عیسی آزاده: ملاقات حضوری حق مسلم خانواده هاست

0
600

ملاقات حضوری حق مسلم خانواده هاست

عیسی آزاده، پیوند رهایی، پاریس، بیست و چهارم نوامبر ۲۰۱۵:…  چطور است در امنیتی ترین زندانها ملاقات و ارتباطات تلفنی زندانی با خانواده اش وجود دارد اما در فرقه رجوی اینکار ممنوع است واین حق طبیعی را از خانواده سلب کرده است.؟ رجوی و همسر شیادش از ترس از هم پاشیده شدن تشکیلات جهنمی شان؛ارتباطات تمام اسیران لیبرتی را با دنیای بیرون و با خانواده هایشان قطع کرده است و به زعم خودشان می خواهند …

کلیپ های حضور سه روز گذشته خانواده ها مقابل اردوگاه لیبرتی

لینک به منبع

ملاقات حضوری حق مسلم خانواده هاست

به قلم عیسی آزاده از اعضاء و فرماندهان قدیمی سازمان مجاهدین

با سلام و درود به خانواده های عزیز و گرامی که با تحمل رنج و مشقات فراوان خودشان را به کمپ لیبرتی در عراق رسانده اند.

پدران و مادران ؛خواهران و برادران عزیز و گرامی؛

از راه دور سلام و عرض ادب دارم واز خداوند می خواهم که با عزم و اراده ای که شما از خودتان نشان داده اید به ملاقات با عزیزانتان نائل شوید.

ناله و فریاد های یکی از مادران را شنیدم. سنگ را آب می کند. اما رجوی خائن دلش سنگ تر از آن است که ناله های این مادر و فریاد های از عمق جان سایرین در او اثر گذارد.

خانواده های عزیز و گرامی ما فرزندان جدا شده شما از این حرکت قهرمانانه تان بیش ار پیش انگیزه می گیریم و آنرا توشۀ خود در مبارزه با فرقۀ رجوی کرده ایم و همدل و هم زبان با شما از عمق وجودمان فریاد می زنیم که ملاقات حضوری حق مسلم خانواده هاست.

چطور است در امنیتی ترین زندانها ملاقات و ارتباطات تلفنی زندانی با خانواده اش وجود دارد اما در فرقه رجوی اینکار ممنوع است واین حق طبیعی را از خانواده سلب کرده است.؟

رجوی و همسر شیادش از ترس از هم پاشیده شدن تشکیلات جهنمی شان؛ارتباطات تمام اسیران لیبرتی را با دنیای بیرون و با خانواده هایشان قطع کرده است و به زعم خودشان می خواهند با قطع ارتباطات و ملاقات خانواده ها با اسیران آنها را در بی اطلاعی مطلق قرار دهند که بتوانند برده وار اسیران را استثمار فکر ی کنند و در نششست ها و جلسات شستشوی مغزی وانمود کنند که هر اسیر باید تمام عیار به رجوی اقتدا کند و تمام کس و کار او رجوی و همسر شیادش باشد.

البته این خط و این منش جنایتکارانه و دجالگرانه ابتدا توسط خود رجوی به خورد افراد داده شد و او در چندین نشست در اشرف و لیبرتی که بصورت صوتی برگزار میشد؛ اعلام کرد که:

“من مسئولیت اخروی و دنیوی تک تک شما را می پذیرم و این خانواده هایی که در اطراف اشرف و لیبرتی شما را مخاطب قرار می دهند هیچ ربطی به شما ندارند و من پدر و مریم هم مادر شماست. وباید هر فرد از خانواده اش اعلام برائت کند. حتی به طنز گفت هر سگ و گربه ای هم پدر و مادر دارد. این دلیل نمی شود که خانواده ها بیایند اینجا و شمارا بخواهند ببینند.”

این استدلال فردی است که خود را رهبر یک اپوزیسیون می نامد و مدعی است که پاک تربن انسان روی کره خاکی است. کسی که افراد اسیر را بچه گربه خطاب می کند.

شاید خودش بچه گربۀ ترسو و بزدل باشد اما ما انسان هستیم و آگاه و مختار و اجازه نخواهیم داد که در قرن بیست و یکم این زوج جنایتکار اسیران فرقه را برده فکری خودشان بکنند و خودشان را بعنوان کس و کار اسیران قالب کنند.

البته یک بار هم مریم قجر زنان اسیر در فرقه را درحریم شوهرش کرد که سر از کثافتکاری های جنسی رجوی با زنان مجاهد در آورد و داستان رقص رهایی پیش آمد که به تفصیل توسط زنان عضو سابق شورای رهبری فرقه افشا شده است.

البته رجوی با ترفند خاصی این کار را کرد که به راحتی بتواند اعضای اسیر را به جنگ خانواده هایشان بفرستد. درست مثل همین کثافتکاری که در لیبرتی انجام داد و عده ای را مژگان پارسایی گماشته اش در لیبرتی به جنگ خانواده ها فرستاد و اسیران نگونبخت شستشوی مغزی داده شده هم شروع به فحاشی به خانواده هایشان کردند. اما در مقابل حرکت و شعار متقابل خانواده ها خیلی جگر سوز بود ویک مشت محکم به دهان رجوی و رجوی صفتان……..

خانواده ها بر خلاف دستگاه رهبری فرقه همه یک پارچه شعار می دادند بچه ها متشکریم…….

بنظر من این بزرگترین فحش به رجوی جنایتکار است. و حربه کثیف جنگ با خانواده را از دست رجوی خارج کرد. زیر خانواده ها بخوبی اگاهی دارند که فرزندان انها در داخل کمپ بشدت تحت فشار و کنترل ۲۴ ساعته هستند و مستمرا شستشوی مغزی داده می شوند. لذا بجای برخورد عکس العملی با برخورد عاطفی و انسانی خودشان؛ توی دهن رجوی و رجوی صفتان زدند.

خانواده های عزیز گرامی ملاقات حضوری حداقل حق قانونی شماست و نباید کوتاه بیایید هیچ مقام و هیچ دولت و ارگانی نمی تواند این حق را از شما سلب کند..

اگر رجوی راست می گوید که عزیزانتان حاضر به دیدار با شما نیستند تک به تک آنها را بفرستد دم درب یا شما را ببرد داخل تا اگر چنین است خودشان خواستشان را مستقیما به شما بگویند . آن موقع است که دست رجوی خائن رو می شود و همه اسیران بدون ذره ای مبالغه خانواده را انتخاب خواهند کرد.

شخص رجوی هم به خوبی این را می داند به همین دلیل می ترسد. من ایمان دارم که رجوی تمام ارکان وجود ش ارحضور خانواده ها در جلو کمپ لیبرتی به لرزه افتاده است. به همین دلیل هم در آخرین پیامش بعد از موشک باران اخیر انگشت اتهام را به سوی خانواده ها نشانه گرفت و اعلام کرد که خانواده ها باعث شلیک این موشک ها شدند و خانواده ها زمینه ساز حمله موشکی بودند!!!

یعنی شما مادران و پدران سالخورده از دیدگاه او تروریست هستید و برای عملیات نظامی به محل کمپ آمده اید و نه ملاقات فرزندانتان!!!!

. این استدلال سخیف مرغ پخته را به خنده وا می دارد و هیچ کدام از اعضای اسیر در کمپ هم پشیزی به این حرفهای مفت و دروغ های گوبلزی رجوی ارزش قائل نیستند.

پدران و مادران و خواهران و برادران گرامی که از اقصی نقاط میهن برای دیدن عزیزان خود به کمپ لیبرتی آمده اید، دست مریزاد خداوند به شما توفیق دهد و آرزو دارم که هر چه زودتر عزیزانتان را در آغوش بگیرید.

ما هم با تمام توان از شما پشتیانی می کنیم و در اروپا صدای شما و صدای در گلوخفه شدۀ یاران سابقمان خواهیم بود.

با آرزوی پیوند جاودانه اسیران با خانواده و آزادی آنان از چنگال رجوی خائن.

۲۳ نوامبر ۲۰۱۵

پاریس

عیسی آزاده

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید