باند رجوی ضد ملاقات، حامی ملاقات شده است؟!

0
717

باند رجوی ضد ملاقات، حامی ملاقات شده است؟!

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۵:… شما هم که خود را یگانه آلترناتیو میدانید، در رقابت با جمهوری اسلامی، به هم رزمان؟! خود که نباید زندانی سیاسی هم تلقی شوند ، اجازه ی ملاقات با اعضای این خانواده هایی که هزاران کیلومتر رنج سفر و استرس های ناشی از اقامت وتردد درعراق را تحمل کرده وبه لیبرتی مراجعه کرده اند ، بدهید وبعد ازآن به طرح این مسائل برسید. حال که یک ملاقات …

لینک به منبع

باند رجوی ضد ملاقات، حامی ملاقات شده است؟!

درحالی که تعدادی ازاعضای خانواده های اسرای رجوی درلیبرتی عراق، یک هفته ایست که درمقابل این کمپ نفرین شده جمع شده ودرخواست ملاقات با عزیزانی دراین کمپ که بعضا سه دهه فرزندان خود را ندیده، کرده اند وفرماندهان رجوی بجای اجابت آن شروع به فحاشی برعلیه آنها پرداخته اند، رسانه های رجوی به یاد ملاقات کودکان با مادران زندانی شان افتاده وبا اعلام اینکه ملاقات تعدادی درایران قطع شده، دست به اعتراض!! زده اند !

وبسایت رسمی باند رجوی خبر را بدون ذکر منبع چنین منتشر کرده است:

” لغو ملاقات کودکان با مادران زندانیشان به‌دلیل ملاقات بابک زنجانی با همسرانش – بنا‌ به گزارشهای منتشر شده، دژخیمان … در زندان اوین، ملاقات کودکانی که مادرانشان زندانی سیاسی هستند، به‌دلیل ملاقات بابک زندانی با همسرانش لغو کردند “.

صرفنظر از صحت و سقم این خبر ، باین هموطنان ” ماکیاولیست ” باید گفت که شما هم که خود را یگانه آلترناتیو میدانید، در رقابت با جمهوری اسلامی، به هم رزمان؟! خود که نباید زندانی سیاسی هم تلقی شوند ، اجازه ی ملاقات با اعضای این خانواده هایی که هزاران کیلومتر رنج سفر و استرس های ناشی از اقامت وتردد درعراق را تحمل کرده وبه لیبرتی مراجعه کرده اند ، بدهید وبعد ازآن به طرح این مسائل برسید.

حال که یک ملاقات بعد از سی سال وآنهم برای کسانی که رزمنده ی شان مینامید وصاحب اختیار وکبیر؟! مورد اعتراض شماست ودراصل نقض بسیار خشن حقوق انسانی بشمار میآید، چگونه جرات طرح این دعواها را که درمقام مقایسه خیلی کمتر از برخورد شما با مردم است، بخود میدهید!

حرف ونهی شما شبیه کسی است که یک زنبیل رطب خورده و دیگری را از خوردن چند دانه خرما منع میکند !

نه هموطنان!

با وجود اینکه کار مسئولین زندان، بفرض درست بودن حرف شما، نادرست ونقض حقوق انسانی است، اما درمقایسه با کارهای شما که حی وحاضر ، مراجعین- اغلب زن ومرد سال خورده- را روزهاست که در درب لیبرتی نگه داشته و توهین به آنها هم میکنید، قابل قیاس نیست.

بخودتان ببالید که لااقل دراین مورد خاص ، شما رکورد دار هستید!

فرید

پارلمان عراق در حمایت از خانواده های گروگانهای رجوی در کمپ لیبرتیپارلمان عراق به پشتیبانی از خانواده ها وارد میشود

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید