محمد رزاقی:اردوگاه رجوی داعشی در قلب فرانسه و کشورهای اروپا است !

0
643

اردوگاه رجوی داعشی در قلب فرانسه و کشورهای اروپا است !

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، هجدهم نوامبر ۲۰۱۵:… طبق اخبار موثق رسیده از درون فرقه رجوی در یکماه گذشته بعد از اینکه سفر اقای روحانی ریئس جمهور ایران به فرانسه قطعی شد . مریم رجوی داعشی تمامی تیمهای سازماندهی شده از اروپا را به فرانسه منتقل و در خانه های امن مستقر کرد و این تیمها بارهای مسیر فرودگاه شاردوگل را شناسائی کرده بودند و نقشه حمله به کاروان رئیس جمهور ایران را طرح …

لینک به منبع

دولتمردان فرانسه و اروپا ـ خانمها و اقایان .

اردوگاه رجوی داعشی در قلب فرانسه و کشورهای اروپا است !

محمد رزاقیقبل ار پرداختن به موضوع باید به خاطر کشته شدن انسانهای بی گناه توسط یک مشت وحشی داعشی که همکیشان رجوی داعشی می باشند به دولت ؛ ملت و بطور خاص با باز مانده گان این کشتار وحشیانه در قلب شهری که به زیبائی و شهر عشق معروف است تسلیت بگویم .

این کشتار وحشیانه توسط یک مشت انسان نما ولی در باطن وحشی با خوء حیوانی که رجوی داعشی انها را در سوریه رزمنده گان ازادی و در عراق از انها بعنوان عشایر و مردم انقلابی نام می برد صورت گرفت و بیش از ۱۲۰ انسان در گروگانگیری و عملیات انتحاری بی گناه جان باختند .

طی سالیان گذشته اردوگاه رجوی داعشی محل استقرار مریم رجوی داعشی به همراه دیگران سران این فرقه جنایتکار به محل پشتیبانی و پذیرائی از سران گروههای تروریستی سوریه ای و عراقی بوده و هست .

نزدیک به ۲ سال گذشته مریم رجوی داعشی با اوردن طارق الهاشمی فراری و پسمانده های حزب بعث پایه اتحاد و همکاری با تروریستهای وحشی داعشی های البغدادی را پایه گذاری کردند .

با حمله وحشیانه تروریستهای داعشی البغدادی حمایت رجوی داعشی از اشغال شهرهای عراق و کشتار مردم بی گناه عراق به اوج رسید و در اردوگاه لیبرتی سران فرقه رجوی داعشی با برگزاری جشن و پخش شیرینی در خیال ابلهانه خود اماده می شدند تا از داعش سلاح گرفته و در موصل و فلوجه و یا در سوریه مستقر شوند و تا به همراه داعش پس مانده های حزب بعث به کشتار ادامه بدهند !

دولتمردان فرانسه و اروپا .

خانمها واقایان .

رجوی داعشی اردوگاههای مختلفی را در کشورهای اروپائی ساخته و تروریستهای اموزش دیده فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون در این خانه های امن مستقر کرده تا به فرمان رجوی داعشی و مریم رجوی داعشی در هر کجا که لازم بود دست به کشتار بزنند .

بزرگترین اردوگاه رجوی داعشی در قلب فرانسه در اور سوراواز می باشد و تمامی تیمهای تروریستی رجوی داعشی از شخص مریم رجوی داعشی و مهدی ابریشمچی که با نام مستعار مهدی تهرانی شوهر سابق مریم رجوی داعشی در اردوگاه اور سوراواز مستقر می باشد دستور می گیرند .

در آلمان ؛ هلند ؛ دانمارک ؛ سوئد ؛ نروژهم تیمهای تروریستی رجوی داعشی توسط مهوش سپهری با نام مستعار نسرین به دستور شخص مریم رجوی داعشی به تیمهای ۴ ؛ ۳ ؛ ۲ ؛ نفره سازماندهی شده اند وبعضی نفرات خاص هم تنهائی باید دستورات تروریستی را اجرا کنند .

دولتمردان فرانسه و اروپا .

طبق اخبار موثق رسیده از درون فرقه رجوی در یکماه گذشته بعد از اینکه سفر اقای روحانی ریئس جمهور ایران به فرانسه قطعی شد . مریم رجوی داعشی تمامی تیمهای سازماندهی شده از اروپا را به فرانسه منتقل و در خانه های امن مستقر کرد و این تیمها بارهای مسیر فرودگاه شاردوگل را شناسائی کرده بودند و نقشه حمله به کاروان رئیس جمهور ایران را طرح ریزی کرده بودند و قرار بود یک عده هم از سوری ها که گویا مخالف دخالت ایران در سوریه هستند در این حمله به کاروان توسط فرقه رجوی داعشی استفاده شوند !

سازماندهی تیمهای ترویستی تماما توسط سران فرقه رجوی داعشی بطور مشخص از طرف مهدی ابریشمچی از اطاق عملیات اردوگاه اور سوراواز کنترل و فرماندهی می شود و مریم رجوی داعشی و ابریشمچی به تیمهای تروریستی تاکید کرده اند که در صورت دستگیری نباید خود را عضوء فرقه رجوی داعشی معرفی کنند ! تیمهای تروریستی فرقه رجوی داعشی باید خود را بعنوان مخالف رژیم ایران جا بزنند .

همچنین بنا بر این خبرها قرار بود چند نفری از تروریستهای فرقه رجوی داعشی که در قالب تک نفره سازماندهی شده اند خود را به شکل خبر نگار در بیاورند وعملیات ایذائی یا انتحاری را انجام بدهند .

اما بعد از حادثه و حمله وحشیانه داعشی های البغدادی به مردم بی گناه پاریس تروریستهای رجوی داعشی مستقر در خانه های امن در پاریس و اطراف اور سوراوازــ از ترس دستگیری به دستور شخص مریم رجوی داعشی به کشورهای محا استقرار خود در اروپا بر گشته اند و منتظر دستور رجوی داعشی می باشند .

دولتمردان فرانسه و اروپا .

آقایان و خانمها .

من و دیگر جدا شده گان از این فرقه تروریستی بارها نوشتیم و در ملاقاتهایمان تاکید کرده ایم که فرقه رجوی داعشی با اویزان کردن کروات و تراشیدن ریش سعی در فریب دادن سیاستمداران ومردم اروپا هستند و هزار بار از داعشی های البغدادی خطرناک تر می باشند .

تروریستهای رجوی داعشی علاوه بر گذراندن اموزش کشتار با سلاح نزد فدائیان صدام و گارد مخصوص صدام در کشتار بدون سلاح هم مهارت خاصی دارند و همچنین در ساختن مواد شیمیائی برای کشتار و مسموم کردن دوره های خاصی دیده اند که هم اکنون چند نفر از همان تروریستها در اردوگاه اور سوراواز مستقر می باشند و همچنین توسط رجوی داعشی در خانه های امن در کشورهای اروپائی مستقر می باشند

همچنین بنا بر خبرهای رسیده از درون فرقه رجوی داعشی تیمهای تروریستی رجوی داعشی دستورحمله به جدا شده ها و کسانی که ماهیت فرقه رجوی داعشی را افشاء می کنند از شخص مریم رجوی داعشی و مهدی ابریشمچی دریافت کرده اند واین تیمهای تروریستی بطور خاص در فرانسه ؛ آلمان ؛ هلند بسیار فعال شده اند .

دولتمردان فرانسه و اروپا .

خانمها و آقایان .

بارها اعمال تروریستهای اعزامی از اردوگاه اور سوراواز مقر استقرار مریم رجوی داعشی که مدارک انکار ناپذیر ان و شاهدان زنده ان حملات تروریستی را در خیابانهای پاریس را دیده ایم وشکایت و گزارشهای ان نزد پلیس فرانسه موجود می باشد و همچنین شاهدان و قربانیان این حملات هم در فرانسه و هم در دیگر کشورهای اروپائی می باشند .

باز تاکید می کنم تروریست خوب ؛ تروریست بد وجود ندارد !

ماهیت و کار کرد رجوی داعشی و البغدادی داعشی هیچ فرقی با هم نمی کند ! رجوی داعشی و البغدادی ؛ پس مانده های حزب بعث همکاری نزدیکی در سوریه و عراق با هم دارند .

تنها تفاوتشان در ظاهر می باشد رجوی و دیگر سران فرقه تروریستی رجوی داعشی ریشهایشان را برای فریب افکار عمومی ۳ تیغه می کنند و کروات اویزان می کنند اما البغدادی و داعشی های البغدادی ریش رها و بلند می کنند تنها تفاوت همین است و بس .

اگر مصمم به برخورد با تروریستها هستید ! اگر می خواهید از ریخته شدن خون انسانها رو سنگ فرش خیابانهای پاریس و اروپا جلو گیری کنید باید از درون شهرهای خودتان شروع کنید . مقر تروریستهای رجوی داعشی در قلب فرانسه در اور سوراواز در چند قدمی می باشد .

برای جلو گیری ازریخته شدن خون شهروندان اروپائی ؛ پناهنده گان و … اردوگاه فرقه رجوی داعشی را از اور سوراواز جمع کنید و سران فرقه رجوی داعشی که قاتل هزاران شهروند ایرانی ؛ عراقی ؛ حتا اعضاء خود می باشد تسلیم عدالت کنید .در غیر اینصورت تا زمانی که رجوی داعشی در اروپا مستقر هست خون و خونریزی هم ادامه خواهد داشت . این موضوع قبلا ثابت شده و در اینده نزدیک هم خواهید دید که گفته های جدا شده از این فرقه تروریستی کاملا درست بوده و هست .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید