رجوی ها مسئول مرگ اعضای خود در لیبرتی می باشند – قسمت اول و پایانی

0
980

رجوی ها مسئول مرگ اعضای خود در لیبرتی می باشند – قسمت اول و پایانی

انجمن نجات، مرکز مازندران، هشتم نوامبر ۲۰۱۵:…  آقای ایرج صالحی ابتدا به این نکته اشاره نمود که تنها خواست رجوی این است که افراد در لیبرتی باقی بمانند در حالی که مردم عادی سوریه و عراق با پای پیاده خودشان را به اروپا رساندند و از طرفی وقتی به آمار افراد انتقالی به کشور آلبانی توجه کنیم خیلی کم می باشد و نشان می دهد که خواست رجوی این است که افراد در لیبرتی باقی بمانند و کشته شوند . آقای …

رجوی ها مسئول مرگ اعضای خود در لیبرتی می باشند – قسمت اول

لینک به منبع

نشست اعضای بازگشته استان مازندران

بعد از حمله موشکی به کمپ لیبرتی تعدادی از اعضای جدا شده فرقه رجوی به دفتر انجمن نجات استان آمده تا در جریان این موضوع قرار گیرند در همین رابطه در محیطی دوستانه به اظهار نظر پرداختند و از جنبه های مختلف این حمله را مورد بررسی قرار دادند.

ابتدا مسئول نشست ضمن خوشامدگویی به نفرات آنان را در جریان آخرین اخبار کمپ لیبرتی و کسانی که کشته شدند قرار داده وسپس در مورد وضعیت فعلی فرقه صحبت نمود .

مسئول نشست از نفرات حاضر در جلسه سئوال مطرح نمود که چرا رجوی جنایت کار خواهان ماندگاری در عراق می باشد و حاضر است که نفرات بیشتری کشته شوند در حالی که می توانست خیلی زودتر افراد را از عراق خارج کند ؟

آقای ایرج صالحی ابتدا به این نکته اشاره نمود که تنها خواست رجوی این است که افراد در لیبرتی باقی بمانند در حالی که مردم عادی سوریه و عراق با پای پیاده خودشان را به اروپا رساندند و از طرفی وقتی به آمار افراد انتقالی به کشور آلبانی توجه کنیم خیلی کم می باشد و نشان می دهد که خواست رجوی این است که افراد در لیبرتی باقی بمانند و کشته شوند .

آقای عین الله شعبانی که در راستای افشای چهره پلید رجوی نزد خانواده ها نقش فعالی تاکنون داشته است بیان نمود: رجوی با به کشتن دادن افراد خود می خواهد خط خودش را پیش ببرد و برای او جان انسانها اصلا ارزشی نداشته و برای اجرای مطامع سیاسی حاضر است همه را زمین گیر کرده تا کسی پایش به اروپا نرسد .

مسئول نشست در تایید حرف های آقای شعبانی عنوان کرد که رجوی جنایت کار بعد از حمله به لیبرتی پیام فرستاده و دو باره به تکرار شعار هایش در مورد به اصطلاح سرنگونی و استقامت و پایداری و ارتش بی خاصیت خود حرف زده است که اصلا ارزشی ندارد .

آقای مجید محمدی که اکنون سه سال و اندی است به داخل کشور نزد خانواده اش بازگشته است گفت: مسعود جنایت کار در نشستهای اشرف می گفت که اگر به اصطلاح ارتش او منحل شود دیگر اپوزیسون نقشی ندارد و کارش تمام شده می باشد به همین جهت او می خواهد در عراق بماند تا استراتژی شکست خورده وی زیر علامت سئوال نرود و در این راستا کشته شدن افراد اصلا برایش مهم نیست .

افرادی که کشته شدن قربانی مقاصد پلید رجوی شدند و با این کار تا مدتها می تواند از خون آنها سوء استفاده کند .

یکی دیگر از جدا شده های استان به نام آقای مجید قرائتی اظهار داشت که رجوی دارای شخصیتی است که می خواهد با تبلیغات خودش را همواره مطرح کند و اصلا جان افراد برایش مهم نیست و طی این سالیان هم هر چقدر افراد کشته می شدند وی سیر نمی شده و هر بار بیان می داشت که چرا کم کشته شدند پس می توان گفت که رجوی جنایت کار از یک بیماری روانی و مالیخولیایی برخوردار می باشد .

در ادامه این گپ و گفتگو آقای عبدالله افغان اشاره نمود که رجوی با مرگ افراد ماکزیمم استفاده را می کند و حاضر نیست که از لیبرتی خارج شود وی حتی در اطلاعیه های خود هنوز بر ماندن در عراق تاکید دارد و از سازمان ملل و غرب می خواهد که به آنها کلاه خود داده شود یعنی اینکه برای ماندن در عراق کیسه گشادی دوخته است .

آقای حسین علی علیزاده یکی دیگر از جدا شده های فرقه گفت: رجوی پلید خوب می داند که با تعطیل شدن لیبرتی دیگر بساط ارتش توخالی وی جمع خواهد شد و باید به خیلی از سئوالات مطرح شده جواب بدهد به همین خاطر در عراق یعنی در لیبرتی مقاومت می نماید و در کار انتقال سنگ اندازی می کند .

آقای نوروز توکلی که مدت زیادی اسیر فرقه رجوی در عراق بود اظهار داشت که رجوی می داند که اگر عراق را از دست بدهد دیگر تشکیلاتی نخواهد داشت او دست و پا می زند تا اعضای خود را در عراق نگهدارد او خوب می داند که اگر تشکیلاتی نباشد دیگر خبری از شعارهایش در مورد به اصطلاح سرنگونی نخواهد بود و از طرف دیگر مریم قجر در اروپا به مانند عروسکی می ماند که به درد ویترین مغازه های اروپا می خورد .

رجوی جنایتکار می داند اگر افراد به اروپا بروند دیگر برای وی کارآیی نداشته و انگیزه افراد از بین خواهد رفت و به همین علت حاضر است افراد در لیبرتی کشته شوند اکنون هم شاهد هستیم این تعداد هم که به کشور آلبانی رفتند چگونه از تشکیلات فرقه جدا شده و حاضر نیستند با آنها همکاری کنند .

در این باره آقای حسینعلی علیزاده افزود رجوی ها می دانند که اگر افراد از عراق خارج شوند و به اروپا بروند دیگر از چنگش خارج می شوند همانگونه که خانواده مرز سرخ برای رجوی بوده خارج شدن از عراق نیز برای او مرز سرخ است ولی به خاطر فشارهای بین المللی وی مجبور شده تن به این کار بدهد چرا که وی فقط زبان زور را به خوبی درک می کند .

در ادامه بحث آقای نوروز توکلی از نفراتی که در خلع سلاح فرقه در عراق بوده می گوید وقتی رجوی در فرقه بیان می کرد که سلاح به اصطلاح ناموس مجاهد خلق می باشد دیدیم که چگونه این ناموس نداشته بر باد رفته و مژگان پارسایی جنایتکار و یکی از مسئولین وقت فرقه در مورد تحویل دادن سلاح به نیروهای آمریکایی اظهار خوشحالی می کرد و بچه ها این اقدام جشن را گرفته بودند .

پس می توان گفت برای رجوی ها این مسائل اصلا ارزشی ندارد و چیزی که برایش مهم می باشد نفرات در عراق بمانند و زن سومش با آن لباس رنگین در فرانسه شعار آنرا بدهد و به زندگی نکبت بار خود ادامه دهند .

از دیگر نفرات جدا شده از فرقه رجوی آقای مسعود دریاباری است او که شاهد جنایت فرقه در زمان کرد کشی در منطقه کفری و سلیمان بک در عراق بوده بیان نمود برای رجوی ها اصلا جان افراد ارزشی ندارد و خوب دریافته که اگر پای اعضای او به اروپا باز شود دیگر کسی برای او باقی نخواهد ماند و تشکیلات مندرس او از بین خواهد رفت به همین خاطر است که حاضر است افراد در عراق کشته شوند ولی کسی از آنجا خارج نشود .

آقای برادران دیگر جداشده از فرقه در ادامه حرفهای دوستان خود بیان نمود مسئول اصلی کشته شدن افراد در لیبرتی رجوی قاتل می باشد چرا که طی این سالیان عملا در عراق دست به خرابکاری زده و علیه سران حکومتی وقت شانتاژ می کرد و برای کسی احترامی قائل نبود آنان همانند مهمان خیانت کاریی هستند که برای صاحب خانه اش نسخه مرگ می نویسد .

ادامه دارد

رجوی ها مسئول مرگ اعضای خود در لیبرتی می باشد – قسمت پایانی

لینک به منبع

نشست اعضای بازگشته استان مازندران

جداشده آقای حسین غرایاق زندی در ادامه حرف های دوستان خود اظهار داشت که اکنون شرایط عراق به صورتی می باشد که آنها امکان ماندن در آنجا را ندارند ولی به خاطر حمایت غرب از آنان عملا در عراق ماندگار شدند و سعی می کنند با کارشکنی در کار انتقال زمان بیشتری برای ماندن در عراق بخرند .

در گذشته قبل از سرنگونی صدام به اصطلاح ارتش توخالی رجوی سلاح داشت و می توانست پز آلترناتیوی بدهد ولی بعد از سرنگونی صدام معدوم همانگونه که شاهد بودیم روحیه افراد از بین رفته بود و سئوال های بی جوابی در ذهن افراد شکل گرفته بود و حالا شما تصور کنید که این افراد به کشور آلبانی بروند و از زیر فشار تشکیلات رجوی ها خلاص شوند دیگر هیچ نیرویی برای آنان باقی نخواهد ماند همانگونه که اکنون شاهد ریزش این نیروها در کشور آلبانی هستیم .

آقای دوست محمد فرحی که مدت زیادی است از فرقه جدا شده ولی کماکان ارتباط خود را با انجمن در جهت افشای ماهیت پلید فرقه رجوی ادامه داده بیان نمود که رجوی های شیاد همیشه خودش را می بیند و به ملاء بیرون خود اهمیتی نمی دهد وی جاه طلب وقدرت طلب می باشد به همین خاطر است که حاضر شده افراد بیشتری در عراق کشته شوند ولی به کشور آلبانی نروند در حالی که شاهد هستیم تعداد زیادی از نور چشمی های خود را به صورت قاچاق از عراق خارج کرده است بدون اینکه افراد خبری از این خارج شدن داشته باشند .

آقای عین الله شعبانی در ادامه حرفهای دوستان خود بیان داشت که اگر رجوی اجازه دهد که از عراق خارج شوند دیگر فرقی با سلطنت طلب ها نخواهد داشت و باید به کار سیاسی بپردازد و این یعنی شکست و فروپاشی تمام تشکیلات فرقه .

آقای محمد رضا گلی اسکاردی که با آمدن به ایران و قرار گرفتن در کنار خانواده احساس آرامش می کند بیان نمود که رجوی می خواهد خودش را در عراق نگه دارد زیرا رفتنش از عراق برابر است با زیر سئوال رفتن خود و استراتژی او . یعنی همه کارهای او بعد از سی خرداد به زیر سئوال خواهد رفت و دیگر حتی سازمانهای اطلاعاتی غربی و اسرائیلی و عربی ارزشی برای او قائل نخواهند بود و از طرف دیگر شعارهای داده شده طی این سالیان یعنی بعد از سی خرداد ۱۳۶۰ از طرف این فریبکار از بین خواهد رفت و روسیاهی برای او باقی خواهد ماند .

مسئول نشست در ادامه برای اینکه چهره فریبکارانه مسعود و زن سومش را افشا کند بیان نمود که این کار آنها بیشتر به یک بازی مسخره شبیه می باشد که بازیگر او فقط مسعود و زن سومش می باشند سئوال این است چرا وقتی فرد در مناسبات قرار دارد در نشست های عملیات جاری و … مارک نفوذی و بریده به او زده می شود ولی بعد از کشته شدن یک مرتبه به اصطلاح لقب انقلابی و مبارز ، …. می گیرد ؟ آیا شما از میان کشته شدگان کسی را با این خصوصیات می شناسید !!!؟

ابتدا آقای عین الله شعبانی بیان نمود که من منوچهر براتی را می شناختم او فرمانده دسته من بود او در انقلاب طلاق مریم خیلی مشکل داشت او همیشه در نشست های درونی خودش را مخفی می کرد تا مسئول نشست او را زیر ضرب نگیرد و به عبارتی جز نفراتی بود که همیشه در این مورد با فرقه مشکل داشت ولی به خاطر اینکه اسیر مغز شویی فرقه قرار داشت نتوانست تصمیم بگیرد و از فرقه جدا شود و اکنون بعد از کشته شدن او به یکباره لقب به اصطلاح قهرمان و …. از طرف مریم قجر و شوهر چندمش به او می دهند .

آقای مجید محمدی در ادامه حرف های دوستانش بیان نمود به اصطلاح بالاترین فرمانده میان کشته شده ها حسین ابریشمچی بود وی در انقلاب طلاق مریم مشکل داشت و همه افراد نیز از این موضوع اطلاع داشتند و نفراتی که من می شناختم همه شان مشکل دار بودند ولی از آنجایی که در سیستم مغزشویی فرقه گرفتار شدند دیگر توان تصمیم گیری نداشتند و به همین خاطر در فرقه ماندند و اکنون که به خاطر کینه ورزی و خیره سری مسعود کشته می شوند یک شبه به اصطلاح قهرمان و مبارز می شوند تا رجوی جنایتکار بتواند از خون آنها ارتزاق کند .

در ادامه آقای نوروز توکلی نیز گفته است که خیلی از نفرات را می شناختم و از آنجایی که سازمان را می شناسیم نفرات تا روز قبل یا مزدور است یا بریده و وقتی می میرد به اصطلاح پرچمدار و قهرمان می شود این سیاست فرقه رجوی است آنها به هیچ چیزی پایبند نیستند .

آقای صالحی در تایید حرفهای آقای توکلی بیان داشتند که در سازمان هر فرد دو پرونده دارد اگر کشته شود به اصطلاح انقلابی و اگر جدا شود می شود خائن . نمونه اش وقتی خانم مرجان ملک برای عملیات به داخل کشور آمد و دستگیر شد سران فرقه فکر می کردندکه در درگیری کشته شده است و بعدا او از طرف مریم قجر شاخص انقلاب طلاق نام گرفت و بعد وقتی فهمیدند که اسیر شد و در تلویزیون در مورد فرقه رجوی دست به افشاگری زد به یکباره خائن و مزدور نامیده شد این نمونه ها در درون فرقه زیاد وجود دارد .

محمد رضا گلی اسکاردی یکی دیگر از نفرات جداشده که در راستای افشای ماهیت پلید فرقه در انجمن فعالیت دارد بیان داشت که حسین ابریشمچی چهره و وجهه خوبی در جمع نیروها نداشت و بچه های به اصطلاح لشگر وی به او حسین ابر که به اسم مستعارش بود نمی گفتند چون همیشه بچه ها را تعقیب می کرد که آیا محفل می زنند تا گزارش کند و جاسوسی می کرد به همین خاطر به او لقب حسین موش داده بودند

در ادامه تایید و تصدیق سخنان آقای محمد رضا گلی اسکاردی مسئول نشست مختصری از وضعیت حسین ابریشمچی برای دوستان جدا شده توضیح داد که وی دارای چه سوابقی در جنایت و ترور افراد در داخل کشور و حتی در درون فرقه داشته است او کسی بود که در عملیات مهندسی ۴ نفر را به طرز فجیعی در سال ۱۳۶۱ در تهران به قتل رسانده بود و زنده زنده دفن نمود و او در درون فرقه نیز با همین روحیات خشن و با شکنجه افراد ناراضی این پیام را به مسعود داد که او در کشتار و جنایت دست کمی از وی ندارد و می تواند روی وی حساب کند و اکنون بعد از کشته شدن مزد جنایتش را گرفته و به اصطلاح نام فرمانده ای بالامقام و البته بخوانید بی خاصیت می گیرد .

پس می توان گفت که کشته شدن افراد در درون فرقه چه در اشرف و لیبرتی مسئول اول و آخر آن رجوی های جنایت کار می باشند چرا که طی این سالیان می توانستند افراد خود را از عراق خارج کنند ولی وی برای اینکه به حیات ننگین خود ادامه دهد حاضر است که همه نفرات در عراق کشته شوند و نمونه آن را می توان در مورد ۱۹ فروردین سال ۱۳۹۲ بیان داشت وقتی تعدادی از افراد فرقه کشته شدند رجوی جنایت کار در پیامی درونی به اعضای خود گفته بود که من انتظار داشتم بیشتر کشته شوند و این تعداد کم نشان می دهد که زیاد مقاومت نکردید و نیروهای عراقی توانستند وارد قرارگاه شوند .

می توان نتیجه گرفت که رجوی زن باره فقط به فکر کشتن افراد در لیبرتی می باشد او خوب به این مسئله رسیده است که بعد از سرنگونی صدام معدوم که تکیه گاه وی بوده دیگر راهی برایش باقی نمانده است و اکنون با آویختن به جناح جنگ طلب غربی و اسرائیلی و شیوخ مرتجع عرب منطقه می خواهد برای ماندن در عراق زمان بخرد و به همین خاطر هم اگر تعداد بیشتری کشته شوند وی می تواند در تبلیغات به همراه جیره خوارانش در غرب بر ادامه ماندگاری در عراق تاکید کند . رجوی زن باره به این مسئله پی برده که رفتن از عراق یعنی فروپاشی تشکیلات او در اروپا ، و باید به تمام جنایت هایش چه در داخل ایران و چه خیانت در جنگ و کشتار نیروهای ایرانی در جنگ عراق علیه ایران و شکست استراتژی جنگ طبانه وی پاسخ دهد .

وی حتی اکنون بعد از کشته شدن افراد فرقه در لیبرتی هنوز اصرار می کند که حفاظت لیبرتی را نیروهای کلاه آبی سازمان ملل در اختیار بگیرند و یا به ما کلاه خود برای حفاظت از خود بدهید در حالی که این لیبرتی از ابتدا هم مکان سرپل بوده و قرار بر این بود که در زمان کوتاهی عراق را ترک کنند .

فرقه رجوی در تمام اطلاعیه های خود خبری از درخواست رفتن از عراق نداده و سعی می کند که با توجه به شرایط بوجود آمده در کشورهای منطقه یعنی سوریه و عراق زمان بیشتری برای ماندن در عراق بخرد تا شاید تغاری بکشند و جهان به کام کاسه لیسی رجوی باشد ولی او کور خوانده است مردم عراق دیگر تحمل حضور نیروهای خیانت و جنایت کار او را ندارند

در یک کلام مسئول مرگ افراد کشته شده در لیبرتی خود رجوی های فاسد و پلید وزن باره می باشد و ما اعضای جدا شده از فرقه با اشراف به این مسئله از سازمانهای بین المللی و حقوق بشری می خواهیم هر چه زودتر در مورد انتقال باقی مانده افراد به کشور ثالث اقدام کنند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید