰ رجوی و سران بی مسئولیت و از خدا بی خبرش با رویای قدرت طلبانه خود باعث به کشتن دادن یکی از برادران عزیزم به نام مرتضی بهشتی شدند. و داغ وی را برای همیشه بر دل خانواده ما گذاشتند. مرتضی …

خانواده های گروگانهای فرقه رجوی بیرون کمپ لیبرتیبه کمیته ای از خانواده ها اجازه تحقیق بدهید (+ مسعود رجوی مسئول اول کشتار)

http://iran-interlink.org

برای نجات جان برادرم به تمام مجامع حقوقی شکایت می کنم. برادر کوچکم مصطفی بهشتی را آزاد کنید.

مسئولیت جان فرزندان ما در لیبرتی به عهده رجوی است.

نرگس بهشتیمن خواهری رنجدیده هستم که سالها برای یک تماس و دیدار هرچند کوتاه با کوچکم تلاش می کنم ولی تا کنون آقای رجوی اجازه حتی یک ملاقات را به وی نداده است.

در سال ۱۳۹۰ رجوی و سران بی مسئولیت و از خدا بی خبرش با رویای قدرت طلبانه خود باعث به کشتن دادن یکی از برادران عزیزم به نام مرتضی بهشتی شدند. و داغ وی را برای همیشه بر دل خانواده ما گذاشتند.

مرتضی تنها ۳۵ سال داشت و فرزرند کوچکی از او به جا مانده که اوهم نتوانست هرگز پدر خویش را ببیند.

تنها برادر دیگر ام مصطفی بهشتی را اکنون ۱۴ سال است به گروگان گرفته اند و در طی این ۱۴ سال حتی یکبار ه م اجازه ملاقات به ما نداند.

بارها برای دیدار وی با رنج و مشقت فراوان به عراق و حوالی کمپ اشرف سفر کردیم و به کمیساریای ملل متحد در بغداد مراجعه کردیم ولی دریغ از اینکه رجوی بی رحم و ایادی وی اجازه ملاقات به خانواده های دردمند را بدهند.

۴سال است که ساکنان اشرف به لیبرتی منتقل شدند و قرار بود در این مکان موقت بمانند وبه زودی به کشورهای ثالت منتقل شوند. ولی علیرغم گذشت ۴ سال حدود ۴۰۰ نفر به آلبانی منتقل شدند یعنی حدودا سالی ۱۰۰ نفر

به نظرم آقای رجوی قصد نجات و کمک به ساکنان بی پناه مستقر در لیبرتی را ندارد. و تنها به فکر قدرت طلبی و خفظ نزدیکان و قوم و خویشان خودش می باشد

و الا چرا و چگونه پس از ۴ سال برادر من و بسیاری دیگر از افراد بی پناه در لیبرتی را همچنان به گروگان گرفته و برای فرستادن انها به کشور ثالت اقدامی نمیکند.

در حالیکه ایشان پسر خویش محمد رجوی و زنش مریم رجوی و و شهرزاد صدر و دخترش و بسیاری از قوم و خویش های خود را بسرعت به خارج کشور فرستاد ولی فرزندان و برادران و خوهران بی گناه ما را در کشورعراق در میان این همه اتش و خون و بی امنیتی رها کرده است.

من از تمامی ارگان ها و نهادهای حقوق بشری در خواست رسیدگی به دادخواست های ما خانواده های رنجدیده را دارم

و از آنها درخواست می کنم برای رهایی برادرم و ملاقات وی با خانواده اش و همچنین فرستادن وی به کشور ثالث اقدام کنند.

و در همین جا اعلام می کنم مسئولیت جان تمامی عزیزان ما بعهده شخص رجوی است و او مسئول این همه بی کفایتی وبه کشتن دادن جوانان ایرانی ست.

نرگس بهشتی ۱۸آأبان ۱۳۹۴

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید