رنگینی پوست ما و خون آنها

0
833

رنگینی پوست ما و خون آنها (+ آمار بیشترین تویت در حمایت از داعش)

بینا عارف، کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۵:… حتما اعضای مجاهدین یادشان هست که در دوران دولت اصلاحات که سلاح وپولهای صدام در جامعه ای که به سوی آرامش و بردباری میرفت چندان وبال گردن این فرقه شده بود که مسعود رجوی فرمان عملیات چریکی(تروریستی ) را در عمق خاک ایران و خیابانهای تهران صادرکرد ، هدف این عملیات کشاندن دولت به خشونت بود و دستور صریح این بود که …

لینک به منبع

رنگینی پوست ما و خون آنها

تسلیت و باقی قضایا که شامل محکومیت ترور و همدردی با خانواده های داغدار فرانسوی میشود و انتظار محکومیت این عملیات تروریستی کور و خشن توسط همه نهادها و سازمانها و …….

اما چرا تروریسم تا اینجا پایش باز شده است . بقول اوباما که گفته جهان متمدن را هدف قرار داده گویی که تا دیروز و ترور کور در خیابانهای لبنان و بغداد و افغانستان هدف جهان وحشی و غیر متمدن بوده و مشکلی نداشته است . چرا امروز تروریست جهان متمدن را هدف قرار داده است؟

شاید دهه های پیش را میشد دهه حکومت دیکتاتورها نامید اما چه شد که امروز در دهه استیلای خشونت و تروربرجهان وحکومت تروریستها زندگی میکنیم . حق داریم نگران جامعه بشری باشیم وبیشتر از محکومیت باید به دنبال چاره و رهایی باشیم .

بذر تبعیض و نابرابری رشد میکند َ، فقدان همزیستی و مدارا ، دامن زدن به دشمنی ها برای مقاصد سیاسی واقتصادی بلایی است که به جان دولتمردان افتاده است . دولتمردانی که دراروپا و امریکا فکر میکنند خون جهان سومی ها و رنگین پوستان چندان ارزشی ندارد ،‌رسانه هایی که خبرهای انفجار عراق و افغانستان و لیبی و سوریه را نه بعنوان یک فاجعه انسانی که بعنوان یک خبرجالب پخش میکنند. تا وقتی منفعتی هست از قذافی و صدام و داعش حمایت میکنند وبعد به جنگ همانها میروند همانهایی که بخشی از خصلت دولتمردان را کسب کرده وبه سیستم پشتبیانانشان آشنایی کامل دارند.

دولتمردان نمیدانند زبان زور و جنگ با تروریست آنها را برای عضوگیری موجه میکند، این نبرد قبل از هر چیز باید فرهنگی باشد و براساس همزیستی و آگاهی و عدم تبعیض . برای جهانی امن تر باید بهانه را برای رشد تروریست از بین برد.

منبع تغذیه داعش نه اسلام است ونه دیکتاتوری اسد وقذافی وصدام ، منبع این پدیده سلاح مفت وپول بیحساب در این نقطه از جهان است به اضافه بهانه های بیشمار از خشونت بیگانه و انگیزه هایی از تبعیض و توهین و نابرابری.

فرانسه ای را که زمانی مردم با شبهای باشکوه وشراب و موسیقی میشناختندش دولتمردانش قصد معرفی اش با ناوهای هواپیمابر و لشکرکشیهایش به لیبی و سوریه را دارند. شعار انقلاب کبیرفرانسه یعنی آزادی ، برابری و برادری دیگر در محله های فقیر نشین قابل فهم نیست.

سوختن محله های اسکان پناهندگان ، کاریکاتور شارلی عبدو که مرگ آیلان کودک سوری را به مسخره چنان می انگارد که برای مک دونالد تن به دریای مرگ داده همان روزنامه ای که هزاران لیبرال و روشنفکر برای محکومیت حمله به آن به خیابانها آمدند . همان لیبرالها و روشنفکرانی که حمله به فرانسه را محکوم میکنند اما در مقابل حمله به لبنان سکوت کردند .همین سیاست دوگانه که تروریست زمانی خوب است و زمانی بد امروز اروپا را از انسجام بیرون آورده است .

هنوز فرانسه از برخی تروریستها مثل فرقه رجوی حمایت میکند تروریستهایی که دقیقا به همین شیوه امروز داعش با انفجاز و ترور در اوایل دهه شصت قصد داشتند کشور ایران را به افراطی گری و فناتیسم سوق دهند تا بتوانند حقانیت خود را نشان داده مظلوم نمایی کنند و بتوانند بدنه اجتماعی خود را نگه داشته و عضو جدید جذب کنند . شاید تجربه ملت ایران و منزوی شدن فرقه رجوی بیشتر از حمایت از این فرقه به کار دولتمردان فرانسه بیاید اما این سیاستمداران قصد وارونه نمایی ارزشها و سمبلهای فرانسه را دارند .

داعش (همچنان که فرقه رجوی در دهه شصت و طالبان در دهه هشتاد) امروز در اوج است ، فردا وبزودی از بین خواهد رفت چون نه حمایت بدنه را خواهد داشت ونه حمایت سیاستمدارانی که امروز مشغولند. اما تاثیرات اجتماعی عمیق آن سالهای مدید برجا خواهد ماند تاثیراتی که رشد و نمو نسل جدید تروریستها را امکان پذیرمیکند. امروز به جز محکومیت باید به فکر چاره بود ، این مرداب باید خشک شود ، فرهنگ و آگاهی و رواداری است که نیاز است ، شاید محکومیت و تنفرو خشم از عاملان این جنایت همان خواست جانیان باشدیعنی تولید مردمانی خشن و متنفر و متعصب که جامعه را دوقطبی کرده وخشم و تنفر را دامن میزند ، سلاح و پول، بی انگیزه و تنفر قطعا وبال گردن تروریست ها خواهد بود .

حتما اعضای مجاهدین یادشان هست که در دوران دولت اصلاحات که سلاح وپولهای صدام در جامعه ای که به سوی آرامش و بردباری میرفت چندان وبال گردن این فرقه شده بود که مسعود رجوی فرمان عملیات چریکی(تروریستی ) را در عمق خاک ایران و خیابانهای تهران صادرکرد ، هدف این عملیات کشاندن دولت به خشونت بود و دستور صریح این بود که هرکجا شد شلیک کنید ورزشگاه و مدرسه مهم نیست همینکه صدای شلیک پلیس و نیروهای نظامی را به خیابان میکشاند کافی است .

 

This tweet perfectly captures why it’s appalling to blame refugees for the Paris attacks

Updated by German Lopez on November 13, 2015, 6:51 p.m. ET @germanrlopez german.lopez@vox.com

Tweet Share on Twitter Share Share on Facebook (201k) +

LinkedIn Share on LinkedIn Email Email Print Print

We still don’t know who’s behind the gruesome Paris attacks on Friday night. But that hasn’t stopped people from speculating — and some have even blamed the attacks on refugees coming from Syria, who have increasingly come to Europe as the country’s civil war continues.

This tweet, from Dan Holloway, explains why that’s nonsense:

Caypture

Again, we still don’t know who’s to blame for the Paris attacks, whether a jihadist group

11f32a29-a91f-4500-a42d-7edca4d19ff7616532PrayforParis12208328_1211503102212679_9042804393932015691_nuntitled

بیشترین حمایت ها از جنایت داعش در فرانسه از کدام کشورها صورت گرفته

لینک به منبع

نمودار زیر نشان میدهد که در فضای مجازی مردم کدام کشورها به ترتیب بیشترین حمایت را از اقدامات جنایتکارانه داعش در فرانسه انجام داده اند

Capture

***

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=21901

لیچارگویی مجاهدین شما را به یاد کدام ادبیات می اندازد (+ تحصن و خشونت)

کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی، دهم نوامبر ۲۰۱۵:…  سعید جان!! حرف زیاد دارم ولی جمله آخرت را هنوز نتوانسته ام از روده کوچیکه عبورش بدهم تا به سلامت به محل اصلی اش برسد، نگاه کن چه غمگنانه گفته ای: ( خواسته حتما فحش باشد ولی چرا حرفهای انتقادی وجمله آخر کسی باید حتما جایش در روده بزرگ نویسنده انقلاب ایدیولوژیک کرده سازمان باشد را متوجه نشدم یا اینکه روده بزرگ جای بدی است ویا نویسنده …

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجویاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

کانون وبلاگنویسان مستقل ایرانی، دهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

تحصن و خشونت

هواداران و اعضای مجاهدین خلق در هلند بعد از حمله موشکی به قرارگاهشان دست به یک تجمع چند نفره در جلوی پارلمان درشهر لاهه یا همان دن هاخ دست زدند در این تجمع که هشت نفر و هشتاد پرچم زرد رنگ با آرم مجاهدین و یک پرچم ایران شرکت کرده بود ، در انتها به خشونت کشیده شد . مجاهدین با شنیدن انتقاد یک ایرانی که گفته بود :؛ اصلا مسعود رجوی برای چه این بیچاره ها را به عراق بردد و چطور خودش و خانمش عراق را ترک کردند و اینها اینهمه سال موندن اگه عراق خوب بود اونا هم میموندن . ؛ به او حمله ور شده و با تهمت های مزدور و موشک زن و قاتل اشرفی ها شروع به کتک کاری وفحاشی کردند .این ایرانی وطن پرست بعد از انتقال به اورژانس اعلام کرد که از ضاربین شکایتی نداشته و فقط از بابت دلسوزی نکاتی را به آنها یاد آورشده ، او معتقد بود که این افراد در یک فشار و استرس وشانتاژ روحی و تبلیغاتی توسط سازمانشان قرار گرفته اند و نمیدانند چه میکنند و چه میگویند چرا که تمام احساسهای هیجانی و تعصبات فرقه ای و مذهبی آنها تحریک شده است. اوعنوان کرد که راضی نیست اسم و مشخصاتش علنی شود بدون اینکه این کار دلیلی بر عدم حقانیت ویا تغییر موضع یا تکذیب حرفهایی باشد که آنجا زده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید